6/11/2023

MSC CRUISES מעשירה את תוכנית הבידור שלה עבור האורחים הצעירים ובני הנוער עם אפשרויות מהנות יותר ליצירת חוויות וזיכרונות לכל החיים

  • תכנית הצעירים והנוער המועשרת החדשה היא דוגמה למחויבות המתמשכת של MSC Cruises לספק למשפחות חוויות מעשירות בים
  • מועדון הצעירים והנוער ירחיב את שעות הפתיחה בנוסף ל- 8 שעות של פעילויות ובידור חי
  • תוכנית מוזיקה חדשה ומקורית בשם "Ocean Cay: A cabin 12006 story" בכיכובו של משפיען הנוער מריק האנה

ז'נבה, שוויץ, 6 בנובמבר 2023 – MSC Cruises חשפה תוכנית חדשה ומורחבת לצעירים ונוער בכל אניות הצי שלה, המלווה בקליפ מוזיקלי חדש של MSC Cruises לבני נוער ומוקדשת לשמורה הימית Ocean Cay MSC.

החל מה- 15 בנובמבר 2023, שעות פעילות מועדון הצעירים והנוער בכל האניות של MSC Cruises יורחבו בנוסף לשמונה שעות של פעילויות ובידור חי כל יום. במהלך היום, אורחים בגילאים 12-17 יוכלו ליהנות מגישה למתקנים הייעודיים להם כגון קונסולות, משחקים וטכנולוגיות VR העדכניות ביותר.

האורחים יהנו גם ממגוון פעילויות מאורגנות על הסיפון כמו ספורט, משחקים חדשניים, בילוי כיפי בפארק המים, כמו גם ארוחת ערב במיוחד  לאורחים הצעירים ובני הנוער. בכל ערב יתקיים מופע בלעדי ושונה לבני נוער בשעת הפריים טיים ולאחריו ערב דיסקו לבני נוער, מה שמבטיח אינספור פעילויות בידור לאורך השייט.

MSC Cruises היתה הראשונה לספק בידור ותוכן מקורי המוקדש לקהל הצעיר באינטרנט, במדיה החברתית ועל הסיפון ובעקבות הצלחתן של שתי סדרות אינטרנט מקוריות, "Kelly & Kloe onboard" ו-"Cabin 12006", MSC Cruises היא מציגה כעת קליפ מוזיקלי מקורי לנוער בפעם הראשונה – המוקדש לאי הפרטי שלה באיי בהאמה, Ocean Cay MSC Marine Reserve.

"Ocean Cay: A cabin 12006 story" יהיה זמין ב-YouTube החל מה-7 בנובמבר 2023, בכיכובו של כוכב הרשת האמריקני הסנסציוני מריק האנה, עם 32.5 מיליון עוקבים ב-TikTok ולמעלה מ-2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, יחד עם הטאלנטים האמריקאים סופי סנטלה וראלפי (Sophie Santella and Ralphy Perdomo) וכוכבת האינטרנט האיטלקיה Sespo.

מתאו מנצ'יני (Matteo Mancini), מנהל בכיר במחלקת הבידור לנוע רשל MSC Cruises: "המספר ההולך וגדל של אורחים צעירים ובני נוער על סיפון האניות שלנו מוביל אותנו באופן טבעי לעקוב אחר הטרנדים שהם הכי אוהבים. MSC Cruises מציעה להם חופשה בלתי נשכחת של 360 מעלות שמתחילה בבית, עם תוכן הבידור המקורי שלנו באינטרנט ובמדיה החברתית, ממשיך בפעילות שלנו המאורגנת על ידי מועדון הצעירים והנוער שלנו וממשיך לאחר ההפלגה, הודות לבני הנוער עצמם שהופכים להיות היוצרים והשגרירים הדיגיטליים שלנו".

מנצ'יני ממשיך: "כשאנשים שואלים אותנו מדוע MSC Cruises זכתה בפרס בבינלאומי כ"חברת השייט הטובה ביותר למשפחות" במהלך השנים, התשובה היא פשוטה: אנחנו מקשיבים לאורחים הצעירים שלנו ובונים את הנאמנות שלהם. תוכן הבידור המקורי של MSC Cruises, שהופק על ידי חטיבת הנוער שלנו, הגיע למעל 11.9 מיליון כניסות באינטרנט, 64 מיליון הופעות ולמעלה מ-4 מיליון אינטראקציות בין האורחים הצעירים ובני הנוער באמצעות ההאשטאגים הרשמיים #mscteens #cabin12006 ."

סטיב ליאת'ם (Steve Leatham), ראש מחלקת הבידור MSC Cruises:

"אנחנו בקשר הדוק עם הטרנדים והדרישות של הקהל הצעיר שלנו והנוער שהם האורחים ההרפתקנים ביותר שלנו. אנו משקיעים באופן פעיל בחומרה ובתוכנה המובילים בתעשייה, כדי לבדר, לרגש ולגרום להם לגלות מעורבות בדרכים שהם רק יכולים לדמיין. אנו גם מודעים לכך שתוכן חזק באינטרנט יכול להיות שגריר טוב עבורינו וגם לאפשר להתחיל לחוות את החופשה כבר לפני העלייה לאנייה ולהמשיך הרבה לאחר סיום השייט, עבור משתמשי המדיה החברתית הנלהבים ביותר שלנו".

MSC Cruises בשיתוף עם Jumpcut Media הפיקו סרטון וידאו חדש שבויים על ידי אלסנדרו ואלבונסי (Alessandro Valbonesi), הקליפ החדש והמרגש מתאר חופשת שייט לשמורה הימית אושן קיי, ומציג קבוצת אורחים צעירים המחולקים לפי תחומי העניין שלהם בין VR, ספורט, ריקודי היפ הופ ואהבה נכזבת. על האי היפה אושן קיי באיי בהאמה הם יתאחדו ויווכחו עד כמה החיים נפלאים, במיוחד בחופשה.

השיר המקורי בשם "Ocean Cay", שנכתב והופק על ידי המפיק המוזיקלי שזכה בפרסים רבים Riccardo Scire, יהיה נגיש בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של MSC Cruises כולל באינסטגרם ובטיק טוק, מה שיאפשר לאורחים הצעירים ובני הנוער להשתמש בו כדי להפיק תוכן משלהם בזמן החופשה.

לכל החדשות >>>