07/12/2022

MSC CRUISES משיקה את ספינת הדגל החדשה ביותר MSC Seascape בטקס רב רושם  במנהטן, ניו יורק סיטי

האונייה החדשה ביותר בצי של MSC Cruises  קיבלה הערב את שמה באופן רשמי במהלך טקס ימי מסורתי בהשתתפות כמו גם VIP, שותפי נסיעות מרכזיים ותקשורת עולמית

מסמן את המשך הצמיחה של המותג בצפון אמריקה ואת הצגתה של העיר ניו יורק כנמל בית חדש של MSC Cruises, האונייה נקראה בטרמינל השייט במנהטן

MSC Seascape להפליג באיים הקריביים ומציע לאורחים חווית אורחים סוחפת ומעשירה על סיפון ספינה חדשה חדשנית ואלגנטית

ניו יורק, ארה"ב – 7 בדצמבר, 2022. הערב, חברת השייט השלישית בגודלה  והצומחת ביותר בעולם MSC Cruises קיבל בברכה את MSC Seascape לצי הספינות החדשניות והזוהרות שלה. ספינת הדגל החדשה ביותר של הקו נקראה רשמית בטרמינל השייט של מנהטן בניו יורק, כהוקרה על הוספת ניו יורק כנמל בית חדש באפריל 2023, מה שהביא עוד יותר מבחר של נמלי עלייה ומסלולי עלייה בצפון אמריקה לאורחי MSC Cruises מצפון אמריקה ושאר העולם.

באירוע השתתפו יותר מ-3,000 אורחים כולל VIP, שותפי נסיעות מרכזיים ומדיה גלובלית וכן ההנהלה הבכירה מכל חטיבת השייט של החברה וקבוצת האם שלה MSC.

אחד מרגעי השיא של הטקס הימי המסורתי היה הופעה מדהימה של הזמר והיוצר הבינלאומי מתאו בוצ'לי, שמקורו בהופעה שלו בטקס מתן השם של MSC World Europa בחודש שעבר.

הסנדקית של צי MSC Cruises ואייקון הקולנוע הבינלאומי סופיה לורן בירכה את הספינה למעשה בזמן שאלקסה אפונטה-ואגו, בתו של מייסד ויו"ר MSC Group, ג'אנלואיג'י אפונטה, ביצעה את גזירת הסרט המסורתית לשמה הרשמי של הספינה. לורן שיתפה את איחולי המזל שלה לספינה החדשה והתייחסה: "אחד מרגעי השיא של 20 השנים האחרונות היה לשמש את ההטבלה של צי MSC Cruises לא רק בגלל שהאפונטס הפכו לי כמו משפחה אלא גם בגלל ש-MSC תמיד תפס מקום מיוחד בלבי. הרשו לי לברך את MSC Seascape, הצוות הנהדר שלה וכל הנוסעים שלה".

MSC Seascape הופכת להיות הספינה ה-21 בצי MSC Cruises והספינה השנייה שהושקה תוך פחות מחודש לאחר השקת MSC World Europa בנובמבר. היא תעקוב מקרוב על ידי הספינה השנייה המונעת על ידי LNG MSC Euribia של הקו, שאמורה להיכנס לשירות ביוני 2023.

על MSC Seascape

העיצוב החדשני של MSC Seascape יציע לאורחים חווית שייט שאין שני לה עם מקומות ומיקומים יפים לגלות אופקים חדשים בים. הספינה כוללת 2,270 תאים עם 12 סוגים שונים של חדרי אירוח וסוויטות; 11 מקומות אוכל ו-19 ברים וטרקלינים; שש בריכות שחייה, כולל בריכת אינסוף מהממת אחורי; טיילת חוף רחבת ידיים; גשר אנחות מרהיב על סיפון 16 עם נוף עוצר נשימה של האוקיינוס; ואחד ממועדוני היאכטות המפוארים בכל הצי. אורחים המפליגים ב-MSC Seascape ייהנו מ-98 שעות של בידור חי לכל שייט ואפשרויות שעשועים מתקדמות, כולל ROBOTRON, רכיבת שעשועים מרתקת הזמינה בים בפעם הראשונה.

שיקוף של המחויבות של MSC Cruises לקיימות, MSC Seascape יש גם את הטכנולוגיות הסביבתיות העדכניות ביותר. אלה כוללים את המערכות הטובות ביותר בכיתה לטיפול בשפכים עם תקני טיהור גבוהים יותר ממרבית מתקני הטיפול בשפכים ביבשה ומערכות הפחתת קטליטית סלקטיבית להפחתת פליטת תחמוצת חנקן בעד 90 אחוז על ידי המרת הגז לחנקן ומים בלתי מזיקים.

MSC Seascape תעזוב את ניו יורק ב-8 בדצמבר ותפליג לנמל הבית החדש שלה, מיאמי, שם היא תתחיל להפליג לאיים הקריביים ולאיי בהאמה לקראת עונת הפתיחה שלה. ספינת הדגל החדשה לארה"ב תציע שני מסלולים מנוגדים:

מזרח הקאריביים: מתקשר לשמורה הימית Ocean Cay MSC ולנסאו באיי בהאמה, סן חואן בפורטו ריקו ופוארטו פלטה ברפובליקה הדומיניקנית
מערב הקריביים: מתקשרים לשמורה הימית Ocean Cay MSC, קוזומל במקסיקו, ג'ורג' טאון באיי קיימן ואוצ'ו ריוס בג'מייקה

לכל החדשות >>>