מדיניות קורונה – חובה לקרוא

הזמנות
2019*

בריאות ובטיחות2022-05-13T09:43:08+03:00

מזמינים ושטים בביטחון מושלם!

בטיחות האורחים והצוות שלנו תמיד במקום הראשון –
עם נהלי הבטיחות המוקפדים של MSC!

אמצעי הבריאות והבטיחות שלנו כפופים לשינויים בהתאם להתפתחות מגפת הקורונה

 כל האורחים והצוות
מחוסנים ונבדקים

הזמנה גמישה
ופתוחה לשינויים

שקט נפשי
לאורך כל הדרך

חוויה מושלמת ובטוחה
עד לפרט האחרון

 

מדיניות הפלגה על פי מדינת מוצא ויעד שייט

למידע מלא באנגלית בחרו את היעד:

כיצד אנו שומרים על בריאותכם ובטיחותכם
לאורך כל שלבי ההזמנה והשייט

מרגע ההזמנה

  • לפני ההפלגה, תוכלו להזמין פעילויות פנאי שונות בתשלום מראש, כדי להימנע מתורים, להבטיח לעצמכם מקום ולחסוך כסף בהשוואה למחירים על הסיפון.
  • בעת ביצוע ההזמנה נדרשים פרטי יצירת קשר של כל האורחים, על מנת שנוכל לספק לכם מידע ועדכונים. פרטי הקשר כוללים מייל ומספר נייד. ‏
  • צ'ק-אין אינטרנטי ללא מאמץ לקבלת כרטיסי שייט, תיעוד נסיעות ושאלוני בריאות
    עלייה לאונייה.

בעת העלייה לאונייה

  • כל האורחים בני 12 ומעלה נדרשים להתחסן באופן מלא נגד נגיף הקורונה (Covid-19) וכל האורחים בני שנתיים ומעלה נדרשים להגיש בדיקת PCR שלילית לפני העלייה לאונייה.
  • הנוסעים נדרשים להביא הוכחה לבדיקת קורונה שלילית לטרמינל ביום ההפלגה .,הבדיקה חייבת לעמוד בדרישות של מדינת המוצא ומדינות יעד השייט עליך לבדוק למעלה בסעיף דרישות הנסיעה
  • עלייה לאונייה תימנע מכל אורח המראה סימני מחלה או במקרה של חשיפה לנגיף הקורונה (14 ימים לפני העלייה לאונייה). אנא בדקו את דרישות ההפלגה בסעיף השאלות הנפוצות.

אחריות חברתית

  • הגבלת התפוסה בשטחים ובמקומות ציבוריים בהתאם להנחיות, והזמנה מראש לפעילויות בידור שונות
  • בשטחים הציבוריים נדרשת עטיית מסכת פנים, למעט כאשר יושבים במסעדות, ברים, טרקלינים ובמתחם השיזוף
  • מתקשרים תחילה – לפני שניגשים לדלפק המידע

סטנדרטים גבוהים של תברואה וניקיון

  • שיטות ניקוי חדשות הכוללות שימוש בחומרי חיטוי שונים, ריסוס אלקטרוסטטי, תדירות ניקוי מוגברת והתמקדות באזורים בעלי תנועה ומגע רב
  • ניקיון חדרים מדי יום, עם תוספת תברואה מוגברת בסוף כל שייט
  • 100% אוויר חיצוני נקי מסופק לכל החדרים והחללים הציבוריים, ללא מיחזור
  • מכשירי חיטוי ידיים זמינים ברחבי האונייה

שירותים רפואיים משופרים עם צוות מוסמך ומקצועי

  • בדיקות חום יומיות ללא מגע לכל האורחים במהלך ההפלגה. במקרה של תסמינים דמויי שפעת, האורחים נדרשים להודיע למרכז הרפואי לקבלת טיפול חינם
  • במידה ותדרשו לבצע בדיקה לפני החזרה הביתה, צוות האונייה ישמח לעמוד לרשותכם. תהיו מוגנים באופן מלא על ידי ביטוח הנסיעות הנדרש עם כיסוי קורונה (Covid-19), במידה ותמצאו חיוביים לפני העלייה או במהלך ההפלגה שלכם.
  • מרכז רפואי מאובזר, כולל ציוד לבדיקת COVID-19 וצוות מקצועי ומיומן במיוחד
  • נהלי בידוד מקיפים ופרוטוקולי תגובה מדויקים מול הרשויות המקומיות שיופעלו במקרה של חשד או הדבקה של COVID-19.

צוות מאומן, מצויד ובריא

  • כל אנשי הצוות נדרשים להתחסן באופן מלא ולהיבדק באופן קבוע. אנו מבצעים בדיקות רפואיות מקיפות, בנוסף לניטור הבריאות היומיומי ובדיקות חום
  • הדרכה מקיפה על תקנות הבטיחות המשופרות והשימוש בציוד מגן
  • חברי הצוות פועלים לפי נוהלי שטיפת ידיים נאותים ולובשים ציוד מגן מיטבי הכולל מסכות פנים וכפפות

החוויה על הסיפון

אנו מחויבים לשמור על חוויית הפלגה מהנה וייחודית, תוך הבטחת בריאותכם ובטיחותכם. תוכלו להמשיך ליהנות מחוויות מהנות הכוללות מופעים עטורי פרסים, אוכל ברמה עולמית, טיולים, פעילויות משפחתיות, שופינג, שירותי יופי וכושר, אירועים מרתקים ועוד. שירותי האונייה כפופים לשינויים בהתבסס על תקנות מקומיות או הגבלות אחרות, בהתאם להתפתחויות נגיף הקורונה.

טרמינל ועלייה לאונייה

  • הנוסעים נדרשים להביא הוכחה לבדיקת קורונה שלילית לטרמינל ביום ההפלגה .,הבדיקה חייבת לעמוד בדרישות של מדינת המוצא ומדינות יעד השייט עליך לבדוק למעלה בסעיף דרישות הנסיעה
  • תהליך העלייה לאונייה תוכנן מחדש עם זמני הגעה מוגדרים המופיעים בכרטיס השייט – זאת בכדי למזער את המגע ולאפשר ריחוק חברתי אופטימלי
  • אזורי הטרמינל והמעבר ינוקו היטב ויעברו חיטוי על פי אותם הסטנדרטים הגבוהים כפי שמתבצע על האונייה
  • תתבקשו לעטות מסיכת פנים במהלך העלייה לאונייה ובמהלך תהליך הצ'ק אין בטרמינל בהתאם לתקנות המקומיות.
  • המזוודות שלכם יעברו חיטוי.
  • מסלולים נפרדים בעלייה והירידה מהאונייה

מסעדה, ברים וטרקלינים

  • יצבנו מחדש את מערכות הישיבה באונייה כדי לאפשר ריחוק חברתי אופטימלי
  • באמצעות סריקה פשוטה ונוחה של קוד QR ע"י המכשיר הנייד שלכם, תוכלו לגשת לתפריטי המסעדות והברים.
  • אין צורך ללבוש מסכות פנים בישיבה במסעדות, ברים וטרקלינים, אלא רק בכניסה למקום.
  • כדי למזער סיכונים, MSC Cruises התאימה את כל תהליכי ההזמנה, ההכנה והתשלום של שירותי המזון והמשקאות.

סיורי חוף

  • הפרוטוקולים שלנו נועדו להפוך את חוויית השייט שלכם למהנה ובטוחה ככל האפשר. תהיו חופשיים לרדת ולבקר באופן עצמאי בנמלים בכל מקום שהתקנות המקומיות מאפשרות זאת.
  • כדי למקסם את חווית הנופש שלכם, אנו ממליצים בחום להשתתף באחד מסיורי החוף של MSC, שאף מבטיחים את אותם סטנדרטים גבוהים של בריאות ובטיחות בחוף כמו על הסיפון. חלק מהיעדים לא מאפשרים ירידה עצמאית וזה עשוי להיות תלוי במצב החיסון של הנוסע ועפ"י הנהלים של כל יעד. סיורים מסוימים ידרשו תעודת מתחסן דיגיטלית של האיחוד האירופי (Green Pass) או, ממדינות שנגן נוספות, תעודת מתחסן מקבילה. מידע נוסף על כך בסעיף שאלות נפוצות.

בידור ופעילויות

  • פעילויות הבידור שלנו מוצעות כעת בפורמט חדשני המיועד לתפוסת נוסעים מצומצמת. מגוון רחב של פעילויות מופלאות הכולל הופעות מוזיקה חיות, הופעות בידור, מועדוני ילדים ועוד. כל אלה יהיו זמינים בהזמנה ללא תשלום נוסף.
  • מכיוון שתפוסת הנוסעים בתיאטרון צומצמה בכדי להבטיח ריחוק חברתי אופטימלי, לוח הזמנים של הופעות הבידור יורחב, כך שעדיין תוכלו ליהנות ממגוון גדול של מופעים בינלאומיים עטורי פרסים.
  • כל ציוד הפנאי והספורט, מכשירי הכושר, הצעצועים, המשחקים והציוד במועדוני הילדים עוברים חיטוי לאחר כל שימוש.

אזורי חוץ ובריכות

  • כל המתחמים הפתוחים כולל הבריכות, ג'קוזי ופארק המים יהיו זמינים בתפוסה מצומצמת בכדי ליצור ריחוק חברתי מיטבי. מיטות שיזוף יופרדו וכל ריהוט החוץ יעבור חיטוי לאחר כל שימוש. ניקיון יסודי יותר יתבצע מדי לילה.

טכנולוגיות מתקדמות ושירות לאורח

  • כדי למצוא מידע בקלות תוך הימנעות מתורים, אנו ממליצים להשתמש במרכז המידע החדש שלנו הזמין בטלפון ובשירותים דיגיטליים כגון MSC for Me* (אפליקציה לנייד, מסכי מגע אינטראקטיביים, טלוויזיה חכמה בחדר). דלפקי מידע יהיו זמינים ביום העלייה לאונייה לשאלות אישיות. אל תשכחו להתקשר לדלפק הקבלה לפני שאתם ניגשים לקבלת מידע.
  • *ערוצים דיגיטליים MSC for Me  (אפליקציה לנייד, טלוויזיה חכמה בתא הנוסעים, מסכי מגע אינטראקטיביים) זמינים באוניות MSC Meraviglia, MSC Bellissima, MSC Grandiosa, MSC Seaview, MSC Seaside, MSC Splendida, MSC Virtuosa ו- MSC Seashore ו- MSC Magnifica .

שאלות נפוצות

לנוחיותכם רשימת שאלות נפוצות לקבלת מענה מהיר

סיורי חוף2022-03-29T09:47:35+03:00
  • האם יהיו הגבלות כלשהן לבקר בכמה נמלים?

האורחים יוכלו לרדת לחוף באופן עצמאי בהתאם לדרישות המקומיות אשר מנוטרות ללא הרף ובכפוף לשינויים. אורחים הנוסעים עם ילדים לא מחוסנים יכולים גם הם לרדת לחוף באופן עצמאי (החל מה-1 באפריל 2022). לקבלת החוויה הטובה ביותר על החוף, אנו ממליצים לכל האורחים לחקור יעדים עם הנוחות, הנוחות והבטיחות של טיול חוף של הפלגות MSC, ניתן להזמין לפני ההפלגה ועל הסיפון.

MSC Cruises שומרת לעצמה את הזכות לא לאשפז על סיפון כל האורחים שירדו מהספינה בכוחות עצמה תוך הפרה של הכללים הנ"ל. בעת החוף, האורחים נדרשים להקפיד על האמצעים שננקטו על ידי מדריך הטיולים ו/או שנקבעו על ידי הרשויות המקומיות.

הפלגות בים התיכון

עבור הפלגות בים התיכון (לפני 1 באפריל 2022) ניתן יהיה לרדת לחוף רק על ידי השתתפות באחד מטיולי החוף של MSC כדי להבטיח את אותם סטנדרטים גבוהים של בריאות ובטיחות על החוף כמו על הסיפון. אורחים הנוסעים עם ילדים לא מחוסנים יכולים לרדת לחוף רק על ידי השתתפות באחד מטיולי החוף של MSC.

החל מ-1 באפריל 2022 האורחים יוכלו לרדת לחוף באופן עצמאי בהתאם לדרישות המקומיות אשר מנוטרות ללא הרף ובכפוף לשינויים. אורחים הנוסעים עם ילדים לא מחוסנים יכולים גם הם לרדת לחוף באופן עצמאי. לקבלת החוויה הטובה ביותר על החוף, אנו ממליצים לכל האורחים לחקור יעדים עם הנוחות, הנוחות והבטיחות של טיול חוף של הפלגות MSC, ניתן להזמין לפני ההפלגה ועל הסיפון.

תקנות תעודת קורונה דיגיטליות/מעבר ירוק

הפלגות MSC מציעות מגוון רחב של טיולי חוף. חלק מהטיולים זמינים רק לאורחים המחזיקים בתעודת Covid הדיגיטלית/כרטיס ירוק של האיחוד האירופי, או, ממדינות שנגן נוספות נוסעים, תעודת COVID המקבילה, בעוד שטיולים אחרים פתוחים לאלה שאינם ברשותה, מה שמבטיח בשני המקרים את תקני הבריאות והבטיחות הגבוהים ביותר. מידע נוסף על הסיורים זמין כאן. אנא שימו לב כי אורחים המחזיקים בתעודת COVID דיגיטלית/כרטיס ירוק של האיחוד האירופי או בתעודת COVID המקבילה (עבור נוסעים נוספים ממדינות שנגן), הנוסעים עם ילדים מעל גיל 12 שאינם מחזיקים בתעודת COVID דיגיטלית/גרין קארד של האיחוד האירופי או בתעודת COVID המקבילה (עבור נוסעים נוספים ממדינות שנגן), ייחשבו כאורחים שאינם מחזיקים בתעודת COVID דיגיטלית של האיחוד האירופי /כרטיס ירוק או בתעודת COVID המקבילה (עבור נוסעים נוספים ממדינות שנגן), ייחשבו כאורחים שאינם מחזיקים בתעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / כרטיס ירוק או בתעודת COVID המקבילה (עבור נוסעים נוספים ממדינות שנגן), ייחשבו כאורחים שאינם מחזיקים בתעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / כרטיס ירוק או בתעודת COVID המקבילה (עבור נוסעים נוספים ממדינות שנגן), ייחשבו כאורחים שאינם מחזיקים בתעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / כרטיס ירוק או בתעודת COVID המקבילה (עבור נוסעים נוספים ממדינות שנגן), ייחשבו כאורחים שאינם מחזיקים בתעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / כרטיס ירוק או בתעודת COVID המקבילה למטיילים). למטרות טיולים: ילדים יתבקשו לעשות את בדיקת Covid חינם על הסיפון כדי להשתתף בטיול (או שהטיול שהוזמן יצטרך להשתנות לסיור נוסף שאינו דורש את המעבר הירוק).

תעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / גרין פאס היא אישור דיגיטלי עם קוד QR שהונפק על ידי מדינות באירופה כדי להציג את הדברים הבאים:

  • האדם חוסן באופן מלא נגד COVID-19, נלקח לפחות 14 ימים מראש, באמצעות חיסון המוכר על ידי סוכנות התרופות האירופית (EMA)
  • האדם החלים מ-COVID-19 בששת החודשים האחרונים
  • מישהו שיש לו תוצאה שלילית לבדיקה מולקולרית או אנטיגן שבוצעה ב -48 השעות האחרונות

העותק של תעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / מעבר ירוק או, ממדינות שנגן נוספות המטיילים בתעודת COVID המקבילה , (פורמט דיגיטלי או נייר) ותעודה מזהה אישית או דרכון, חייבים להיות מוצגים במהלך הסיור בכל בדיקות הכניסה הנדרשות. זוהי תקנה המגיעה מהרשויות המקומיות והפלגות MSC אינן אחראיות אם הגישה נדחית באחד המקומות בסיור הנבחר.

כל נמל שיחה מציע גם מגוון טיולים שאינם דורשים את תעודת COVID הדיגיטלית של האיחוד האירופי / גרין פאס או, את תעודת COVID המקבילה (למטיילים נוספים במדינות שנגן). אורחים שאינם מחזיקים בתעודת תעודה תקפה של האיחוד האירופי יכולים לשנות את הטיול, אך הזמינות מוגבלת עבור חלק מהסיורים. לחלופין, תוכלו ליצור קשר עם משרד MSC Tours שעל הסיפון במהלך ההפלגה: תיערך בדיקה ללא תשלום.

דרישות נסיעה2022-03-01T13:36:17+02:00
– האם יש מגבלות נסיעה על פי הפרוטוקול החדש, כגון מצב בריאותי נוכחי, היסטוריה רפואית בעבר או גיל?

סיורי חוף בטוחים: אנו ממליצים לכם בחום להשתתף באחד מטיולי החוף של MSC שלנו כדי להבטיח את אותם סטנדרטים גבוהים של בריאות ובטיחות ביעדים השונים כמו על הסיפון. לא כל היעדים מאפשרים ירידה עצמאית וזה עשוי להיות תלוי בדרישות של מדינת היעד.

טיולים מסוימים ידרשו את תעודת מתחסן דיגיטלית של האיחוד האירופי (Green Pass) או ממדינות נוספות, תעודת מתחסן מקבילה.

– האם יש הגבלות נסיעה או דרישות נסיעה לתוכנית השייט הנוכחית?

לפני ביצוע ההזמנה, אנא בדקו כאן אם מותר לכם לצאת לדרך בהתאם למדינת המוצא שלכם. בשל מגפת הקורונה, ייתכנו הגבלות נסיעה בינלאומיות בהתאם ליעד השייט שלכם ולמדינת המוצא שלכם.

דרישות הנסיעה עשויות להשתנות בהתאם ליעד השייט שלכם. נא בחרו את היעד:

הים התיכון

דובאי, אבו דאבי וקטאר

הקאריביים

צפון אירופה

מה הוא פרוטוקול הבריאות והבטיחות לנגיף הקורונה?

במהלך השייט נוסעים עשויים להיחשף לסיכונים הקשורים לנגיף COVID-19 ו/או לנגיף עצמו, אשר בדרך כלל אינם מכוסים על ידי פוליסות הביטוח הבסיסיות לחו"ל. לכן, על כל נוסע בהפלגות MSC חלה חובה לדאוג לביטוח נסיעות לחו"ל הכולל הרחבת כיסויים למקרה של הדבקות בקורונה. הרחבה זו כוללת כיסוי בגין ביטול או קיצור נסיעה במקרה של מגיפה, לרבות כיסוי בגין בידוד, הוצאות רפואיות, הוצאות אשפוז, והוצאות נלוות (כולל הוצאות חזרה למדינת המוצא). יש לוודא כי הפוליסה מכסה את הנוסע מרגע ביצוע ההזמנה ועד חזרתו למדינת המוצא.

כל הנוסעים יידרשו להציג בעת העלייה לאונייה פוליסת ביטוח רפואי מתאימה בתוקף הכוללת פירוט באנגלית של הכיסויים הנדרשים. על הפוליסה לכלול בין היתר את פרטי המבוטח, סכום הכיסוי לכל מקרה ביטוח ובמיוחד את פרטי וסכומי הכיסוי במקרה של הידבקות בקורונה. אסמכתא זו חייבת להיות באחת מהשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, צרפתית או ספרדית.

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם מרכז המידע והמכירות שלנו או התייעצו עם סוכן הנסיעות שלכם.

– מה קורה אם אני לא עומד בדרישות פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC?

לקוחות עם הזמנה קיימת שלא עומדים באחת מהדרישות של פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC (למשל חיסון חסר) ועקב כך נמנע מהם לעלות להפלגה, מתבקשים לשלוח הודעה בכתב ל-MSC Cruises Israel לא יאוחר מ-15 יום לפני היציאה המתוכננת של הפלגתם על מנת לבקש שובר או לדחות את ההפלגה. זאת בהתאם לתוכנית ההזמנות הגמישה של MSC.

לקוחות שהזמינו ישירות דרךCruises Israel  MSC מוזמנים להתקשר למוקד השירות והמכירה שלנו בטלפון 2019*. לקוחות שהזמינו באמצעות סוכנות נסיעות מוזמנים לפנות לסוכן הנסיעות שלהם.

בידור, שירותים וטיולים2022-05-13T09:42:31+03:00
– האם האורחים עדיין יוכלו ליהנות ממופעי התיאטרון ומפעילויות אחרות?

האורחים יידרשו לחבוש מסיכת פנים בתיאטרון ובמקומות ציבוריים מסויימים. האורחים ייהנו מתכניות בינלאומיות, אך עם מספר שינויים:

– צמצמנו את התפוסה בתיאטרון בכדי לאפשר מרווחים גדולים יותר בין האורחים.
– תדירות תוכניות הבידור תגדל כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מהמופעים עטורי הפרסים שלנו
– ע"מ שצוות האונייה יוכל לפקח על כמות המשתתפים, הנוסעים מתבקשים להרשם מראש להופעות והפעילויות.

– האם מועדון הילדים יהיה פתוח ואיזה סוג של פעילויות לילדים יהיו זמינות?

מועדון הילדים והפעילויות המשפחתיות שלנו יקבלו בברכה ילדים והורים בסביבה בריאה ובטוחה, כיף וחוויה מהנה.

אמצעים חדשים כוללים קיבולת מופחתת, תהליך רישום יעיל, בדיקת טמפרטורה ללא מגע וחיטוי ידיים המסופקים בעת הכניסה. אנו מוסיפים פעילויות מרגשות חדשות ומופעי משחק משפחתיים שיהיו זמינים להזמנה עד יום אחד מראש. צעצועים ומים יסופקו על ידי הצוות שלנו, בעוד אנו נשמור חפצים אישיים כאמצעי בטיחות נוסף.

שירותי הסיפון כפופים לשינויים המבוססים על תקנות מקומיות או הגבלות אחרות, בהקשר של מצב COVID-19. אנא שימו לב כי MSC Babycare (המוקדש לתינוקות ופעוטות מתחת לגיל 3) לא יהיה זמין באופן זמני על סיפון הספינות שלנו.

– האם עדיין יהיו לכם שירותי ספא וכושר זמינים לאורחים?

כל השירותים ומתקני הספא והכושר יהיו זמינים* תוך כדי שמירה קפדנית על הניקיון וההיגיינה. הוספנו שעות פתיחה וצמצמנו את התפוסה במרחבים הציבוריים. השירותים השונים על האונייה כפופים לשינויים בהתבסס על תקנות מקומיות או הגבלות אחרות, בהתאם למצב ה-COVID-19. למען בריאות הנוסעים, יש להזמין מראש טיפולי ספא, פעילויות כושר וביקורים באזור התרמי.

כל צוות הספא עבר הכשרה קפדנית בנושא בריאות ותברואה וילבש ציוד מגן מתאים.

*בשל אמצעי הבריאות והבטיחות המוגברים על מנת להעניק שייט בטוח לכל אורחינו חוויות האזור התרמי הן בתיאום מראש בלבד.

האם האורחים יוכלו להשתמש בקזינו?

הקזינו נשאר בפעילות מלאה תחת הפרוטוקול החדש תוך כדי שמירה על תברואה וריחוק חברתי, כולל חיטוי בתדירות גבוהה של הציוד והמכונות. כמו כן צומצם מספר המושבים בשולחנות המשחקים.

אוכל ושתייה2022-03-29T09:32:15+03:00
– כיצד תשתנה חווית האוכל המרכזית?

המסעדות המרכזיות שלנו ימשיכו לשרת את אורחינו עם מגוון רחב של מנות מעוררות השראה ומטבח איכותי. פריסת ההושבה במסעדות שונתה בכדי לאפשר מרווח גדול יותר בין האורחים. לאורחים יהיה שולחן קבוע ומלצר קבוע לאורך השייט.

פרוטוקול הבריאות והבטיחות הורחב ושופר. הצוות ישמור על ניקיון וחיטוי של כל מתחמי האוכל וילבש ציוד מגן מתאים. התווספו עמדות חיטוי ידיים בכל המסעדות.
אין צורך לעטות מסכות פנים בישיבה במסעדות, אלא בכניסה למקום בלבד.

– האם השירות העצמי בבופה יהיה זמין?
כן, הבופה עם שירות עצמי יהיה זמין כרגיל.
– האם מסעדות מיוחדות יהיו פתוחות?
כן, מסעדות הנושא המבוקשות שלנו יהיו פתוחות כשהן פועלות בתפוסה מופחתת בכדי לעמוד בסנטרטיים הבריאותיים שלנו. הזמנת מקום מראש עשוייה להבטיח מקומות ולחסוך כסף בהשוואה למחירים על הסיפון.
– האם יהיו שינויים בברים ובטרקלינים?

הברים שלנו יהיו פתוחים ומוכנים לשרת את האורחים שלנו עם הקוקטייל או האפרטיף האהובים עליהם. כדי להבטיח שאנו עומדים בסטנדרטיים הבריאותיים, הצוות שלנו יספק משקאות לשולחן ואנו נגביל את התפוסה בכל אזור. אין צורך לעטות מסכות פנים בישיבה בברים ובטרקלינים, אלא בכניסה למקום בלבד.

– איך אוכל להזמין מראש את המשקאות או המסעדות שלי על הסיפון?

ניתן לחסוך זמן וכסף עוד לפני העלייה לאונייה. דרך האזור האישי שלכם באתר האינטרנט תוכלו להוסיף בקלות חבילות שתייה, אינטרנט, ספא ועוד ולחסוך בהוצאות על  האונייה!

– איך אוכל להשיג את תפריט המסעדות והמשקאות בברים ובמסעדות?

לחוויה ללא מגע, האורחים יקבלו גישה לתפריטי המסעדות והברים מהמכשיר הנייד האישי שלהם על ידי סריקת קוד QR. MSC Cruises מזמינה את כל האורחים להוריד בחינם את אפליקציית MSC for Me ולקבל מידע על המסעדות, הברים והטרקלינים שעל האונייה ולהבטיח חוויה טובה ונעימה יותר.

עלייה / ירידה2022-05-09T09:12:02+03:00
האם אפשרי להיבדק במהלך השייט כדי לעמוד בדרישות ובהנחיות בחזרתי הביתה?

עבור כל ההפלגות בחודשים הקרובים – כדי להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בריאות ובטיחות ולאפשר חזרה בטוחה הביתה לאורחים שלנו בהתאם לתקנות הלאומיות –
MSC Cruises מאפשרת לאורחיה לרכוש ולבצע בדיקת RT-PCR (בעלות של 80 יורו לבדיקה) או בדיקת אנטיגן (בעלות של 25 יורו לבדיקה) במהלך השייט שלהם.

מה יקרה אם נוסע לא יורשה לעלות לאונייה מסיבות בריאותיות?

אורח המציג תסמינים של מחלה כגון חום גבוהה מ-37.5 מעלות צלזיוס או שיש חשש בנוגע לשאלון הבריאות שלו, הוא יבצע בדיקה משנית, כולל ראיון מעמיק, מדידת חום שנייה, בדיקה רפואית ובמידת הצורך בדיקת מעבדה.

אורח הנחשב כלא כשיר לעלות להפלגה בשל סיבות בריאותיות, יקבל סיוע בשלבי החזרה הביתה או יטופל במתקן רפואי מקומי כדי להבטיח תמיכה וטיפול אופטימליים. כל האורחים יהיו מכוסים באופן מלא על ידי ביטוח הנסיעות הנדרש מהם לרכוש עם ביצוע הזמנתם.

– אילו פרוטוקולי בטיחות  מיושמים בהעברות והסעות?

שיפרנו את פרוטוקולי הבריאות והבטיחות בהעברות שלנו. MSC מבצעת:

– ניקוי וחיטוי של כל כלי הרכב לפני קבלת קבוצת אורחים חדשה

–עמדות חיטוי ידיים / נעליים יהיו זמינות

– ציוד מגן אישי (PPE) מתאים לכל צוות הנהגים

– צמצמנו את תפוסת האורחים בכל הסעה ע"מ להבטיח שאנו עומדים בסטנדרטים הבריאותיים שהצבנו.

 

– איך אתם מנקים ומחטאים את חדרי האירוח?

אנו מאריכים את אמצעי הבריאות וההיגיינה המשופרים שלנו לכל העברות MSC, כולל:

– ניקוי וחיטוי של כל כלי הרכב לפני כל קבוצת אורחים חדשה

– זמינות עמדות חיטוי ידיים ומחצלות חיטוי להנעלה

– ציוד מגן אישי (PPE) מתאים לכל הנהגים

– מספר מופחת של אורחים – חלק מהמושבים נשארים ריקים כדי להבטיח ריחוק חברתי

– איך אתם מנקים ומחטאים את חדרי האירוח?

על פי פרוטוקולי הניקיון והתברואה המשודרגים שלנו, כל יחידת אירוח תנוקה ביסודיות על בסיס יומי, תוך דגש מיוחד ל-40 אזורים שונים, כגון ידיות דלתות, מתגי חשמל, לוחות בקרה, שלטים, שולחנות כתיבה ומשטחי אמבטיה.

כל חדר ינוקה ביסודיות בסוף כל הפלגה לפני הגעת האורחים הבאים לחופשה.

– באיזו תדירות אתם מחטאים שטחים ציבוריים?

כל השטחים הציבוריים ינוקו ויחוטו ביסודיות בכל לילה, וכן יתבצע חיטוי באופן קבוע לאורך כל שעות היום.

 

– אילו אמצעים אתם נוקטים בתהליך הירידה בתום הפלגה?
כדי להבטיח שכל האורחים ירדו בבטחה וביעילות, אנו מספקים מידע מפורט, צעד אחר צעד, האורחים ישובצו במשבצות זמן מוגדרות ויוחלקו מסיכות פנים חינם לנסיעה הביתה.
המזוודות יחוטו לפני היציאה והצוות הלבוש בציוד מגן מתאים יכוון את האורחים בכדי להימנע מעומס במעבר.
העלייה להפלגה הבאה תתבצע רק לאחר שכל האורחים ירדו.
– כיצד יתבצע תהליך הצ'ק אין?

לפני ההפלגה על כל נוסע לספק פרטי יצירת קשר במקרה של עדכונים חשובים. ביצוע הצ'ק-אין באינטרנט מאפשר לאורחים לקבל כרטיסי שייט, מידע ושאלון בריאות אותו הוא נדרש למלא. ביום העלייה לאונייה, האורחים צריכים להגיע בזמן המצוין בכרטיס השייט כדי לשמור על פרוטוקולי הבריאות והבטיחות. כל האורחים צריכים את המסמכים לנסיעה, תעודת חיסון, בדיקה שלילית על קורונה והשאלון.

על פי פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC, כל האורחים מחוסנים וגם לא מחוסנים יצטרכו לעבור בדיקות בריאות ו-COVID-19, כולל בדיקת טמפרטורה ללא מגע ושאלון בריאות בטרמינל לפני העלייה לאוניה.

MSC Cruises מזמינה את כל האורחים להוריד בחינם את אפליקציית MSC for Me כדי להזמין שירותים נוספים, להבטיח מקום ולאפשר חוויה טובה יותר במהלך ההפלגה.

שירותים רפואיים על הסיפון2022-03-01T13:39:03+02:00
– מה קורה אם קיים חשד למקרה של קורונה על סיפון האונייה?

פרוטוקול הבריאות והבטיחות נועד בכדי לצמצם את הסיכון להעברת נגיף הקורונה על הסיפון. במקרה שאחד הנוסעים או אנשי הצוות יחלה, יש לנו על האונייה מרכז רפואי מאובזר עם צוות רפואי מיומן ביותר שעבר הכשרה מלאה לטיפול ב-COVID-19 ואשר נתמך על ידי צוות רפואי 24/7 בחוף.

במקרה של תסמינים דמויי שפעת, על האורחים להודיע מיד למרכז הרפואי וטיפול חינם יינתן. אם הצוות הרפואי יקבע כי יש חשד למקרה של COVID-19, יופעל נוהל בידוד וכן תתבצע תגובה בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות הבריאות.

– האם סיכמתם עם נמלים ספציפיים קבלת אוניותיכם תוך סיוע רפואי בחוף, במצב של התגלות מקרים חיוביים?

כן. כחלק מפרוטוקול הבריאות והבטיחות המקיף והמשודרג של MSC קיימת תוכנית תגובה למקרי חירום תוך כדי שיתוף פעולה הדוק עם הרשויות והנמלים הרלוונטיים.

– האם יש לכם בדיקות קורונה מאושרות על סיפון האוניות?
יש לנו ציוד לבדיקת קורונה על הסיפון הכוללות בדיקות RT-PCR ואנטיגן.
ריחוק חברתי2022-03-01T13:39:16+02:00
– האם יחולו כללי ריחוק חברתי על הסיפון?
עיצבנו מחדש את הפעילויות, התאמנו את השירותים שלנו והקטינו את קיבולת המקומות כדי להבטיח שהאורחים שלנו יוכלו לדבוק בקלות בהמלצות הקיימות להתרחקות חברתית, הן על הסיפון והן על החוף.
האורחים יזכרו בהנחיות להתרחקות חברתית בזמן ההזמנה ובמהלך ההפלגה שלהם באמצעות שילוט, הודעות פומביות, טלוויזיה בתא ומעורבות הצוות.
– האם האורחים יידרשו לחבוש מסכה?
MSC Cruises תארגן פעילויות כדי להבטיח שהאורחים יוכלו לתרגל ריחוק חברתי אחראי. יש צורך במסכות פנים בשטחים ציבוריים, אולם אין צורך ללבוש מסכות בישיבה במסעדות, בברים, בטרקלינים ובישיבה על מרפסת השמש.

מסיכות פנים יהיו זמינות לאורך כל ההפלגה. כמו כן, אנו ממליצים לכל האורחים לחבוש מסיכת פנים בעת נסיעה אל/מהנמל ובשטחי הטרמינל, בהתאם לתקנות המקומיות.

Go to Top