אבו דאבי, איחוד האמירויות, 17 בפברואר 2022 – איחוד האמירויות הערביות תהווה את נמל הבית בחורף הבא לאוניית הנוסעים הגדולה ביותר עם הביצועים הגבוהים ביותר מבחינה סביבתית שתשוט במזרח התיכון, MSC World Europa.

הבעלים והמפעיל של כלי השיט השוויצרי MSC יקדיש גם ספינה שנייה, MSC Opera, לאזור המפרץ לעונת השיט 2022/23, שכן היא שואפת לחזק עוד יותר את מעמדה כקו מספר 1 של האזור לחופשות בים.

ההכרזה נמסרה על ידי מנכ"ל MSC Cruises, ג'יאני אונוראטו, לאחר הפתיחה הרשמית השבוע על ידי הוד מעלתו, שייח' חמדאן בין זאיד אל-נהיאן, נציג השלטון באזור אל-דאפרה באיחוד האמירויות, של מזח חדש לאוניות נוסעים בסר בני יאס. אִי.

התפתחות זו, על פי MSC, תתקבל בברכה על ידי נופשי שייט המבקרים באי המדהים מול חופי אבו דאבי.

מר אונוראטו בירך את מגזר השייט באיחוד האמירויות כחלק בלתי נפרד מתעשיית התיירות הדינמית שלה, ספד לאמצעי הבריאות והבטיחות בכל המדינה ותיאר את התחזית העסקית של MSC Cruises לחורף הבא באיחוד האמירויות ובמפרץ כ"מאוד חיובי' כתוצאה מכך.

Gianni Onorato, מנכ"ל MSC Cruises, אמר, "איחוד האמירויות היא שוק חשוב מאוד עבורנו ובחורף הבא אנחנו הולכים לפרוס את התוספת החדשה שלנו לצי שלנו – MSC World Europa – ולהגדיל

עוד יותר את הקיבולת שלנו מהשנה עם ההקדמה. של ספינה שנייה, MSC Opera, כהוקרה לאזור

"MSC World Europa יגדיר מחדש את חווית השייט עם מגוון מאפיינים שטרם נראו שלא דומים לשום דבר בים היום והספינה תהווה יתרון נוסף לתעשיית התיירות של איחוד האמירויות. הספינה תמשוך נוסעים בינלאומיים רבים מרחבי העולם, במיוחד מאירופה, ואנו מקווים לראות התעניינות עזה גם מצד אורחים ממועצת שיתוף הפעולה של המפרץ, במיוחד מאיחוד האמירויות.

"אחת הספינות החדשות ביותר שלנו MSC Virtuosa, נמצאת כעת במפרץ הערבי ולמרות שיש אתגרים בחוף הקשורים למגיפה העולמית, עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות הרלוונטיות ברחבי האזור כדי להבטיח את בריאותם ובטיחות הנוסעים שלנו, הצוות שלנו והקהילות שהספינה מבקרת בהן. השילוב של אמצעים על הסיפון יחד עם אלה על החוף היה יעיל ביותר, כפי שהוכיחה העובדה ש-MSC Viruosa היא אחת הספינות עם הביצועים הטובים ביותר שלנו בעונת החורף".

הפריסה במפרץ הערבי

MSC Virtuosa ב-26 במרץ תסיים את ההפלגות המתוכננות שלה באיחוד האמירויות ותוחלף ב-MSC Bellissima בין ה-2 באפריל ל-25 ביוני, 2022. זו הפעם הראשונה ש-MSC Cruises מאריכה את עונת ההפלגות שלה במפרץ ומציעה חופשות אביב בים.

MSC World Europa מדצמבר תתבסס באיחוד האמירויות ומציע הפלגות של 7 לילות מדובאי ואבו דאבי לאי סר בני יאס, דמאם בסעודיה ודוחא בקטאר.

MSC Opera תציע מסלול שונה ומנוגד של 7 לילות מדובאי ואבו דאבי שייכנס גם לאי סר בני יאס. לאחר מכן, האורחים יכולים לגלות את עומאן בשיחה עם עיר הבירה מוסקט, אחת הערים העתיקות ביותר במזרח התיכון, וחסאב, העיר הצפונית ביותר במדינה. השייט מסתיים בלינה בדובאי כדי לתת לאורחים הרבה זמן לחקור את המטרופולין המדהים.

על MSC World Europa

MSC World Europa נמצא כעת בבנייה במספנת Chantiers de l'Atlantique בסן-נזיר, צרפת, והיא תימסר באוקטובר 2022 לפני שהיא תצא למפרץ הערבי כדי להפעיל הפלגות מדצמבר עד מרץ 2023.

כלי השיט בעל 2,626 תא הנוסעים יוכל להכיל עד 6,762 נוסעים, בעל טונה ברוטו של 205,700 GT ואורכו 333.3 מטר. הספינה תופעל על ידי גז נוזלי (LNG), הספינה הראשונה בצי של MSC Cruises שמשתמשת בדלק הנקי ביותר הזמין כיום בקנה מידה עבור ספינות שייט באוקיינוס.

MSC Cruises חולקת את שאיפתה של איחוד האמירויות להגיע לאפס פליטות נטו עד שנת 2050 ו-MSC World Europa המונע על ידי LNG מהווה אבן דרך חשובה באסטרטגיה של החברה להשיג את מטרתה של מיגור פליטת פחמן.

למידע נוסף על  MSC World Europa  לחץ כאן