26/01/2023

MSC Cruises מציעה חופשות רומנטיות בלתי נשכחות

עם 21 אניות בצי שלנו ואינספור יעדים לבחירה, לאורחי MSC Cruises יש מבחר של אפשרויות רומנטיות על הסיפון, החל ממסעדות נושא טעימות ועד לבילוי ריקודים לילי – כל אחד יכול למצוא את הבילוי המושלם ליהנות ממנו!

ז'נבה, שוויץ – 26 ינואר 2023: מה יכול להיות חלומי יותר מחופשה בלב-ים? ביום האהבה הזה, האניות של MSC Cruises מכינות את התפאורה עבור זוגות שרוצים ליהנות מבריחה רומנטית מחיי היומיום. שקיעות תוססות, נופי-ים עוצרי נשימה ורקע משתנה-תדיר של יעדים, מציעים אינסוף הזדמנויות ליצור רגעים רומנטיים משותפים מיוחדים בלב האוקיינוס.

דרך אחת לחגוג עם אנשים אהובים, היא באמצעות שיתוף חוויות ורגשות במשך כל השנה. להתעורר כל יום בנמל חדש עם הזמנה לחקור הרפתקאה חדשה ולמצוא גם שלל אפשרויות ופעילויות על הסיפון שיענו על העדפות האורחים:

  • מועדון היאכט-קלאב MSC מציע טאץ' נוסף של תחכום אקסקלוסיבי לחופשה האולטימטיבית. שירות של משרת אישי 24 שעות ביממה, בר ומסעדה פרטיים ואיזור בריכה ייעודי עם מרפסת שיזוף, שייגרמו לכל אורח להרגיש כמו מלך.
  • עיסוי זוגי לחידוש הנעורים: אווירה מרגיעה בספא על ספינת MSC Aurea הכולל חללי פנים אקזוטיים עם חיפויי עץ יקרים, פסיפסים עשירים וריחות ארומטיים, בו האורחים יכולים להתפנק במגוון טיפולים, כולל עיסוי זוגי לרגיעה משותפת.
  • מחפשים משהו מתוק? על סיפון האניות MSC World Europa ו- Meraviglia, האורחים יקבלו מבחר פינוקים טעימים, עם אפשרות להתאמה אישית של חטיפי השוקולד עבור יקיריהם, בחנות השוקולד של ז'אן-פיליפ מורי (Jean-Philippe Maury chocolate shop), בתוספות ועיצובים לבחירתכם.
  • אחד ממקומות עוצרי-הנשימה המתאים להצעת נישואין רומנטית, או אפילו רק כדי ליהנות מרגע שקט, הוא 'גשר האנחות', המקום האולטימטיבי של ספינת הדגל החדשה MSC Seascape. שביל הזכוכית השקוף, הנישא גבוה מעל סיפון 16, מציע נוף פתוח לאוקיינוס בחלק האחורי של הספינה, מקרב את האורחים לים ומעניק להם מושב בשורה הראשונה לצפייה בשקיעות מרהיבות.
  • שמפניה היא התגלמות התחכום, והבר שעוצב מחדש ומוקדש לשמפניה על אניית MSC World Europa הוא אידיאלי למפגש חברתי או רומנטי עם יקיריכם להרמת כוסית לחיי זיכרונות משותפים. בר אופנתי זה מציע מגוון עצום של שמפניה, פרוסקו ומשקאות מבעבעים אחרים מרחבי העולם, בליווי מבחר מעורר תיאבון של פטיפורים.
  • ליהנות בשיא הסטייל מאחר-צהריים על שפת הבריכה, בריכות ג'קוזי האינסוף על ספינת MSC Seascape הן המקום המושלם עבור זוגות ליהנות מיום-ים או כדרך מצויינת להירגע בזמן שהספינה מפליגה אל היעד הבא שלה.
  • האורחים הפעילים יותר שלנו יכולים לקחת חלק בשיעור ריקוד חינמי על הסיפון, להחזיק את בני זוגם קרוב בזמן שהם לומדים לרקוד לצלילי המוזיקה, ריקוד שיכין אותם לבילוי לילי על רחבת הריקודים.
  • למרות שמסלולי הטיולים של MSC Cruises ביעדים הרומנטיים אינם קצרים, אף אחד מהם לא משתווה לשמורה הימית Ocean Cay MSC, באיי הבהאמה. בעברו היה אתר תעשייתי שהוסב לנווה מדבר שופע וטרופי, עם חופים חוליים לבנים ולגונה פרטית של מים צלולים בצבע טורקיז.
  • ולדובדבן שבקצפת, האורחים יכולים להעלות את חווית האוכל שלהם לרמה הבאה עם ארוחת ערב מיוחדת לשניים באחת ממסעדות הנושא הרבות של הצי. תאורת אווירה, יינות משובחים, בשר איכותי ולקינוח עוגת שוקולד טעימה, מסעדת Butcher's Cut היא המקום האידיאלי למצוא בו פינה שקטה ליהנות מארוחה זוגית.
  • ולבסוף, זוגות שרוצים להראות את אהבתם לבני או בנות הזוג, מוזמנים לחגוג את חתונתם או חידוש הנדרים על הסיפון. בעבודה ישירה עם מנהל האירועים, האורחים יכולים לתכנן את היום הגדול שלהם עד לפרט הקטן ביותר ולהמשיך את המסע שלהם יחדיו. האורחים יכולים לבחור מתוך מספר חבילות חתונה, את הסגנון המתאים להם ביותר, החל מחגיגה קלאסית ועד לחבילת ה- Deluxe Celebration הכוללת שמפניה מפנקת, עדיפות בעליה לאנייה לחתן ולכלה, איפור ועיצוב שיער ועוד!

לכל החדשות >>>