אנשים
רווחה לאורחים ולעובדים שלנו
אנו מתעדפים את רווחת העובדים והאורחים. אנו שמים דגש על בטיחות, רווחה, צמיחת קריירה ותקני בריאות. אנו שואפים ליצור סביבה תומכת עבור כל אחד בעסק שלנו. המחויבות שלנו כוללת הכשרה ופיתוח מקצועי, והבטחה שהצוותים ערוכים לכל המצבים וטיפוח תרבות מכבדת. באמצעות זה, אנו שואפים לתמוך בצמיחה אישית ומקצועית עבור כל אחד בחברה שלנו.
מפתחים את האנשים שלנו
גידול כישרונות מבפנים: אנחנו רוצים לתמוך בפיתוח הקריירה של העובדים שלנו בעסק שלנו. תוכנית ניהול הכישרונות שלנו מציעה מגוון רחב של חוויות לבעלי פוטנציאל גבוה כדי שיוכלו לספק את החוויה הטובה ביותר לאורחים שלנו ולהבטיח שהצוותים שלנו יעילים ביותר. היכולות של המנהלים המשולבים שלנו נבדקות באופן קבוע כדי לוודא שיש להם את היכולות הרלוונטיות למלא את תפקידיהם. אנו עובדים עם אנשים על מסלולי קריירה שיכולים להוביל לקידום נוסף, בהתאם לצרכים העסקיים. קידמנו 5,600 אנשי צוות ב-2023.
שוויון בין המינים: אנחנו רוצים לספק הזדמנויות שוות ושוויון בין כל העובדים שלנו. שוויון מגדרי חיוני לטיפוח גיוון, שיפור קבלת ההחלטות והנעת חדשנות בתעשייה. הוא מבטיח שוויון הזדמנויות לכולם, יוצר סביבת עבודה מכילה ושוויונית יותר. קידום שוויון מגדרי מסייע למשוך מאגר כישרונות רחב יותר, לטפל במחסור בכוח אדם ולתמוך בצמיחת התעשייה.
רווחת הצוות
דואגים לאנשינו: אנחנו מנהלים את הצוות שלנו בציות מלא לאמנת העבודה הימית (MLC) בעת הקצאת שעות עבודה. הצוות שלנו הוא הבסיס לניהול אפקטיבי של העסק שלנו, וחשוב שהם ייהנו מעבודתם ויהיו בעלי מוטיבציה לעשות כמיטב יכולתם. לכל אונייה יש מנהל למידה ופיתוח ייעודי שתפקידו מוקדש לתמוך בפיתוח הצוות שלנו. לאוניות הגדולות שלנו יש גם מומחה למשאבי אנוש, המדווח לקצין משאבי אנוש על הסיפון, כדי לספק תמיכה משופרת ב-HR עבור הצוותים הגדולים שלנו.
בשנת 2023, השקנו את תוכנית BETTER: הגדלנו את המשכורות בכל התפקידים המשולבים והכנסנו תוכנית בונוסים. בנוסף, שיפרנו את הרוטציה של הצוות, סיפקנו גישה טובה יותר למידע, הדרכה והזדמנויות למידה מתוקשבת, ושיפרנו את הקישוריות על הסיפון, תוך שימוש בספקי שירותי WIFI חדשים עם תעריפים מוזלים. התערבויות אלו תרמו להפחתה בירידה בצוות של MSC Cruises מכ-35% ביוני 2023 ל-17% עד סוף השנה.
שמירה על הבטיחות של כולם
יש לנו מערכת ניהול בטיחות נרחבת (SMS) המבוססת על קוד ניהול הבטיחות הבינלאומי ותקן ISO 45001 בריאות ובטיחות תעסוקתית. היא עומדת בתקנות הבטיחות במסגרת הארגון הימי הבינלאומי (IMO) ואמנת העבודה הימית. מבקרים חיצוניים בודקים את ה-SMS שלנו מדי שנה, הן על הסיפון והן על היבשה, כדי להבטיח את יעילותה.
צוותי בטיחות על הסיפון והיבשה מיישמים ומפקחים על מערכת ניהול הבטיחות שלנו (SMS). קפטן כל אונייה אחראי בסופו של דבר לבטיחות על הסיפון, בתמיכת קצין בטיחות במשרה מלאה. כל תקרית, תאונות או כמעט תקלות הקשורות לעבודה מדווחות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית, והן נבדקות מדי חודש על ידי צוות ההנהלה הבכירה שלנו, כולל נציג מועצת המנהלים.
שירותי בריאות ורפואה
לכל האוניות שלנו יש מתקנים רפואיים לאורחים ולצוות, עם רופאים ואחיות מוסמכים המעניקים טיפול מסביב לשעון הן על הסיפון והן על החוף. אנו מספקים מגוון רחב של תמיכה רפואית, החל מייעוץ רפואי כללי ועד למקרי חירום רפואיים הדורשים טיפול נמרץ.
הציוד המתקדם שלנו מאפשר לנו לבצע צילומי רנטגן, ניטור לב ואוורור ריאתי, כמו גם לסייע באבחון וטיפול מהירים. הצוותים הרפואיים המשולבים שלנו מקבלים גם את התמיכה של הרופא התורן שלנו לתפעול רפואי ביבשה באמצעות קו טלפון ייעודי 24/7, ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מרכז התמיכה הימי שלנו כדי לעזור לאוניות שלנו בכל עת הצורך, כגון ארגון פינוי רפואי או תגובה למקרה רפואי גדול.
כל האוניות שלנו עומדות או מתעלות על ההנחיות הרפואיות של הקולג' האמריקאי לרופאי חירום למתקנים רפואיים של ספינות שייט ומדריך ארגון הבריאות העולמי לתברואה באוניות, כמו גם תקנות בינלאומיות אחרות לבריאות הציבור.
יש לנו הכשרה מלאה ומסורה של קציני ציות לבריאות הציבור (PHCOs) בכל הצי שלנו שעורכים בדיקות תכופות על איכות מי השתייה ומתקני מים ובודקים פרוטוקולים של בטיחות מזון.