09/02/2023

MSC CRUISES חושפת
כמה מהיעדים המובילים שלה
שאתם חייבים לגלות בקיץ 2023

  • התוכנית של MSC Cruises לקיץ הקרוב מציעה מבחר מדהים של 22 ספינות, 140 יעדים, ב-40 מדינות ויותר מ-50 טרמינלים.
  • המסלולים של טיולי הקיץ נפרשים על פני הים התיכון, צפון אירופה, האיים הקריביים ויפן.
  • שלוש אניות פרושות באיים הקריביים עם טרמינל חדש הנמצא בניו יורק, שלושתן פוקדות את השמורה הימית של MSC – אושן קיי (Ocean Cay MSC Marine Reserve)
  • יותר ספינות מאי פעם מוקצים למזרח הים התיכון, עם תפוסה גדולה יותר ומסלולי טיול עשירים, בהפלגות של 7 לילות לאיי יוון, טורקיה וישראל

 

ז'נבה, שוויץ – 9 בפברואר, 2023

 שנת 2023 הולכת להיות שנה מרגשת עבור MSC Cruises שהמסלולים שלה לקיץ 2023 הקרוב כוללים רשימה נרחבת של 140 יעדים, כולל אתרים חמים ואפשרויות מחוץ למסלול הקבוע. כמותג השייט השלישי בגודלו בעולם בעל טביעת רגל עולמית רצינית, האורחים שלנו באמת יכולים לצפות לחוויה בלתי נשכחת מ- MSC Cruises עם מבחר מסלולי טיול שאין עוד כמוהו.

לאחר שבחרו את מסלול שייט-החלומות שלהם, נותר לאורחים רק לעלות על אחת מהספינות המודרניות והאלגנטיות של MSC Cruises, שם מחכים להם שלל פעילויות ומתקנים חדשניים. החל מבידור ופעילויות מסביב לשעון, דרך הפקות תיאטרון מקוריות בקנה מידה גדול, מוזיקה חיה, אוכל בינלאומי אותנטי, פעילויות משפחתיות נושאות פרסים, מתקני ספא ובריאות יוקרתיים, עד קניות בחנויות בוטיק ועוד הרבה יותר – האפשרויות הן אינסופיות ומצפות רק לכם.

כמה מנקודות השיא של מסלולי הקיץ כוללים:

1. קופנהגן, דנמרק: ידועה כאחת הבירות הטרנדיות ביותר של צפון אירופה וכבירת הארכיטקטורה העולמית של אונסק"ו לשנת 2023, היא היעד המושלם לשייט על סיפון האנייה החדשה ביותר של MSC Cruises הנקראת MSC Euribia, שתושק ביוני השנה. העיר ההיסטורית מציעה שפע של אתרים מכובדים הממתינים לגילוי המבקרים, החל מארמון כריסטיאנסבורג הנודע באי סלוטסהולמן ועד לארכיטקטורה המתקדמת של מחוז כריסטיאניה. ניתן גם לנצל את הרשימה הארוכה של טיולי החוף של MSC Cruises, לרבות ביקור בעיר דראגור, הידועה בסמטאותיה הציוריות, ברחובות המרוצפים ובבתים הדניים המסורתיים שלה הידועים בצבעים הבהירים שלהם.

מעבר לקופנהגן, מסלולי 7-הלילות של MSC Euribia לצפון אירופה מציעים לאורחים הזדמנות לגלות את הערים המרתקות של קיל (Kiel) בגרמניה; הלסילט, אלסונד ופלאם (Hellesylt, Alesund, and Flaam) בנורבגיה.

2. סבאלברד, נורבגיה: זמין רק לארבע הפלגות בקיץ 2023, סבאלברד היא יעד בלעדי של מסלולי הטיולים של MSC Preziosa, לאורחים הרפתקנים המעוניינים לגלות את החוג הארקטי. איי סבאלברד נמצאים במחוז המרוחק ביותר של צפון אירופה, במרחק של 500 מייל (כ- 805) בלבד מהקוטב הצפוני. תוכנית הסיור הידידותי לסביבה של MSC Cruises (PROTECTOUR), מציעה חוויה ייחודית לחקר הפיורדים באמצעות קטמרן היברידי-חשמלי, המאפשר לאורחים ליהנות מנופיה של סבאלברד המרהיבים תוך כדי צפייה בכלבי הים. האורחים יכולים גם לנצל את טיולי ההרפתקאות האחרים הזמינים, כדי לגלות את היעד הייחודי הזה, הקוטב הצפוני, על סירת מנוע היברידית-חשמלית ולבקר במושבת הניבתנים (סוסי הים), או ברכיבה על אופניים בדרך אדמת דובי-הקוטב – ביתם של יותר מ-3,000 דובים.

סבאלברד (שם הנמל שלה הוא Longyearbyen) – נכללת בכל ארבע הפלגות הקיץ הקרוב על אניית MSC Preziosa, עם מסלולים זמינים להפלגות של 14 או 15 לילות מהמבורג, גרמניה.

3. זקינתוס, יוון: האי היווני המרהיב זקינתוס, אי גן-עדן ויעד חדש לגמרי בהפלגות של MSC Cruises. כאן, חופים לבנים עם חלוקי נחל הנושקים למים בצבעי כחול-טורקיז, ונופים עוצרי נשימה של הים, כמו בקאמפי, נשקפים מראשי הצוקים המחוספסים, נותר רק לספוג את האווירה המקומית של האי ולגלות את התרבות והמסורות העתיקות שלו. בין האתרים המבוקשים הרבים, האורחים יכולים לגלות את צוקי אבן הגיר, את המנזרים העתיקים והחוף האיקוני בו נמצאת ספינה טרופה, שהוא אחד מהאתרים המדהימים ביותר של יוון.

זקינתוס נכללת בכל מסלולי הקיץ של 7 לילות על אניית MSC Lirica החל ממאי.

4. איסטנבול וקושדאסי, טורקיה: טורקיה, שההיסטוריה שלה שזורה בזו של האימפריות החזקות בעולם, כולל הרומאית, הביזנטית והעות'מאנית, שופעת בשרידים עתיקים ואתרי מורשת עולמיים של אונסק"ו, ידועה בזכות נופי האוקיינוס הקסומים שלה, הבזארים השוקקים, פלאי הארכיאולוגיה שעל אדמתה והנופים המדבריים הנרחבים ויש בה משהו שיתאים לכל אחד. ‎

זוהי גם הזדמנות לגלות את איסטנבול, העיר הגדולה ביותר בטורקיה, המשתרעת לאורך הבוספורוס, מאירופה ועד אסיה. עם שפע של אתרים היסטוריים מדהימים, תרבות תוססת, מטבח טעים וארכיטקטורה מופלאה, האפשרויות הן רבות. בטיול ניתן לכלול ביקור באתרים המפורסמים בעולם, כמו המסגד הכחול וארמון טופקאפי. לנוחות מירבית של המטיילים, החבילות כוללות טיסה, לינה ושייט לאיסטנבול ויהיו זמינות לרכישה דרך Turkish Airlines‎. בהתאם לשדה התעופה שממנה יוצאת הטיסה, האורחים יוכלו לבחור אם להגיע ללילה אחד, שניים או שלושה לפני שההפלגה יוצאת, כדי ליהנות מהעיר במלואה. הטיסות ייצאו משדות התעופה הגדולים באירופה, כולל בין היתר מבריטניה, גרמניה ושוויץ.‎

קושדאסי (Kusadasi) הוא אתר נופש מקסים המשקיף על הים האגאי המנצנץ, שממנו יכולים האורחים לצאת לביקור בעיר המפוארת אפסוס (Ephesus), שזכתה לשבחים בשל חורבותיה העתיקות שהשתמרו היטב. ‎

שתי הערים האלו כלולות בהפלגות של 8, 9 ו- 10 לילות על אניית MSC Splendida במזרח הים התיכון.

5. מסינה, סיציליה: MSC World Europa, ספינת הדגל החדשה של מסלול הים התיכון, שהושקה בנובמבר 2022, תציע בקיץ הקרוב הפלגות לאזור מערב הים התיכון שתמיד פופולרי, בהפלגות של 7 לילות לגנואה, נאפולי ומסינה (באיטליה), ולטה (במלטה), ברצלונה (בספרד) ומרסיי (בצרפת). מסינה היא העיירה הראשונה שנגלית לעינינו בסיציליה, כשהיא נוצצת פרושה במעלה הגבעה מעבר לעיקול של הנמל. זהו כלי השייט הראשון המונע בגז טבעי (LNG) בצי של MSC Cruises והמתקדם ביותר מבחינת איכות הסביבה עד כה, הוא מעין עיר אולטרה-מודרנית בלב-ים שנועדה להציע עולם שלם של חווייה חדשה ומרגשת לאורחים, המגדירה מחדש את עתיד עולם השייט.

6. יפן: בקיץ הקרוב, MSC Cruises מציעה שש הפלגות היוצאות מיוקוהמה, יפן. מסלולי הטיול המתוכננים בקפידה, מאפשרים לאורחים לטייל דרך תרבויות עתיקות, לגלות את האמנות, ההיסטוריה והמסורות היפנית, כמו גם את ההווה התוסס והמודרני של המדינה. גולת הכותרת של היעד בהפלגות בנות 8 ו-9 לילות (תלוי במסלול הנבחר) היא קיושו, שהוצגה לאחרונה כאחד מ-23 המקומות המומלצים של Architectural Digest לטייל בהם, לשנת 2023. MSC Cruises מציעה שתי עצירות באי הזה ששייך לקגושימה, עיירת החוף שידועה בעיקר בזכות סאקורג'ימה – הר געש פעיל הפונה למפרץ קינקו; ופוקואקה, עיר הנחשבת לאחת מהפנינים הנסתרות של יפן. אטרקציה נוספת היא קבוצת האיים הטרופיים השוכנת דרומית ליפן שהבירה שלהם היא נהה, ממחוז אוקינאווה הידועה בזכות טירת שורי (הארמון המלכותי המשוחזר של ממלכת ריוקיו), ששגשג בין השנים 1400-1800 ושם הומצא הקראטה.

אניית MSC Bellisima מציעה הפלגות החל מיוני 2023 היוצאות מיוקוהמה, שלמרבה הנוחות ממוקמת ממש דרומית לטוקיו.

7. השמורה הימית של MSC אושן קי (Ocean Cay MSC Marine Reserve): מאז שהתחילה לקבל מבקרים בפעם הראשונה ב-2019, Ocean Cay MSC Marine Reserve הפכה לגולת הכותרת בכל המסלולים של MSC Cruises באיים הקריביים. אי פרטי זה נבנה תוך מחויבות חזקה לשימור החיים הימיים, כולל בתי גידול למינים הקיימים באזור, ומתקיים בהרמוניה עם המערכת האקולוגית המקומית. הודות למספר תכניות יזמות, הכוללות את התוכנית של קרן MSC לשיקום אלמוגים בסכנת הכחדה, ויישום של תוכניות שימור וחינוך אחרות, האי הפך לגן עדן שופע, שמציע יותר מ- 3 ק"מ של חופים חוליים לבנים, מוקפים בנופים אינסופיים מדהימים של מים כחולים צלולים, בהם האורחים יכולים לספוג את האווירה התוססת של איי הבהאמה.

האורחים יכולים להגיע לשמורה הימית של Ocean Cay MSC על אניית MSC Seascape, המציעה הפלגות של 7 לילות או 14 לילות ממיאמי, על אניית MSC Meraviglia היוצאת מניו יורק, או על אניית MSC Seaside היוצאת מנמל קנוורל/אורלנדו (Canaveral/Orlando).

לשאר החדשות >>>