צור קשר

לקוחות שביצעו את ההזמנה אצל סוכן נסיעות, נא לפנות אליו.

נא לבחור מהנושאים הבאים:

שינוי וביטול הזמנה יבוצעו באותו ערוץ בו בוצעה ההזמנה

להזמנות שבוצעו באתר זה בלבד

יש לפנות למייל:

il898-reservations.cruises@msc.com

נא לציין את מספר הזמנה – אין באפשרותינו לטפל בפנייתך בלי מספר הזמנה

קבלת כרטיסים

• על מנת לקבל את כרטיס השייט יש להשלים את תהליך ה –צ’ק אין באת בקישור הזה. ניתן לבצע את תהליך הצ'ק אין החל ממועד ביצוע ההזמנה ועד ל 48 שעות לפני מועד השייט.
• הדפסת כרטיסע השייט:
– לקוחות שביצוע הזמנה ישירות באמצעות משרד MSC Cruises בישראל או באתר זה ושבהזמנתם כבר מופיע מספר התא יוכלו להדפיס את הכרטיס השייט בסיום תהליך הצ'ק אין.
לקוחות ללא מספר תא בהזמנה (תא מסוג גרנטי) יוכלו להדפיס הכרטיס כ שבוע לפני השייט.
לקוחות שמסיבה כלשהיא לא הצליחו להדפיס כרטיס השייט, ישלח אליהם הכרטיס באמצעות מייל כ 5 ימים לפני השייט בתנאי שהשלימו את הליך הצ'ק אין.

– לקוחות שביצעו הזמנה באמצעות סוכן נסיעות יש להשלים תהליך הצ'ק אין באתר, כרטיסים ישלחו על ידי הסוכן בסמוך למועד השייט.
• יש להגיע עם כרטיס מודפס לשייט.
• יש להגיע עם דרכון לטרמינל הקרוזים בנמל.
• מדריך לצק אין – כאן

יש לבצע את הרישום באתר: כאן

שימו לב, הפורמט הנכון של מיקוד הוא   XXXXX XX  (עם רווח). 

לבירורים נוספים בנושא נא לפנות למייל:

il898-customerservices.msccruises@msc.com

יש להוסיף את מספר הזמנה (אם יש) ושמות באנגלית.

רוב רובו של המידע שלנו מצוי באתר זה. באם הנכם חפצים לברר שאלה מסויימת, תמצאו את רוב התשובות בקישור הבא  בשאלות נפוצות .

מידע חשוב נוסף נמצא בקישורים הבאים

ניתן לבצע הזמנה דרך האתר או אצל סוכני נסיעות.

אנו שמים את שביעות רצון לקוחותינו בראש סדר העדיפות שלנו.

אם בכל זאת יש לכם הערות לשיפור או תלונות כתבו אלינו לכותב הבאה:

il898-customerservices.msccruises@msc.com

נא לציין את מספר הזמנה – אין באפשרותינו לטפל בפנייתך בלי מספר הזמנה

זמן הטיפול יהיה בהתאם לדחיפות התלונות ומצופה להיות עד 45 יום שכן תהליך הבירור מחייב פניה לצוות האניה.

רוצה לקבל מבצעים מיחודים לפני כולם? השאר מעודכן!

הירשם