מתכננים להפליג איתנו בקרוב? לחצו כאן למידע נוסף על אמצעי הבריאות והבטיחות המשופרים שלנו ועל החוויה החדשה והבטוחה עוד יותר שלנו על הסיפון.
חברת MSC מבטיחה שהטמפרטורה בתוך האוניות מווסתת בצורה נעימה, תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר. בחדרים שלכם ניתן יהיה לווסת בקלות את הטמפרטורה באמצעות התרמוסטט.
מפה של האונייה זמינה בדלפק הקבלה. בחלק מהאוניות ישנם מסכים אינטראקטיביים הפרוסים ברחבי האונייה לשימוש ונוחיות האורחים.
אורחים שאיבדו חפצים על האונייה מתבקשים לפנות לדלפק הקבלה בכדי לראות אם חפציהם נמסרו.
ברכישות בברים ובמסעדות על הסיפון ייגבו דמי שירות, שיתווספו אוטומטית לכל הרכישות בסך של:
15% במסלולי השייט באירופה, באמירויות, דרום הקריביים, הים האדום, דרום אמריקה (ברזיל וארגנטינה) והמזרח הרחוק
ו-18% במסלולים בצפון אמריקה.
לא. למעשה, בהתאם לתקנות הימיות, מוצרים רבים (כגון אלכוהול, טבק ובשמים) הנמכרים על האנייה פטורים ממכס, מה שמביא להוזלה של עד 30% מהמחירים הקמעונאיים ביבשה.
*בהתאם למסלולי השייט ובכפוף לחקיקה החלה באותו אזור.
בהתאם לסטנדרטים העולמיים, אזורי העישון על הסיפון קטנים יותר מאשר אזורים ללא עישון והם מסומנים באמצעות שילוט ומאפרות. העישון אסור בכל האזורים הפנימיים, למעט בתי הקזינו בלבד, בשעות הפתיחה לאורחים שיושבים ומשחקים.
העישון (כולל סיגריות אלקטרוניות) אסור בחדרים, במרפסות החדרים ובכל מקום שלא מצוין שהעישון מותר במפורש בשילוט.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות קנס במקרה שיימצאו נוסעים מעשנים באזורים שאינם מיועדים לעישון באונייה. עישון חוזר באזורים בהם אסור לעשן, יכול בסופו של דבר להוביל להורדת נוסעים מהאונייה.
אנו מזכירים לכם שהשלכת בדלי סיגריות, פסולת או כל דבר אחר מהאונייה לים אסורה בהחלט.
תוכלו למצוא עוד מידע במדיניות התנהגות האורחים של MSC Cruise
במידה ורשמתם את כרטיס האשראי שלכם בחשבון על האונייה, שירותי משיכת מזומן יהיו זמינים עבורכם. ניתן להשתמש על הסיפון רק באירו או בדולר אמריקאי (תמורת עמלה שנקבעה בהתאם למסלול השייט).
כן, Wi-Fi זמין על סיפון כל האוניות שלנו בתשלום נוסף.
ישנו מרכז רפואי מאובזר, בפיקוח רופא האונייה וצוות רפואי מקצועי על סיפון כל אניות הצי שלנו. המרכז הרפואי פתוח בזמנים המפורסמים בתוכנית היומית של האונייה.
שירותי חירום זמינים 24/7 – מספר הטלפון יהיה רשום בחדרכם הפרטי ובקבלה.
מיטות שיזוף זמינות ללא תשלום עבור כל הנוסעים, אם כי לא ניתן להזמין אותן מראש. האורחים מתבקשים לא להניח על כיסאות נוח ומיטות השיזוף חפצים אישיים במהלך היעדרות ארוכה (יותר מ-30 דקות).
מגבות חוף זמינות בחדרים. יש להחזיר אותן לחדרים לאחר השימוש. מגבות בריכה שלא הוחזרו עשויות יחוייבו בחשבון הסופי של האורחים.
במפלס העליון של כל אנייה ישנו סולריום אקסלוסיבי המציע מקום ייחודי ושקט לשיזוף מושלם. שירותי ספא, ג'קוזי ובר גם הם ניתנים באזור הסולריום בחלק מהאוניות.
תוכלו למצוא עוד מידע במדיניות התנהגות האורחים של MSC Cruise
החברה מתקשרת בשש שפות עיקריות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, צרפתית, ספרדית ופורטוגזית. השפות הללו נקבעו באופן בלעדי לפי החלק היחסי של מספר האורחים שלנו בכל קבוצת שפה. חוברת המידע בחדרים וחומרים מודפסים אחרים באונייה זמינים בגרסאות שונות עבור כל אחת משש השפות המפורטות לעיל. רשימת השפות בתפריטים שלנו עשויה להשתנות בהתאם לאזור בעולם בו נמצאת כל אונייה.
עפ"י תקנות האיחוד האירופי (תקנה 1889/2005) נקבע כי: "כל אדם הנכנס או עוזב את הקהילה ונושא מזומן בשווי של 10,000 יורו או יותר יצהיר על סכום זה לרשויות המוסמכות של המדינה שדרכה הוא נכנס או יוצא, בהתאם לתקנה זו".
נא להתייעץ עם סוכן הנסיעות שלך ו/או עם הרשויות הרלוונטיות (שגרירויות, קונסוליות או רשויות מקומיות אחרות) כדי לברר אם יש מגבלות אחרות לנשיאת מזומנים במסלול השייט שלך.
למידע נוסף על נסיעות, עיינו בדף עצות חשובות לנסיעות
אנו מבקשים מאורחינו לא להשליך פסולת או כל דבר אחר לים ולשמור על הכללים על מנת לשמור על הים, על החיים הימיים ועל המערכת האקולוגית.
אנו מדגישים כי השלכת פסולת לים הינה עבירה פלילית.
תוכלו למצוא עוד מידע במדיניות התנהגות האורחים של MSC Cruise
אין להכניס בעלי חיים לאונייה, מלבד כלבי נחייה וסיוע.
בכל מקרה, העלאת כלבי סיוע על האנייה כפופה לאישור החברה ועל הלקוח לבקש אישור שכזה בעת ביצוע ההזמנה.
מומלץ לאורחים להתייעץ עם שירות הבריאות הלאומי המקומי שלהם לפני ההפלגה, לקבלת מידע לגבי חיסונים מומלצים.
MSC Cruises מסירה כל אחריות לגבי אורחים שאינם עומדים בהמלצות למניעת מחלות זיהומיות או שאין להם את החיסונים המתאימים להיכנס לנמל מסוים במהלך ההפלגה.
MSC ARMONIA | MSC BELLISSIMA | MSC DIVINA | MSC EURIBIA | MSC FANTASIA | |
מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | |
00881677108647 | 00881677119990 | 00881677100955 | 00881677122633 | 00881677100556 | |
00881677121463 | 00881677109776 | 00881677119083 | 00881677120860 | 00881677101021 | |
MSC GRANDIOSA | MSC LIRICA | MSC MAGNIFICA | MSC MERAVIGLIA | MSC MUSICA | |
מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | |
00881677118369 | 00881677128576 | 00881677104853 | 00881677105351 | 00881677100883 | |
00881677118395 | 00881677128513 | 00881677105010 | 00881677109047 | 00881677100821 | |
MSC OPERA | MSC ORCHESTRA | MSC POESIA | MSC PREZIOSA | MSC SEASCAPE | |
מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | |
00881677109048 | 00881677118982 | 00881677108142 | 00881677103280 | 00870773301077 | |
00881677105403 | 00881677109648 | 00881677124155 | 00881677112930 | 00870773926289 | |
MSC SEASHORE | MSC SEASIDE | MSC SEAVIEW | MSC SINFONIA | MSC SPLENDIDA | |
מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | |
00881677111065 | 00881677105400 | 00881677121669 | 00881677107433 | 00881677109941 | |
00881677120579 | 00881677107444 | 00881677109019 | 00881677107459 | 00881677112335 | |
MSC VIRTUOSA | MSC WORLD EUROPA | MSC WORLD AMERICA | |||
מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | מספרי טלפון: | |||
00881677110559 | 00881677123644 | 00881677100970 | |||
00881677110520 | 00881677126063 | 00881677136168 |
ניתן לשלוח מתנות ודואר דרך משרד המידע על האנייה, אשר יודיע לך מהן העלויות והתשלום ייגבה מחשבון השייט שלך.
לאחר מכן צוות המשרד יעביר את המשלוח לנציגים המקומיים שלנו בנמל. בצורה הזו האורחים של MSC Cruises יכולים לשמור על קשר עם מי שיירצו, בכל מקום בעולם.
איך ניתן להוריד את התמונות הדיגיטליות שלי לאחר ההפלגה?
ה־Virtual Locker מאפשר לכם לגשת בבטחה ולהוריד את התמונות הדיגיטליות שרכשתם לאחר ההפלגה באמצעות מכשיר נייד או מחשב שולחני. כדי להשתמש בשירות זה, עליכם לספק כתובת דוא"ל תקפה בעת הרכישה על הסיפון. הדבר מבטיח שתקבל דוא"ל עם קישור מאובטח לגישה והורדת התמונות שלכם. הקישור להורדה יהיה זמין למשך 90 יום לאחר סיום ההפלגה, ולאחר מכן לא תהיה גישה לתמונות יותר.
מתי אקבל את התמונות המודפסות שרכשתי בגלריית Iris?
אם רכשתם תמונות מודפסות על הסיפון בגלריית Iris, הן יישלחו לכתובת שסיפקתם תוך כשלושה שבועות מתום ההפלגה.
מה עליי לעשות אם לא קיבלתי את התמונות המודפסות שרכשתי בגלריית Iris לאחר שלושה שבועות?
אם התמונות המודפסות שלכן לא הגיעו במסגרת הזמן הצפויה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של גלריית Iris בכתובת: contact@irisgalerie.com
לכל שאלה בנוגע להזמנת התמונות המודפסות שלכם – לרבות עיכובים במשלוח, פריטים חסרים או סטטוס ההזמנה – שירות הלקוחות של גלריית Iris ישמח לעזור לכם.
האם ניתן לרכוש תמונות לאחר סיום ההפלגה?
לא, לאחר סיום ההפלגה לא ניתן לרכוש תמונות. ניתן לבחור ולרכוש חבילות צילום מראש לפני ההפלגה או במהלך השהות על הסיפון. לאחר הירידה מהאונייה, לא ניתן יותר לרכוש תמונות.
The Hub – Photo & Digit@l
צאו למסע מלא ברגעים בלתי נשכחים שמחכים להישמר לעד. כדי להבטיח שהזיכרונות שלכם יישמרו, ריכשו את חבילת הצילום המועדפת עליכם מראש או במהלך ההפלגה. זכרו – לא ניתן לבצע רכישות תמונות לאחר הירידה מהאונייה, לכן נצלו את ההזדמנות בעודך על הסיפון.
עם חבילת הצילום הדיגיטלית הכל כלול, תוכלו לחיות מחדש את הרגעים מההפלגה שלכם. חשוב לדעת: התמונות הדיגיטליות זמינות להורדה אך ורק במהלך ההפלגה. לאחר הירידה מהאונייה לא ניתן יהיה להוריד את התמונות. לכל שאלה או סיוע בנוגע לתמונות שלכם במהלך ההפלגה, צוות הצילום ישמח לעמוד לרשותכם.
צילום
שירות צילום מקצועי זמין לאורך כל ההפלגה. צלמים מקצועיים יתעדו את הרגעים היפים של ההפלגה, גם על הסיפון וגם בחוף, כולל ימי נישואין, חתונות, ואירועים מיוחדים אחרים. תוכלו לצפות בתמונות בנחת ב־The Hub – Photo & Digit@l.
למידע נוסף על חבילות הצילום שלנו ומחירים מוזלים לעומת המחירים על הסיפון לחצו כאן.
פורטרטים
הצלמים שלנו יכולים גם לצלם אתכם בצילומי פורטרט מקצועיים, תוך שימוש ברקעים איכותיים במיוחד ובמיקומים איקוניים על גבי האונייה, כגון המדרגות הגדולות, גשר האנחות או מדרגות סברובסקי. גלו את כל הנקודות הייחודיות לצילום ברחבי האונייה. אין צורך בקביעת פגישה. כל הפורטרטים יוצגו ב־The Hub – Photo & Digit@l ו/או באתר הזמין על הסיפון: msccruises.photobutler.com
מוצרי קמעונאות
מגוון רחב של מוצרים שיספקו את כל צרכי הצילום שלכם ניתן לרכוש ב־The Hub – Photo & Digit@l. יש לנו מסגרות לתמונות ואלבומים, מצלמות, כרטיסי זיכרון ואביזרים נלווים. כמו כן, ניתן למצוא מבחר מצלמות דיגיטליות במחירים ללא מכס (המבחר משתנה בהתאם לאונייה).
צוות הצילום שלנו ישמח לייעץ, לענות על שאלות ולעזור לכם לבחור את הציוד המתאים לצרכים ולתקציב שלכם.
למען בטיחותם והנאתם של כל האורחים, עשויות לחול הגבלות מסוימות על השימוש באטרקציות מסוימות על הסיפון. הגבלות אלו עשויות לכלול דרישות גיל, גובה או משקל, בהתאם לפעילות.
אנו ממליצים בחום לכל האורחים לעיין בהנחיות הספציפיות הזמינות על הסיפון ולפעול לפי ההוראות שיינתנו על ידי הצוות.