20/07/2023

MSC CRUISES מפרסמת את דו"ח הקיימות שלה לשנת 2022

• הושגה התקדמות בכל ששת ערוצי העבודה המרכזיים, כולל: התמקדות בפעולות שינטרלו פליטות גזי חממה עד 2050, טיפול באנשים של החברה, תמיכה בתיירות ידידותית לסביבה ופיתוח המדיניות של החברה לרכש ידידותי יותר לסביבה.

• עוצמת פליטת הפחמן של הצי ירדה ב-33.5% מאז 2008

• השקת MSC World Europa, אניית השייט הגדולה בעולם המונעת בדלק LNG

• המערכת הטכנולוגית הראשונה של תאי דלק מוצקים על סיפון אניית שייט גדולה

ז'נבה, שוויץ – 20 ביולי 2023 – MSC Cruises פרסמה את דו"ח הקיימות לשנת 2022, המדגיש את ההתקדמות שלה ביישום הצעדים לאיכות הסביבה במהלך השנה.

אסטרטגיית הקיימות מבוססת על ההערכה המהותית שבוצעה בשנת 2019 ונבדקה שוב בשנת 2021. תהליך זה הבטיח שתשומת הלב של MSC Cruises תתמקד בנושאים בעלי החשיבות המשמעותית ביותר לבעלי העניין החיצוניים והפנימיים של MSC Cruises, והיכן שההשפעה שלה על העולם מה שאומר שלחברה יש אחריות לפעול.

תוכנית הפעולה לקיימות מתמקדת בשישה ערוצי עבודה מועדפים, עם התקדמות בפעולות ספציפיות הכלולות בדו"ח הקיימות שלה כדי להבטיח שהחברה אחראית לספק אותן. ששת התחומים הכלולים בתוכנית הפעולה לקיימות, עולים בקנה אחד עם היעדים של פיתוח בר קיימא של האו"ם (SDGs) – חזון משותף לתפקיד שאנשים, עסקים וממשלות חייבים למלא בעת מעבר לעולם בר קיימא.

בראשות המועצה המייעצת לקיימות עבור חטיבת השייט של קבוצת MSC, הכוללת את המותג MSC Cruises, עומד היו"ר הבכיר פייר פרנסיסקו ואגו (Pierfrancesco Vago). הדירקטוריון אחראי להבטיח את המשך הרלוונטיות של אסטרטגיית הקיימות ולבחון את ההתקדמות, בהנחיה ובתמיכה של צוות הקיימות.

לינדן קופל, סגנית הנשיא בנושא קיימות של MSC Cruises, הוסיפה: "כדי להבטיח את ההתאמה והרלוונטיות המתמשכת של אסטרטגיית הקיימות ותוכנית הפעולה שלנו לקיימות, אנו נמצאים בדיאלוג מתמשך עם העובדים, האורחים ובעלי העניין החיצוניים העיקריים שלנו. באמצעות תרגיל בהקשבה זה, אנו יכולים להבטיח שתחומי המיקוד הנוכחיים שלנו מתאימים, ולזהות כל תחום חדש כאשר הוא מתעורר – תוך שאנו עוקבים מקרוב אחר ההתקדמות בששת עמודי המפתח של תוכנית הפעולה שלנו".

בשנת 2022, הושגה התקדמות בכל התחומים של תוכנית הפעולה לקיימות של MSC Cruises, ואלו הדגשים:

כדור הארץ – מעבר לאפס פליטות פחמן, שיפור איכות האוויר המקומית ובחינה מדוקדקת של שימוש במשאבים ופסולת
MSC Cruises מחויבת לחלוטין למלא את חלקה בנושא שינויי האקלים ובהגדלת המגוון הביולוגי באוקיינוס. החברה מאיצה באופן אקטיבי ובנחישות, את המאמצים לנטרול פליטות גזי חממה עד 2050. באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם חברות טכנולוגיות ידועות, מספנות וספקי דלק, אנו שואפים לפרוץ את גבולות החדשנות ולחקור אפשרויות חדשות. צעד חשוב במסע מכריע זה היה הצגת האנייה המונעת בדלק LNG ב- 2022, שהיוותה צעד משמעותי לקראת עתיד ידידותי יותר לסביבה. אנו ממשיכים במחוייבות שלנו ליצור תעשיית שייט אחראית יותר לסביבה.

מקום – תמיכה ביעדים ברי קיימא, פיתוח טרמינלים
ההפלגות שלנו מאפשרות לאנשים לבקר בכמה מהיעדים היפים והמרגשים ביותר שיש לעולם להציע – ואנחנו רוצים לעזור לשמור עליהם כך. אנו רוצים לספק תוצאות חברתיות וכלכליות חיוביות עבור הקהילות המקומיות בהן אנו מבקרים. ההשקעות שלנו בפיתוח טרמינלים לשייט ידידותי לסביבה מייצרים מקומות עבודה ומושכים מבקרים חדשים למקומות אלה. אנחנו גם תומכים בצורה פעילה בניהול היעדים וממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה עם האגודה הבינלאומית של Cruise Lines International Association (CLIA) ועם חברות שייט אחרות, כדי לנהל את מספר המבקרים ולתמוך בתיירות ידידותית לסביבה ביעדים שבהם אנו מבקרים. אנו חברים בוועדת הקיימות בראשות המנכ"ל ובכוח המשימה לקיימות, של מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC) Task Force of the World Travel & Tourism Council, עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם סוכני נסיעות כדי לפתח ולהטמיע פתרונות ירוקים עבור התעשייה שלנו.

אנשים – תמיכה באנשים שלנו וברווחת צוות העובדים
שמירה על בטיחות הנוסעים והצוות שלנו היא העדיפות הראשונה שלנו. אנו גאים בשירותי הבריאות המצוינים שאנו מציעים על האניות שלנו, ולמרות ש- COVID-19 הוא כבר לא האיום שהיה, אנו ממשיכים לשמור על נהלי היגיינה מופתיים. יש לנו גם מערכת לניהול בטיחות מקיפה ומטרתה לזהות סיכונים, כדי שנוכל לפעול לפני שמתרחשות תקריות. הצוות שלנו ממלא תפקיד חשוב מאוד בהפיכת חווית האורחים שלנו להצלחה, ואנחנו יודעים כמה חשוב לתמוך ברווחתם. אנו מספקים את כל ההכשרה שהאנשים שלנו צריכים, כדי לעשות עבודה טובה ותומכים באלו עם פוטנציאל גבוה שרוצים לפתח את הקריירה שלהם איתנו.

רכש – רכש מתוך אחריות לסביבה
מדי שנה, עלינו לרכוש אלפי פריטים שונים להמשך הפעילות שלנו, החל מחלקי מנוע ועד סבון ידיים, ממדי צוות ועד אוכל ושתייה. ולאחר הרכישה אנו צריכים להעלות את הציוד לצי האניות שלנו, שנמצאות כל הזמן בתנועה. בשנת 2022, ועדת הרכש בר-הקיימא שלנו יזמה סקירה מקיפה של תהליכי הרכש והנהלים שלנו כדי לזהות הזדמנויות לשיפור ביצועי הקיימות שלנו. אנחנו רוצים ללכת מעבר לתוכניות ספציפיות – כמו ביטול פלסטיק לשימוש חד פעמי על הסיפון – ולשנות את הלך הרוח של קהילת הקונים שלנו כך שכל החלטת רכישה מתקבלת תוך מחשבה על איכות הסביבה ורווחת העובדים.

לכל החדשות >>>