27/05/2024

בידור מכל עבר – MSC CRUISES חושפת חידושים מרגשים למשפחות בקיץ הזה

  • MSC Cruises מרחיבה את היצע הבידור לילדים והמשפחה שלה בקיץ הקרוב
  • שעות פעילות מורחבות של מועדון הילדים פירושו שלאורחים הצעירים יהיה עוד יותר זמן להנאה במהלך השייט שלהם
  • פעילויות חדשות לאורחים בכל הגילאים יעשירו עוד יותר את ההיצע המשפחתי עטור הפרסים של MSC Cruises על הסיפון
ז'נבה, 27 במאי 2024 – MSC Cruises מרחיבה בקיץ את תוכנית הילדים והמשפחה עטורת הפרסים שלה עם בידור ושירותים חדשים, ומבטיחה לאורחים בכל הגילאים חוויות בלתי נשכחות.החל מהקיץ הקרוב, למשפחות על סיפון MSC Cruises יהיו עוד יותר פעילויות ושירותים לבחירה, כולל שעות מורחבות למועדוני ילדים, יותר מופעי משחקים משפחתיים, שירותים לתינוקות ועוד.

פעילויות ושירותים חדשים לגמרי הקיץ הכוללים:

שירותים מורחבים לתינוקות מגיל חצי שנה ומעלה: לראשונה, MSC Cruises תציע שירות ייעודי לטיפול בתינוקות מגיל שישה חודשים. בעבר, השירות נתן מענה רק לבני שנה ומעלה. השירות המורחב מעניק להורים את החופש ליהנות מהאוניה, בטוחים בידיעה שילדיהם מטופלים על ידי צוות מסור ומיומן. השירותים מוצעים בשיתוף עם Chicco® – שותף ארוך טווח של MSC Cruises ופירוש הדבר שכל צוות הבידור לילדים על סיפון האוניות ערוך לענות על כל הצרכים של תינוקות בגילאי שישה חודשים עד שנתיים.

הבית הפתוח והמסיבה של דורמילנד: להורים שעדיין רוצים לבלות קצת זמן איכות עם ילדיהם על הסיפון במועדון הילדים, יש כעת את ההזדמנות לעשות זאת. בכל יום תישמר משבצת זמן שבה כל אזורי דורמילנד יהיו פתוחים. כמו כן תתקיים מסיבה משפחתית גדולה להורים ולילדים לשחק יחד פעם בשייט.

תוכניות משחק מקוריות חדשות של MSC למשפחות: בין הפעילויות הפופולריות ביותר למשפחות הן תוכניות משחק מקוריות או ממותגות של MSC שבהן כל הילדים הם כוכבים ראשיים אך יכולים לאתגר גם את הוריהם. לאחר ההצלחה של MasterChef at Sea Juniors, Break the Wall ו-MSC Dance Crew, 2 מופעי משחק משפחתיים חדשים זמינים כעת כחלק מהתוכנית המשפחתית: "World Quest" משחק טריוויה מבוסס גיאוגרפיה ו-"Caravaggio", משחק ריגול מופע המוקדש לאמנות.

שעות פתיחה מורחבות של המועדון לבני נוער בגילאי 12-17: הורחבו שעות הפעילות של המועדון לאורחים צעירים בגילאי 12 עד 17, מה שמבטיח שהם ייהנו עוד יותר במהלך השייט שלהם ויוכלו ליהנות מהמועדון כל ימי ים מ-10:00 עד 13:00 ומ-15:00 עד חצות וכל יום נמל משעה 15:00 עד חצות.

פעילויות שיא גינס למשפחות זמינות כעת במספר אוניות: לאחר הניסויים המוצלחים של פעילויות שיא גינס על סיפון אוניות נבחרות, התוכנית תורחב כעת לאוניות נוספות. האם אתה יכול לבחור את הגבוה ביותר, הנמוך ביותר, הגדול ביותר או החזק ביותר או שאתה רק טוב בניחוש? למשפחות תהיה הזדמנות לזכות בפרסים במופע החידון האולטימטיבי שובר שיאים משפחתיים. זמין כעת ב: MSC World Europa, MSC Euribia, MSC Seascape, MSC Seashore, MSC Magnifica, MSC Divina, MSC Meraviglia, MSC Virtuosa ו-MSC Grandiosa.יום חדש של קרן MSC: למשפחות תהיה כעת הזדמנות מדי יום לקחת חלק בפעילויות לילדים בלעדיות המתבצעות בשיתוף עם קרן MSC ושותפיה ארוכי הטווח, כדי ללמוד עוד על יוזמות קיימות. זה כולל שעה אחת של פעילות בכל יום המוקדשת לנושאים סביבתיים חשובים, שבה הילדים יוכלו ללמוד, ליצור ולהביע את עצמם בהתאם לתחומי העניין שלהם.

ראש מחלקת הבידור העולמי, סטיב לית'ם, אמר: "בלב העסק שלנו היא המשפחה. אנחנו אוהבים ליצור זיכרונות וחגים בלתי נשכחים לכולם, במיוחד למשפחות. זו הסיבה שאנו מציעים בגאווה תוכנית משפחתית רחבה של בידור ופעילויות המהדהדת את האורחים המוערכים שלנו. כאבא לשלושה בנים, אני מכיר ממקור ראשון את העבודה המדהימה שצוות הבידור שלנו עושה על הסיפון, לא רק בבידור ילדים ומשפחות אלא גם ביצירת רגעים שאי אפשר לשחזר בשום מקום אחר".מנהל בכיר תאגידי של Kids Entertainment, Matteo Mancini, אמר: "אנחנו מארחים יותר מ-600,000 ילדים ובני נוער בכל הצי שלנו מדי שנה, ואנחנו רוצים לוודא שכל אחד מהם ירד מהמטוס לאחר שחווינו את החוויה הטובה ביותר. לכן כל כך חשוב לנו להקשיב ללא הרף למשוב שלהם ולעקוב אחר מגמות בידור. מוזיקה, תוכניות משחק, חדשנות דיגיטלית וצוות נוער מיומן הם עמודי התווך שהפכנו למציאות"

הפופולריים שחוזרים גם לצי MSC Cruises בקיץ כוללים:

LEGO® Experience על הסיפון: תוכנית ייעודית להנאת כל הילדים. עם מגוון לבנים וצעצועים של LEGO על הסיפון, תוכלו לתת לילדים שלכם את ההזדמנות לבטא את היצירתיות שלהם מתי ובכל מקום שהם רוצים! בסיום חווית LEGO על הסיפון כל ילד יקבל דיפלומה המאשרת שהוא/היא כעת ג'וניור LEGO® Master Builder. הפוך ל-Junior LEGO® Master Builder על הסיפון!

שבור את הקיר: מופע משחק מקורי חדש לכל המשפחה יבדר את כל האורחים הצעירים על הסיפון. כולם יעמדו מול קיר טכנולוגי ענק שיקבע אילו מבחני פתע יש לבצע על הבמה, מול חבר מושבעים המורכב מכל הקהל. היו מוכנים: הקיר יגרום לכל דבר לקרות.

CABIN 12006 המשחק הסודי: תערוכת המשחק הבלתי צפויה בהשראת סדרת האינטרנט המקורית של Cabin 12006 של MSC חוזרת. חוויה סוחפת עם מוזיקה, סרטונים, נסיונות של טיק טוק, משחקי זיכרון, רגעי ריקוד סביב התעלומות שמעולם לא נחשפו של אושן קיי. הכל יכול לקרות במהלך המשחק הסודי שלנו. "Cabin 12006 the secret game" זה חלק מ"Cabin 12 006 experience"  המורכב מ-7 רגעי בידור חיים שונים, כולל מופע המשחק והפעלת ליהוק עם הופעות. סדרת האינטרנט, עם למעלה מ-4 מיליון צפיות ו-2 מיליון אינטראקציות ברשת, נכתבה וצולמה בשיתוף עם Viacom, קבוצת המדיה מאחורי ערוץ הילדים Nickelodeon, כדי לפתח תוכן אינטרנט מקורי, אותנטי ואיכותי לילדים . .  MSC Cruises Web Series: Cabin 12006 – YouTube

DOREMILAND: בכל החדרים עם ילדים ובני נוער תשודר שיחה בלעדית בצורת סרט דוקומנטרי, אשר יספר להורים ובני הנוער בכל השירותים והפעילויות המצפים להם במהלך השייט. זהו מבט סנסציוני מאחורי הקלעים של ההצעה "מה יש" לילדים ובני נוער והסודות מאחורי יצירת המוצר המשפחתי של MSC, זוכה 6 פרסים בינלאומיים. Doremiland – Dreaming At Sea – YouTube

MSC DANCE CREW: פותחה בשיתוף עם Fremantle, חברת ההפקה שמאחורי תוכניות הכשרונות המצליחות בעולם הכוללות Idols, The X Factor ו-Got Talent, חווית התחרות החדשה הזו מראה צוותים בני 10-17 שנים נאבקים בה כדי לזכות ב תואר צוות המחול של השנה.MSC Dance Crew – 'Kiss me now' dance tutorial – YouTube

MASTERCHEF AT SEA JUNIORS: פתוחה לילדים בגילאי 5-12, התוכנית מביאה את מופע המאסטר שף הפופולרי והמוכר בעולם לחיים על הסיפון בצורה של תחרות בישול במה. מובטחת לבדר את כל המשפחה, הפעילות גם תעזור לעורר דור חדש של ילדים להתעניין בבישול ולעודד אכילה בריאה. המתכונים נוצרו כדי לכלול מרכיבים טריים ובריאים במידת האפשר ולאפשר לילדים לתרגל טכניקות שימושיות לטיפוח יצירתיות במטבח. המתכונים ל-MasterChef Juniors נוצרו על ידי Rukmini Iyer, מתחרה MasterChef משנת 2013 ומחברם של שני ספרי בישול רבי מכר.

עוד על מתקני MSC Cruises למשפחות וילדים:

על סיפונה של כל אונייה של MSC Cruises, בין אם היא מפליגה במים הבתוליים של הים התיכון או דרך צפון אירופה הקסומה, ישנם חמישה מועדוני ילדים ייעודיים הפתוחים בחינם למשפחות לגלות, ומספקים בידור לקבוצות גיל שונות מגיל חצי שנה ועד גיל 17 :

  • לתינוקות ופעוטות: בייבי קלאב צ'יקו (חצי שנה – שנתיים), מטופל על ידי אנשי צוות שהוכשרו במיוחד
  • מיניקלאב לגו (בני 3-6)
  • ג'וניורס קלאב לגו (בני 7-11)
  • מועדון צעיר (בני 12-14)
  • מועדון נוער (בני 15-17)

ילדים יכולים ליהנות מארוחת צהריים וערב חינם כחלק מתוכנית הילדים, מה שמבטיח להורים שקט נפשי בזמן שהם חוקרים את האונייה או נרגעים בשמש.

לכל החדשות >>>