29/03/2023

אניית הענק החדשה ביותר של מיאמי,
MSC WORLD AMERICA – מציעה
עולם חדש בשייט הזמין לרכישה כעת

  • האנייה MSC World America תציע הפלגות ממיאמי לקריביים החל מאפריל 2025
  • האנייה השנייה בדרגת ה- World-Class של MSC Cruises מציגה חוויות ומקומות חדשים המותאמים במיוחד לשוק בצפון אמריקה וכוללת חוויה משפחתית חדשה לגמרי שנקראת "הנמל".
  • האנייה תהיה השלישית במספר המונעת בדלק LNG והראשונה בצפון אמריקה, מה שממחיש את המחויבות של המותג לטכנולוגיה ירוקה (ידידותית לסביבה).

ז'נבה, שוויץ – 29 במרץ 2023 – עולם חדש בשייט מגיע למיאמי וזמין כעת לרכישה. MSC Cruises – מותג השייט השלישי בגודלו בעולם גדל במהרה ופותח היום את המכירות עבור שייט על MSC World America. האנייה המדהימה הזו, המונעת בדלק LNG תהיה האנייה השנייה של MSC בדרגת ה- World-Classהחדשנית, בעת ההשקה שלה באפריל 2025, והיא מציעה שייט ידידותי לסביבה ואיתו חוויות חדשות, סוחפות וייחודיות בלב ים.

MSC World America תפליג מהטרמינל החדש והמתקדם של MSC Cruises בפורט מיאמי (PortMiami), שעתיד להיות מסוף השייט הגדול ביותר בצפון אמריקה לאחר השלמת בנייתו. האנייה תפליג באופן בלעדי מסלולי טיול של 7 לילות באיים הקריביים בעונת ההשקה שלה, ותעניק לאורחים את ההזדמנות לבקר בכמה מהיעדים המבוקשים ביותר בעולם, על האנייה המיועדת למטיילים הסקרנים מכל העולם.

מסלולי הטיול של הספינה נועדו למקסם את הזמן הפנוי עבור האורחים כך שיוכלו להינות באופן מלא מהמקומות בהם היא עוגנת. כל ההפלגות יכללו ביקורים ב-Ocean Cay MSC Marine Reserve  – היעד הפרטי המדהים של MSC Cruises באיי הבהאמה.

מסלולי הטיול:

  • מזרח הקריביים: פוארטו פלטה, הרפובליקה הדומיניקנית; סן חואן, פורטו ריקו, השמורה הימית; Ocean Cay ‎MSC Marine Reserve, איי הבהאמה (Puerto Plata, Dominican Republic; San Juan, Puerto Rico; Ocean Cay MSC Marine Reserve, The Bahamas).
  • מערב הקריביים: קוסטה מאיה וקוזומל, מקסיקו; רוטן, הונדורס; Ocean Cay ‎MSC Marine Reserve, איי הבהאמה.

למידע נוסף על MSC World America בקרו כאן.

ג'יאני אונוראטו (Gianni Onorato), מנכ"ל MSC Cruises אמר: "אניית MSC World America תהפוך לרביעית מבין האניות החדשות שלנו, שמפליגות בקריביים בעונת ההשקה שלה. זה לא רק חלק מהמחויבות לצמיחה שלנו בשוק של צפון אמריקה אלא גם להנגיש את האניות החדשות והחדשניות ביותר שלנו לאזור, עבור האורחים הבינלאומיים שלנו מרחבי העולם. הספינה החדשה והמרגשת הזו בהחלט תספק את חווית השייט האולטימטיבית בקריביים כשתתחיל להפליג."‎

אנייתMSC World America תעבור התאמה לשייט בצפון אמריקה עם מסעדות חדשות, ברים, חללים ציבוריים וחוויות שנועדו ליצור שייט בלתי נשכח באמת. מיזוג תרבויות מרחבי העולם, יבוא לידי ביטוי על הסיפון כשעיצוב אירופאי אלגנטי יפגוש את הנוחות האמריקאית.‎

אחת החוויות המהפכניות שפותחו על סיפונה של MSC World America היא 'The Harbor' – מתחם חדש לגמרי על סיפון 20, שתוכנן במיוחד עבור ילדים ומשפחות, כדי שיוכלו להיפגש, לשחק ולהירגע יחד. אזור חדש זה תוכנן בקפידה כך שכל הרכיבים של החוויה המשפחתית המושלמת בלב ים יהיו במיקום אחד מדהים ונוח.
The Harbour משלב מגוון הרפתקאות הכולל פעילויות כמו פארק המים, מתקני מים אינטראקטיביים וחוויות מרגשות, כמו גם אזורי מנוחה בהם ניתן לחטוף משהו טעים לאכול ולהתרענן במשקאות צוננים. כל זה מבטיח את היום האולטימטיבי בים.

כמה מהנופים הטובים ביותר של האוקיינוס נשקפים מהמתחם The Harbour שמציע הרפתקאות רבות כמו המסלול המורכב של פארק החבלים, אזור משחקי התפתחות לקטנטנים או מגרש משחקים בנושא המגדלור שהילדים בטוח יאהבו. משאיות אוכל כיפיות בלב ים יגישו כיבוד וחטיפים טעימים כך שכל המשפחה תוכל לשבת ולהירגע לאחר אחר צהריים מלא הרפתקאות תחת אחד מחמשת המתחמים המוצלים והנוחים מול הנופים המדהימים בים.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של MSC Voyager’s Club, שיזמינו עד ה-12 באפריל 2023 יזכו בהטבה של €50‎* זיכוי לרכישות באנייה. בנוסף הם ירוויחו גם מההטבות הבלעדיות הרגילות של המועדון בעת הזמנה, שתתבצע מעל 12 חודשים לפני ההפלגה, כולל 5% הנחת מועדון + 5% על היתרה, כפל נקודות חבר עבור סוג החוויה שנבחרה ובנוסף הטבה של €50‎ נוספים כזיכוי לרכישות באנייה**. ראו תנאים כלליים באתר. (לינק)

אודות האנייה MSC World America

הצללית המרהיבה של MSC World America תופיע על קו הרקיע של מיאמי עם החרטום האחורי הייחודי האופייני לה, שעולה אנכית מקו המים בצורת Y ונפתח לעבר טיילת הסיפון החיצונית המרשימה. האנייה החדשה מסוג World Class בת 22 הסיפונים, ברוחב של יותר מ-47 מטרים, תכלול 2,626 תאים, תכיל יותר מ-40,000 מ"ר של שטח ציבורי, ותציע מתקנים מודרניים מהשורה הראשונה, ביניהם:

טיילת חיצונית (World Promenade) מדהימה המציעה אפשרויות ייחודיות של אוכל, בילוי ובידור מול נופי האוקיינוס המדהימים ומלווים במופעי תאורת LED שלא נראו כמותם.

גלריית עולם (World Galleria) המקורה – שלאורכה ברים, מסעדות, חנויות ובוטיקים – ומעליה תקרת LED חדישה עם תאורה קינטית.

13 מסעדות המציעות מבחר רחב של אפשרויות וקולינריים וסגנונות וביניהן:

  • שש מסעדות נושא, המציגות מטבחים בינלאומיים פופולריים שונים, עם שני נושאים חדשים לצד המסעדות האהובות על האורחים כמו מסעדות: Butcher's Cut ,Kaito Sushi, Teppanyaki, Hola! Tacos & Cantina
  • ארבע מסעדות עיקריות המגישות מאכלים בהשראה עולמית וכן את המאכלים האמריקאים המוכרים והאהובים
  • שני מזנוני בופה המציעים אפשרויות רבות לארוחות קלילות
  • פיצה ובורגר לונה פארק: מתחם נפרד של מזון מהיר ללא תשלום, הממוקם ליד הלונה פארק בגלריה העולמית, ומציע אוכל מהיר וחטיפים מסביב לשעון.

20 ברים, טרקלינים ובתי קפה מגוונים עם שני קונספטים חדשים לגמרי הכוללים:

בר ספורט (Sports Bar): חדש על אניית MSC World America – המתחם החמים והמזמין מאחד אורחים מכל הגילאים במפגש של נוסטלגיה, ספורט, טכנולוגיה ובידור. לקחת בירה או משקה קל ולצפות במשחק על אחד ממסכי הטלוויזיה הרבים בזמן שאתם אוכלים נשנושים כגון כנפיים, מיני-המבורגרים, מטבלים ועוד, או לאתגר חברים באחד ממשחקי הספורט הטיפוסיים לבר כמו קליעה למטרה (חיצים) או כדורגל שולחן.

  • קומדי קלאב (Comedy Club): חדש ב- MSC Cruises כאן האורחים יכולים להשתחרר, ולקחת את החיים קצת פחות ברצינות בכל ערב, כשהמקום יתמלא בצחוקים עם אחד הקומיקאים המדהימים שיתחרו בהופעות הטובות ביותר של ניו יורק ושיקגו. אם תגיעו עם חברים לפני מופע הסטנד-אפ, תוכלו להשתתף בדו-קרב של שירים לצלילי הפסנתר, בחוויה מצחיקה ואינטראקטיבית. פרוייקט הג'ין: מציע מבחר נרחב של משקאות ג'ין שונים מתוצרת הבית, עם קוקטיילים קלאסיים שהוכנו במומחיות על ידי הברמנים שלנו
  • Elixir – בר מיקסולוגיה (Elixir – Mixology Bar): בואו ליהנות לפני ואחרי הארוחה, ממרקחת ידיהם של מיקסולוגים מומחים הרוקחים משקאות בעבודת יד, על המרפסת החיצונית תוך הנאה מנופי האוקיינוס המרהיבים.
  • Masters of the Sea: הפאב הבריטי הקלאסי של MSC Cruises מציג את מבשלת הבירה שמייצרת את בירות הבית של MSC על הסיפון
  • Coffee Emporium: בית קפה מודרני ואלגנטי, הוא חלומם של כל אוהבי הקפה. בחרו מבין מבחר פולי הקפה הטובים בעולם (מצרפת, איטליה, טורקיה ומרוקו) ואת סגנון הבישול וההגשה המועדפים עליכם.
  • חנות השוקולד ובית הקפה ז'אן פיליפ (Jean-Phillipe Chocolate shop and Café): מציע שוקולדים בהתאמה אישית, קפה ופינוקים אחרים באווירה שלווה.
  • אפשרויות חדשות יתווספו בהמשך!

מגלשה בגובה של 11 סיפונים העשויה מפלדת אל חלד, מעניקה לאורחים דרך מהנה להגיע לסיפונים התחתונים בסטייל.
שש בריכות ו-14 אמבטיות ג'קוזי, כולל בריכה מקורה מרווחת עם גג נפתח וזוג בריכות תאומות המיועדות למבוגרים בלבד ‎בחלקה האחורי של הספינה
פארק מים רחב ידיים עם מגלשות מים וכוללות חווית VR.
מועדוני ילדים עם מתקנים ייעודיים בהתאמה לקבוצות הגיל השונות, החל מתינוקות ועד גיל 17.
שלושה מתחמי בילוי המציעים מופעי בידור ותיאטרון חדשים לגמרי.
סוויטות וחדרי אירוח מסוגננים ונוחים, חדרים עם נוף לאוקיינוס אינסופי, חדרים עם מרפסות המשקיפות על הטיילת החיצונית וחדרים מקושרים למשפחות.
מועדון היאכט קלאב MSC Yacht Club, כולל טרקלין ומסעדה ייעודיים למועדון, בריכה פרטית ומרפסת שמש עם כל המתקנים, ושירות של קונסיירז' ובאטלר 24 שעות ביממה, וכן סוויטות מרווחות ומפנקות.

מחויבות לאיכות הסביבה

MSC Cruises מחוייבת להיות החלוצה בטכנולוגיות ירוקות ושימוש באנרגיה מתחדשת, במטרה להשיג אפס אחוז פליטת פחמן עד 2050. בתור הספינה השלישית בצי האניות של  MSC Cruisesהמונעת בגז טבעי נוזלי (LNG),  והראשונה בארה"ב, אניית MSC World America תהווה צעד מרכזי לעבר מטרה זו, ותיצור עולם שבו טכנולוגיה פוגשת חדשנות כדי ליצור חוויית שייט ירוק יותר LNG .הוא הדלק הימי הירוק הזמין בקנה מידה מסחרי כיום, וביכולתו כמעט לחסל פליטות החלקיקים מזהמים באוויר, המפחית את הפחמן הדו-חמצני ב-25%, מנטרל תחמוצות גופרית וחלקיקים מזהמים ומפחית את תחמוצות החנקן עד 20%.

הספינה החדשה תכלול גם מערכות למיצוי היעילות, כמו גם מערכות מתקדמות לטיפול בשפכים ומערכת ניהול רעש תת-מימי עם עיצובים של גוף ומנועים הממזערים את השפעת הקול האקוסטי, ומצמצמת את ההשפעות הפוטנציאליות על החיים הימיים.

MSC World America תציג גם מערכת המזרזת הפחתת פליטה סלקטיביות(SCR)  המפחיתה את פליטת תחמוצת החנקן (NOx) ב-90% כאשר דלקLNG  אינו זמין, והספינה חייבת לפעול על שמן גז ימי.

*לא כולל חברי מועדון Welcome.
**תקף לחברי מועדון בעלי כרטיס כסף (Silver), זהב (Gold) ויהלום (Diamond).

לכל החדשות >>>