טיול בקרוז מציע את כל מה שאפשר לקוות לו בחופשה המושלמת: זמנים של "בטן גב" עם פינוקים, מסעדות, בריכה טובה, טיפולי ספא ומתחמי ספורט וכושר, לצד ימי עגינה במיקומים שונים – כשבכל בוקר אתם מתעוררים ליעד חדש, ומוזמנים ליהנות מכל מה שיש לו להציע.

אם אתם בדרך להזמין את טיול הקרוז הראשון שלכם – אנחנו רוצים להבטיח שהחוויה שלכם איתנו תהיה מושלמת. אספנו את כל המידע שחשוב להכיר, על מנת שגם אתם תוכלו לבחור כמו מקצוענים עתירי ניסיון בטיולי קרוזים.

איך לבחור את חדר האירוח שלכם?

אחת השאלות החשובות בטיולי קרוזים קשורה במיקום החדר שלכם. מעבר לשאלה הברורה בנוגע לסוג החדר שלכם (פנימי ללא חלון, חיצוני עם חלון, מרפסת, חדר משפחה או סוויטה מפנקת?) יש עוד מספר נושאים שחשוב לתת עליהם את הדעת:

באיזו קומה תבחרו את חדר האירוח שלכם?

אוניות קרוזים הן אוניות ענק בעלות אלפי חדרי אירוח ולעיתים קרובות מעל 20 קומות וסיפונים, ובכל זאת, אם אתם רגישים לתנודות הים וחוששים ממחלת ים – כדאי שתבחרו חדר באזור מרכז האוניה ובקומות הנמוכות. אוניות קרוזים לא מתנדנדות עם הגלים בשל גודלן העצום וטכנולגיות ייצוב מתקדמות, אולם האזורים במרכז האוניה נחשבים ליציבים ביותר.

היכן ממוקם החדר שלכם ביחס למרכזי הבילוי?

אונית הקרוז הארוכה ביותר בצי MSC אורכה יותר משלושה מגרשי כדורגל! הטיולים לאורך הסיפונים יכולים בהחלט להיות מרגעי העונג שלכם בטיולי קרוז, אולם אם אתם מעדיפים ללכת פחות, לאפשר לילדים קטנים למצוא את דרכם בקלות או להגיע ראשונים אל המזנון בבוקר – קחו בחשבון את המרחק של כל חדר שאתם שוקלים לבחור ממיקומים מרכזיים באוניה, אם אתם רוצים לחסוך בהליכה בחרו חדר קרוב למעליות, או אם אתם אוהבים אקשן – בחרו חדר קרוב למוקדי הפעילות האקטביים יותר.

כמה רועש יהיה החדר שלכם?

בדרך כלל החדרים הקרובים לסיפון הבריכות בקומת החדרים העליונה ביותר יהיו אלה שבהם אתם עלולים לשמוע את רעשי הבילוי של המטיילים על הסיפון. חדרי האירוח של ספינות הקרוז מבודדות היטב רעשים אולם אם אתם רגישים במיוחד – בחור בחדר אירוח שנמצא רחוק מסיפון הבריכות והפעילות.

פנימי ללא חלון, עם מרפסת או יאכט קלאב?

בחירת סוג החדר שלכם מושפעת משיקולים שונים כגון כמה זמן אתם מבלים בחדר, כמה הנוף חשוב לכם וכמובן רמת השירות והמחיר.

החדרים המפנקים ביותר הם חדרי מרפסת, בהם ניתן להתעורר עם כוס קפה טוב ולצפות בזריחה מעל הים

חדרים אלו הם גם החדרים היקרים יותר באוניה ולעיתים עולים כמעט כפול מחדר פנימי. חדרים פנימיים ללא חלון מתאימים לזוגות ומשפחות שהתקציב חשוב להם ונוטים לבלות פחות שעות בחדר. פתרון ביניים הוא חדר עם חלון לים. החלונות בחדרים כאלה לא נפתחים. חדרים אלו מתומחרים במחיר נוח יחסית – יותר יקרים מחדרי הפנים, ויותר זולים מחדרים עם מרפסת. חשוב לזכור: רמת הבידור האוכל והאטרקציות זהים לכלל סוגי החדרים (למעט סויטות ויאכט קלאב).

למתפנקים שבינינו: מומלץ לבחור בחוויה של פעם בחיים, עם אירוח בוטיק ייחודי בסוויטות ה Yacht Club

הסוויטות הללו הן בעצם מחלקת העסקים של האניה, והאורחים בהן הם חלק ממועדון לקוחות פרימיום פרטי.
עבור אורחי היאכט קלאב השירות מתחיל כבל בטרמינל הקרוזים, שם יפגוש אתכם איש הצוות הצמוד שלכם. הוא ילווה אתכם אישית לאורך כל ההפלגה וידאג רק לכם – כולל, אם תרצו, משלוח פיצה ומשקאות לחדר ב 02:00 בלילה…

סוויטות היאכט קלאב ממוקמות באזור סגור באוניה, שיש בו בריכות, מסעדות, טרקלינים וקבלה נפרדים והכל כולל המשקאות (חבילת פרימיום) כלול בחבילת האירוח שלכם. היאכט קלאב מוגבל בגישה רק לאורחי המתחם שיכולים להנות מכל מתקני האוניה וגם מהאזור הפרטי הממוקם באיזור הטוב ביותר באניה.

האם חשוב לכם לבחור את המיקום המדוייק של החדר?

חדר מובטח (Guarantee) הוא חדר שמספרו ומיקומו באוניה אינם ידועים מראש. הבחירה בין שתי האפשרויות תלויה ראשית במחיר ובמקרה של הזמנת יותר מחדר אחד בחשיבות הקרבה בין החדרים. אם המחיר חשוב לכם יותר ממיקום החדר, בחרו חדר גרנטי (מסוג חווית בלה (Bella, פנימי או חדר עם מרפסת או חלון. במקרה של חדרי מרפסת או חלון, במקרה של Guarantee כדאי לזכור שהחדר שלכם עשוי לפנות אל הים או לנוף מוסתר בקומות נמוכות יותר. אם מיקום החדר וקרבתו לחדרים של נוסעים נוספים חשובים עבורכם בחרו חדר מסוג חווית פנטסטיקה (fantastica), למעדיפי הפינוק בדקו את חוויית אוראה המציעה אירוח בסוויטות, וכמובן, תוכלו לבחור גם בחוויית היאכט קלאב עבור אירוח במחלקה היוקרתית הסגורה באוניה.

עבור כל אוניה בצי אוניות הפאר של MSC תמצאו עמוד באתר שלנו המתאר אותה וברוב המקרים מכיל גם תרשים של הקומות והסיפונים. התרשים יעזור להבין היכן ממוקמים סיפונים, מרכזים וחדרים, ויעזור לכם לבחור את חדר האירוח המושלם עבורכם.

כמה זמן מראש כדאי להזמין שייט?

ב- MSC אתם יכולים להזמין את השייט שלכם גם שנה ויותר קדימה. זאת, מפני שאנחנו מכירים את הרצון שיש לחלק מהמטיילים לדעת בדיוק מתי מחכה להם ההרפתקה הבאה, ולהתרגש מהמצפה להם מבעוד מועד.
יחד עם זאת, בדרך כלל ניתן להשיג את המחירים הנוחים ביותר עבור טיולי קרוז כשישה חודשים טרם ההפלגה או בבחירת טיולי קרוז של הרגע האחרון לפי מקום פנוי – במקרה שאין לכם העדפה קריטית בנוגע ליעד הקרוז ונמל היציאה. כדאי לעקוב אחר המחירים על מנת להבין את מגמות המחירים של טיולי קרוז שאתם מתעניינים בהם, למשל טיולי קרוז בחורף הם בדרך כלל מוצעים במחירים מופחתים.

כדאי להתעדכן במחירי טיולי הקרוז של MSC ישירות באתר שלנו, המתעדכן במבצעים ובמחירים הנמוכים ביותר שתוכלו להשיג עבור קרוזים אלה.

סיור חוף

הזמינו את סיורי החוף שלכם מחברת MSC לאחר הזמנת השייט

MSC מציעה מגוון נרחב של סיורי חוף, אטרקציות ואפשרויות בילוי, ברוב המכריע של נמלי היעד שלנו.
הבחירה של סיורי חוף מטעם MSC תבטיח שהסיור לא ייצא בלעדיכם במידה והאוניה תאחר לעגון, כמו גם שהסיור ידאג להביא אתכם בזמן בחזרה לאונייה, על מנת להבטיח שהאוניה לא תצא בלעדיכם לנמל היעד הבא שלה (דברים כאלה אכן קורים). בכל נמל יעד תמצאו רשימת בילויים אפשריים, הכוללים פעילות ספורטיבית (הליכה, טיפוס, רכיבה על אופניים, חתירה, וכדומה), ביקור במיקומים היסטוריים או באטרקציות תרבותיות (כמו מסעדות, מוזיאונים, גני חיות ופארקים מקומיים, וכדומה), או בילויים מפנקים בסגנון בטן גב על חוף טורקיז מפנק. תוכלו גם לבחור נמלי יעד שבהם אתם מתכננים לטייל עצמאית, או אפילו להישאר באוניה.

בר בקרוז

בדקו בנוגע לחבילות המוצעות, שעשויות לחסוך לכם הרבה כסף

MSC מציעה חבילת שתיה הכולולה במחיר הכוללת מפרט עשיר של משקאות אלכוהולים חמים וקלים במהלך הקרוז, חבילת אינטרנט, חבילת סיורי חוף ועוד חבילות שלעיתים מאפשרות להוזיל את המחיר הכולל שתשלמו וליהנות מיותר פינוקים ואפשרויות. בררו בנוגע לכל החבילות האפשריות – ובחרו את זו המתאימה והמשתלמת מבחינתכם ביותר.

פעילות לילדים בקרוז

קחו בחשבון את נמל היציאה והעגינה של טיולי הקרוז שלכם

MSC מציעה טיולי קרוז למדינות הים התיכון שמפליגות מנמל חיפה (החל ב 2025) – אולם אם אתם מחפשים יעדים אקזוטיים יותר, תצטרכו ככל הניראה להגיע עצמאית לנמל היציאה של הקרוז שלכם בטיסה. קחו בחשבון את העלויות הנוספות, מגבלת המטען ותכננו להגיע אל קרבת מקום כבר לילה קודם – אתם תרצו להתייצב לצ'ק אין באוניית הקרוז שלכם בשעות הצהריים המוקדמות בדרך כלל.

טיפ אחרון: טיולי קרוז מאפשרים לכם לנוח, לצבור כוחות, להתפנק וליהנות מזמן איכות עם אהובים

אם אתם מתכננים טיול עמוס בהרפתקאות וחוויות, זכרו כי דווקא טיולי קרוז יאפשרו לכם לקחת צעד אחורה, להתרווח עם ספר טוב בסיפון רגוע או ליהנות מארוחות מפנקות, להגיע למופעים מרהיבים ולהתפנק עם קוקטייל טוב בבריכה. אחד האלמנטים הייחודיים בטיולי קרוז כאלה הוא האפשרות להתפנק במהלך ימי השייט. לכן, תכננו בהתאם. הביאו את בגד הים ומשקפי השמש שלכם, ואולי גם ספר טוב. אל תתכננו לוח זמנים עמוס מידי, כדי שתוכלו לקחת את הזמן למלא מצברים, והגיעו אל שיט התענוגות שלכם מוכנים לבילוי מהחלומות. בכל יעד שתבחרו להפליג אליו, הצוות של MSC מחכה להתרגש איתכם!

בחרו כבר עכשיו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>