20/04/2023

MSC MERAVIGLIA מגיעה לניו יורק סיטי ומציעה הפלגות לאורך כל השנה

• ניו יורק הופכת לנמל הבית השלישי של MSC Cruises בארה"ב, ומציינת את הפעם הראשונה שהקו יציע הפלגות לאורך כל השנה היוצאות מיעד פופולרי זה בארה"ב
• אניית הענק עטורת הפרסים MSC Meraviglia תפליג לאיי הבהאמה ולפלורידה, לקנדה, ניו אינגלנד וברמודה
• חבילות “Stay & Cruise” אטרקטיביות מאפשרות לאורחים להרחיב את חווית השייט שלהם עם שהייה בניו יורק

ז'נבה, שוויץ, 20 באפריל 2023 – MSC Meraviglia – האוניי מסדרת Meraviglia Class עטורת הפרסים של MSC Cruises הגיעה לנמל הבית החדש שלה בניו יורק בטרמינל בברוקלין. האנייה מסמנת את הפעם הראשונה ש-MSC Cruises פורסת אונייה בניו יורק המוציאה הפלגות במשך כל השנה. זהו חיזוק נוסף לנוכחות של MSC Cruises בשוק בצפון אמריקה והוא חלק מהמחוייבות של הקו להתרחב ולהציע נמלי עלייה נוספים בארה"ב, בנוסף המבחר העשיר של ספינות ומסלולים המפליגים גם מפורטמיאמי וגם מנמל קנוורל/אורלנדו בפלורידה.

ניו יורק מציעה טיסות קונקשן מדהימות לאורחים מכל העולם ולאלו שרוצים להפיק את המירב מ'התפוח הגדול', MSC Cruises מציעה חבילות “Stay & Cruise” עם האפשרות לשהות עד שלושה לילות בניו יורק לפני היציאה להפלגה. מבחר אפשרויות הלינה בבתי מלון כולל את מלון ריו פלאזה מנהטן, מלון ריו פלאזה טיימס סקוור ומלון פארק סנטרל. כחלק מהחבילה האורחים יכולים ליהנות מסיור מודרך חינם במנהטן ובאתרים המבוקשים שלה, לפני העלייה לספינה. בנוסף להיצע המקיף, צוות המלון יהיה זמין להזמנת טיולים נוספים, החל מ"סיור ברחבי העיר" הסטנדרטי ועד לטיול "ערב" מיוחד.

המסלולים של MSC Meraviglia, שאורכם נע בין 6 ל-11 לילות, תוכננו בצורה אסטרטגית כדי לנצל את הגמישות הגיאוגרפית של ניו יורק, כך שהאורחים יוכלו לספוג את השמש של האיים הקאריביים בעונות האביב והחורף, לצאת לאיי ברמודה במהלך הקיץ, או להמשיך צפונה כדי לראות את יופי הטבע של קנדה בסתיו.

מסלולי השייט מניו יורק על אניית MSC Meraviglia כוללים:

  • איי הבהאמה ופלורידה – הפלגות טרופיות של 7 עד 11 לילות עם מבחר יעדים, כולל מיאמי ופורט קנוורל בפלורידה; שמורת נסאו (Nassau) והשמורה הימית של אושן קיי (Ocean Cay MSC Marine Reserve) באיי בהאמה; קוזומל וקוסטה מאיה במקסיקו.
  • ברמודה – החל מאוגוסט, האורחים יוכלו ליהנות מהפלגות של 5 ו-6 לילות לקינגס וורף (Kings Wharf) בברמודה, עם שהייה של מספר ימים ביבשה, כדי שיוכלו לגלות את יופיו של האי.
  • קנדה וניו אינגלנד – בדיוק בזמן לסתיו, MSC Meraviglia תציע מסלולי שייט של 10 ו-11 לילות המגיעים לניופורט, בוסטון ופורטלנד בארה"ב ולסנט ג'ון, הליפקס (Halifax), שרלוטטאון (Charlottetown) וסידני (Sydney) בקנדה.

מידע על MSC Meraviglia

עם 19 סיפונים מרשימים, באורך 315 מטרים ובגובה 65 מטרים, וקיבולת של עד 5,700 אורחים, MSC Meraviglia היא יעד נופש בפני עצמו – עמוסה בפיצ'רים חדשניים שמספקים חוויה בלתי נשכחת:

  • לבחירתכם 10 סוגי חדרים שונים, כולל חדרי סולו, חדרי המרפסת הפופולריים ויחידות אירוח מעוצבות במועדון היאכט-קלאב (MSC Yacht Club) בקונספט הפרימיום 'אנייה בתוך אנייה' הכולל שירותי באטלר ואיזור אקסקלוסיבי של מסעדה, טרקלין ובריכה.
  • טיילת ה- Galleria Meraviglia, שלאורכה חנויות, מסעדות וברים משתרעת על למעלה מ-90 מטר ומקורה בתקרת LED מרשימה.
  • 20 ברים ו-12 מסעדות, כולל מסעדת הבשר הפופולרית בוצ'ר'ס קאט (Butcher’s Cut steakhouse) וסושי קאיטו וטפניאקי (Kaito Sushi and Teppanyaki).
  • בריכות פנימיות וחיצוניות ובריכות ג'קוזי, בנוסף לפארק מים ומסלול חבלים.
  • שבעה מופעים שונים בתיאטרון ברודווי (Broadway Theatre) שבו 985 מושבים ובטרקלין הקרוסלה (Carousel Lounge) המפורסם.
  • הספא המקיף MSC Aurea Spa, מספק טיפולי עיסוי, טיפולי גוף, טיפולי פנים ואזור תרמי ייעודי.
  • חדר כושר בגודל 557 מ"ר הכולל ציוד חדיש מבית Technogym™ מוקף בחלונות זכוכית מהרצפה עד התקרה, המשקיפים על סיפון הבריכה הראשי.
  • מועדון הילדים MSC עם מתקנים ייעודיים בהתאמה לקבוצות הגיל השונות, החל מתינוקות ועד גיל 17, בתוספת חווית Lego®.

מאפיינים סביבתיים

MSC Meraviglia מצויידת בטכנולוגיה ופתרונות חדשניים כדי למזער את ההשפעה הסביבתית שלה. פתרונות אלו כוללים מערכת לניקוי גזי פליטה לפליטות נקיות יותר; מערכת מתקדמת לטיפול בשפכים; מערכות חימום, אוורור ומיזוג חכמות להשבת חום מחללי המכונות; תאורת לד ומכשירים חכמים לחיסכון משמעותי באנרגיה. זהו חלק מהמחוייבות של MSC Cruises לספק לאורחיה את חוויות החופשה הטובות ביותר בלב הים באופן ידידותי לסביבה.

לכל החדשות >>>