מדיניות קורונה – חובה לקרוא

הזמנות
2019*

צרכים מיוחדים2022-02-23T15:12:58+02:00

דרישות ניידות, רפואיות ותזונתיות

MSC Cruises והצוות שלה תמיד היו קשובים לצרכי האורחים שלהם, ושואפים ללא הרף להציע את השירות הטוב ביותר האפשרי, תוך עמידה בתקני נגישות בינלאומיים.

למידע על הסיוע שניתן על הסיפון ובמסופי הנמל שלנו, אנא עיין בסעיפים שלהלן.

תוכל גם למצוא מידע הקשור לצרכים מיוחדים בתנאי ההזמנה הכלליים , בתנאי ההובלה ובסעיף הנפוצות .

ליקויי שמיעה2022-01-17T11:07:05+02:00

מטעמי בטיחות, אורחים עם לקויות שמיעה חייבים לנסוע עם מטפל. נוסעים עם לקות שמיעה חלקית יכולים לנסוע לבד, רק אם הם מבקשים התקנה של ערכת TDD System בתא שלהם. ערכה זו, הזמינה במספר מוגבל בכל האוניות, כוללת התקני אור ורוטט, טלפון טקסט ושעון מעורר אנלוגי.

יתר על כן, מגברים אלחוטיים ונורות חיווי זמינים בתיאטרון ובחדרים אחרים. נורות חיווי זמינות גם במעליות.

דיאליזה2022-01-17T11:07:10+02:00

אורחים העוברים טיפול דיאליזה פריטונאלית יכולים לנסוע כרגיל, ולהביא עימם את כל התרופות והציוד שעשויים להידרש במהלך ההפלגה. הטיפול הרפואי הרלוונטי זמין דרך המתקנים הרפואיים על הסיפון.

ציוד ומכונות לטיפול בהמודיאליזה יישאו על הסיפון רק על ידי חברות עצמאיות מתמחות במסלולים מסוימים. למידע נוסף על שירות זה, אנא צור קשר עם סוכן הנסיעות שלך.

ניידות מופחתת2022-01-17T11:07:11+02:00

כל הסיפונים, השטחים הציבוריים והמכרזים נועדו להיות נגישים ככל האפשר לאורחים בעלי קשיי ניידות. ייתכן שיהיו נמלים או שירותי מכרז שלא תוכל לגשת אליהם עם מכשיר ניידות מכיוון שאיננו יכולים להרים אותו. בנוסף, ישנם מספר משתנה של תאים מצוידים במיוחד הזמינים בכל ספינה בצי. מטעמי בטיחות, אורחים הזקוקים לסיוע עשויים להתבקש לנסוע עם מטפל, בהתאם למסלול הספציפי.

כסאות גלגלים זמינים על סיפון הספינות שלנו, לשימוש האורחים במהלך העלייה והורדה בלבד, או במקרה חירום. אורחים הזקוקים לשימוש מתמיד בכיסא גלגלים או בכל צורה אחרת של תמיכה חייבים להביא עימם ציוד משלהם. באחריות האורח לבדוק מול היצרנים/הספקים הרלוונטיים כי ציוד זה בטוח להעלאה ולשימוש בספינת תענוגות, ולארגן הן את משלוחו למסוף היציאה בזמן טוב לעליה והן את איסוףו. בסוף השייט.

למידע מפורט על נמלי היציאה והטיולים המתאימים לנוסעים החווים בעיות ניידות, קראו את העמודים הרלוונטיים בסעיף זה, וברגע שעלה על הסיפון בדקו את דיוק המידע הנמסר.

מיידע אותנו בכל דרישות ניידות, רפואיות ותזונתיות2022-01-17T11:07:12+02:00

מיידע אותנו בכל דרישות ניידות, רפואיות ותזונתיות

האורחים יכולים ליידע את MSC Cruises על כל דרישות מיוחדות על ידי מילוי הטופס הרלוונטי (טופס צרכים מיוחדים) הזמין כאן ובכל סוכנויות הנסיעות המוסמכות. רצוי לספק מידע זה בעת ביצוע ההזמנה, או לכל המאוחר, לא פחות מיומיים עבודה לפני היציאה.

זה מאפשר לנו זמן לספק את השירות הטוב ביותר עבור האורחים שלנו, אשר תלוי במתקנים ובמשאבים על סיפון כל ספינה. אם נודיע לאחר מועד זה, נעשה כל שביכולתנו לספק את השירותים המבוקשים, אך ייתכן שהדבר לא יתאפשר בהתראה כה קצרה.

הורד טופס

  • הזמנה על ידי סוכן נסיעות: יש לשלוח את התיעוד ישירות לסוכן הנסיעות שלך
  • הזמנה דרך אתר האינטרנט שלנו: יש לשלוח את התיעוד לכתובת הבאה: sales1@cruisesaudi.com ימנעו מהאורחים לבצע הזמנה או לצאת לדרך רק בנסיבות חריגות, ורק במקרה של איום חמור או דחוף על בטיחות האורחים או הצוות. כל הנתונים האישיים שיסופקו על ידי האורחים יטופלו באופן התואם במלואו לנו מדיניות פרטיות .למידע נוסף על השירותים המוצעים על הסיפון, כיצד להודיע לנו על צרכים מיוחדים או דרישות אחרות שאינן מוזכרות במפורש בסעיף זה, אנא צור קשר עם סוכן הנסיעות שלך.
הֵרָיוֹן2022-01-17T11:07:13+02:00

המתקנים הרפואיים והציוד על הסיפון עשויים שלא להיות מתאימים מבחינה טכנית להתמודדות עם לידה או סיבוכי הריון. לכן, מטעמי בטיחות, איננו יכולים להכניס נשים על הסיפון אשר יגיעו או עברו את השבוע העשרים וארבע להריונן עד סוף ההפלגה. ללא קשר לשלב ההיריון, יש להתייעץ עם רופא לפני היציאה לשייט כדי להעריך אם האורח כשיר לטייל.

דיאטות מיוחדות2022-01-17T11:07:18+02:00

אורחים עם אי סבילות למזון ו/או אלרגיות מתבקשים ליידע את MSC Cruises על הדרישות שלהם באמצעות טופס הצרכים המיוחדים , ולאחר שעלה על הסיפון, לאשר את צרכיהם בדלפק הקבלה – שירות האורחים ו/או עם ה-Maître d'Hôtel. אם יודיעו על כך מראש, צוות הסיפון ישמח לסייע לאורחים בבחירת מנות שאינן מכילות מזון או מרכיבים שעלולים לגרום לתגובה אלרגית.

MSC Cruises קיבלה הסמכה מ-Bureau Veritas לספק תפריטים ללא גלוטן ברחבי העולם (קוד מזון:< 20 עמודים לדקה*) במסעדות הראשיות של MSC Seaside, MSC Seaview, MSC Meraviglia, MSC Preziosa, MSC Divina, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Magnifica, MSC Poesia, MSC Orchestra ו-MSC Musica. כל המתכונים ללא גלוטן מוכנים על ידי צוות מיומן במטבחים ייעודיים על הסיפון, תוך שימוש במוצרים המאוחסנים באזורים מיוחדים בהתאם ל"פרויקט הקרוזים" של ה-Associazione Italiana Celiachia (איגוד הצליאק האיטלקי) עמה MSC עובדת בצמוד לספינות הנ"ל, שייט בים התיכון ובצפון אירופה. ב-MSC Armonia, MSC Sinfonia, MSC Opera ו-MSC Lirica, האורחים יכולים למצוא רק חטיפים נטולי גלוטן ארוזים מראש כמו ביסקוויטים, קרואסונים, עוגות ספוג ומאפינס.

לאחר השקת MSC Grandiosa ו-MSC Bellissima, נשלים את תהליך ההסמכה עם Bureau Veritas שיאפשר לנו להציע תפריטים ללא גלוטן גם בספינות אלו. התהליך צפוי להסתיים תוך חודש לאחר השקת הספינות, אז אנא בדקו זמינות של תפריטים ללא גלוטן בזמן ההזמנה.

עבור כל דרישה אחרת שאינה מוזכרת במפורש בסעיף זה, אנא צור קשר עם סוכן הנסיעות שלך.

 

*תפריטים ללא גלוטן של MSC מתאימים לאי סבילות לגלוטן, אך לא במקרה של אלרגיה לגלוטן.

מתקני בקתה2022-01-17T11:07:19+02:00

תאים נגישים, מאובזרים במיוחד לאורחים עם מוגבלויות ו/או מוגבלות בניידות, זמינות בכל אוניה בצי. אורחים הזקוקים לתא נגיש יכולים לבקש זאת בעת ביצוע ההזמנה.

הבקתות הנגישות גדולות יותר ומציעות יותר מקום לתנועה מאשר בקתות רגילות, ומגיעות עם מתקנים וציוד נוסף כדי לענות על צרכים מיוחדים.

בדוק את המתקנים הזמינים בספינה המועדפת עליך: MSC ארמוניה , MSC בליסימה , MSC Divina , MSC Fantasia , MSC Grandiosa, MSC Lirica , MSC Magnifica , MSC Meraviglia , MSC Musica , MSC Opera , תזמורת MSC , MSC Poesia , MSC Preziosa ,MSC Seaside , MSC Seaview , MSC Sinfonia , MSC Splendida , MSC Virtuosa .

ילדים בעלי צרכים מיוחדים2022-01-17T11:07:21+02:00

לילדים עם צרכים מיוחדים יש גישה רגילה לכל השירותים והמתקנים על הסיפון. למרות שצוות הבידור אינו מציע שירות טיפול בילדים, הם הוכשרו לספק מגוון רחב של בידור המיועד במיוחד לילדים.

כל הילדים, כולל בעלי צרכים מיוחדים, משויכים לאזור בילוי מסוים בהתאם לגילם. במידת הצורך, ניתן לשבץ ילדים או צעירים בעלי צרכים מיוחדים בקבוצת גיל נמוכה יותר (בהסכמת הוריהם), או לקחת חלק בפעילויות ספציפיות, יחד עם הוריהם במידת הצורך.

חיות שירות2022-01-17T11:07:24+02:00

כלבי נחייה מאומנים ומוסמכים מותרים על סיפון כל הספינות, בהנחה שהם במצב בריאותי תקין ומחזיקים בכל המסמכים הדרושים לכניסה למדינות זרות בהן ביקרו במהלך השייט.

האורח יקבל הודעה מראש על הלינה שנעשתה עבור בעל החיים, המתקנים הזמינים (במידת הצורך) והליך העלייה והירידה.

האורח אחראי באופן אישי (בעזרת המטפל אם רלוונטי) למשמורת, האכלה וטיפול כללי בבעל החיים במהלך כל השהות על הסיפון.

ליקויי ראייה2022-01-17T11:07:25+02:00

ל-MSC Preziosa, MSC Divina, MSC Splendida ו-MSC Fantasia יש שלטי ברייל בשטחים ציבוריים, במעליות ובכניסה לבקתות; לכל הספינות יש מחווני סיפון במעליות ושטחים ציבוריים נגישים, סיפונים ומכרזים. למען בטיחותם, ובהתאם לרמת המוגבלות שלהם, האורחים עשויים להתבקש לנסוע עם מטפל או כלב נחייה.

למידע מפורט על טיולי חוף נגישים, קרא את העמודים הרלוונטיים בסעיף זה, ולאחר שעלה על הסיפון בדוק את דיוק המידע שסופק.

Go to Top