• מסלולי הפלגה של MSC Meraviglia החל מאפריל 2023, החל מקאריביים שטוף שמש כולל שמורת Ocean Cay MSC ימית באיי בהאמה, ברמודה ועד לקנדה עוצרת הנשימה

• התמקדות חזקה בנוסעים בינלאומיים בהתחשב בקישורי התעופה המקיפים והנוחים של ניו יורק לאורך כל השנה

• המכירות לעונת קיץ 2023 נפתחות היום 9 במרץ

ז'נבה, שוויץ, 9 במרץ 2022 – MSC Cruises הודיעה היום שלראשונה היא תבסס את אחת הספינות שלה בניו יורק ותפעיל הפלגות כל השנה. ה-MSC Meraviglia המודרני והזוהר ייכנס לתפוח הגדול מאפריל 2023 להפלגות כל השנה לקאריביים, קנדה. רבות מההפלגות מניו יורק יבקרו בשמורת Ocean Cay MSC הימית – יעד האי הפרטי המדהים של הקו באיי בהאמה. הפריסה אמורה להגביר את הנוכחות של MSC Cruises בשוק צפון אמריקה על ידי השלמה למבחר העשיר של ספינות ומסלולים המפליגים הן ממיאמי והן מפורט קנוורל/אורלנדו בפלורידה ותעניק לאורחים את ההזדמנות להאריך את חופשתם עם שהות בניו יורק לפני השייט או אחריו.

ג'יאני אונוראטו, מנכ"ל MSC Cruises, אמר, "ניו יורק היא אחד היעדים המדהימים והתוססים ביותר בעולם, ולכן על ידי הוספת העיר כנמל בית לכל ימות השנה עבור MSC Meraviglia אנו משפרים מאוד את ההיצע שלנו בצפון אמריקה. למסלולים תהיה משיכה חזקה מאוד לא רק לאורחים שלנו בארה"ב אלא גם לנופשים בינלאומיים ובהתחשב במגוון העצום של טיסות בין יבשתיות לתפוח הגדול וממנו, הפלגות אלו יהיו נגישות לאורחים מכל רחבי העולם". "עיצבנו את המסלולים שלנו כדי לנצל את הגמישות הגיאוגרפית של ניו יורק, כך שהאורחים שלנו יוכלו לספוג את השמש הקאריבית  באביב ובחורף, לשוט לברמודה במהלך הקיץ או לנסוע צפונה לראות את היופי הטבעי של קנדה בסתיו. וכמובן, עבור אותם אורחים שרוצים לגלות את ניו יורק יש אפשרות לעשות זאת לפני או  כדי להפיק את המרב מהחופשה שלהם."

MSC Meraviglia תציע מגוון רחב של מסלולים הנעים בין 6 ל-11 לילות והמכירות נפתחות היום. אפשרויות זמינות לאורחים להזמין ימים נוספים לפני או אחרי חופשתם בים כדי להפיק את המרב מהעיר שאף פעם לא ישנה

עיקרי מסלול הטיול בניו יורק:

• מסלולי טיול בקריביים של 7 או 8 לילות, הכוללים סיור בנסאו, איי בהאמה ובשמורת Ocean Cay MSC הימית – האי הפרטי היפה של MSC Cruises גם באיי בהאמה.

• מסלולי ברמודה הנמשכים 6 לילות ומציעים שלושה ימים עגונים בקינג'ס וורף בשילוב עם מספר ימים רגועים בים.

• מסלולי טיול בצפון של 10 או 11 לילות, הכוללים סיור בבוסטון, מסצ'וסטס; פורטלנד, מיין; שרלוטטאון, האי הנסיך אדוארד; הליפקס וסידני, נובה סקוטיה; וסנט ג'ון, ניו ברונסוויק. מסלולי טיול של 11 לילות כוללים שיחה נוספת בניופורט, רוד איילנד.

ההחלטה של ​​MSC Cruises לפרוס ספינה בכל ימות השנה בניו יורק היא הדוגמה האחרונה להתמקדות ארוכת השנים של המותג בשוק השייט הכולל בצפון אמריקה, הכולל משיכת נופשים בינלאומיים נוספים והמשך הצבת כמה מהספינות המתקדמות ביותר שלה ב- נמלי ארה"ב. פורט קנוורל בפלורידה התווסף בשנה שעברה כנמל ביתי קבוע עם תמהיל של הפלגות של 3, 4 ו-7 לילות שמטרתם למקסם את האפשרויות לאורחים בינלאומיים ליהנות מהשילוב הידוע בעולם של אטרקציות באזור אורלנדו. למידע נוסף על ספינות הפועלות ממיאמי ומפורט קנוורל,

MSC Cruises בונה את מסוף השייט הגדול והמתקדם ביותר בצפון אמריקה בפורט מיאמי, אשר יוכל להכיל שלוש מהספינות הגדולות ביותר של הקו בו זמנית לאחר השלמתו.

כדי להבטיח שהאורחים יפיקו את המקסימום מחופשת השייט שלהם הן על החוף והן פעם אחת על הסיפון, MSC Cruises מפתחת חבילות חדשות המציעות לאורחים חוויה מלאה מקצה לקצה. חבילות שירות מלא אלו כוללות מבחר טיסות נוחות, מלון 4 כוכבים עם ארוחת בוקר וכן שירותים שימושיים נוספים כגון טיול לפני השייט, ביצוע צ'ק אין להפלגה במלון, שירות כבודה ממלון לתא אוניה. העברות נמל פרטיות. חבילות אטרקטיביות אלו יהיו זמינות עבור מסלולי הטיול בניו יורק של MSC Mervaiglia כמו גם לנמלי עלייה מרכזיים אחרים כגון ונציה/מרגרה, מונפלקון, טריאסטה, אתונה וכן מיאמי, ונועדו לספק לאורחים חוויה חלקה ונטולת מתחים. שירות זה זמין לעונת הקיץ הקרובה ויהיה זמין באינטרנט הן לאורחים ישירים והן דרך שותפי סוכני הנסיעות שלנו.

אודות  MSC Meraviglia 

באורך 315 מטרים ובגובה של 65 מטרים, עם 19 סיפונים מרשימים וקיבולת של עד 5,700 אורחים, MSC Meraviglia הוא יעד נופש בפני עצמו – עמוס בתכונות חדשניות כדי לספק חוויה בלתי נשכחת:

• 10 סוגים שונים של בקתות לבחירה, כולל בקתות סולו, בקתות מרפסת פופולריות, ומקומות לינה מסוגננים במועדון היאכטות MSC – 'ספינה בתוך ספינה' הפרימיום הכוללת שירות משרת אישי, יחד עם אזורי מסעדה, טרקלין ובריכה אקסקלוסיביים.

• Galleria Meraviglia, טיילת שלאורכה חנויות, מסעדות וברים המשתרעת על פני יותר מ-90 מטר ומרופדת במסך LED שמיים מרשים.

• 20 ברים ו-12 מסעדות, כולל מסעדת הבשר הפופולרית Butcher's Cut ו-Kaito Sushi and Teppanyaki.

• בריכות מקורות וחיצוניות וג'קוזי, יחד עם פארק מים ומסלול חבלים.

• הזדמנויות תיאטרוניות שונות בתיאטרון שלנו עם 985 מושבים.

• הספא הנרחב MSC Aurea, המספק טיפולי עיסוי, טיפולי גוף, טיפולי פנים ואזור תרמי ייעודי.

• חדר כושר בגודל 557 מ"ר הכולל ציוד חדיש מבית Technogym™.

• מועדון MSC Kids' לילדים בגילאי 0-17, עם אזורים ייעודיים לתינוקות, פעוטות, ילדים ובני נוער, בתוספת חווית Lego®. MSC Meraviglia מצוידת בטכנולוגיה ופתרונות חדשניים כדי למזער את טביעת הרגל הסביבתית שלה. אלה כוללים מערכת ניקוי גזי פליטה לפליטות נקיות יותר; מערכת מתקדמת לטיפול בשפכים; מערכות חימום, אוורור ומיזוג חכמות להשבת חום מחללי מכונות; ותאורת LED ומכשירים חכמים לחיסכון משמעותי באנרגיה. זה חלק מהמחויבות של MSC Cruises לספק לאורחיה את חוויות החופשה הטובות ביותר בים באופן בר קיימא.

למידע נוסף על האוניה לחץ כאן

Ocean Cay MSC Marine Reserve 

האי הפרטי המדהים של MSC Cruises באיי בהאמה הוא החלק המרכזי של שמורה ימית עוצרת נשימה בשטח של 17,000 דונם, שנועדה לחבר את האורחים עם הטבע, מה שהופך אותה למקום המושלם לנשום עמוק ולהירגע. האי יהווה גולת הכותרת של רבים ממסלולי הטיול של MSC Meraviglia ומציע חופים חוליים לבנים שבהם ממתינים לאורחים כיסאות, שמשיות וביתנים ליום רגוע של ספיגת הרוח של איי בהאמה בעודם מוקפים בפנורמה סוחפת של מים כחולים קריסטל בכל פינה.

Ocean Cay MSC Marine Reserve היא ביתם של תוכנית הסופר אלמוגים של קרן MSC, שמטרתה לפתח ולשכלל שיטות כדי להפוך את הירידה בשוניות האלמוגים. הקרן עובדת עם מדענים מבית הספר רוזנסטיאל של אוניברסיטת מיאמי ומאוניברסיטת נובה סאות'אסטרן כדי לפתח שיטות לבנייה מחדש של שוניות פגומות עם מיני אלמוגים עמידים יותר בפני איומים סביבתיים כמו זיהום אוקיינוס והתחממות.

למידע נוסף האונייה לחץ  כאן