21 מרץ 2022:
פורמולה 1 שמחה לקבל את פני MSC Cruises, כשותף עולמי לעונת 2022 הקרובה. העסקה הרב שנתית, שהחלה בפורמולה 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX 2022, תגרום ל-MSC Cruises שבסיסה בשוויץ, אחד ממותגי השייט הגדולים והצומחים ביותר בעולם, להפוך לשותף השייט הרשמי של פורמולה 1.

MSC Cruises ו-Formula 1 משתפות פעולה כדי להביא כמה מהספינות המתקדמות והזוהרות ביותר מבחינה טכנולוגית של MSC לנמל במהלך סופי שבוע נבחרים של גרנד פרי, מה שמאפשר לצי המרשים של MSC Cruises להשלים את החוויה המתקדמת של פורמולה 1 ולהניע את הנראות העולמית של המותג שלה. .

באמצעות שותפות ייחודית זו MSC Cruises תוכל למנף את בסיס המעריצים הגלובלי ההולך וגדל של פורמולה 1 כדי להציג את ההיצע הנרחב שלה של חופשות איכותיות בים ולהביא את הריגוש של פורמולה 1 לקהל העולמי של MSC Cruises כאשר ספינותיה מפליגות ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם ומארחים אורחים מלמעלה מ-185 לאומים.

כמובילים עולמיים בתחומם, MSC Cruises תתאחד גם עם פורמולה 1 כדי להמשיך לקדם שינוי בר קיימא. שתי החברות התחייבו להפוך ל-Net-Zero Carbon והן חלוצות בטכנולוגיות ופתרונות סביבתיים מתקדמים.

סטפנו דומניקלי, נשיא ומנכ"ל פורמולה 1, אמר: "אנו נרגשים להכריז על MSC Cruises כשותפה גלובלית חדשה של פורמולה 1, המפגישה שני מותגים גלובליים באמת. זוהי שותפות מושלמת עם שנינו המתמקדת באספקת החוויה הטובה ביותר עבור המעריצים והלקוחות שלנו ברחבי העולם ומשלבת בידור, יוקרה ושירות. שנינו מחויבים לפתרונות ברי קיימא, והתובנה והמומחיות של MSC משלימות בצורה מושלמת את ההיצע הגלובלי שלנו וימשיכו לשפר את המותג שלנו".

Pierfrancesco Vago, היו"ר הבכיר של MSC Cruises אמר: "יש שאיפה משותפת חזקה בינינו לבין F1 שכן שנינו מחויבים להשקיע במחקר כדי להאיץ את הפיתוח והאימוץ של טכנולוגיות הדור הבא – הן ימיות והן סביבתיות במקרה שלנו – כדי לבנות את עתיד התעשיות שלנו בצורה בת קיימא. שנינו פועלים לשיפור מתמיד של ביצועים סביבתיים עם חזון ברור לבנות מורשת מתמשכת עבור הדורות הבאים. אנחנו מצפים לפתח את מערכת היחסים שלנו יחד עם פתיחת העונה המרגשת הזו".