אוניות פאר כוללות המון יתרונות שעשרות מיליוני תיירים בעולם מחפשים מידי שנה כשהם בוחרים את האונייה שלהם. לצד עצירות בנמלי יעד מהפנטים בכל רחבי העולם, מחיר נוח הכולל לינה, פנסיון מלא עם מגוון עצום של ארוחות והגעה ממקום למקום במסלול ידוע מראש ומתוכנן בצורה מקצועית, סיורי חוף במגוון עצום שיאפשר לכם לבנות את שיט התענוגות שלכם בדיוק על פי ההעדפות שלכם – גם הזמנים על האונייה בין עגינות (או, אם אתם נהנים מאוד, גם במהלך העגינות בנמלי היעד) משופעים בהנאה ייחודית ופינוקים. הפעם, אנחנו סוקרים כמה מאוניות הדגל מבית MSC ומספרים לכם על ההרפתקאות, האטרקציות והפינוקים הייחודיים שלהן. 23 אוניות הפאר מבית MSC מציעות קרוזים שונים ביעדים שונים בעולם, ובעוד יש מי שבוחרים את יעד הטיול שלהם לפי האונייה שהם מעוניינים לבלות בה – ניתן כמובן גם לבחור את היעד לקרוז הבא שלכם, ולדעת שצי אוניות הפאר של MSC יציע את כל הפינוקים, הפעילויות, השירות והליווי לחופשת שיט מושלמת. קבלו ארבע מאוניות הפאר שלנו, עם כל מה שיש להן להציע לכם בחופשת הקרוז הבאה שלכם:

MSC World Europa – הסטנדרט החדש של אוניות הקרוזים בעולם

ב – 2022 הושקה אוניית פאר זו, המציבה סטנדרט חדש לא רק בחוויית התענוגות של השיט שלכם, אלא גם בהיבטים של קרוז ידידותי לסביבה – שב – MSC נמצא בראש סדר העדיפויות. MSC World Europa משיטה מעל 6,000 אורחים ויותר מ – 2,000 אנשי צוות, היא מונעת באמצעות דלק LNG ידידותי לסביבה (99% פחות פליטת תחמוצות גופרית!), עושה שימוש באנרגיה מתחדשת ומפעילה מערכות מתקדמות לטיפול בפסולת והפחתת זיהום. האורחים על סיפוני אוניה זו נהנים מחוויית קרוז מרהיבה, עם אטרקציות מגוונות, ביניהן: 13 מתחמי אוכל (מתוכם שש מסעדות נושא ומסעדת שף אחת עם כוכב מישלן), פארק המים הגדול ביותר בצי אוניות הקרוז שלנו, מתחם מכוניות מתנגשות, שבע בריכות שחייה, אולם מופעים בסגנון ברודוויי ומגוון אירועי רחוב מהפנטים, מועדוני ילדים מאובזרים ומפנקים לפי קבוצות גיל שונות, מתחם ספא אוראה, ועוד המון.

MSC World Europa מפליגה במסלולים שונים בים התיכון, עם עגינות בנמלים באיטליה, מלטה, ברצלונה, ספרד ועוד רבים.

MSC Bellissima – בילוי משפחתי עם המון אטרקציות

MSC Bellissima מסדרת Meraviglia Class הושקה בשנת 2019 ביחד עם MSC מרוויליה, וכבר אז נחשבה אוניית פאר בולטת בעולם הקרוזים. עם 19 קומות הכוללות חדרי אירוח עם או בלי חלון, סוויטות וחדרי יאכט קלאב, תיאטרות, אטריום מקורה עם שדרת חנויות ייחודית, חנויות גלידה ושוקולד, בתי קפה, בארים (כולל פאב אירי), מסעדות גורמה ועוד.. – הבילוי שלכם על סיפון ה – MSC Bellissima, המפליגה באזור אסיה ומציעה טיולים ליפן ובאזור, תהיה בלתי נשכחת.

מתקנים ייחודיים שתמצאו על סיפון MSC Bellissima הם למשל פארק מים עם חמש מגלשות מים מרהיבות, פארק חבלים לאוהבי האקסטרים, מועדוני משחקים לילדים ונוער בכל הגילאים הכוללים סימולטור טיסה וסימולטור פורמולה 1 בגודל מלא, משחקי ספורט ווידאו, מופעים וסדנאות לקטנים, תיאטרון המציע כל ערב מופעים בסגנון ברודוויי המוצגים על ידי עשרות אומנים, וטיילת ארוכה עילית לאורך הים המציעה מקומות ישיבה, וטרקלינים ובארים להנאתכם.

צי אוניות הפאר של MSC Cruises  לא פחות מחמש אוניות קרוזים מקטגוריית Meraviglia Class.

MSC Euribia – אוניית פאר מעוצבת ואקולוגית

Euribia היא אלה מהמיתולוגיה היוונית, שמספרים עליה כי שלטה במזג האוויר שבים באמצעות הרוחות וכוכבי השמיים. אוניית הפאר MSC Euribia שהושקה רק ביוני אשתקד (2023) קרויה על שמה ומציעה הרבה יותר מאשר חוויית בילוי אקסקלוסיבית, במתחם הכולל 18 קומות ומעל 2,400 חדרי אירוח שונים, מחדרים פנימיים ועד סוויטות VIP עם מרפסת לנוף הים. האוניה מציגה על גופה יצירת אומנות ייחודית שהיא הומאג' לטבע ולאוקיינוס, על ידי האמן אלכס פלמינג.

אחד המאפיינים הייחודיים של MSC Euribia  הוא ללא ספק הפעילות האקולוגית שלה: אוניית הפאר מצויידת במערכות מרובות לשמירה על איכות הסביבה, ביניהן מערכת טיפול פנימית במי שפכים, התפלת מי ים, מערכת מוקפדת של מחזור פסולת, ומערכות חכמות לחיסכון באנרגיה. אוניית הפאר מונעת בדלק LNG (גז נוזלי) הנחשב ידידותי יותר לסביבה ומפחית פליטה של גזי חממה בעד 20%.

MSC Euribia מציעה לאורחיה 21 ברים וטרקלינים שחמישה מהם נמצאים בסיפונים החיצוניים ומציעים נוף לים, ועשר מסעדות, מזנונים ומקומות אוכל, ביניהם המסעדה המקסיקנית Hola Tacos and Cantina, סושי בר ומסעדת שף אסיאתית עם ארבע תחנות בישול שבהן השפים מכינים את האוכל אל מול עיני הסועדים, ועוד.

האטרקציות על סיפון אוניית הפאר MSC Euribia כוללות בין השאר חמש בריכות ענק מעוצבות ופארק מים מהגדולים והמורכבים שאפשר למצוא בלב ים, טיילת משובצת חנויות, פינות ישיבה ומסעדות, מועדונים לילדים בגילאים שונים עם שיתוך פעולה ייחודי של MSC עם חברת לגו המציע תחרויות, הפעלות והרפתקאות ייחודיות, מתחם ספא הכולל גם מתחם ביוטי עם סלון עיצוב שיער, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, שירותי מניקור פדיקור, וטיפולי יופי וספא מגוונים. תיאטרון דלפי יציע מופעים בסגנון ברודוויי לכל המשפחה בכל יום מימי הקרוז שלכם.

הידעת? MSC Euribia היא האוניה הראשונה בעולם שהשלימה הפלגה מאמסטרדם לקופנהאגן ב 0% פליטת גזי חממה!

ניו יורק על הים: MSC Seascape

אוניית הפאר MSC Seascape מסדרת Seaside Class הושקה בדצמבר 2022 ומציעה לאורחיה עיצוב ייחודי פורץ דרך והמון דגש על החוויה הימית, וחיבור למים הפתוחים ולשמי הכוכבים הזרועים ממעל. האונייה מציעה קרוזים לקריביים, מאוניות הפאר הגדולות בצי של MSC, באורך של 339 מטרים ועם מעל 13,000 מ"ר של שטחים חיצוניים ואפשרויות לבילוי.

MSC Seascape היא אוניית פאר עם הרבה מודעות אקולוגית: היא מצויידת במערכת לזירוז חמצון סלקטיבי, מערכת לטיהור גזי פליטה, מערכות חסכניות לבקרה על טמפרטורה בחדרי האירוח ובאזורים הפנימיים, תאורת לד חסכונית הפרוסה בכל האונייה, מערכת חכמה לניהול פסולת ומחזור, מערכת פנימית חכמה לטיפול בשפכים, ועוד.

על סיפוני האונייה המרובים, תמצאו שפע של אפשרויות תעסוקה ובילויים ייחודיים: מספר בריכות בעומקים משתנים ופארק מים מהנה לילדים, אזור תצפית ייחודי הכולל גשר עם רצפת זכוכית בגובה 22 מטרים מעל בריכת האינסוף של אוניית הפאר, טיילת ומסלולי הליכה וריצה לאורך הסיפונים, מתקן אקסטרים ייחודי המדמה רכבת הרים בגובה של 53 מטרים מעל פני הים, מתחם ילדים ענק על שטח של מעל 700 מ"ר המציע אין ספור פעילויות, משחקים, משחקי מחשב, סימולטורים, ו – 98 שעות של בידור חי (נזכיר את שיתוף הפעולה של MSC עם חברת לגו המאפשר פעילות ייחודית לילדים), שדירת שופינג, ספא, 11 מסעדות ומזנונים, ו – 20 בארים וטרקלינים.

מי אוניית הפאר שתיקח אתכם לקרוז הבא שלכם?

בצי של MSC יש 23 אוניות פאר שכל אחת מהן מציעה חוויית אירוח אקסקלוסיבית ומגוון עצום של אפשרויות להעביר את הזמן בנעימים – לכל גיל, בכל קבוצה ובכל זמן. אנחנו מזמינים אתכם להפליג איתנו, על סיפונה של כל אחת מאוניות הפאר שלנו תמצאו את החופשה המפנקת הבאה שלכם!

תבחרו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>