22/04/2024

קרן MSC, קבוצת MSC ו-MERCY SHIPS INTERNATIONAL מתאחדים לבניית אוניית חולים חדשה

אוניית בית החולים החדשה שנבנתה תרחיב את ההשפעה של הניתוחים משני החיים של Mercy Ships – טיפול בהרדמה והחינוך הכירורגי עבור הדורות הבאים של חולים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות באפריקה שמדרום לסהרה.

ז'נבה, שוויץ, 22 באפריל 2024, הסכם פורץ דרך בין קרן MSC קבוצת, MSC וארגון הצדקה Mercy Ships International  מתכןנם לבניית אוניית בית חולים חדשה לגמרי שתספק ניתוח והדרכה חינם מדי שנה לאלפי אנשים באפריקה.

ב-8 באפריל, יו"ר קבוצת MSC וקרן MSC, קפטן ג'אנלואיג'י אפונטה, דייגו אפונטה, נשיא קבוצת MSC וחבר מועצת המנהלים של קרן MSC ומייסד Mercy Ships דון סטפנס סיכמו הסכם להזניק את הפרויקט החדש הזה עם תרומה נדיבה של MSC המשקפת את מחויבותם של המנהיגים בעלי החזון לתמוך בגישה לשירותי בריאות קריטיים לדורות הבאים.

"ביליתי חלק מילדותי ושנותיי הראשונות בתעשיית הספנות בקרן אפריקה, זה אזור קרוב ללבי. ראיתי ממקור ראשון את האתגרים העומדים בפני קהילות מקומיות רבות שם וזה עיצב את האמונה שלי ששיפור הזמינות של שירותי בריאות יביא להן השפעה אמיתית ומתמשכת. זה היה משמח ביותר לעבוד עם דון ולספק את התמיכה המכריעה הזו דרך הארגון הייחודי שלו Mercy Ships, השותפות שלנו קצרה תוצאות יוצאות דופן כבר וכעת אנחנו על סף הרחבת הצי שלהם כדי להגדיל את התמיכה הזו. אני באמת מצפה לראות את הספינה החדשה הזו מפליגה כדי לעזור לקהילות נוספות ברחבי אפריקה ", אמר קפטן אפונטה, מייסד קבוצת MSC.

מאז נוסדה Mercy Ships ב-1978, היא סיפקה יותר מ-117,000 פרוצדורות כירורגיות מיוחדות. ניתוחים אלו כוללים שחזורי פה וחך שסועים, שחזור בכוויות קשות, תיקון לבעיות אורטופדיות בילדים, תיקון שפה וחך שסועים, רפואת עיניים ושירותי שיניים. Mercy Ships, ארגון לא ממשלתי, מחויב גם להגביר את היכולות של מערכות הבריאות המקומיות באמצעות תוכניות חינוך, הכשרה והסברה כירורגית בעיצוב בר-קיימא. Mercy Ships סיפקה הכשרה נוספת ליותר מ-54,300 אנשי מקצוע מקומיים בתחומי התמחותם.

הרחבת הצי שלה עם אוניית בית חולים חדשה שנבנתה במיוחד ותוכננה למפרטים דומים ל-Global Mercy™ עם התמקדות במרחבי אימון ייעודיים, תאפשר ל-Mercy Ships להגדיל את יכולתה לשתף פעולה עם מדינות מארחות במאמצי הדרכה והסברה.

הצורך להאיץ את הגישה לטיפול כירורגי ולחינוך כירורגי באפריקה שמדרום לסהרה נותר ברור מאוד. בנאום קבלת הפנים שלו בוועידת המכללה לכירורגים של מערב אפריקה (WACS) לאחרונה בפריטאון, סגן הנשיא מוחמד ג'ולדה ג'אלו מסיירה ליאון הצהיר כי המדינה עדיין מתמודדת עם 91% צרכים כירורגיים שלא נענו. בהדגיש את ההתקדמות שכבר הושגה, הוא דחק במאמצים שיתופיים להתמודד עם חסרונות כירורגיים.

דון סטפנס, מייסד Mercy Ships, אישר את החזון של Mercy Ships לשרת מדינות אפריקאיות עם טיפול כירורגי וחינוך בטוחים. "ההשקעה של רבים ברחבי העולם בצי של ספינות בית חולים מובטחת על ידי העתיד של כלי השיט החדש שלנו. המשימה של Mercy Ships להביא תקווה וריפוי אפשרית רק על ידי נדיבותם של השותפים והצוות המתנדב שלנו, והשגחה אלוהית. היום אני אסיר תודה ל-MSC על תמיכתם".

הפעלת אוניית בית חולים כרוכה בהובלת כמויות גדולות של אספקה ​​חיונית על פני אוקיינוסים וימים כדי לתמוך באופן רציף בפעילויות כירורגיות והדרכה.  MSC ו -Mercy Ships היו שותפות מאז 2011, כאשר קבוצת MSC מבטיחה תמיכה לוגיסטית ואספקת מכולות של אספקה ​​לכל נמלי השירות. תמיכת התשתית והמומחיות הלוגיסטית שמספקים הצוותים שלה באפריקה נעים מסוכנות השילוח המקומית של MSC ומסופי MSC ו-TiL המטפלים במטענים ועד שירותי לוגיסטיקה, אחסון ותחבורה יבשתית של MSC ו MEDLOG. בנוסף לכך, MSC סיפקה ייעוץ טכני נרחב וניסיון בהכנה לאונייה החדשה, תוך עבודה עם Mercy Ships לפיתוח עיצוב שהוא פיתוח מבחינת יעילות לצרכי הארגון.

האונייה החדשה תכלול חללי מגורים שיכילו כ-600 אנשי צוות ואורחים על הסיפון. בית החולים שלה ישתרע על פני שני סיפונים ו-7,000 מ"ר, הכולל שישה חדרי ניתוח, מעבדה מאובזרת וחללי אימון חדישים כמו מעבדת סימולציה. זה מאפשר ל-Mercy Ships לחזק מערכות כירורגיות מקומיות במהלך 10 החודשים שלה בנמל.

Gert van de Weerdhof, מנכ"ל Mercy Ships אמר: "אניית בית החולים החדשה הזו מביאה ציוד ומתקנים חדישים לתמיכה במדינות שאנו משרתים. כלי השיט החדש הזה והצוות העתידי שלה יאפשרו לענות על צרכי הניתוח, תוך תמיכה במדינות המארחות בזמן שהן מפתחות מערכות בריאות עם הדור הבא של אנשי המקצוע הרפואיים שלהן".

 

דייגו אפונטה, נשיא קבוצת MSC וחבר במועצת המנהלים של קרן MSC אמר: "תמיד התלהבתי מאפריקה ונדהמתי מהאופי יוצא הדופן והמכובד של היוזמה של דון כשהיא הוצגה לראשונה, ואלה גרמו לי לרצות להיות מעורב באופן משמעותי. Mercy Ships מביאה תמיכה מוחשית וקונקרטית לאלפי משפחות ברחבי האזור, ועם הנוכחות הגדולה של MSC Group שם יש לנו חובה להחזיר לקהילות המקומיות. כלי השיט הזה הוא עוד אבן דרך בחזון שלנו לתמוך ביבשת אפריקה בהשגת גורל משגשג ובר קיימא באמת"

 

"כחברת הספנות הגדולה בעולם, הטווח הגלובלי של קבוצת MSC והמומחיות שאין דומה לה בספנות ולוגיסטיקה מתיישבים בצורה חלקה עם המטרות האצילות של Mercy Ships ומעצימים את כוחה של חמלה מעבר לגבולות. בתחילת שותפות זו לפני יותר מ-12 שנים, הבנו שאנו נמצאים בעמדה ייחודית לשחרר את Mercy Ships להתמקד בעבודתה ההומניטרית באפריקה שמדרום לסהרה".

דניאלה פיקו, מנכ"לית קרן MSC אמרה: "אנו גאים מאוד בתמיכתנו ב-Mercy Ships באמצעות מתן מענקים ותרומות, ובהשפעות המהפך שהיו לשירותים וההכשרה החינמית שלהם על 18,000 אנשי מקצוע רפואיים ומנהיגי קהילה, ו-30,300 חולים בכל הגילאים דרך 33,200 ניתוחים מאז 2011.

"כשהתחיל הדיון עם מייסד Mercy Ships דון סטפנס, לבנות אונייה חדשה ביחד, שמחתי לאפשר את המחויבות המשנה את המשחק ללוות את Mercy Ships בעשורים הקרובים".

אודות קרן MSC

קרן MSC שבסיסה בז'נבה, שוויץ, היא הישות הפילנתרופית של קבוצת MSC. הקרן, שהוקמה על ידי משפחת אפונטה בשנת 2018, תומכת במטרות לשימור הסביבה, תמיכה בקהילה, חינוך וסיוע חירום. המשימה שלה היא להשתמש בטווח הגלובלי של MSC ובידע על הים כדי לנקוט בפעולה שתורמת להגנה וטיפוח של כדור הארץ ואנשיו. למידע נוסף, בקרו בכתובתhttp://www.mscfoundation.org  ועקבו אחרינו בלינקדאין, פייסבוק ואינסטגרם.

אודות חברת הספנות בים התיכון MSC

חברת הספנות MSC שבסיסה בג'נבה, שוויץ, היא מובילה עולמית בתחום התחבורה והלוגיסטיקה, בבעלות פרטית ונוסדה ב-1970 על ידי ג'אנלואיג'י אפונטה. כאחת מקווי השילוח המובילים בעולם למכולות, ל-MSC 675 משרדים ב-155 מדינות ברחבי העולם, כאשר קבוצת MSC מעסיקה כמעט 200,000 עובדים. עם גישה לרשת משולבת של משאבי תחבורה כבישים, רכבת, אווירית וימית המשתרעת על פני הגלובוס, החברה מתגאה במתן שירות גלובלי עם ידע מקומי. קו הספנות של MSC מפליג על יותר מ-300 נתיבי סחר, פונה ל-520 נמלים, ומכוון לאפס פחמן נטו עד 2050. למידע נוסף על המסע שלנו לאפס פליטות גזים בקרו בכתובת  www.msc.co.il/sustainability.

 על Mercy Ships:

Mercy Ships מפעילה אוניות בית חולים המספקות ניתוחים בחינם ושירותי בריאות אחרים לאלה עם גישה מועטה לטיפול רפואי בטוח. ארגון בינלאומי מבוסס אמון, Mercy Ships התמקד כולו בשיתוף פעולה עם מדינות אפריקאיות בשלושת העשורים האחרונים. בעבודה עם שותפים בארץ, Mercy Ships מספקת גם הכשרה לאנשי מקצוע רפואיים מקומיים ותומכת בבניית תשתית רפואית בארץ כדי להשאיר השפעה מתמשכת.

 בכל שנה, יותר מ-3,000 אנשי מקצוע מתנדבים מלמעלה מ-60 מדינות משרתים על סיפון שתי ספינות בית החולים הלא-ממשלתי הגדולות בעולם, ה-Africa Mercy® וה-Global Mercy™. אנשי מקצוע כמו מנתחים, רופאי שיניים, אחיות, מאמני בריאות, טבחים ומהנדסים מקדישים את זמנם וכישוריהם כדי להאיץ את הגישה לטיפול כירורגי, מיילדות והרדמה בטוחים. Mercy Ships נוסדה בשנת 1978 ויש לה משרדים ב-16 מדינות וכן מרכז שירות אפריקה בדקר, סנגל. למידע נוסף, בקרו ב-mercyships.org ועקבו אחר @MercyShips במדיה החברתית.

לכל החדשות >>>