13/03/2023

MSC Cruises מעלה את מגוון מופעי הבידור על האניות שלה לרמה חדשה לחלוטין, בזכות השותפות שלה עם שיאי העולם של גינס

השותפות החדשה ממחישה עוד יותר את המחויבות של MSC Cruises לספק בידור ברמה עולמית על סיפון האניות שלה.

ז'נבה, שוויץ 13 במרץ 2023 – MSC Cruises הודיעו היום שהם ממשיכים להרחיב את מגוון הבידור החדש והמרתק שלהם בלב ים, בזכות השותפות עם 'שיאי העולם של גינס', הידועים בזכות שוברי השיאים המדהימים מכל רחבי העולם. התוכנית החדשה היא הזדמנות עבור האורחים לבחון את המיומנויות שלהם ואם יתמזל מזלם – להכניס את שמם לספר השיאים. הפעילויות יכללו הופעות חיות מעוררות השראה, המזמינות את האורחים לנסות לשבור שיאי גינס ותוך כדי לייצר זיכרונות באמת בלתי נשכחים.

השותפות החדשה היא חלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של MSC Cruises, להעלות ברמה את תוכניות הבידור הסוחפות שלהם עבור האורחים אפילו יותר. תוך כדי שייט בלב ים, האורחים יוכלו להשתתף בפעילות במשך היום ולהיבחן למופע הגדול שיתקיים בערב, בו הפיינליסטים המאושרים יוכלו להפגין את כישרונותיהם במטרה להפוך לשיאני גינס החדשים.

סטיב ליאת'ם (Steve Leatham), מנהל תחום הבידור העולמי ב- MSC Cruises אמר: "אנו שמחים לשלב כוחות עם 'שיאי העולם של גינס'. אנחנו בחיפוש מתמיד אחר רעיונות חדשים ומרתקים עבור האורחים שלנו. שותפות זו מספקת בידור ייחודי ועשיר ברמה הגבוהה ביותר, ואנו מצפים להמשיך להציע מגוון דינמי של חוויות מרגשות עבור האורחים בכל הגילאים".‎

מרקו פריגאטי (Marco Frigatti), סמנכ"ל ייעוץ ב'שיאי העולם של גינס', אמר: "אין דרך טובה יותר להחיות את הקסם של 'שיאי העולם של גינס' מאשר לארח מופע חי כמו זה. משפחות שמגלות את העולם בשייט של MSC יכולות בו-זמנית לגלות את העולם המדהים של שבירת השיאים – ואפילו להפוך לחלק ממנו!"

פעילויות 'שיאי העולם של גינס' זמינות כעת על סיפון האניות MSC Seascape ו- MSC World Europa כמו גם על ספינת הדגל החדשה שלה כולם ציפו – MSC Euribia, שתקבל את פני האורחים שלה בעונת הפתיחה שלה ביוני הקרוב.

חלק משיאי גינס כוללים:

  • מופע השיאים (The Records Show) היא גרסת האנייה של תוכנית הטלוויזיה 'שיאי גינס' שתכלול מופע בימתי חי ומרהיב, שיכלול מגוון פעילויות שוברות שיאים בהשתתפות הקהל, אורחים ואפילו אנשי צוות האנייה. בין אם זה ירי מתותח מערבולת, או משחק וידאו עם שליטה קולית, לאורחים יהיו הרבה אתגרים חדשים לצלוח.
  • מגוון של תוכניות לילדים מלאות אקשן, יתקיימו על הסיפון כולל אתגרים משעשעים, חידונים וכן מופעים חינוכיים, המספקים בידור מרתק בלתי נגמר לילדים וגם לבני נוער.
  • התוכנית עובדות על 'שיאי העולם של גינס' תזמין את האורחים לאתגר טריוויה מרגש שיבחן את הידע שלהם על שיאי גינס.‎
  • המשפחה כולה מוזמנת להצטרף בכיף לחידון המשפחתי של 'שיאי העולם של גינס', שיכלול חידון שובר שיאים מרתק, תוך שימוש באתגרים בשידור חי ובתחרויות משחקי וידאו של שיאי גינס, כדי שהקהל יבחר את הזוכה.

כל שוברי השיאים החדשים, יאומתו על ידי שופט רשמי של GWR ויקבלו תעודת 'שיאי העולם של גינס', שתעניק לאורחים את הזכות האולטימטיבית להתרברב בניצחונם וגם תותיר אותם עם זיכרונות מדהימים.

לכל החדשות >>>