אקרופוליס, אתונה

7/12/2023

MSC CRUISES מעדכנת את תוכנית קיץ 2024

• מסלול חדש ל-MSC Musica במערב הים התיכון הפופולרי
• מסלול משופר לאי היווני עבור MSC Opera

ז'נבה, שוויץ, 07 בדצמבר 2023 – MSC Cruises הודיעה היום על עדכונים למסלולי הקיץ שלה לשנת 2024, כולל תוכנית חדשה לחלוטין עבור MSC Musica במערב הים התיכון, ומסלול משופר לאי היווני עבור MSC Opera.
בין התאריכים 13 במאי עד 28 באוקטובר 2024, MSC Musica תציע הפלגות בנות 7 לילות מצ'יוויטווקיה לרומא ליעדים המועדפים על האורחים במערב הים התיכון, כולל גנואה (איטליה), קאן (צרפת), ברצלונה, איביזה (ספרד) וקליארי (איטליה) וחזרה לצ'יוויטווקיה.
תוכנית חדשה זו החליפה את ההפלגות שבוטלו שכללו את חיפה – ישראל, בשל המצב הגיאופוליטי המתמשך.

ההפלגות הקיימות של MSC Opera בנות 7 לילות בין ה-12 במאי 2024 ל-5 באוקטובר 2024 שופרו עם יעדים נוספים באי יוון, המסלול החדש כולל את בארי (איטליה), פיראוס לאתונה, סנטוריני, קטקולון, קורפו וקפלוניה (יוון) וחזרה לבארי.

עיקרי המסלול החדשים של MSC Musica כוללים:

  • Civitavecchia רומא: בעיירת החוף Civitavecchia, האורחים יכולים לצאת לרומא הסמוכה למסע שובה לב בהיסטוריה באחת הערים המבוקשות ביותר בעולם. לבירה הרומנטית והתוססת הזו יש משהו לכל סוג של מטייל כולל שפע של נקודות ציון היסטוריות ומהמפורסמות בעולם, מטבח איטלקי מעולה, שווקים ומוזיאונים מצוינים. האורחים יקבלו ההזדמנות לבקר בכמה מהאתרים האייקוניים ביותר של העיר, לרבות הקולוסיאום ומזרקת טרווי.
    גנואה, איטליה: עיר הנמל המקסימה הזו היא ביתם של מגוון פנינים מעניינות הכולל מונומנטים היסטוריים, כנסיות יפות, ארמונות מדהימים, אקווריום ונופים עוצרי נשימה של הנמל. מטיול נינוח לאורך ויה גריבלדי, ביקור בארמונות המרהיבים של גנואה, כולל ניקולוסיו לומלינו, מסעדות, בתי קפה וחנויות מעולות של העיר ועד להתרשמות מהארכיטקטורה המרשימה של קתדרלת גנואה, האורחים לא ירצו לפספס את היעד המפתה הזה.
    קאן, צרפת: אם אורחים מחפשים שילוב של זוהר, יופי וקסם ים תיכוני הם לא יצטרכו לחפש רחוק יותר מהנקודה החמה הזו של הריביירה הצרפתית, שזכתה לשבחים בזכות פסטיבל הסרטים הידוע בעולם. עיר מגנטית זו מציעה למבקרים מגוון אטרקציות מעניינות, כולל נופים עוצרי נשימה, חופים בתוליים, מסעדות פנטסטיות, חנויות יוקרתיות לאורך שדרת דה לה קרואזט המפורסמת והעיר העתיקה של העיר, Le Suquet המלאה בהיסטוריה עשירה.
    ברצלונה, ספרד: עיר שוקקת חיים זו בספרד מזמינה את האורחים לגלות מספר עצום של חוויות ייחודיות וזיכרונות בלתי נשכחים. המבקרים יכולים לצפות בארכיטקטורה מדהימה, תרבות צבעונית, חופים ציוריים ומוזיאונים ואתרים היסטוריים רבים. לאורחים תהיה הזדמנות לראות את סגרדה פמיליה (Sagrada Família) האייקונית של אנטוני גאודי, את השדרה המפורסמת של הרמבלס (Ramblas), את באריק גוטיק (Barric Gòtic) מימי הביניים, את מוזיאון פיקאסו (Musea Picasso) ועוד.
    איביזה, ספרד: מתגאה במגוון חופים מדהימים, נופים ציוריים, חיי לילה תוססים ואתרים ארכיאולוגיים עשירים, האי שובה מטיילים מרחבי העולם. בין אם אתם הולכים לאיבוד ברחובות הצרים והמקסימים המרוצפים אבן של העיר העתיקה המבוצרת, דאלט וילה (Dalt Vila), אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, או מחפשים שלווה בקאלה ד'הורט (Cala D'Hort), המציע נוף פנורמי של האי המהפנט אס ודרה (Es Vedrà), לא חסרים פעילויות ובידור לאורחים בכל הגילאים.
    קליארי, איטליה: עיר הבירה של האי סרדיניה, מהווה יעד נופש מושלם, הידוע בהיסטוריה העשירה שלו, מי טורקיז צלולים, אוצרות אדריכליים ומקלט לאוהבי אוכל המחפשים מטבח סרדיני טעים. כמה מאתריה הבולטים כוללים את המבצר מימי הביניים, קסטלו (Castello), ממנו נשקף נוף יפהפה של העיר, קתדרלת קליארי (Cagliari Cathedral) מהמאה ה-13 ומבצר סן רמי (Bastione San Remy) המרשים.

עיקרי המסלול החדשים של MSC Opera כוללים:

בארי, איטליה: עיר נמל עתיקה זו מציעה שילוב מדהים של ישן וחדש, עם כנסיות היסטוריות, טירות וכיכרות הממוקמות ליד גלריות מודרניות, חנויות ומוזיאונים. ביתם של חופים עוצרי נשימה ומסעדות ברמה עולמית, העיר הזו היא באמת יעד בלתי נשכח. לאורחים תהיה הזדמנות לחוות שפע של פלאי טבע לרבות את סאסי די מאטרה הנודע, בתי מערות עתיקות שנחצבו בהר בעיר הקסומה הסמוכה מאטרה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.
פיראוס, אתונה, יוון: פיראוס, ביתה של הנמל הגדול ביותר ביוון, מציעה שפע של פעילויות ואתרים מדהימים, כמו גם בתי קפה ומסעדות מצוינים על קו המים. עיר נמל זו ממוקמת בצורה מושלמת עבור מפלט קל לעיר הסמוכה אתונה, בירת יוון ואחת הערים העתיקות בעולם, מלא ארכיטקטורה יוונית מופלאה, מטבחים מעוררי תיאבון ואטרקציות עתיקות מרשימות, כולל הפנתאון המלכותי, המקדש מוקדש לאלה היוונית העתיקה, אתנה, אחת המונומנטים הבולטים והמובהקים ביוון.
סנטוריני, יוון: נמל עגינה אחד שהאורחים לא רוצים לפספס הוא האי המרהיב סנטוריני, שזכה לשבחים בזכות חופיו המרהיבים, הבניינים המסוידים בלבן המדהימים, הכנסיות בעלות הכיפה הכחולה והנופים מעוררי ההשתאות המשקיפים על הים האגאי. האורחים יכולים ליהנות מהאווירה הנינוחה של הכפרים המקסימים של האי, לטבול בים או לספוג את הנוף היפה של השקיעות המפורסמות שלו, המציעות לאורחים את ההזדמנות למצוא שלווה על האי.
קטקולון, יוון: עיירת חוף זו, המשקיפה על הים היוני הכחול המהפנט, היא יעד מקסים הממוקם במערב יוון, המתגאה בנמל ציורי, מגדלור ואטרקציות כולל מוזיאון "Kostas Kotsanas" לטכנולוגיה יוונית עתיקה. העיירה מהווה שער כניסה לאתר העתיק הידוע בעולם אולימפיה, אתר המורשת העולמי יוצא הדופן של אונסק"ו, ומקום הולדתם של המשחקים האולימפיים. כאן, האורחים יכולים לבקר באתרים איקוניים כמו שרידי מקדש זאוס יוצא הדופן והאצטדיון העתיק.
קורפו, יוון: אי נופש זה, הידוע ביופיו הטבעי עוצר הנשימה הכולל צמחייה עבותה, הרים סלעיים, חופים מדהימים ואווירה רומנטית, מהווה את יעד הנופש האידיאלי למטיילים. עיר הבירה שלה, שנקראת גם קורפו, היא אחת מאבני החן העתיקות של יוון, המלאה בנקודות ציון היסטוריות ואתרים כגון מבצר ונציאני ועיר עתיקה המוכרת על ידי אונסק"ו, שבה האורחים יכולים להתענג על רחובות המרוצפים והמפותלים שלה, הכנסיות היפות והמערך מסעדות וחנויות שוקקות.
קפלוניה, יוון: האורחים יכולים לגלות את האי היווני המרהיב הזה, הידוע במערות מעוררות ההשראה שלו, המפרצונים החוליים, החופים המדהימים ומי הטורקיז עוצרי הנשימה שלו. גן עדן טבעי זה הוא ביתם של שפע של בעלי חיים כולל צבים וכלבי ים. כמה מהאתרים המובילים באי לחוויה בלתי נשכחת כוללים את מערות מליסאני (Melissani) ודרוגראטי (Drogarati) המרהיבות או את הכפרים הציוריים פיסקארדו (Fiscardo) ואסוס (Asos).

לכל החדשות >>>