28/11/2022

   מביאים את היוקרה לגבהים חדשים, לראשונה בים, בוטיק TIMEVALÉE יוצג ב MSC SEASCAPE  

ספינת הדגל של MSC CRUISES  שתיכנס לפעילות בנובמבר 2022  תציג את מותג שעוני היוקרה TimeVallée

ז'נבה, שוויץ 28.11.22

MSC CRUISES   מגבירה את המבחר הקמעונאי היוקרתי שלה על הסיפון, הודות לקטלוג  העשיר של מותגי יוקרה ושותפות חדשה עם TimeVallée.

שתי החברות שבסיסן בז'נבה מביאות את ה"טאץ' השוויצרי" לים הפתוח, את תחושת האלגנטיות והאיכות שהמדינה ידועה בה ומביאות איתן שלל מותגי שעונים שוויצרים   לשמחת האורחים.

הקונספט היוקרתי הושק  בנובמבר לראשונה על ספינת תענוגות כלשהי,  TimeVallée יופיע ב-MSC Seascape. מאז הקמתה ב-2014, TimeVallée מכה גלים בתחום הקמעונאות של שעוני יוקרה. מבחר ריבוי המותגים שלהם יוצר חוויה המציעה כמה מהשעונים היוקרתיים ביותר הזמינים מלמעלה מ-30 מותגי יוקרה מובילים.

על סיפונה של MSC Seascape, חנות TimeVallée תציג מלאי רחב של מותגים מפורסמים בעולם, כולל: Cartier, Baume & Mercier, Hublot, IWC, Mont Blanc, Panerai ו-Tag Heuer. המראה והתחושה של המרחב יצור תחושה דומה לחנויות TimeVallée אחרות ביבשה ויציעו את אותו שירות ייחודי, הכולל סיפורים וידע נרחב של המותג.

 ברנדון בריגס, SVP Onboard Revenues של MSC Cruises, שיתף: "היופי של קניות יוקרה בים הוא שלאורחי השייט יש הרבה זמן על הסיפון. מכיוון שההפלגות נמשכות לרוב לפחות שבעה ימים, לאורחים יש את היכולת לחזור לאורך ההפלגה, לבחון מחדש את הרכישות הרצויות ולהתענג על חווית היוקרה. בזמן שאנו מפתחים את הספינות שלנו, הבנו את החשיבות של פיתוח שטחי המסחר שלנו יחד איתם; יצירת שטחי מסחר גדולים יותר המותאמים יותר לצרכי הלקוח, וזו הסיבה שהגישה הרב-מותגית אך המעמיקה של TimeVallée התאימה בצורה מושלמת לחוויית האורחים שלנו"

מייקל גואנון, מנכ"ל TimeVallée International, הוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם MSC כדי לפתוח את TimeVallée בים בפעם הראשונה. אנו מביאים את חווית היוקרה המרבית לחובבי שעונים כדי לגלות קונספט קמעונאי יוקרתי ייחודי בו הלקוח יכול לגלות ולעיין במותגי שעונים משובחים המבוקשים ביותר"

השם TimeVallée מזכיר את העמקים שבהם יוצרו באופן מסורתי שעונים שוויצרים משובחים לאורך ההיסטוריה. TimeVallée מנציח את המורשת וההנאה של ייצור השעונים המשובח ומזמין את שני העולים החדשים ליוקרתיות וחובבי צפייה כאחד לגלוש, ללמוד, לשתף ולחוות את עולם השעונים. TimeVallée מספקת לאורחים חוויות מותג יחודית באזורים השונים של הבוטיק, המספקת קייטרינג לשורה של בתי שעונים יוקרתיים, מערבבים מורשת ועיצוב עכשווי. מתארח על ידי שגרירי מותג מומחים בקיאים

ברחבי העולם, -TimeVallée יש כעת 34 חנויות ברחבי העולם, כל אחת מציעה חוויה סוחפת לאוהבי שעונים משובחים.

טקס מתן השם ל-MSC Seascape יתקיים בניו יורק, באירוע נוצץ ב-7 בדצמבר 2022. הספינה החדשה תציע שני מסלולים שונים של שבעה לילות, יעצור בשמורת Ocean Cay MSC ימית ובנסאו באיי הבהאמה, סן חואן בפורטו ריקו ובפורטו פלטה ברפובליקה הדומיניקנית, או ביקור בשמורת Ocean Cay MSC הימית, קוזומל במקסיקו, ג'ורג' טאון באיי קיימן ואוצ'ו ריוס בג'מייקה.

לכל החדשות >>>