06/04/2023

MSC EURIBIA מציעה חוויית אוכל ויין משובחת בלב ים

  • MSC Euribia מציעה חגיגה לכל החושים עם המתחמים ומסעדות הנושא החדשים בה, המשלימים את היצע המזון והמשקאות הנרחב שכבר עכשיו על הסיפון
  • בר היין – Helios Wine Bar מציע חוויה דיגיטלית סוחפת עבור הדור הבא של חובבי היין
  • מסעדת הבשרים – Le Grill והסושי בר – Kaito Teppanyaki & Sushi Bar עם ושיטת הבישול “Robatayaki”  מציעים לאורחים דרכים חדשות לגלות טעמים בינלאומיים

ז'נבה, שוויץ – 6 באפריל 2023 בין אם האורחים מעדיפים משקה מזדמן או סעודה רשמית יותר, MSC Euribia שופעת חוויות אוכל ושתייה טעימות המתאימות לכל חיך. ממסעדות סטייקים ועד סושי, קוקטיילים ועד קפה, תמיד תמצאו מסעדה או בר המתאימים לכל סוגי האורחים, בכל שעה ביום.

בספינת הדגל החדשה, שתושק ביוני הקרוב, תוכלו ליהנות גם מחוויות מדהימות, ממתחמים חדשים ומהמגוון ההולך וגדל של מסעדות וברים על הסיפון. עם חוויות סוחפות ומעניינות שמייצרים חגיגה לכל החושים, כמו בר היין Helios, ומסעדת הסטייקים החדשה וכן, דרך חדשה לחוות את המטבח האסייתי לראשונה בספינה, תוכלו להרחיב את תפיסת עולמכם עם כל ביס שתקחו.

ז'אק ואן סטדן (Jacques Van Staden), סגן הנשיא של מחלקת מזון ומשקאות של MSC Cruises, אמר: "אנחנו תמיד מחפשים לצפות מראש את הדבר הגדול הבא בתחום המזון והמשקאות, ועם אניית MSC Euribia, רצינו להציע מקומות שלא דומים לשום דבר אחר שעשינו בעבר. אותה איכות קולינרית ושירות יוצא דופן שמגדירים את ההיצע שלנו יישארו בלב החוויה אך יעלו לגבהים חדשים. אנו רוצים להציע לאורחים שלנו משהו לדבר עליו, להתפעל ממנו ולזכור, הרבה אחרי שהשייט שלהם הסתיים. בין אם זה באמצעות מתכונים חדשים, מקומות או סיפורים מרתקים, היצע המזון והמשקאות שלנו יגרה את בלוטות הטעם שלכם".

  תציע עשרה מתחמי אוכל ייחודיים, כולל חמש מסעדות נושא וחמישה מתחמי אוכל עיקריים, כמו גם 21 ברים וטרקלינים מגוונים. בין כל אלה, הקונספטים החדשים לצי יכללו:

חדש! גלו את המסע של יצרני היין

בר היין הדיגיטלי הסוחף הליוס (Helios) מזמין את הדור הבא של חובבי היין לגלות את הסיפור מאחורי כוס היין האהובה עליהם. יושבים ליד שולחנות מולטי-טאץ' חדישים המופעלים באמצעות תחתיות-הכוס הדיגיטליות, כך האורחים יוכלו לצלול לתוך ההיסטוריה של היין, זני הענבים, אזורי הייצור ועוד, וללמוד כל מה שצריך לדעת על המשקה שבידם. כל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב במקום שמציע מגוון של 96 יינות מומלצים, שבוודאי ישמחו את כל האורחים.

לרעבים מביניכם, יוצע מבחר של מאכלים תואמים בתצוגה מיוחדת, הכולל גבינות, נקניקים, פינגר-פוד ואגוזים שילוו כל כוס משקה.
במהלך השייט, הבר יארח גם כיתות אמן לאורחים, כדי שירחיבו את הידע שלהם ויחזרו הביתה עם יותר מסתם מזכרת, הם גם יצברו ניסיון כאניני יין.

חדש! ביסטרו צרפתי פוגש סטייקהאוס

לה גריל (Le Grill) היא מסעדה מיוחדת ואלגנטית חדשה המציעה את האיכות והטעמים שהמטבח הצרפתי ידוע בהם. היעד הקולינרי החדש הוא הבראסרי הצרפתי במהותו שבמרכזו מנות משותפות, כמו פלטות פירות ים, קוויאר ובשר אנגוס שחור מיושן ויבש של Meat by Linz. המקום האלגנטי מציע מנות מסורתיות כמו סלט קיסר, מרק בצל מסורתי, מולים מטוגנים, לובסטר כחול וטליאטלה טרייה, צדפות רוקפלר צלויות, דג סול מונייר ומבחר קינוחים צרפתיים מעוררי תיאבון.

נסו את הבר המושלם מחוץ למסעדת לה גריל, כדי לגלות טעמים חדשים ממש לפני ארוחת הערב, ולזרום בעדינות בין הקינוח למוזיקה חיה ואמנות משובחת, שנותנים תחושה של טיול ברחובות פריז.

חדש! טעמים חדשים במקומות מוכרים

Kaito Teppanyaki & Sushi Bar היא מסעדת הנושא העיקרית באניות שלMSC Cruises , המציעה את טעמי המזרח הרחוק וכוללת שני גריל טפניאקי במופע הגשה מבדר של שפים מיומנים שמג'אגלים במומחיות בין התבלינים והסכו"ם, תוך הכנת ארוחה טעימה, בעוד הסושי בר הצמוד מציע חוויה אינטימית יותר, עם רשימה של 40 סוגי סושי מפוארים העשויים מחומרי הגלם הטריים והקפדניים ביותר. השילוב של שני סגנונות המסעדה יוצר אווירה מהנה ואינטראקטיבית שתשאיר את האורחים עם זיכרונות חדשים מהשייט שלהם.

לראשונה בצי האניות שלנו, מסעדת קאיטו באניית MSC Euribia, תציע גם מתחם רובאטייאקי (Robatayaki), המציג את שיטת הבישול היפנית דמוית הברביקיו המשלבת מאכלי ים, בשר וירקות, המבושלים במהירויות שונות. סוגי אוכל נוספים מוצעים בסגנון זה, בעיקר כאלו שטובלים ברוטב ומזוגגים בגריל. המתחם מציע בשילוב עם סושי מעודן וסשימי, קומבינציות גדולות של Futomaki Uramaki (רולים) ייחודיות שנוצרו על ידי שפים מומחים ועוד!

תפריטים בהשראה עולמית

בנוסף למסעדות הנושא האלו, MSC Euribia תכלול גם:

  • בופה בסגנון שוק אוכל ובו 1,336 מושבים, המציע מגוון מעדנים מכל העולם, כולל פיצה המוגשת עד השעות מהאוחרות וגבינת מוצרלה מתוצרת בית המיוצרת ישירות על הסיפון.
  • מסעדות נושא קולורדו ריבר (Colorado River), גרין אורכיד (Green Orchid) ואיל קמפו (Il Campo), כמו גם המסעדות האחיות הנקראות הזוהר הצפוני ( Aurora Borealeו- Aurora Borealis), המציעות ארוחות בוקר, צהריים וערב בחינם.

לאורחים המעוניינים להתפנק במתוקים, מתחם השוקולד Jean-Philippe Maury Chocolat & Café מציע 40 סוגים של מוצרי שוקולד וביסקוויטים, בעוד שהגלידריה קרפרייה Crêpes & Gelato הסמוכה כוללת 17 טעמים של גלידה וסורבה ו-10 סוגים של קרפים ייחודיים. חגיגה אמיתית לחושים!

האנייה תציע גם 21 ברים וטרקלינים, הכוללים 5 ברים על הסיפון החיצוני ו-16 פנימיים, ולהם מגוון התמחויות, החל בבר השמפניה ((Champagne Bar המעודן ועד לטרקלין Sky למבוגרים בלבד, בו ניתן ליהנות מקוקטיילים מולקולריים מול הנוף הפנורמי.

לכל החדשות >>>