15/02/2023

צאו למסע שייט של פעם בחיים:
שייט סובב עולם לשנת 2025, נפתח למכירה מוקדמת ב- MSC Cruises

  • גלו את 50 היעדים המדהימים ב-21 מדינות במסלול חדש לגמרי, בשייט מרהיב, בן 116 לילות מסביב לעולם
  • לחוות את אוסטרליה לאורכה ולרוחבה בהפלגה בת 19 ימים סביב החוף הדרומי והמערבי שלה – מסלול חדש בשייט סובב עולם לשנת 2025

ז'נבה, שוויץ – 9 בפברואר 2023 – MSC Cruises פתחה היום את המכירה לשייט 2025 MSC World , עם מסלול חדש לגמרי על סיפון האנייה MSC Magnifica. הנוסעים יוכלו לצאת למסע ייחודי זה' של פעם בחיים מארבעה נמלים באירופה: רומא (Civitavecchia), גנואה (Genoa), מרסיי (Marseille) וברצלונה (ב-4, 5, 6 ו-7 בינואר 2025 בהתאמה).‎

ההפלגה, בת 116 לילות מסביב לעולם, תבקר ב-50 יעדים עוצרי נשימה ב-21 מדינות, עם שבע עצירות, מתוכם 22 יעדים שמעולם לא הופיעו בשייט עולמי של MSC בעבר. נוסעי מסע השייט שאורכו שלושה חודשים יעגנו בחמש יבשות, שיחצו שלושה מהאוקיינוסים הגדולים בעולם, וישוטו למרחק של מעל 30,000 מיילים ימיים (כמאה אלף ק"מ). בין אם מדובר בפלאי הטבע, בערים קוסמופוליטיות תוססות או באתרים ההיסטוריים המפורסמים בעולם, מסלול הטיול המדהים הזה יעשה וי על כל כך הרבה מקומות ברשימת המקומות שחייבים לבקר בהם, וירחיב אופקים, עם טעמים ומסורות חדשות, תרבויות וקהילות מגוונות וכל זאת תוך כדי חוויות אותנטיות מכל העולם.‎

המסע המופלא מתחיל בערים המפורסמות בעולם ובנמלים באיטליה, צרפת וספרד לפני ההפלגה לקזבלנקה שבמרוקו, המציעה אינספור שווקים ומדינה???. כבר בשבוע הראשון הטיול, האורחים יבלו את ימיהם הראשונים בים, ולאחר מכן ירדו לטיול יום בבירת קייפ ורדה – מינדלו (Mindelo).

לאחר חציית האוקיינוס האטלנטי, האורחים יבלו עשרה ימים בגילוי דרום אמריקה, ויכללו לינה בריו דה ז'ניירו (ברזיל), בואנוס איירס (ארגנטינה), וואלפאראיסו (צ'ילה) וכן ביקור באיי פוקלנד עם הנופים המדהימים ובנקודה הדרומית ביותר ביבשת – אושואיה (Ushuaia).

לאחר מכן, הספינה תחצה את דרום האוקיינוס השקט ותבקר באיים הטרופיים במשך שבועיים כמעט – אי הפסחא המפורסם בעולם (צ'ילה), מוראה (Moorea, פולינזיה הצרפתית) ואייטוטאקי וררוטונגה (Aitutaki and Rarotonga) באיי קוק (Cook Islands). ‎

ואז נתחיל במסע לגילוי ניו זילנד ואוסטרליה, עם האיים הצפוניים של ניו זילנד בתור התחלה. האזור הספורטיבי הזה הוא יעד פופולרי מאוד לדיג וללמידה על התושבים הילידים של ניו זילנד – המאורים. בשמונה ימים, האורחים יבקרו בערים אוקלנד (Auckland), טאורנגה (Tauranga), נאפייר (Napier), קרייסטצ'רץ' (Christchurch) ודנידין (Dunedin), ולאחר מכן ייצאו לשייט יוצא דופן בפיורד מילפורד סאונד (Milford Sound fjord) בדרום ניו זילנד.‎

בחודש השני להפלגה, האנייה MSC Magnifica  תגיע לסידני, אוסטרליה ותתחיל את אחד מרגעי השיא של ההפלגה – 19 ימי הפלגה סביב החופים הדרומיים והמערביים הקשוחים והיפים של המדינה בהם תגיעו לנקודות חן מדהימות, פארקים לאומיים ועיירות חוף אופנתיות.

האורחים יוגלו לבקר בגן העדן הטבעי, המפורסם בשל הצדפות, האוכל והחופים המדהימים שלו. לצלול לתוך העיר המגניבה מלבורן, ליהנות מהרפתקאות באדלייד, פנשו (Adelaide, Penneshaw), לטבול בעיר ההיסטורית של אלבני, לחקור את עיירת החוף התוססת בוסלטון (Busselton) ואת אזור גידול היין המפורסם מרגרט ריבר (Margaret River). לאחר מכן תוכלו לספוג את האווירה הנינוחה של פרת' (Perth) ולהתפעל מהעיירה היפה ברום (Broome), שבה פנים העיר פוגשת את הים.

במפגש עם האקלים הטרופי השופע של אסיה, הספינה תעגון תחילה בנמל בנואה (Benoa) שבבאלי, אינדונזיה. לאחר שהות של לילה, שתיתן לאורחים מספיק זמן לגלות את היופי הטבעי של האיים, הרקע ישתנה לחלוטין כאשר האנייהMSC Magnifica תפליג לעבר סינגפור – התכשיט של דרום מזרח אסיה. כאן, האורחים יוכלו להתפעל מהפלא הארכיטקטוני העתידני המעוטר בפסיפס של הגנים התלויים. כדי להשלים את המסלול של אסיה, האורחים יבקרו בפורט קלאנג (Port Klang) ובפננג (Penang) במלזיה, ולאחר מכן באי האידילי פוקט (Phuket) בתאילנד.

במהלך המסע על פני האוקיינוס ההודי, האורחים יוכלו ליהנות מביקור בבירת סרי לנקה, קולומבו. לאחר מכן, ימתין להם נמל עקבה בירדן שם יוכלו האורחים לבקר באתר הארכיאולוגי המפורסם בעולם פטרה. בהמשך, המטיילים יוכלו ליהנות מאתר הנופש היפה של שארם א-שייך בים האדום, מהאתרים העתיקים בלוקסור (מנמל ספאגה, Safaga), מהמעבר דרך תעלת סואץ ובהמשך לאלכסנדריה, ממנה ניתן יהיה לבקר בקהיר ובפירמידות של גיזה.

כדי לסכם את המסלול של פעם בחיים הזה, אניית MSC Magnifica  תפליג חזרה לאירופה, תבקר בארבע ערים אייקוניות באיטליה, ותסיים את הטיול מלא ההפתעות והגילויים הזה בגנואה.

היעדי הנבחרים של MSC World Cruise ב-2025 כוללים את:

  • קזבלנקה, מרוקו: זוהי עיר תוססת והיסטורית הידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה ובחופיה היפים. המבקרים בקזבלנקה יוכלו לחקור את ציוני הדרך ההיסטוריים הרבים שלה, כגון ‎המסגד הגדול בעולם, מסגד חסן השני, או להתפנק בטעמי המטבח המפורסם של העיר המשלב טעמים מרוקאיים מסורתיים עם השפעות צרפתיות וספרדיות.
  • ריו דה ז'נרו: הידועה ביופייה הטבעי המדהים, המורשת התרבותית העשירה והאווירה התוססת שלה, ריו היא עיר שאסור לפספס בשום טיול שהוא מסביב לעולם. לאורחים תתאפשר לינה של לילה אחד כדי לאפשר זמן ללילה שכולו כיף וריקודים בקצב הסמבה. במהלך היום, המבקרים יוכלו לגלות את פסל 'ישו הגואל' (Christ the Redeemer) האיקוני, להירגע על חופי קופקבנה ואיפנמה המפורסמים, או לנסוע ברכבל לפסגת הר הסוכר ליהנות מתצפיות פנורמיות על "העיר המופלאה".‎
  • אושואיה (Ushuaia), ארגנטינה: היעדים ההרפתקניים מכולם הם באושואיה, מקום הידוע כעיר הדרומית ביותר בעולם המוקפת ביופו עוצר הנשימה של הפארק הלאומי טיירה דל פואגו (Tierra del Fuego National Park). האורחים יוכלו לחקור את הקרחונים והפיורדים המדהימים של ערוץ ביגל (Beagle Channel), לצפות בלווייתנים ולחוות את היופי המחוספס של פטגוניה.
  • האנגה רואה (Hanga Roa) צ'ילה: ממוקם באי הפסחא המיסטי, זהו יעד שחובה לבקר בו, עבור אלו המעוניינים לחוות שילוב ייחודי של מורשת תרבותית ויופי טבעי. האטרקציה העיקרית באי היא פסלי המואי (Moai sculptures) המפורסמים שהפכו לאייקון של המורשת העשירה של האי. הפסלים המסתוריים שמגיעים למשקל של עד 75 טון נחצבו על ידי אנשי ראפא נואי (Rapa Nui) לפני אלפי שנים, וכבשו מבקרים מכל רחבי העולם. ‎
  • קרייסטצ'רץ', ניו זילנד: עיר זו ידועה בזכות הגנים הבוטניים היפים שלה, ההיסטוריה העשירה והשילוב של התחדשות עירונית עם המורשת העתיקה שלה. העיר מלאה בארכיטקטורה חדשנית שנבנתה לצד מבנים אותנטיים. האורחים יוכלו לבקר במרכז האנטארקטי הבינלאומי, שם יוכלו ללמוד על המורשת האנטארקטית של האזור ולחוות סופת שלגים מדומה.
  • מילפורד סאונד (Milford Sound), ניו זילנד: עם הפוקוס המתגבר בניו זילנד, השייט מציע שמונה ימים כדי לגלות שבע ערים אייקוניות על האי. מילפורד סאונד הוא אולי היעד הייחודי ביותר, מאחר והוא לוקח את האורחים לאורכו של פיורד עוצר נשימה, הממוקם על החוף הדרום מערבי של האי הדרומי של ניו זילנד. הוא ידוע בזכות הצוקים הנישאים, המים הבתוליים וחיות הבר המגוונות שלו, כולל כלבי ים, פינגווינים ודולפינים.
  • Penneshaw אוסטרליה: מתוך תשע הערים המבוקרות ביותר באוסטרליה, Penneshaw באי קנגורו הוא יעד הטבע המוביל. עיירה מקסימה זו, באווירת החוף שלה, מציעה הזדמנות ייחודית לגלות את חיות הבר המפורסמות של אוסטרליה, כולל תצפיות של קנגורו, קואלות, וולבי, אריות ים ויותר מ-270 מיני ציפורים.
  • בנואה (Benoa), אינדונזיה: עיירת נמל שוקקת חיים, ממוקמת בחוף הדרומי של באלי. חופים מדהימים, מים צלולים ופעילויות-מים מרגשות, ממתינים לאורחים שייהנו מהאי במשך יומיים. אלו שיהיו מעוניינים במראות תרבות יוכלו להגשים את משאלות ליבם בכפר הדייגים הבאלינזי המסורתי Tanjung Benoa תוך שהם נהנים ממשקה מרענן.

הטבות בעת ביצוע ההזמנה:

  • חבילת אוכל ושתייה כלולה עבור כל נוסעיWorld Cruises ‎.
  • 15 טיולי חוף כלולים במחיר ההזמנה.
  • הנחה של 30% על שירותי כביסה.
  • חברי מועדון MSC וויאג'ר (MSC Voyager) ייהנו מהנחה של 5% על מחיר ההזמנה שלהם. הנקודות שנצברו מהשייט העולמי יוכפלו ויתווספו לחשבון שלהם לפני תחילת ההפלגה, ויעניקו להם זכויות יתר ותוספות יקרות ערך.

למידע נוסף על MSC World Cruise 2025 ולהזמנה, אנא לחצו כאן.

אודות אניית MSC Magnifica:

השילוב של אמנות מסורתית עם עיצוב מסוגנן במתחמים היפיפיים של אניית MSC Magnifica מעניק את הפינוקים הראויים לאורחים שלנו במהלך השייט של כמעט ארבעה חודשים וכולל 5 מסעדות גורמה ו-12 ברים המעוצבים לפי נושא. ספא אוראה (MSC Aurea) עטור הפרסים של הספינה, מציע לאורחים עיסוי באלינזי מסורתי וטיפולי יופי אולטרה-מודרניים. אניית MSC Magnifica מתאימה את עצמה לסוגי האקלים המגוונים של העולם כשהיא מפליגה מסביב לעולם עם הבריכה המקורה שלה בעלת הגג הנשלף (Magrodome), מה שמבטיח רחצה מושלמת בכל מזג אוויר. במהלך שלוש הפעמים בהן האנייה חוצה את האוקיינוס, האורחים לא ישתעממו אפילו לרגע, שכן הם יוכלו ליהנות מטניס, מיני גולף, באולינג, ביליארד, חדר כושר מתקדם, מסלול ריצה ייעודי ותיאטרון המונה 1,200 מושבים, או מאחד מהטרקלינים והברים המפוזרים ברחבי האנייה. מכל בחינה שהיא, MSC Magnifica עומדת במוניטין של שמה – היא מציעה שייט מפואר ובלתי נשכח. ‎

לכל החדשות >>>