בשנת 2022 יצאו לשייט תענוגות יותר מ – 20 מיליוני מטיילים מכל רחבי העולם. עולם הקרוזים שספג מכה משמעותית בתקופת הקורונה חזר לפרוח, עם 50 חברות קרוזים ומעל 320 אוניות פאר המציעות שיט תענוגות ליעדים שונים בעולם. הסטטיסטיקות הללו מדגימות עד כמה בחירה בשיט תענוגות היא נפוצה – ואין זה פלא. קרוז מציע טיול מאורגן, במחיר שכולל את כל צרכי הלינה, ההסעדה וההתניידות, עם שפע בלתי נדלה של אפשרויות בידור ותעסוקה על סיפוני האונייה – ועגינות בנמלים היפים ביותר בעולם, שם יחכו לנוסעי הקרוז אטרקציות שונות – חלקן אפשריות באופן עצמאי, וחלקן מאורגן על ידי חברות הקרוזים על מנת לאפשר לנוסעים גם ליהנות מהמיטב שיש לכל יעד להציע, וגם לחזור אל האונייה בזמן.

MSC היא מהחברות הגדולות בעולם המציעות שיט תענוגות באורכים משתנים, ליעדים רבים בצפון כדור הארץ (למשל מערב וצפון אירופה), במרכזו (למשל קרוז לקריביים) ובדרומו (למשל קרוזים במדינות דרום אמריקה או דרום אפריקה). למי מתאים שיט תענוגות? מהי העונה הטובה ביותר לצאת לקרוז? כמה זה צפוי לעלות ולמה כדאי לבחור דווקא בקרוזים מבית MSC? על כל אלה ועוד – לפניכם.לצאת לקרוז? כמה זה צפוי 

למי מתאים חופש בשייט תענוגות?

שייט תענוגות מציע שילוב אופטימאלי בין זמני בטן גב לבין אטרקציות, בילויים וביקורים ביעדים שונים ברחבי העולם. מבחינה זו, הבחירה בקרוז מתאימה כמעט לכל נופש ומטייל. אפשר בהחלט להפוך שייט תענוגות לחוויית אקסטרים, עם שימוש במתקני הפעילות, הספורט והאטרקציות שעל סיפוני האונייה ועם בחירה באטרקציות אקסטרימיות יותר (כמו טיולים רגליים, חתירה, זיפליין ביערות, קפיצה בין מקומות אוכל, או נסיעה לפארקים אקזוטיים) בכל יעד מיעדי העגינה בכל שייט תענוגות.

שייט תענוגות הוא בחירה מושלמת למטיילים במשפחה: כשאתם מטיילים עם ילדים, כדאי לדעת שברוב המכריע של אוניות הקרוזים תמצאו מועדוני ילדים המציעים פעילות לילדים ונוער בכל גיל, עם מגוון נרחב של מפעילים מקצועיים בגילאים הצעירים יותר ואפשרויות לעיסוקים (כמו משחקי מחשב) במועדוני הנוער. גם מחוץ למועדוני הילדים משפחות ימצאו שפע של אפשרויות להעביר זמנים בנעימים: מתחמי הבריכה והג'קוזי, מועדוני המופעים, פארקי המים, חדרי האוכל והמסעדות שיציעו מגוון אדיר של מטעמים שכל ילד ימצא בהם את מה שהוא אוהב, ואפילו סתם טיול בין הסיפונים – כל אלה, יאפשרו להעביר את הזמן בנעימים. אחד היתרונות הגדולים של שייט תענוגות במסגרת המשפחתית הוא האפשרות לזמן איכות של מבוגרים בלבד – האוניה היא מקום בטוח ומזמין לילדים מגילאי בית הספר ומעלה לחקור, לטייל, וליהנות עצמאית, והמבוגרים מוזמנים לרגע של שלווה מושלמת כאשר הילדים נמצאים במקום בטוח (כמו מועדון הילדים או מיקומים אחרים מוסכמים על האונייה). אם הם גדולים ועצמאיים מספיק – הם יכולים לקבל חדר צמוד לזה של ההורים ולאפשר להורים לילות שלווים של ביחד.

שייט תענוגות הוא בחירה נפלאה עבור קבוצות של מטיילים בכל גיל – החל מקבוצות מטיילים צעירים הרעבים להרפתקאות ועד לקבוצות טיולים של בני הגיל השלישי. בחירת האטרקציות ואופן הבילוי על הסיפונים בין עגינות, יאפשרו לכם לתכנן שייט תענוגות שהוא בדיוק על פי טעמכם.

מנהטן

לאן אפשר להפליג בשייט תענוגות?

היעדים שתוכלו להפליג אליהם בקרוז הבא שלכם הם מגוונים, וכדאי לבחור אותם על פי נמל היציאה (רוב הקרוזים המוצעים בעולם יצריכו תוספת של טיסה – באפריל 2025 מתוכננים מספר קרוזים שיצאו היישר מנמל חיפה ליעדים בחופי הים התיכון), על פי המחיר ואורך הקרוז, וכמובן – על פי היעדים. תוכלו לצאת לקרוז לקנדה וניו אינגלנד  וליהנות מן הנופים המושלגים של היבשת הצפונית, יש קרוזים בפיורדים של נורבגיה ובאזור צפון אירופה הציורי, שפע של קרוזים במערב ובמזרח אירופה יאפשרו ביקורים וטעימות בנמלים בערים ומרכזי תיירות בולטים לאורך היבשת, תוכלו לבחור בקרוז לקריביים וליהנות ממזג אוויר משווני ואווירה טרופית (אגב קרוז לקריביים, ל – MSC אי משלה, אליו רק השטים באוניות שלנו מורשים להיכנס, והוא משמורות הטבע הטרופיות היפות בעולם), תוכלו לבחור בקרוז לאסיה הכולל יעדים כמו יפן, סין טייואן, ואיים באזור, או שייט תענוגות בדרום אמריקה עם עצירות ביעדים כמו ברזיל, אורוגוואי וארגנטינה.

ההפתעה הגדולה בשייט תענוגות – כמה זה עולה?

לצד היתרונות העצומים בבחירה בקרוז לחופשה הבאה שלכם, חשוב לדעת שהמחיר של שייט תענוגות מהווה בדרך כלל אלטרנטיבה זולה ביחס לאפשרויות נוספות בעלות דומה. מחיר הקרוז כולל לינה בכל לילה מלילות הטיול שלכם, פנסיון מלא ואוכל מגוון, עם אפשרויות הסעדה ממש מסביב לשעות ובדרך כלל חמש ארוחות שיאפשרו לכם גם בימי הבילוי בנקודות עגינה לחזור לאוניה וליהנות מאוכל טעים בשפע וללא תוספת עלות, ואת עלויות ההתניידות שלכם לאורך הטיול. על סיפון האונייה יהיו שפע של אפשרויות לבילויים בתוספת תשלום, כמו שופינג באזור החנויות של האונייה, טיפולי ספא או ביקור בקזינו – אולם אלה לא הכרחיים. אפשר ואולי כדאי להזמין גם אטרקציות בנמלי היעד מטעם חברת הקרוזים שלכם – אטרקציות כאלה יבטיחו שתשובו לאונייה שלכם בזמן.

MSC – אנחנו מחכים לכם עם שייט תענוגות בכל רחבי העולם

בשנת 2022, כמעט 1.5 מיליוני מטיילים יצאו לשייט תענוגות באחת מתוך 23 אוניות הקרוזים המפנקות של MSC, המאפשרות טיולים במגוון נרחב של יעדים מסביב לכל יבשת. כל אוניות הקרוזים שלנו מאפשרות שייט תענוגות אמיתי, עם אוכל טוב, אפשרויות מגוונות לבילוי וצוות שישמח להפוך את החופשה שלכם מושלמת.

בכל אוניית פאר של MSC תמצאו יחס של איש צוות אחד לכל שלושה נופשים – אין פלא, אם כן, שהחדרים תמיד נקיים, תמצאו בקלות איש צוות שיענה לכל בקשה בכל סיפון ובכל שעה, והשירות המוצע לאורך כל הקרוז, לקטנים ולגדולים, הוא מקצועי מדוקדק ומפנק.

מעוניינים לברר מה יכול להיות היעד הבא שלכם בשיט תענוגות? בררו כאן – והזמינו עוד היום!

תבחרו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>