02/11/2023

MSC CRUISES מגיעה ליעדים ומסלולים מרגשים המתאימים לכל סוגי המטיילים והנופשים
בהפלגות קיץ 2024

  • מסלולי שייט חדשים מציעים הפלגות לצפון אירופה, הים התיכון המזרחי והמערבי, הקאריביים ועוד
  • תוכנית קיץ 2024 המגוונת של MSC Cruises מציעה מגוון אפשרויות, החל מחופשות להרפתקנים
    ועד לחופשת בטן גב
  • שייט עם MSC Cruises מספק את הדרך האולטימטיבית לגלות מגוון יעדים מרגשים עם מסעדות, לינה, אירוח ובידור ברמה עולמית

ז'נבה, שוויץ, 2 בנובמבר 2023 – בזמן שמטיילים מרחבי העולם מתחילים לתכנן קדימה את החופשה לקיץ הבא, MSC Cruises מזמינה את האורחים להזמין את חופשת הקיץ שלהם על סיפון אחת מהאניות המדהימות שלה. תוכנית קיץ 2024 של החברה כוללת מסלולי טיול מעוצבים בקפידה, כולל הפלגות לצפון אירופה, הים התיכון המזרחי והמערבי והאיים הקריביים, מה שמותיר לנוסעים אפשרויות בחירה.

החל מחופשות בטן גב להרפתקאות מלאות אדרנלין, סדרת המסלולים של MSC Cruises מציעה משהו שיתאים לכל סוג של מטייל. האורחים יכולים ליהנות מחופשה מרגיעה באיי יוון השלווים או לתפוס שמש בחופשת בטן גב באיים הקריביים. הטיפוסים ההרפתקנים יותר יכולים לחוות קיץ בלתי נשכח כשהם מטיילים באיסלנד וגרינלנד או נהנים מביקור קסום וציורי דרך הפיורדים הנורבגיים, בעוד שאניני טעם בתחום הקולינרי מרחבי העולם יתקבלו בברכה על הסיפון באחת ממגוון ההפלגות של MSC Cruises למערב הים התיכון, כדי לקבל טעימה מכמה מהמעדנים הטובים בעולם.

לאורך ההפלגות הללו, האורחים ייהנו מחוויה אולטימטיבית גם על סיפון האנייה, מתוך מבחר האניות של MSC Cruises שכל אחת מהן היא יעד בפני עצמה. החברה מציעה תוכניות בידור ברמה עולמית, אפשרויות אוכל מדהימות, שופינג יוקרתי, מתחמי פעילות המתאימים למשפחות ועוד, כך שחוויית האורחים תהיה שלמה ומקיפה כשהם ייהנו לא רק מביקור ביעדים ייחודיים אלא יגלו שבילוי על הסיפון הוא חצי מהכיף.

בין אם קיץ 2024 יהיה עבורכם גן עדן על החוף, תגלית קולינרית או חופשה מלאה בהרפתקאות, MSC Cruises מציעה מסלול מתוכנן בקפידה שנועד למלא את רצונותיו של כל אורח.

מחפשים… את החופשה האולטימטיבית לבטן גב

אם אתם מחפשים את החופשה המושלמת להירגע למלא מצברים ולחזור רעננים, אין צורך לחפש יעד רחוק יותר מהמזרח התיכון היפהפה ואיי יוון השלווים הידועים בנופי הים המרשימים שלהם, בזריחות ושקיעות מושלמות ובחופים בתוליים בהם תוכלו ליהנות מקוקטייל קיצי.
יש כאן שפע של יעדים המציעים שילוב של חופשה רגועה עם חוויות בלתי נשכחות שרק מחכים שתגלו אותם.

לבחור בסנטוריני ביוון, שהתפרסמה ברחבי העולם בזכות הבתים המדהימים המסויידים בלבן והכנסיות עם הכיפה הכחולה, או האווירה הנינוחה של מיקונוס השכנה, עם ווייב של מועדון חוף ורחובות שטופי שמש מרוצפים באבנים, הם הבחירה המושלמת לכך. טיילו ברחבי ברינדיזי באיטליה ועצרו בכיכר העיר העתיקה למשקה קל, או מצאו חוף מבודד בקרבת ספליט, קרואטיה ולפני שתשימו לב המצברים שלכם יהיו מלאים.

מעוניינים בחופשה מהסוג הזה? MSC Cruises מציעה מגוון רחב של מסלולי שייט ליעדים אלה ועוד באוניות כגון MSC Divina, MSC Lirica, MSC Opera ו- MSC Sinfonia.

מחפשים… חופשת חוף מושלמת

חופים לבנים ומים צלולים בשפע באיים הקריביים. האיים ידועים בעולם בזכות המוזיקה החיה המדהימה שלהם, המקומיים הידידותיים והנופים המדהימים, מטיילים המחפשים חופשה מושלמת על החוף יכולים להגשים את חלומותיהם באי גן עדן פרטי ומרוחק.

האורחים יוכלו לגלות את מפלי נהר דאנס (Dunn’s River Falls) המפורסמים בעולם ואת החור הכחול (Cool Blue Hole) באוצ'ו ריוס (Ocho Rios, Jamaica) בג'מייקה ולחקור את היער הטרופי השופע המקיף את מערות הקריסטל של קיימן (Cayman Crystal Caves in George Town, Cayman Islands) בג'ורג' טאון, איי קיימן, לפני שיהנו מהשלווה והשקט בחוף של קייבל ביץ', נסאו באיי הבהאמה או יצללו בשנורקלינג וגלישה באי הפרטי של MSC Cruises, Ocean Cay MSC Marine Reserve.

מחפשים חופשה בחוף טרופי? MSC Cruises מציעה מגוון רחב של מסלולי שייט ליעדים אלו ועוד באוניות כגון MSC Magnifica, MSC Meraviglia, MSC Seascape ו- MSC Seashore.

מחפשים… הרפתקה של קיץ

איסלנד וגרינלנד, עם נופים מחוספסים מדהימים של פעם בחיים, מציעות ומספקות למטיילים ביקור פעיל ומלא הרפתקאות מיוחד במינו שיעלה לכם את הדופק.

בואו להתפנק בסיור צפייה בלווייתנים ותפגשו מקרוב עם לווייתני גבן במהלך עונת הצפייה בנווק (Nuuk, Greenland), גרינלנד, תיהנו מטיול באחד מהשבילים הרבים המציעים נוף מהסרטים בקקורטוק (Qaqortoq, Greenland), גרינלנד, או צאו לטיול נינוח סביב אגם קקטורוק הציורי. עלו לראש כנסיית Hallgrimskirkja האייקונית לתצפית מדהימה של 360 מעלות של רייקיאוויק (Reykjavik, Iceland) באיסלנד וגלו את אגם מיוואטן (Mývatn) ומפלי גודאפוס (Goðafoss) בטיול מודרך מאקורירי (Akureyri, Iceland), איסלנד.

אורחים המחפשים טיול אקטיבי, לא צריכים לחפש רחוק יותר מאשר המסלולים של MSC Cruises לגרינלנד ולאיסלנד על סיפון האניות MSC Poesia ו- MSC Preziosa.

מחפשים …גן עדן לפודי'ס

חובבי אוכל המחפשים יעדים המלאים בתרבות ותענוגות קולינריים, יוכלו להתפנק במסלולי השייט של מערב הים התיכון של MSC Cruises. עם עגינה בנמלים בעיירות אייקוניות איטלקיות, ספרדיות וצרפתיות, אוהבי האוכל יוכלו לחקור כמה מהמסורות הקולינריות האהובות ביותר בעולם.

צאו לנאפולי באיטליה, מקום הולדתה של הפיצה ותיהנו ממרגריטה טרייה לאורך החוף המערבי, לפני שתהנו מקנולי סיציליאני, בפלרמו, סיציליה. בקרו בעיר עם התרבות העשירה ולנסיה בספרד ולמדו כיצד להכין את מנת הפאייה הייחודית ובואו ליהנות מכוס יין אדום לאורך הריביירה הצרפתית בקאן, צרפת.

גלו את התענוגות הקולינריים של הים התיכון על סיפון האניות MSC World Europa, MSC Seaside ו- MSC Seaview.

מחפשים… נוף מושלם כמו בגלויה

אם נופים מדהימים נמצאים ברשימה שלכם הקיץ, זהו היעד בשבילכם – ביקור מעורר השראה בפיורדים הנורבגיים. הרגע המושלם לתמונה המושלמת מחכה רק לכם, עם נופים אינסופיים כמו לקוחים מסצינות קולנועיות.

ספוג את המראות המדהימים של אתרי המורשת בפיורדים עם עצירות באזורים הציוריים של הלסילט/גייראנגר Hellesylt/Geiranger ופלאם (Flaam), נורווגיה מוקפת ביופי טבעי תוסס ובנופים מלכותיים. גלו את העיירה נורדפיורד (Nordfjordeid, Norway) בנורווגיה, הממוקמת בין הקרחון היבשתי הגדול באירופה לחופי נורבגיה, נורדפיורד הוא הפיורד השישי באורכו בנורווגיה, מוקף בהרים ירוקים ואדמה חקלאית שופעת.

בואו לצפות ממקור ראשון ביופי הטבעי של הפיורדים הנורבגיים עם מסלולי הפלגות הקיץ על סיפון האנייה MSC Euribia.

לכל החדשות >>>