24/04/2023

MSC EURIBIA, האנייה המתקדמת ביותר מבחינת הגנה על הסביבה משלימה בהצלחה ניסויים בלב ים

• האנייה השנייה של MSC Cruises המונעת בדלק LNG, נכנסת לשלב אחרון של ההכנות לפתיחת העונה בצפון אירופה
• עיצוב יצירת האמנות החדשה והמרשימה על גוף האנייה, של האמן הגרמני אלכס פלמיג הושלם כעת ומוכן להיחשף

ז'נבה, שוויץ וסנט-נזיר (Saint-Nazaire), צרפת – 24 באפריל 2023 הספינה השנייה של MSC Cruises המונעת בגז טבעי נוזלי (LNG) היא MSC Euribia, שהשלימה בהצלחה את בדיקת המערכות האינטנסיבית שלה במים עמוקים, במהלך ניסוי בן ארבעה ימים באוקיינוס האטלנטי. השלב הבא עבור ספינת הדגל החדשה ביותר של MSC Cruises הוא הטיפול הסופי בה, במספנת Chantiers de l'Atlantique בסנט נזייר בצרפת, לפני שתימסר רשמית ל- MSC Cruises ב-31 במאי.

MSC Euribia תהיה האנייה ה-22 שתצטרף לצי של MSC Cruises, ותוכל להכיל עד 6,327 נוסעים. שמה של האנייה יינתן רשמית בטקס ההשקה, ב-8 ביוני בקופנהגן, דנמרק, לפני שתצא מנמל הבית שלה בקיל, גרמניה, לעונת ההשקה שלה בצפון אירופה.

MSC Euribia תציג טכנולוגיה ימית חדשנית ומתקדמת, כמו גם את דלק ה- LNG – אחד מהדלקים הימיים הנקיים בעולם, הקיימים בקנה מידה תעשייתי – כדי למזער את ההשפעה הסביבתית שלה. היא גם תדהים אותנו עם יצירת האמנות האקסקלוסיבית והמותאמת אישית שצויירה על החלק החיצוני שלה, החוגגת את המחויבות של MSC Cruises להגן ולשמר את הסביבה הימית.

יצירת האמנות המדהימה על גוף האנייה הושלמה

הגרפיקאי הגרמני אלכס פלמיג (Alex Flämig) שזכה בתחרות הבינלאומית, עיצב את יצירת האמנות שנועדה לעורר דיון על חשיבות ההגנה על המערכת האקולוגית העדינה והמורכבת של האוקיינוסים, שמופיעה על גוף האנייה והושלמה לאחרונה.

הזוכה בעיצוב היצירה על גוף האנייה, אלכס פלמיג, אמר, "לראות את העיצוב שלי סוף סוף מתעורר לחיים על פני גוף האנייה MSC Euribia, זה רגע מלא גאווה להפליא ואף יותר מזה, העובדה שבקרוב יצירות האמנות שלי תשייט באוקיינוסים בכל העולם. אני מקווה שזה יכול לשמש לא רק עדות למחוייבות של MSC Cruises להגנה על המערכת האקולוגית הימית החשובה, אלא גם כהשראה לאלה שעובדים על מציאת פתרונות חדשניים לשמירה על עתיד האוקיינוס".

MSC Euribia קרויה על שם האלה המיתולוגית Eurybia, שרתמה את הרוחות, מזג האוויר וקבוצות הכוכבים כדי לשלוט בים, וממחישה את החזון של האנייה לפריסת פתרונות מתקדמים וידידותיים לסביבה. יצירת המופת החזותית של פלמיג הנקראת "#SavetheSea" תוכננה עם פלטת צבעים בהשראת האוקיינוס, ומייצגת את המסירות המתמשכת של MSC Cruises לים והמחוייבות להשיג אפס פליטות פחמן עד 2050.

האנייה המתקדמת ביותר מבחינת הגנה על הסביבה MSC EURIBIA

LNG הוא אחד מהדלקים הימיים הנקיים ביותר בעולם, הקיימים בקנה מידה תעשייתי והוא אמור למלא תפקיד מפתח במעבר להפחתת הפחמן בספנות הבינלאומית. זוהי הפחתה משמעותית של פליטת מזהמי האוויר המקומיים, כמו תחמוצות הגופרית בעד 99% ותחמוצות חנקן בעד 85%. דלק LNG גם ממלא תפקיד מפתח בהקלה על שינויי האקלים עם הפחתה של עד 20% בפליטת גזי חממה וסולל את הדרך לשימוש בדלקים ידידותיים לסביבה שאינם דלקים מאובנים כגון LNG ביולוגי וסינטטי.

ככל שדלקים ביולוגיים וסינטטיים יהיו זמינים יותר, כך פליטות הפחמן של MSC Euribia יפחתו עוד יותר. דלק LNG הוא המפתח שיביא לפיתוח פתרונות דלי פחמן לאניות שייט, ברגע שניתן יהיה להפעיל טכנולוגיות מתפתחות כמו תאי דלק עם דלק LNG, עד שדלק ביולוגי LNG או מימן ירוק, יהפכו לזמינים בקנה מידה תעשייתי. MSC Cruises מעורבת באופן פעיל במספר פרוייקטים לפיתוח הטכנולוגיות הללו והפיכתן לירוקות בשיתוף עם רגולטורים, אקדמיה, מספנות ותעשייה.

בנוסף, האנייה מצויידת בחיבור למתקני חשמל על היבשה בנמלי היעד לשימוש האניות שלה, על מנת להפחית את פליטות הפחמן בזמן עגינה וכן במערכת מתקדמת לטיפול בשפכים העומדת בדרישות הרגולטוריות של הארגון הימי הבינלאומי, ניהול מיחזור פסולת מקיף, מערכת לניהול הרעש התת-ימי המוקרן, כדי למזער את ההפרעה לחיים במים ומגוון מקיף של ציוד חסכוני באנרגיה על הסיפון כדי לייעל את השימוש במנוע ואת צריכת האנרגיה של המלון כדי להפחית עוד יותר את פליטות הפחמן.

MSC Euribia תצא להפלגה לעונת ההשקה שלה בצפון אירופה ביוני, ותציע שייט של 7 לילות מקיל בגרמניה וקופנהגן בדנמרק לפיורדים הנורבגיים המרהיבים, כולל Geiranger, Ålesund ו- Flaam.

לכל החדשות >>>