Woman in ocean

01/01/2024

גלו את היופי בשייט עם MSC Cruises עם השקת הקמפיין העולמי החדש למותג "ליופי עוצמתי יותר"

  •  MSC Cruises משיקה קמפיין שיווקי גלובלי חדש – "ליופי עוצמתי יותר" – ביותר מ-30 מדינות החל מהיום
  • הקמפיין מציג את המהות של חופשת שייט עם MSC Cruises, החוגגת את החיבור הבין-אנושי, חוויות בלתי נשכחות ויעדים יוצאי דופן
  • אורחים המעוניינים לגלות את היופי שבשייט השנה יוכלו לבחור באחת מ- 22 אוניות מודרניות ואלגנטיות של MSC Cruises המפליגות ליותר מ-240 יעדים שונים ברחבי העולם

 ז'נבה, שוויץ – 01 בינואר 2024. MSC Cruises, המותג העכשווי של חטיבת השייט של קבוצת MSC משיק היום את קמפיין השיווק המשולב העולמי החדש שלו "ליופי גדול יותר".

הקמפיין מעודד את הקהל לגלות את היופי שבהפלגה בצורה מודעת יותר עם כבוד עמוק לאוקיינוס ולכדור הארץ. היופי, המיוצג בסרט, מזמין את הקהל להתנסות ביעדי העולם, בטבע ובחוויות נפלאות על הסיפון ומחוצה לו.

הקמפיין יפעל ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם ויאפשר לו ערוצי שיווק הכוללים טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות מודפסת, דיגיטל ומדיה חברתית.

הקמפיין החדש, שנוצר בשיתוף עם Dentsu Creative Italy, צולם על ידי הבמאי האוסטרלי קיקו אוהה. ידוע ביכולתו לעצב נרטיבים חזותיים משכנעים, לעורר הופעות אותנטיות מונעות דמויות, מלאכת הקולנוע עטורת הפרסים שלו מפגינה עומק ואומנות נדירים. ההפקה חתומה על ידי Birth.

האוניה הטלוויזיונית צולמה על סיפון MSC World Europa, אחת מ-22 אוניות מודרניות בצי של MSC Cruises והאוניה הראשונה של הצי שמונעת על ידי גז טבעי נוזלי (LNG) וכוללת את הטכנולוגיה הסביבתית העדכנית ביותר. MSC World Europa מציעה חוויית חופשה מעשירה בהשראת המורשת האירופית של החברה, בה האורחים יכולים ליהנות מאוכל בינלאומי, בידור ברמה עולמית, תוכניות משפחתיות עטורות פרסים והטכנולוגיה העדכנית ביותר וידידותית למשתמש.

MSC Cruises מחויבת בתוקף להשגת אפס פליטות גזי חממה נטו עבור פעילותה הימית עד שנת 2050. החברה היא גם משקיעה משמעותית בטכנולוגיות ימיות סביבתיות מהדור הבא, במטרה לתמוך בפיתוח מואץ ובזמינות שלהן ברחבי התעשייה.

במהלך שנת 2024, מי שמחפש לברוח מהיומיום ולגלות את היופי שבהפלגה יכול לבחור באחת מההפלגות של MSC יותר מ-1,000 הפלגות שונות המתקשרות ליותר מ-240 יעדים ב-85+ מדינות.

למידע נוסף על קמפיין "למען יופי גדול יותר" לחצו כאן.

לכל החדשות >>>