F1-ticket

15/03/2023

MSC Cruises יחד עם ®Formula 1 בשיתוף פעולה חדשני, משיקה חוויית אירוח מיוחדת במינה בגארנד פרי (™Grand Prix)

  • המכירה נפתחה היום למגוון של חבילות וחוויות על סיפון האנייה MSC Virtuosa.
  • מגוון רחב של חבילות המשלבות לינה, כרטיסים למסלול המירוצים וגישה ל'מאחורי הקלעים' על המסלול זמין עכשיו!
  • המעריצים יוכלו ליהנות מחווייה מושלמת שנתפרה במיוחד עבורם, כדי להמשיך את הריגוש שהם חווים על המסלול, גם על סיפון האנייה!

ז'נבה, שוויץ – כחלק מהשותפות העולמית של MSC Cruises עם פורמולה1 (®Formula 1), נחשפו היום מבחר חבילות האירוח של הגרנד פרי (™Grand Prix) הייחודי והיוקרתי, שמבטיח חווית סוף שבוע מדהימה וללא תחרות במירוץ פורמולה1 (®Formula 1), בין התאריכים 24-26 בנובמבר השנה.

שיתוף הפעולה החדש מעלה לשיאים חדשים את חוויית האירוח של סוף השבוע והריגוש של המירוץ האחרון של העונה על מסלול הגרנד פרי ילווה אתכם גם על סיפון האנייה MSC Virtuosa, אחת מספינות השייט המודרניות והמסוגננות ביותר של המסלול שלנו לאמירויות.‎

האנייה MSC Virtuosa הזוהרת והמודרנית משמשת כמלון תענוגות לאורך כל סוף השבוע של המירוץ, בעודו עוגן ברציף באבו דאבי, מציעה אירוח נוח ומסוגנן ומציעה מגוון מדהים של שירותים ביניהם: מסעדות וברים, שני תיאטראות, מתחמי קניות וטיילת בסגנון ים תיכוני, ספא מפואר וחדר כושר מאובזר, חמש בריכות שחייה, פארק מים אינטראקטיבי, מתחמים המיועדים לילדים ועוד הרבה יותר!

המכירה נפתחת היום 15.3.23 וניתן להזמין בלינק הזה.

בשנת 2022, MSC Cruises חתמה על הסכם שותפות עולמי עם פורמולה1 (®Formula 1), וזהו חיזוק נוסף של השותפות, שהוקמה כדי להפגיש בין שתי מנהיגות עולמיות בתחומן, כדי להניע שינוי, מתוך התשוקה המשותפת שלהם למצויינות, איכות הסביבה ובידור עולמי.מגוון של חבילות שונות המשלבות המשלבות לינה, כרטיסים למירוץ וגישה בלעדית למאחורי הקלעים עם F1® Experiences זמינות, כדי להפוך את סוף השבוע של המירוץ לבלתי נשכח באמת.

בין אם האוהדים מחפשים חדרים אלגנטיים או סוויטות דלוקס, הם יוכלו למצוא מגוון חדרים ברמות אירוח שונות הזמינות על סיפון אניית MSC Virtuosa, כל החבילות מציעות חצי פנסיון (ארוחת בוקר וארוחת ערב), אינטרנט אלחוטי חינם והעברות אל מסלול המירוצים וחזרה ממנו. ‎
המגוון מתחיל עם אפשרות לחדר בלבד למי שכבר יש לו כרטיסי מירוץ או חדר + אופציה לכרטיסים ליציע המירוצים של פורמולה1.

עבור המעריצים המושבעים של פורמולה1 (®Formula 1), שמחפשים את סוף השבוע האולטימטיבי יש מבחר של חדרים + חוויית ®F1 הכוללת החל מפעילויות בלעדיות על מסלול המירוצים, ועד לאירוח פרימיום 'הכל כלול' בסוויטת המועדון של פורמולה1 (™F1 Paddock Club) הכולל גישה לאיזור הטיפול ברכבים על המסלול, סיור במסלול, שגרירי ונהגי פורמולה1 שיעלו על סיפון האנייה ועוד.
הרציף בו תעגון האנייה MSC Virtuosa באבו דאבי, נמצא במרחק נסיעה קצר מהמסלול, מה שיאפשר לאורחים להגיע לשם ולחזור בקלות הודות לשירות העברות חינמי. בנוסף, מרכז העיר גם הוא קרוב מאוד, מה שהופך את האנייה לבסיס מושלם ליציאה וחזרה בסוף השבוע. האנייה תעגון בנמל בין ה-23 וה-27 בנובמבר, מה שיאפשר לאורחים להאריך את הסופ"ש של המירוץ.‎

הריגוש של המעריצים לא באמת ייפסק ברגע שהם יעזבו את מסלול המירוצים, כיוון שהאווירה החגיגית תמשיך גם על הסיפון, עם תוכנית מלאה בפעילויות בהשראת פורמולה1, מסיבות ומופעי בידור, ותוכנית המיועדת לילדים, שתוכננו במיוחד לאירוע.‎

ג'יאני אונורטו (Gianni Onorato), מנכ"ל MSC Cruises אמר: "באמצעות מגוון האירוח הבלעדי הזה אנו מפגישים את הטוב משני העולמות – ®Formula 1  ו- MSC Cruises.
בזכות שיתוף הפעולה, האווירה המדהימה על מסלול המירוצים משתלבת היטב עם החוויה המדהימה על סיפון האניות שלנו ויוצרת חווית בלתי נשכחת וחד פעמית של המירוץ עבור המעריצים בכל הגילאים."
סטפנו דומניקלי (Stefano Domenicali), נשיא ומנכ"ל Formula 1, אמר: "אנו שמחים לשלב כוחות עם MSC Cruises ולהביא למעריצים חווית אירוח ייחודית וחסרת תקדים בסיום העונה של הגרנד פרי באבו דאבי. עם מקומות אירוח מפוארים, גישה בלעדית ל'מאחורי הקלעים', וכל הנוחיות של חבילות 'הכל כלול', אנו בטוחים שהשותפות הזו תהפוך את סוף השבוע של המירוץ באמת לבלתי נשכח."

לכל החדשות >>>