23/03/2023

חוויות בידור חדשות ומרתקות בלב ים
על אניית MSC EURIBIA

  • תיאטרון דלפי מעלה שבעה מופעים חדשים להנאת האורחים בכל גיל.
  • מוזיקה חיה של אחת מהלהקות הביג-בנד הגדולות בלב ים, משדרגת את הופעות המוסיקה החיה בכמה רמות, בטרקלין הקרוסלה המחודש ‎של MSC Euribia.

ז'נבה, שוויץ, 23 במרץ 2023 – האורחים של MSC Cruises ישמחו ויופתעו לשמוע את החדשות על אפשרויות הבילוי והמופעים החיים החדשים על סיפון האנייה MSC Euribia, שתתחיל להפליג ביוני הקרוב. אורחים מכל הגילאים מוזמנים בהתרגשות לספינת הדגל החדשה, ממנה ייצאו עם זיכרונות של פעם בחיים בזכות מגוון חוויות הבידור החדשניות והמעשירות המוצעות מסביב לשעון.‎

האנייה החמישית מסדרת ה- Meraviglia, תציע שלל פעילויות ומקומות לגלות על הסיפון: להתפעל מאחת משבע הפקות התיאטרון של האנייה בתאטרון דלפי, להשתתף במשחקים ובפעילויות או לרקוד לתוך הלילה, לצלילי אחת מהלהקות הביג-בנד הגדולות בלב ים, תמיד יהיה לאורחי האנייה שפע של חוויות ליהנות מהן על האנייה המרגשת הזו.

סטיב ליאת'ם (Steve Leatham), מנהל תחום הבידור העולמי ב- MSC Cruises אמר: "אנו מאוד מתרגשים להכריז על הצעות הבילוי המהנות על ספינת הדגל החדשה שלנו, MSC Euribia. בידור הוא חלק מהותי מחוויית האורחים של MSC Cruises ואנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות ומרתקות, לשמח את האורחים שלנו בכל גיל. השאיפה שלנו ליצור תכניות בידור יוצאות דופן סוחפות ומגוונות, כדי להבטיח שהשייט של האורחים שלנו ייזכר כחווית החג המושלמת."

טרקלין הקרוסלה – ממציאים מחדש חלל קלאסי

טרקלין הקרוסלה, היה מאז ומתמיד מתחם אייקוני באניות מסדרת Meraviglia, אבל אניית MSC Euribia מציעה מתחם בעיצוב חדש לגמרי, המציע אפשרויות מגוונות יותר לאירוח. הטרקלין המדהים בירכתי האנייה, נפתח עכשיו לסיפון, ומציע נופים פנורמיים מרהיבים של הים ואווירה מדהימה.

בשטח של כ- 1,000 מ"ר פנימי וחיצוני, עם שתי מרפסות מקורות, האורחים יוכלו להירגע וליהנות תוך כדי כך, ממגוון חטיפי גורמה ומשקאות מהבוקר עד הלילה. במהלך היום, האורחים יכולים לשבת ולהירגע, או לחלופין להשתתף במגוון פעילויות פנאי, הכוללים בין היתר משחקי שולחן וריקודים סלוניים. בכל ערב כשהשמש שוקעת המסיבה מתחילה. מוזיקה חיה, ובדרנים המתחלפים כל שבוע, מציעים מגוון סגנונות של מוזיקה בכל ימות השבוע.

תזמורת BIG BAND בלב ים – בידור מיוחד במינו

דבר נוסף ומדהים בטרקלין הקרוסלה, הוא בידור בקונספט החדש ביותר של MSC Cruises, להקת ביג-בנד בלב ים. וזה אומר הכל, כיוון שביג-בנד בלב ים כשמה כן היא – אחת הלהקות הכי גדולות בים, עם הרכב הבית המרהיב הכולל 19 מוזיקאים וזמרים בינלאומיים מוערכים. מדי ערב, שלוש הופעות חיות להנאתם של אורחי האנייה; כשכל הופעה משתנה הנושא והז'אנר המוסיקלי. ובנוסף להופעות המרגשות האלו, שורה של הופעות אורח חד פעמיות שיכללו את מופעי הבידור המרשימים ביותר בלב ים, בהם – סווינג, ג'אז, קונצרט רוק, דיסקו, מחזות זמר ועד לדיוות האהובות על כולם.‎

שבעה מופעי תיאטרון מעוררי כבוד ‎

MSC Cruises מציעה תוכנית בת שבעה ימים, הכוללת מופעי בידור יחודיים על הבמה הגדולה בתיאטרון דלפי. תוכלו ליהנות מחוויה שונה כל ערב עם בדרנים שיצטרפו לצוות התיאטרון המדהים המציע הופעות מגוונות וייחודיות.

  • ‎הקרקס של 1920: מבט נוסטלגי לעולם הקסום של הקרקס, בהשתתפות פעלולנים המבצעים פעלולים עוצרי נשימה. המופע, בניצוחו של מנהל זירת הקרקס האיקוני, כולל ריקודים, תלבושות וינטג' ותפאורות במה מדהימות – זוהי מחווה מודרנית למופעי העבר המפוארים של הקרקס.
  • Generation Rock: האורחים ייצאו למסע בין דורי במופע שירי הרוק הקלאסי והטוב! של להקות הרוק והאמנים הגדולים מכל הזמנים, הכולל להיטים של אגדות הרוק כגון:
    AC/DC, The Rolling Stones, David Bowie, Kiss, Journey, Queen ‎
  • Illuminicity מתחם המשחקים (ארקייד) הטוב ביותר שיש. המופע הטכנולוגי ביותר של MSC Cruises עד כה, יתקיים בתוך מעין סט של משחק וידאו, ויכלול צוות שחקנים נהדר עם תלבושות מוארות ומרהיבות, סצינות אינטראקטיביות ומעוררת השראה שייצרו מראות מרהיבים ביופים על הבמה.
  • ‎ :Jukebox L!veהסולנים הטובים ביותר במופע המשלב מוסיקת פאנק, סול ורוקנ'רול, השואב השראה מכל השירים הפופולריים ומתקיים באולם בסגנון לאס ווגאסי טיפוסי. הקהל, שיכיר בוודאות את כל המילים של כל השירים, יצטרף לשיר את הלהיטים שמבוצעים בסגנון עכשווי!
  • ספר שירים – אד שירן: חוגגים את חייו של אד שירן, שהתחיל בתור זמר רחוב והמשיך למלא הופעות באיצטדיון וומבלי. המופע יעקוב אחר צוות זמרי הרחוב של האנייה עצמה, בדרכם להפוך לכוכבי פופ. האורחים יהנו מעיבודים חדשים לשירים, כוריאוגרפיה ברמה מקצועית, ריקודים אקרובטיים מרהיבים, אמנים ופסלים חיים, שיביאו את ז'אנר אמני הרחוב לבמה הגדולה, בליווי להיטיו של שירן.
  • מגוון הופעות: מופע מרהיב בהשתתפות בדרנים אורחים, מוזיקאים, אקרובטים וצוות הקבוע של האנייה, יעלה בכל יעד שאליו תגיע האנייה וישתנה בהתאם לקהל ולעונות השנה.
  • ‎בדרנים אורחים: יציגו כישרונות ברמה הגבוהה ביותר, שנבחרו מרחבי העולם וייתנו הופעות ייחודיות וחד פעמיות.

לכל החדשות >>>