מדיניות קורונה – חובה לקרוא

בריאות ובטיחות2022-08-19T13:41:16+03:00

מזמינים ושטים בביטחון מושלם!

בטיחות האורחים והצוות שלנו תמיד במקום הראשון –
עם נהלי הבטיחות המוקפדים של MSC!

אמצעי הבריאות והבטיחות שלנו כפופים לשינויים בהתאם להתפתחות מגפת הקורונה

 כל האורחים והצוות
מחוסנים ונבדקים

הזמנה גמישה
ופתוחה לשינויים

שקט נפשי
לאורך כל הדרך

חוויה מושלמת ובטוחה
עד לפרט האחרון

 

מדיניות הפלגה על פי מדינת מוצא ויעד שייט

למידע מלא באנגלית בחרו את היעד:

כיצד אנו שומרים על בריאותכם ובטיחותכם
לאורך כל שלבי ההזמנה והשייט

מרגע ההזמנה

  • לפני ההפלגה, תוכלו להזמין פעילויות פנאי שונות בתשלום מראש, כדי להימנע מתורים, להבטיח לעצמכם מקום ולחסוך כסף בהשוואה למחירים על הסיפון.
  • בעת ביצוע ההזמנה נדרשים פרטי יצירת קשר של כל האורחים, על מנת שנוכל לספק לכם מידע ועדכונים. פרטי הקשר כוללים מייל ומספר נייד. ‏
  • צ'ק-אין אינטרנטי ללא מאמץ לקבלת כרטיסי שייט, תיעוד נסיעות ושאלוני בריאות
    עלייה לאונייה.

בעת העלייה לאונייה

  • כל האורחים בני 18 ומעלה נדרשים להתחסן באופן מלא נגד נגיף הקורונה (Covid-19) וכל האורחים בני שנתיים ומעלה נדרשים להגיש בדיקת PCR שלילית לפני העלייה לאונייה.
  • הנוסעים נדרשים להביא הוכחה לבדיקת קורונה שלילית לטרמינל ביום ההפלגה .,הבדיקה חייבת לעמוד בדרישות של מדינת המוצא ומדינות יעד השייט עליך לבדוק למעלה בסעיף דרישות הנסיעה
  • עלייה לאונייה תימנע מכל אורח המראה סימני מחלה או במקרה של חשיפה לנגיף הקורונה (14 ימים לפני העלייה לאונייה). אנא בדקו את דרישות ההפלגה בסעיף השאלות הנפוצות.

אחריות חברתית

  • הגבלת התפוסה בשטחים ובמקומות ציבוריים בהתאם להנחיות, והזמנה מראש לפעילויות בידור שונות
  • חבישת מסכות פנים מומלצת מאוד. בנסיבות מסוימות המלצה זו עשויה להיות עקב דרישה מחייבת בהתאם לתקנות רשויות הבריאות הרלוונטיות של מדינה או נמל שבהם מבקרת האניה. בעת ירידה לחוף, האורחים חייבים לציית לכל התקנות המקומיות בנוגע לשימוש במסכות פנים. תקנות והנחיות אלו עלולות להשתנות מעת לעת.
  • מתקשרים תחילה – לפני שניגשים לדלפק המידע

סטנדרטים גבוהים של תברואה וניקיון

  • שיטות ניקוי חדשות הכוללות שימוש בחומרי חיטוי שונים, ריסוס אלקטרוסטטי, תדירות ניקוי מוגברת והתמקדות באזורים בעלי תנועה ומגע רב
  • ניקיון חדרים מדי יום, עם תוספת תברואה מוגברת בסוף כל שייט
  • 100% אוויר חיצוני נקי מסופק לכל החדרים והחללים הציבוריים, ללא מיחזור
  • מכשירי חיטוי ידיים זמינים ברחבי האונייה

שירותים רפואיים משופרים עם צוות מוסמך ומקצועי

  • מידה ותדרשו לבצע בדיקה לפני החזרה הביתה, צוות האונייה ישמח לעמוד לרשותכם. תהיו מוגנים באופן מלא על ידי ביטוח הנסיעות עם כיסוי קורונה (Covid-19), במידה ותמצאו חיוביים לפני העלייה או במהלך ההפלגה שלכם.

צוות מאומן, מצויד ובריא

  • כל אנשי הצוות נדרשים להתחסן באופן מלא ולהיבדק באופן קבוע. אנו מבצעים בדיקות רפואיות מקיפות, בנוסף לניטור הבריאות היומיומי ובדיקות חום
  • הדרכה מקיפה על תקנות הבטיחות המשופרות והשימוש בציוד מגן
  • חברי הצוות פועלים לפי נוהלי שטיפת ידיים נאותים ולובשים ציוד מגן מיטבי הכולל מסכות פנים וכפפות

החוויה על הסיפון

תיהנו מחוויות ייחודיות הכוללות מופעים עטורי פרסים, אוכל ברמה עולמית, טיולים, פעילויות משפחתיות, קניות בוטיק, שירותי כושר ויופי, אירועים מיוחדים ועוד. עטיית מסכות פנים הינה מומלצת מאוד. במקרים מסויימים תדרשו לעטות מסכה בהתאם לתקנות רשויות הבריאות הרלוונטיות של המדינה או הנמל בו אתם מבקרים. בעת הירדה לחוף, על כלל האורחים לציית לכל התקנות המקומיות בנוגע לעטיית מסכות פנים. פרוטוקלים אלו עשויים להשתנות מעת לעת. אנו ממשיכים לעשות שימוש בחלק מההמלצות החיוביות המפורטות להלן בכדי לשמור על סביבה בריאה לאורחים ולצוות.

טרמינל ועלייה לאונייה

  • הנוסעים נדרשים להביא הוכחה לבדיקת קורונה שלילית לטרמינל ביום ההפלגה .,הבדיקה חייבת לעמוד בדרישות של מדינת המוצא ומדינות יעד השייט עליך לבדוק למעלה בסעיף דרישות הנסיעה
  • תהליך העלייה לאונייה תוכנן מחדש עם זמני הגעה מוגדרים המופיעים בכרטיס השייט – זאת בכדי למזער את המגע ולאפשר ריחוק חברתי אופטימלי
  • אזורי הטרמינל והמעבר ינוקו היטב ויעברו חיטוי על פי אותם הסטנדרטים הגבוהים כפי שמתבצע על האונייה

מסעדה, ברים וטרקלינים

  • אמצעות סריקה פשוטה ונוחה של קוד QR ע"י המכשיר הנייד שלכם, תוכלו לגשת לתפריטי המסעדות והברים.

סיורי חוף

  • הפרוטוקולים שלנו נועדו להפוך את חוויית השייט שלכם למהנה ובטוחה ככל האפשר. תהיו חופשיים לרדת ולבקר באופן עצמאי בנמלים בכל מקום שהתקנות המקומיות מאפשרות זאת.
  • כדי למקסם את חווית הנופש שלכם, אנו ממליצים בחום להשתתף באחד מסיורי החוף של MSC, שאף מבטיחים את אותם סטנדרטים גבוהים של בריאות ובטיחות בחוף כמו על הסיפון.

שאלות נפוצות

לנוחיותכם רשימת שאלות נפוצות לקבלת מענה מהיר

סיורי חוף2022-06-22T14:46:47+03:00
  • האם יהיו הגבלות כלשהן לבקר בכמה נמלים?

האורחים יוכלו לרדת לחוף באופן עצמאי בהתאם לדרישות המקומיות אשר מנוטרות ללא הרף ובכפוף לשינויים. אורחים הנוסעים עם ילדים לא מחוסנים יכולים גם הם לרדת לחוף באופן עצמאי (החל מה-1 באפריל 2022). לקבלת החוויה הטובה ביותר על החוף, אנו ממליצים לכל האורחים לחקור יעדים עם הנוחות, הנוחות והבטיחות של טיול חוף של הפלגות MSC, ניתן להזמין לפני ההפלגה ועל הסיפון.

דרישות נסיעה2022-07-07T16:20:35+03:00
– האם יש מגבלות נסיעה על פי הפרוטוקול החדש, כגון מצב בריאותי נוכחי, היסטוריה רפואית בעבר או גיל?

סיורי חוף בטוחים: אנו ממליצים לכם בחום להשתתף באחד מטיולי החוף של MSC שלנו כדי להבטיח את אותם סטנדרטים גבוהים של בריאות ובטיחות ביעדים השונים כמו על הסיפון. לא כל היעדים מאפשרים ירידה עצמאית וזה עשוי להיות תלוי בדרישות של מדינת היעד.

טיולים מסוימים ידרשו את תעודת מתחסן דיגיטלית של האיחוד האירופי (Green Pass) או ממדינות נוספות, תעודת מתחסן מקבילה.

– האם יש הגבלות נסיעה או דרישות נסיעה לתוכנית השייט הנוכחית?

לפני ביצוע ההזמנה, אנא בדקו כאן אם מותר לכם לצאת לדרך בהתאם למדינת המוצא שלכם. בשל מגפת הקורונה, ייתכנו הגבלות נסיעה בינלאומיות בהתאם ליעד השייט שלכם ולמדינת המוצא שלכם.

דרישות הנסיעה עשויות להשתנות בהתאם ליעד השייט שלכם. נא בחרו את היעד:

הים התיכון

דובאי, אבו דאבי וקטאר

הקאריביים

צפון אירופה

מה הוא פרוטוקול הבריאות והבטיחות לנגיף הקורונה?

במהלך השייט נוסעים עלולים להיחשף לסיכונים הקשורים לנגיף COVID-19 ו/או לנגיף עצמו, אשר בדרך כלל אינם מכוסים על ידי פוליסות ביטוח הנסיעות הבסיסיות לחו"ל. בכדי להבטיח את השקט הנפשי שלכם מומלץ בחום – עבור כל ההזמנות החדשות מה-1 ביולי 2022 ואילך – לרכוש פוליסת ביטוח הכוללת כיסוי רפואי והוצאות נלוות, וכן הוצאות אשפוז. אנא שימו לב שבמידה ואתם בוחרים להפליג ללא ביטוח, הינכם עשויים להיות חשופים לעלויות נוספות שאינן יכוסו ע"י חברת השייט.
ע"מ שאתה ושאר האורחים המפליגים אתך יהיו מכוסים, על הביטוח להיות מופעל מרגע אישור ההזמנה ועד סוף ההפלגה שלך.

– מה קורה אם אני לא עומד בדרישות פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC?

לקוחות עם הזמנה קיימת שלא עומדים באחת מהדרישות של פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC (למשל חיסון חסר) ועקב כך נמנע מהם לעלות להפלגה, מתבקשים לשלוח הודעה בכתב ל-MSC Cruises Israel לא יאוחר מ-15 יום לפני היציאה המתוכננת של הפלגתם על מנת לבקש שובר או לדחות את ההפלגה. זאת בהתאם לתוכנית ההזמנות הגמישה של MSC.

לקוחות שהזמינו ישירות דרךCruises Israel  MSC מוזמנים להתקשר למוקד השירות והמכירה שלנו בטלפון 2019*. לקוחות שהזמינו באמצעות סוכנות נסיעות מוזמנים לפנות לסוכן הנסיעות שלהם.

בידור, שירותים וטיולים2022-06-24T13:26:03+03:00
– האם האורחים עדיין יוכלו ליהנות ממופעי התיאטרון ומפעילויות אחרות?

האורחים ייהנו מתכניות בינלאומיות, אך עם מספר שינויים:

– צמצמנו את התפוסה בתיאטרון בכדי לאפשר מרווחים גדולים יותר בין האורחים.
– תדירות תוכניות הבידור תגדל כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מהמופעים עטורי הפרסים שלנו
– ע"מ שצוות האונייה יוכל לפקח על כמות המשתתפים, הנוסעים מתבקשים להרשם מראש להופעות והפעילויות.

חבישת מסכות פנים מומלצת מאוד. בנסיבות מסוימות המלצה זו עשויה להיות עקב דרישה מחייבת בהתאם לתקנות רשויות הבריאות הרלוונטיות של מדינה או נמל שבהם מבקרת האניה. בעת ירידה לחוף, האורחים חייבים לציית לכל התקנות המקומיות בנוגע לשימוש במסכות פנים. תקנות והנחיות אלו עלולות להשתנות מעת לעת.

– האם מועדון הילדים יהיה פתוח ואיזה סוג של פעילויות לילדים יהיו זמינות?

מועדון הילדים והפעילויות המשפחתיות שלנו יקבלו בברכה ילדים והורים בסביבה בריאה ובטוחה, כיף וחוויה מהנה.

אמצעים חדשים כוללים קיבולת מופחתת, תהליך רישום יעיל, בדיקת טמפרטורה ללא מגע וחיטוי ידיים המסופקים בעת הכניסה. אנו מוסיפים פעילויות מרגשות חדשות ומופעי משחק משפחתיים שיהיו זמינים להזמנה עד יום אחד מראש. צעצועים ומים יסופקו על ידי הצוות שלנו, בעוד אנו נשמור חפצים אישיים כאמצעי בטיחות נוסף.

שירותי הסיפון כפופים לשינויים המבוססים על תקנות מקומיות או הגבלות אחרות, בהקשר של מצב COVID-19.

– האם עדיין יהיו לכם שירותי ספא וכושר זמינים לאורחים?

כל השירותים ומתקני הספא והכושר יהיו זמינים* תוך כדי שמירה קפדנית על הניקיון וההיגיינה. הוספנו שעות פתיחה וצמצמנו את התפוסה במרחבים הציבוריים. השירותים השונים על האונייה כפופים לשינויים בהתבסס על תקנות מקומיות או הגבלות אחרות, בהתאם למצב ה-COVID-19. למען בריאות הנוסעים, יש להזמין מראש טיפולי ספא, פעילויות כושר וביקורים באזור התרמי.

כל צוות הספא עבר הכשרה קפדנית בנושא בריאות ותברואה וילבש ציוד מגן מתאים.

*בשל אמצעי הבריאות והבטיחות המוגברים על מנת להעניק שייט בטוח לכל אורחינו חוויות האזור התרמי הן בתיאום מראש בלבד.

האם האורחים יוכלו להשתמש בקזינו?

הקזינו נשאר בפעילות מלאה תחת הפרוטוקול החדש תוך כדי שמירה על תברואה וריחוק חברתי, כולל חיטוי בתדירות גבוהה של הציוד והמכונות. כמו כן צומצם מספר המושבים בשולחנות המשחקים.

אוכל ושתייה2022-07-01T13:15:16+03:00
– האם יהיו שינויים בברים ובטרקלינים?

הברים שלנו יהיו פתוחים ומוכנים לשרת את האורחים שלנו עם הקוקטייל או האפרטיף האהובים עליהם. כדי להבטיח שאנו עומדים בסטנדרטיים הבריאותיים, הצוות שלנו יספק משקאות לשולחן ואנו נגביל את התפוסה בכל אזור. .

– איך אוכל להזמין מראש את המשקאות או המסעדות שלי על הסיפון?

ניתן לחסוך זמן וכסף עוד לפני העלייה לאונייה. דרך האזור האישי שלכם באתר האינטרנט תוכלו להוסיף בקלות חבילות שתייה, אינטרנט, ספא ועוד ולחסוך בהוצאות על  האונייה!

– איך אוכל להשיג את תפריט המסעדות והמשקאות בברים ובמסעדות?

לחוויה ללא מגע, האורחים יקבלו גישה לתפריטי המסעדות והברים מהמכשיר הנייד האישי שלהם על ידי סריקת קוד QR. MSC Cruises מזמינה את כל האורחים להוריד בחינם את אפליקציית MSC for Me ולקבל מידע על המסעדות, הברים והטרקלינים שעל האונייה ולהבטיח חוויה טובה ונעימה יותר.

עלייה / ירידה2022-07-07T16:23:01+03:00

מה יקרה אם נוסע לא יורשה לעלות לאונייה מסיבות בריאותיות?

אורח המציג תסמינים של מחלה כגון חום גבוהה מ-37.5 מעלות צלזיוס או שיש חשש בנוגע לשאלון הבריאות שלו, הוא יבצע בדיקה משנית, כולל ראיון מעמיק, מדידת חום שנייה, בדיקה רפואית ובמידת הצורך בדיקת מעבדה.

אורח הנחשב כלא כשיר לעלות להפלגה בשל סיבות בריאותיות, יקבל סיוע בשלבי החזרה הביתה או יטופל במתקן רפואי מקומי כדי להבטיח תמיכה וטיפול אופטימליים. כל האורחים שרכשו ביטוח COVID-19 יהיו מוגנים באופן מלא.

– אילו פרוטוקולי בטיחות  מיושמים בהעברות והסעות?

שיפרנו את פרוטוקולי הבריאות והבטיחות בהעברות שלנו. MSC מבצעת:

– ניקוי וחיטוי של כל כלי הרכב לפני קבלת קבוצת אורחים חדשה

–עמדות חיטוי ידיים / נעליים יהיו זמינות

– ציוד מגן אישי (PPE) מתאים לכל צוות הנהגים

– צמצמנו את תפוסת האורחים בכל הסעה ע"מ להבטיח שאנו עומדים בסטנדרטים הבריאותיים שהצבנו.

 

– איך אתם מנקים ומחטאים את חדרי האירוח?

אנו מאריכים את אמצעי הבריאות וההיגיינה המשופרים שלנו לכל העברות MSC, כולל:

– ניקוי וחיטוי של כל כלי הרכב לפני כל קבוצת אורחים חדשה

– זמינות עמדות חיטוי ידיים ומחצלות חיטוי להנעלה

– ציוד מגן אישי (PPE) מתאים לכל הנהגים

– מספר מופחת של אורחים – חלק מהמושבים נשארים ריקים כדי להבטיח ריחוק חברתי

– איך אתם מנקים ומחטאים את חדרי האירוח?

על פי פרוטוקולי הניקיון והתברואה המשודרגים שלנו, כל יחידת אירוח תנוקה ביסודיות על בסיס יומי, תוך דגש מיוחד ל-40 אזורים שונים, כגון ידיות דלתות, מתגי חשמל, לוחות בקרה, שלטים, שולחנות כתיבה ומשטחי אמבטיה.

כל חדר ינוקה ביסודיות בסוף כל הפלגה לפני הגעת האורחים הבאים לחופשה.

– באיזו תדירות אתם מחטאים שטחים ציבוריים?

כל השטחים הציבוריים ינוקו ויחוטו ביסודיות בכל לילה, וכן יתבצע חיטוי באופן קבוע לאורך כל שעות היום.

 

– אילו אמצעים אתם נוקטים בתהליך הירידה בתום הפלגה?
כדי להבטיח שכל האורחים ירדו בבטחה וביעילות, אנו מספקים מידע מפורט, צעד אחר צעד, האורחים ישובצו במשבצות זמן מוגדרות.
– כיצד יתבצע תהליך הצ'ק אין?

לפני ההפלגה על כל נוסע לספק פרטי יצירת קשר במקרה של עדכונים חשובים. ביצוע הצ'ק-אין באינטרנט מאפשר לאורחים לקבל כרטיסי שייט, מידע ושאלון בריאות אותו הוא נדרש למלא. ביום העלייה לאונייה, האורחים צריכים להגיע בזמן המצוין בכרטיס השייט כדי לשמור על פרוטוקולי הבריאות והבטיחות. כל האורחים צריכים את המסמכים לנסיעה, תעודת חיסון, בדיקה שלילית על קורונה והשאלון.

על פי פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC, כל האורחים מחוסנים וגם לא מחוסנים יצטרכו לעבור בדיקות בריאות ו-COVID-19, כולל בדיקת טמפרטורה ללא מגע ושאלון בריאות בטרמינל לפני העלייה לאוניה.

MSC Cruises מזמינה את כל האורחים להוריד בחינם את אפליקציית MSC for Me כדי להזמין שירותים נוספים, להבטיח מקום ולאפשר חוויה טובה יותר במהלך ההפלגה.

שירותים רפואיים על הסיפון2022-07-07T16:24:23+03:00
– מה קורה אם קיים חשד למקרה של קורונה על סיפון האונייה?

פרוטוקול הבריאות והבטיחות נועד בכדי לצמצם את הסיכון להעברת נגיף הקורונה על הסיפון. במקרה שאחד הנוסעים או אנשי הצוות יחלה, יש לנו על האונייה מרכז רפואי מאובזר עם צוות רפואי מיומן ביותר שעבר הכשרה מלאה לטיפול ב-COVID-19 ואשר נתמך על ידי צוות רפואי 24/7 בחוף.

במקרה של תסמינים דמויי שפעת, על האורחים להודיע מיד למרכז הרפואי וטיפול חינם יינתן. אם הצוות הרפואי יקבע כי יש חשד למקרה של COVID-19, יופעל נוהל בידוד וכן תתבצע תגובה בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות הבריאות.

– האם סיכמתם עם נמלים ספציפיים קבלת אוניותיכם תוך סיוע רפואי בחוף, במצב של התגלות מקרים חיוביים?

כן. כחלק מפרוטוקול הבריאות והבטיחות המקיף והמשודרג של MSC קיימת תוכנית תגובה למקרי חירום תוך כדי שיתוף פעולה הדוק עם הרשויות והנמלים הרלוונטיים.

כיצד אנחנו מפקחים ושומרים על בריאות לקוחותינו על הסיפון?

כל אוניות MSC Cruises מציעות שירותים רפואיים מתקדמים ומספר גדול של אנשי צוות רפואי מוסמך על הסיפון, המקבל תמיכה מצוותי החירום בחוף 24/7. אנו עוקבים באופן שוטף אחר בריאות אורחינו וצוות האונייה בעזרת בדיקות חום ללא מגע במהלך ההפלגה. במקרה של תסמינים דמויי שפעת, האורחים נדרשים להודיע מיד למרכז הרפואי לקבלת בדיקה רפואית ללא עלות.

במהלך ההפלגות בחודשים הקרובים, ייתכן והאורחים ידרשו לעבור בדיקה נופסת בעודם על הסיפון, בנוסף לבדיקת COVID-19 הקיימת לפני העלייה לאונייה. במקרה הצורך, דרישה זו עשוייה להיות חובה.

אמצעים הגנה הנדרשים על הסיפון2022-07-01T13:23:35+03:00
איזה אמצעים הגנה הנדרשים על הסיפון ?
האורחים יזכרו בהנחיות להתרחקות חברתית בזמן ההזמנה ובמהלך ההפלגה שלהם באמצעות שילוט, הודעות פומביות, טלוויזיה בתא ומעורבות הצוות.

חבישת מסכות פנים מומלצת מאוד. בנסיבות מסוימות המלצה זו עשויה להיות עקב דרישה מחייבת בהתאם לתקנות רשויות הבריאות הרלוונטיות של מדינה או נמל שבהם מבקרת האניה. בעת ירידה לחוף, האורחים חייבים לציית לכל התקנות המקומיות בנוגע לשימוש במסכות פנים. תקנות והנחיות אלו עלולות להשתנות מעת לעת.

עבור למעלה