02/08/2023

MSC CRUISES מודיעה על פתיחת העונה
של 2024-25 עם מעל ל-150 הפלגות
ליעדים ברחבי העולם שכעת פתוחים להזמנה

  • שש אניות מתוך הצי של MSC Cruises יפליגו בים הקריבי עם מגוון עצום של מסלולים שיצאו ממיאמי, פורט קנוורל (אורלנדו), ניו יורק ומרטיניק.
  • MSC World Europa היא האנייה הראשונה ופורצת הדרך מבין האניות בסדרת World class, תדהים את האורחים שלה עם העיצוב והמתקנים העתידניים שלה.
  • פריסת המסלולים החדשים של MSC Euribia במזרח התיכון תיתן לאורחים הזדמנות להתעמק בתרבויות הייחודיות של האזור.

ז'נבה, שוויץ, 27 ביולי 2023  –  MSC Cruises, חברת השייט הגדלה ביותר בעולם, מודיעה על פתיחת המכירה להפלגות חורף 2024/25 ומציעה מגוון של מסלולים מדהימים ביעדים שונים, החברה ממשיכה לספק חוויות בלתי נשכחות למטיילים סקרנים. מהיעדים הפופולאריים ביותר ועד ליעדים חדשים, מהפלגות קצרות ועד הפלגות ארוכות ומקיפות, האפשרויות מכסות את כל כדור הארץ, מה שמבטיח שכל אחד ימצא משהו שהוא אוהב.

בקרוב MSC Cruises תפרסם את המסלולים שלה לחורף 2024/25 בדרום אמריקה, בדרום אפריקה ובמזרח הרחוק ונכון לעכשיו אלו המסלולים הזמינים:

בין כל היעדים החמים של העונה, האורחים יוכלו לצאת לחופשה ביעדים הבאים:

1. צפון אמריקה והקריביים
בזמן ש- MSC Cruises מבססת את נוכחותה בצפון אמריקה MSC Meraviglia תמשיך בהרפתקאותיה, החל מהעיר האיקונית ניו יורק, עם מגוון רחב של מסלולים בין 7 עד 11 לילות, בהם האורחים יוכלו לראות את העיר המפורסמת בעולם בעליה ובירידה מהאנייה בזמן שהם חווים את החורף החמים של האיים הקריביים, כולל אורלנדו (נמל פורט קנוורל); נסאו, איי הבהאמה; והאי הפרטי של MSC Cruises Ocean Cay MSC Marine Reserve  – ‎MSC.

בינתיים, עם האנייה MSC Seascape תוכלו להפליג מדי שבת ממיאמי, ותציע הפלגה בלתי נשכחת של 7 לילות למזרח הקאריביים (הרפובליקה הדומיניקנית, פורטו ריקו ואושן קיי) ולמערב הקריביים (ג'מייקה, איי קיימן, מקסיקו ואושן קיי) , שם תהיה לאורחים הזדמנות לחקור לעומק את התרבות התוססת והיופי הטבעי של היעדים המדהימים האלו.

מדי יום ראשון, תציע האנייה  MSC Seaside הפלגות מרתקות של 7 לילות ממיאמי, לסירוגין בין מסלולי הטיול של מזרח הקאריביים (איי בהאמה, פורטו ריקו והרפובליקה הדומיניקנית) למערב הקאריביים (מקסיקו, הונדורס או בליז, ואיי בהאמה.

האנייה MSC Divina תפליג גם ממיאמי, כאשר כל שייט יכלול ביקור באי אושן קיי המפואר, במסלולים של 3 עד 10 לילות. הפלגות ארוכות יותר יובילו את האורחים ליעדים קסומים כמו ג'מייקה, ארובה, קוראסאו, הרפובליקה הדומיניקנית ואיי בהאמה.

MSC Seashore, לעומת זאת, תעגון בפורט קנוורל, ליד אורלנדו, משם היא תציע אפשרויות נוספות למיני-קרוז. האורחים יוכלו להתפנק בהפלגות של 3 ו- 4 לילות לאיי הבהאמה, כולל עצירות באושן קיי. גם הפלגות של 7 לילות יהיו זמינות, ויכללו עצירות נוספות בקוזומל ובקוסטה מאיה, במקסיקו.

הכינו עצמכם לחוויה יוצאת דופן בקאריביים עם האנייה, MSC Virtuosa שתעגון בנמל הבית שלה בפורט-דה-פרנס, מרטיניק. משם, היא תפליג למסלולים של 7 לילות במרכז ודרום הקריביים, שם יהיו מלא הזדמנויות לאורחים לברוח ממזג האוויר הקר וליהנות מהשמש החמימה. ביקור בנמלים עוצרי נשימה כולל גוואדלופ, איי הבתולה, סנט מארטן, סנט קיטס ונוויס, אנטיגואה וברבודה, סנט וינסנט והגרנדינים, ברבדוס, גרנדה וסנטה לוסיה, האורחים יוכלו לבחור החופים את מי הטורקיז ויאת היעדים המרגיעים.‎

2. הים הערבי
בהפלגה מדובאי, איחוד האמירויות הערביות (UAE) אניית הדגל החדשה ביותר של MSC Euribia ,MSC Cruises תצא להופעת הבכורה שלה באזור, ותציע הפלגות בלתי נשכחות של 7 לילות, כולל עצירות באבו דאבי העתידנית, האי היפה של סר בני יאס. שניהם, גם UAE, דוחה, קטאר ומנאמה בבחריין. באזור קסום זה יש הרבה מה לגלות, הודות לשילוב הייחודי והמדהים של המסורתי והמודרני.

3. הים התיכון
יש סיבה טובה שהאזור הזה נחשב לקלאסיקה: האורחים ייצאו למסע יוצא דופן על סיפון MSC World ‎Europa המדהימה, אנייה פורצת דרך עם עיצוב אולטרה מודרני ושפע של חוויות קולינריות, בידור ופנאי לכל הגילאים. האנייה יוצאת מגנואה, איטליה, מדי יום ראשון להרפתקה ים תיכונית בת 7 לילות שתיתן לאורחים הזדמנות לגלות יעדים אירופאים חמים ושובי לב כמו רומא (מנמל Civitavecchia) וסיציליה (מנמל מסינה), באיטליה; ולטה, מלטה; ברצלונה, ספרד ומרסיי, צרפת, יוצרים זיכרונות לכל החיים.

4. אירופה הצפונית
תוכלו להתענג על היופי של נופי צפון אירופה עם MSC Preziosa שמציעה הפלגות של 7 לילות היוצאות מדי יום ראשון מהמבורג, גרמניה. האורחים יגלו יעדים קסומים כמו ברוז' ובריסל (נמל זברוג'), בלגיה; רוטרדם, הולנד; פריז (נמל לה האבר), צרפת; ולבסוף, לונדון (נמל סאות'המפטון), בריטניה, בימי שישי. עם שהות ממושכת בכל נמל, הנופשים יוכלו להפיק את המירב מזמנם בירידה לחוף. ‎
בנוסף, הפלגה אחת של 21 לילות מסאות'המפטון לאיים הקנריים ומדיירה וגם למרוקו האקזוטית, תצא ב-5 בינואר 2025, ותציע את הבחירה המושלמת למי שמחפש שמש להתפנק בשמש הדרומית.

5. הים האדום
האנייה MSC Musica תציע הפלגות של 7 לילות מספאגה במצרים לג'דה בערב הסעודית; עקבה בירדן לעבר העיר העתיקה פטרה; שארם א-שייח' עם החופים ואתרי הנופש המדהימים שבו ונמל סוחנה, שני יעדים שגם הם במצרים, לגלות את הפירמידות ליד קהיר, מה שמאפשר שלל אפשרויות לאורחים לגלות תרבות ויעדים מדהימים ביופיים שמרחיבים אופקים לפני החזרה לספאגה, שם תהיה הזדמנות לבקר בעיר העתיקה של לוקסור המפורסמת שבה נמצא עמק המלכים המפורסם.

לכל החדשות >>>