19/10/2023

חמש סיבות מדוע מועדון היאכט קלאב של MSC
היא הדרך האולטימטיבית להפליג

מועדון היאכטו קלאב של MSC מציע מגוון של חדרים מפוארים, כגון סוויטות עם נוף לאוקיינוס, מרפסות פרטיות עם אמבטיות ג'קוזי ומגוון של שירותים מפוארים.

בחוויית השייט של MSC Yacht Club תקבלו גישה בלעדית לטרקלין Top Sail, מרפסת שיזוף פרטית עם בריכה ובר, ונופים פנורמיים מרהיבים.

הטבות נוספות המוצעות על ידי מועדון היאכט קלאב של MSC כוללות שירות באטלר אישי 24 שעות ביממה, עדיפות לצ'ק-אין וצ'ק-אאוט, שירותי VIP, חוויית קניות ייחודית ובלעדית, סיורי חוף פרטיים ושימוש חינם בסוויטה התרמית ובספא אוראה של MSC. בנוסף, לאורחים יש גם גישה פרטית ליעדים כמו השמורת הימית של MSC באי MSC Ocean Cay והאי סר בני יאס.

ז'נבה, שוויץ – 19 באוקטובר 2023 – הרעיון של MSC Yacht Club (מועדון היאכט קלאב של MSC) הוא של מעין 'אנייה בתוך אנייה' המציעה מתחם נופש בלעדי על סיפון רוב האניות של MSC Cruises, ומספק לאורחים חווית שייט מיוחדת במינה של שלווה מוחלטת, בלעדיות ופרטיות בתוך עולם מבחירה. אזור גישה מופרט זה עם כרטיס מפתח של הספינה נגיש רק לאורחי מועדון יאכטות MSC, ומציע מתקנים מסוגננים, חדרי אירוח מפוארים עם שורה של שירותים ייעודיים, כגון טרקלין פנורמי, מסעדה יוקרתית, בריכה אלגנטית ומרפסת שמש מבודדת.

אורחים השוהים במועדון היאכט קלאב של MSC נהנים ממגוון של הטבות ושירות אישי מפנקים. הטבות אלו זמינות מסביב לשעון ומיועדות לספק את הצרכים וההעדפות הספציפיות שלהם, מה שמבטיח חווייה יוקרתית בלב ים. מועדון היאכט קלאב של MSC מציע גם אינספור אפשרויות בילוי ובידור ייעודיות, המאפשרות לאורחים ליהנות גם מהבלעדיות של מועדון פרטי וגם מגישה לאינספור אפשרויות הבילוי והבידור הזמינות ליתר אורחי האנייה.

בין אם האורחים מחפשים חופשה מרגיעה או מפוארת, מועדון היאכטות MSC מספק מפלט אקסקלוסיבי להתענג מהתחכום והאלגנטיות של חווית שייט יוקרתית, תוך הבטחת הפרטיות והנוחות המירבית, כאשר כל פרט מתוכנן להדהים את האורחים וליצור עבורם זיכרונות של פעם בחיים.

MSC Yacht Club זמין ביותר ממחצית מאניות הצי של MSC Cruises, ומאפשר לנוסעים לחוות רמת שירותים יוצאי דופן ומותאמים אישית זהה בכולן ולאורך מספר רב של יעדים.

הטבות המועדון MSC Yacht Club כוללות:

1. שירות מותאם אישית 24 שעות ביממה

חווית הכל כלול של MSC Yacht Club מותאמת אישית עם שירות באטלר אישי וקונסיירז' 24 שעות ביממה, מה שהופך את חוויית השייט לאישית באמת ומותאמת לצרכיו של כל אורח. שירות הבאטלר יזהה במהירות את העדפותיו האישיות של כל אורח, ויספק שירות מותאם ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח שכל האורחים ירגישו נינוחים ורגועים. מצחצוח נעליים ועד שירות ב- 3 לפנות בוקר, אין בקשה קטנה מדי. בינתיים, הקונסיירז' המסור עומד לרשותכם כדי לענות על כל בקשה, החל מארגון סיורי חוף עבורכם והזמנות לספא ועד הבאת העיתון לחדרכם בכל בוקר.

2. גישה מועדפת

כחברי מועדון  MSC Yacht Clubתזכו לשלל פריווילגיות שישדרגו את חווית השייט שלכם, מרגע שאתם עולים על הסיפון ועד לרגע ההפלגה. בחווית שייט יוקרתית זו תקבלו עדיפות בצ'ק-אין וצ'ק-אאוט, המבטיחה עליה וירידה חלקות, כך שתוכלו להתחיל ליהנות מהחופשה שלכם בהקדם האפשרי. בנוסף תקבלו שירות VIP מלא עם מגוון הצעות כולל האפשרות לארגן מפגש קניות מותאם אישית בבוטיקים מחוץ לשעות הפתיחה הרגילות, לצאת לסיורי חוף פרטיים יוצאי דופן או לנצל את השימוש החינמי בסוויטה התרמית ובספא אוראה MSC Aurea לטיפולים מפנקים בעת ההפלגה.

גישה לאיזורים הפרטיים תורחב גם לחוף במספר יעדים:

  • השמורה הימית MSC Ocean Cay, האי הפרטי של MSC Cruises באיי הבהאמה, המושתת על מחויבות חזקה לשימור משאבים ימיים ולשימור שוניות האלמוגים והחיים הימיים. צפונית מערבית לאי אושן קיי שוכן חוף פרטי השמור באופן בלעדי לאורחי מועדון היאכט קלאב של MSC, עם גישה למיטות שיזוף וביתנים עם שירות באטלר אישי, כמו גם מסעדה ייעודית בה יוכלו להירגע, ללגום קוקטייל וליהנות מארוחת צהריים עשירה.
  • האי סר באני יאס, באיחוד האמירויות הוא גן עדן לאוהבי החופים ממש ליד החוף הדרום מערבי של אבו דאבי, מציע לאורחים נווה מדבר טרופי מדהים להירגע בו. האי כולל אזור לחברי מועדון היאכט קלאב של MSC עם מיטות שיזוף מובחרות ותחבורה ייעודית, ברביקיו לארוחת צהריים ובר המבטיחים את הנוחות והפרטיות המרביים לאורחים במהלך היום בחוף.

3. מתקני פנאי פרטיים ויוקרתיים

לאורחי MSC Yacht Club יש גישה בלעדית למגוון של חללים פרטיים ואלגנטיים שעוצבו כדי לספק השירות ונוחות מירביים, לשיפור חווית השייט שלהם. מהטרקלין הייעודי Top Sail, המציע לאורחים לשבת ולהירגע מול נוף פנורמי מדהים של האוקיינוס באווירה מתוחכמת וממכרת עם מגוון מאכלי גורמה, משקאות טעימים ושירות תה מנחה, וגם ליהנות ממוזיקה חיה מדי ערב. האורחים יוכלו ליהנות  מכיבוד חופשי בזמן שהם נהנים משהמש במרפסת השיזוף הפרטית של המועדון, הכוללת בריכה פרטית, ג'קוזי, מרפסת שיזוף ובר.

4. אירוח מפואר

בואו להתנסות באירוח היוקרתי הטוב ביותר, עם מגוון הסוויטות הגדול של מועדון היאכט קלאב של MSC לבחירת כל האורחים. חדרי האירוח המסוגננים והמרווחים מיוחדים וכוללים אפשרויות עם נוף מדהים לאוקיינוס מהמרפסת הפרטית של החדר, כמו גם סוויטות דופלקס, סוויטות רויאל וסוויטות הבעלים, המציעות ג'קוזי פרטי במרפסת. ממזרנים מפוארים של המותג Myform  ומצעי כותנה מצרית משובחת ועד לתפריט כריות מפנק של Dorelan, חדרי אמבט מפוארים משיש ומיני בר חופשי, ההצעה של MSC Yacht Club בוודאי תספק נוחות ללא תחרות לחופשה בלתי נשכחת.

5. תענוגות קולינריים מהבוקר עד הלילה

במסעדה הייעודית למועדון היאכט קלאב של MSC האורחים יוכלו ליהנות מחווייה קולינרית משובחת ומעודנת עם שירות של חמישה כוכבים המציעה מטעמים מתוחכמים מהתפריט א-לה-קארט ולהתענג על מגוון המנות הטובות ביותר המוגשות באופן בלעדי עבורם מצוות המטבח המסור, בליווי מבחר מרהיב של משקאות, כולל יינות משובחים מכל העולם המוגשים ע"י סומלייה ייעודי כדי לשפר אפילו עוד יותר את חוויית הסעודה. המסעדה הפרטית פתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב, והאורחים מוזמנים לאכול בכל שעה המתאימה להם.

חברי המועדון יהנו מחבילת שתייה פרימיום כלולה. ממותגי הוויסקי או הוודקה המשובחים ביותר ועד כוסות שמפניה – הרימו כוס לחיי החופשה המושלמת.

לכל החדשות >>>