02/05/2024

 MSC CRUISES מציעה מבחר שאין שני לו של מסלולי טיול לקאריביים לקיץ 2024 וחורף 2024/2025

  • ארבע אוניות יציעו מגוון מסלולים ממיאמי, ניו יורק ופורט קנוורל (אורלנדו) בקיץ 2024 ועד לאיים הקריביים

  • שש אוניות יפליגו בקריביים בחורף 2024/2025 עם מסלולי טיול מגוונים ממיאמי, פורט קנוורל, ניו יורק ומרטיניק

ז'נבה, שוויץ, 2 במאי 2024 – MSC Cruises מציגה מגוון מקיף של הפלגות קיץ 2024 וחורף 2024/2025 לקאריביים, ומספקת לאורחים מבחר מדהים של אוניות ומסלולי טיול מעשירים לכמה מהיעדים הנחשקים ביותר באזור, כולל איי הבהאמה, הרפובליקה הדומיניקנית, ג'מייקה, איי קיימן, מרטיניק, מקסיקו ועוד.האיים הקריביים הם יעד פופולרי בכל עת של השנה, הידוע בחופי החול הלבנים המדהימים שלו, המים הצלולים, הנופים המרהיבים וערי החוף המקסימות, המלאות בתרבות ובאתרים היסטוריים עשירים. בין אם האורחים מחפשים את מפלט הקיץ האולטימטיבי של הרפתקאות או את חמימות החורף של השמש הקאריבית, מסלולי טיול מגוונים אלה מציעים חוויות ייחודיות באמת שיתאימו לכל סוג של מטייל.

בזמן הפלגה במסלולי הטיול שבחרו, האורחים יכולים להתפנק עם שפע של חוויות בלתי נשכחות על הסיפון, כולל ארוחות גורמה בינלאומיות, בידור ברמה עולמית, פעילויות נושאות פרסים למשפחות, מרכזי ספא וכושר מפוארים, כמו גם אירוח מסוגנן שיענה על הצרכים של כולם. על החוף, האורחים יכולים גם לנצל את המגוון הרחב של פעילויות וטיולים מהנים של MSC Cruises לאורחים בכל הגילאים כדי לחקור כל יעד במלואו.

הפלגות קיץ 2024:

לאורחים המעוניינים להירגע בים הקאריבי שטוף השמש בקיץ הקרוב, ארבע אוניות יציעו הפלגות עוצרי נשימה, החל משלושה ועד שבעה לילות ממיאמי, ניו יורק ואורלנדו.

שתי אוניות יציעו הפלגות מפורט מיאמי: MSC Magnifica עם הפלגות של שלושה עד שבעה לילות כולל לקי ווסט (פלורידה), קוסטה מאיה וקוזומל (מקסיקו), איסלה דה רוטן (הונדורס), בליז סיטי (בליז), נסאו ו השמורה הימית Ocean Cay MSC (בהאמה)., MSC Seascape תציע הפלגות של שבעה לילות, ליעדים הכוללים סן חואן (פוארטו ריקו), ג'ורג' טאון (איי קיימן), פוארטו פלטה (הרפובליקה הדומיניקנית), אוצ'ו ריוס (ג'מייקה), קוזומל (מקסיקו), ואושן קיי, שמורת MSC ימית.

MSC Meraviglia תצא להפלגה מניו יורק האיקונית, עם מסלולי טיול של שבעה לילות, כולל נמל יציאה לפורט קנוורל, נסאו ושמורת Ocean Cay MSC הימית.

MSC Seashore  תציע גם את ההזדמנות לבקר באבני החן היקרות של האיים הקריביים עם הפלגות של שלושה עד שבעה לילות מפורט קנוורל ליעדים כולל נסאו ואושן קיי השמורה הימית.

הפלגות חורף 2024/2025:

לרודפי השמש המחפשים מפלט חורפי, שש אוניות יציעו מסלולי טיול בלתי נשכחים בין שלושה ל-10 לילות ממיאמי, ניו יורק ומאורלנדו ומרטיניק.

שלוש אוניות יציעו הפלגות מפורט מיאמי: MSC Divina תציע מסלולי טיול של שלושה עד ארבעה לילות, כולל לבהאמה עם ביקורים ב-נסאו ו-אושן קיי השמורה הימית. ההפלגות הארוכות יותר שלה יציעו מסלולי טיול של 10 לילות כולל לארובה, קוראסאו והרפובליקה הדומיניקנית. MSC Seascape תציע הפלגות של שבעה לילות למזרח הקאריביים כולל הרפובליקה הדומיניקנית, פורטו ריקו ו-אושן קיי השמורה ה ימית, ולמערב הקריביים לרבות לג'מייקה, איי קיימן, מקסיקו ושמורת אושן קיי., MSC Seaside תציע הפלגות מרתקות של שבעה לילות, לסירוגין בין המזרח הקאריבי כולל לבהאמה, פורטו ריקו והרפובליקה הדומיניקנית והאיים הקריביים המערביים כולל מקסיקו, הונדורס או בליז, ומסלולי הטיולים של איי בהאמה כולל השמורה הימית אושן קיי.

MSC Meraviglia תעגון בעיר המפורסמת בעולם, ניו יורק, עם מסלולים של שבעה לילות הכוללים ביקורים באורלנדו, נסאו, איי בהאמה ובשמורת אושן קיי הימית. היא גם תציע מסלולים של 10 עד 11 לילות כולל ביקורים בפורטו ריקו, הרפובליקה הדומיניקנית וסנט מרטן.

מנמל קנוורל, MSC Seashore תציע מסלולי טיול של שלושה עד שבעה לילות עם יציאות, כולל בקוסטה מאיה, קוזומל,אושן קיי השמורה הימית ונאסאו.

MSC Virtuosa תציע הפלגות של שבעה לילות מפורט דה פראנס (מרטיניק) ליעדים הכוללים פיליפסבורג (סנט מארטן), סנט ג'ון (אנטיגואה), פוינט א-פיטר (גוואדלופ), ובריג'טאון (ברבדוס).

השמורה הימית אושן קיי

כל ארבעת האוניות שטות לקאריביים בקיץ 2024 וחמש אוניות שיפליגו בעונת חורף 2024/2025 יבקרו ב-שמורה הימית אושן קיי, האי הפרטי המדהים של MSC Cruises הממוקם באיי בהאמה, המוקדש לשיקום משאבים ימיים ולשימור מתמשך של חיים ימיים.

עם יותר משני קילומטרים של חול בתולי על פני שמונה חופים ברמה עולמית, גן העדן הטרופי הזה מזמין את האורחים לגלות את היופי הטבעי של האי ואת הרוח התוססת של איי בהאמה, עם שפע של אזורים לספוג את השמש וליהנות מפעילויות אינסופיות על האי, בעודו מוקף. על ידי נופים סוחפים של מים כחולים קריסטל. האי הוא גם ביתם של תוכנית הסופר אלמוגים של קרן MSC שמטרתה לסייע בשיקום שוניות האלמוגים של האי ולתרום לידע ויוזמות שימור ברחבי העולם.

במהלך 12 החודשים הבאים, MSC Cruises תבצע שיפורים באי, כולל מתקני נוחות וחוויות לאורחים כדי לתמוך בתוכניות הצמיחה העתידיות של האי. השיפורים החדשים יכללו מרכזי טיולים מורחבים לתמיכה בפעילויות ספורט מים וסיורים באיים, מתקני מזון ומשקאות נוספים, כולל אולם אוכל שני וברים גדולים יותר. בנוסף, האורחים יכולים לצפות לאזורי שחייה משופרים, כולל לגונת ילדים חדשה לצד שיפורים ללגונה הראשית הפופולרית. אורחי מועדון היאכט קלאב של MSC שלנו ייהנו גם מבר ומסעדה מורחבים אושן האוס.

 MSC יאכט קלאב

לאורחים המחפשים חווית שייט יוקרתית ואולטימטיבית, יאכט קלאב MSC יוצע כמעט בכל האוניות המפליגות בקריביים בעונת הקיץ והחורף. הרעיון של "אונייה בתוך אונייה" מספק מתחם נופש אקסקלוסיבי על הסיפון עם שורה של הטבות ושירותים מותאמים אישית המותאמים לצרכיו של כל אורח. עם שירות עוזר אישי וקונסיירז' 24 שעות ביממה, מגוון אפשרויות סוויטות מפוארות, מתקנים פרטיים הכוללים בריכה ומרפסת שיזוף ייעודית, מסעדה יוקרתית, טרקלין מסוגנן, כמו גם גישה לכל הזדמנויות הבילוי המוצעות בכל הספינה הגדולה יותר, ה-MSC יאכט קלאב בטוח שהאורחים ירגישו מפונקים ורגועים לחלוטין במהלך שהותם.

בקרוב… האונייה החדשה: MSC WORLD AMERICA

, MSC World אוניית הדגל החדשה ביותר של MSC Cruises בארה"ב, תביא לעולם חדש של שיוט לחופי אמריקה כאשר היא תיכנס לשירות באפריל 2025. במהלך עונת הקיץ הראשונה שלה, היא תפליג מהטרמינל החדש של MSC Cruises בפורט מיאמי, המציעה מסלולי טיול לסירוגין של שבעה לילות במזרח ובמערב הקריביים עם עצירות בפוארטו פלטה, סן חואן, קוסטה מאיה, קוזומל, איסלה דה רואטן ושמורת אושן קיי MSC הימית.

MSC World America היא השנייה מאוניות פורצות הדרך של הקו העולמי, והיא מותאמת במיוחד לצפון אמריקה, עם מקומות ומושגים חדשים ומלהיבים המשלבים בצורה חלקה עיצוב אירופאי עם נוחות אמריקאית, אשר בטוח יספקו לאורחים חווית שייט בלתי נשכחת באמת.

האונייה החדשה תכלול שבעה איזורים נפרדים, כל אחד עם האווירה, המתקנים והחוויות שלו, המאפשרים לאורחים בכל הגילאים לבחור את הרפתקת החופשה שלהם ולהפיק את המרב מזמנם על הסיפון. האורחים יקבלו גם הצצה ראשונה ל-Cliffhanger החדיש ביותר, נדנדה היחידה מעל המים, שתתחיל לראשונה רק על סיפון  MSC World America

לכל החדשות >>>