05/01/2023

 

לראשונה בענף הקרוזים MSC CRUISES  מציגה שתי הפלגות היוצאות בו זמנית למסע בלתי נשכח מסביב לעולם

  • שתי אוניות MSC Cruises יוצאות היום במסלולי שייט בעולם – ראשון מסוגו בתעשיית הקרוזים
  • קרוז ליין מקבלת בברכה יותר מ-5,000 אורחים למסע מסביב לעולם על סיפון MSC Magnifica ו-MSC Poesia
  • קרוז ליין גם חושפת את גולת הכותרת הקולינרית עם שורה של שפים עטורי פרסים שיצרו תפריטים ויציגו את המיטב  שלהם.

ז'נבה, שוויץ – 5 בינואר 2023: MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם  והצומחת ביותר, איחלה לאורחיה  על סיפון MSC Poesia ו-MSC Magnifica  הפלגה נעימה כאשר שתי הספינות יצאו היום מגנואה, איטליה להפלגות בעולם בו-זמנית – הראשונה מסוגה בתעשיית הקרוזים

בהפלגה המשותפת,שתי הספינות יתפצלו בקצה הים התיכון למסלולים שונים ברחבי העולם. האורחים יגלו את העולם ללא צורך לארוז מחדש את המזוודה שלהם במהלך ההפלגה הבלתי נשכחת של 119 יום על סיפון MSC Magnifica וטיול של 117 יום על סיפון MSC Poesia.

לא רק שהאורחים יזכו לבקר בכמה מהיעדים המרהיבים בעולם במהלך השייט שלהם, אלא שהם גם יוכלו לראות עולם גם דרך בלוטות הטעם.

בנוסף לאפשרויות הקולינאריות הבינלאומיות האיכותיות הצפויות לאורחי MSC Cruises, מי שיפליג בהפלגות העולמיות של 2023 יוכלו לחוות משהו מיוחד במיוחד עם תפריטים שנוצרו על ידי שורה של שפים עטורי פרסים.

שפים אלה יצטרפו להפלגות במרווחי זמן שונים כדי להכין תפריט שלם משלוש עד ארבע מנות, שכל אחת תציג את מיטב המטבחים מכל העולם.

– על סיפון שתי הספינות: השף והמסעדן  הברזילאי הוותיק Allan Vila Espejo יגישו תפריט הכולל מרק מניוק אותנטי ותבשיל דגים בסגנון באהיה עם פלפל מתוק וחלב קוקוס

– על סיפון MSC Magnifica: השף הפרואני הנודע ג'יימס ברקמאייר יגיש תפריט מרהיב הכולל לחי עגל פרואני ופודינג קרמל מקומי "Suspiro de Lucuma"

– על סיפון MSC Poesia: השף היפני-אמריקאי בעל  המוניטין  הבינלאומי רוי יאמאגוצ'י יגיש תפריט בולט הכולל צלעות חזיר טרייאקי בגריל עם צ'ימיצ'ורי הוואי

– על סיפון MSC Poesia: השף השוודי, איש הטלוויזיה והסופר ניקלאס אקסטדט, בעל כוכב מישלן, יגיש מנות בהשראת מרכיבים טבעיים והאתוס שלו מהחווה לאוקיאנוס.

  • אם זה לא מספיק, השפים גם יהיו בהישג יד כדי לקבל את פני האורחים באופן אישי בזמן שהם טועמים את המטעמים שלהם במסעדות המרכזיות של האוניה.
  • כדי להעשיר עוד יותר את חוויות האורחים MSC Cruises יצרה בקפידה גם תוכנית העשרה מיוחדת עם הכל, החל מגילוף קרח וטעימות שמפניה, מגוון רחב של הרצאות אורח בנושאים מומחים, יותר מ-30 מופעי הפקה שונים בקנה מידה מלא, בדרנים אורחים ושיעורי ריקוד , בתי ספר לשפות ועוד!
  • אורחים שעדיין רוצים לברר לעומק את מה שצפוי ב-2023 יכולים להזמין את החדרים האחרונים שנותרו לקטעים קצרים יותר של ה-MSC World Cruises 2023,
  • ביציאה בינואר 2024, תאים עדיין זמינים לשייט העולמי של MSC 2024, עם מסלול מדהים, חדש לגמרי הכולל 52 יעדים מדהימים ב-31 מדינות שונות. ניווט בים הים האדום, דרום אפריקה, דרום אמריקה, הקריביים, ארה"ב וקנדה, לפני החזרה לאירופה דרך גרינלנד ואיסלנד.
  • אחד המאפיינים הבולטים של השייט העולמי לשנת 2024 הוא קטע שמגלה את האמזונס הברזילאי
  • למידע נוסף, בקר ב https://msccruises.co.il/

 

על MSC Magnifica

MSC Magnifica תאפשר לאורחים לטייל בנוחות ובסטייל. נבנתה בשנת 2009, האוניה מתהדרת בעיצוב מופתי ועידון רגוע, עם כל המאפיינים המייחדים כל ספינת MSC Cruises,  כולל  מרפסת מוגדלת יותר ביחס לאוניות אחרות, שירות באיכות גבוהה, אפשרויות אוכל טריות ואותנטיות כולל פינות אוכל גדולות עם ארבעה מסעדות ו-11 ברים, תאים מודרניים ונוחים וכן מגוון רחב של פעילויות בילוי ופנאי עם בריכת שחייה עם גג הזזה. ממסעדות הגורמה המגישות מאכלים מוכנים עם מרכיבים טריים והשראה אותנטית מרחבי העולם ועד למגוון הרחב של הצעות בידור ברמה עולמית כולל קזינו בקנה מידה מלא, דיסקוטק פנורמי, טרקלין סיגרים, קולנוע 4D ועוד הרבה יותר – האורחים ירגישו את תשומת הלב לפרט בשירות ובעיצוב שהוא סימן מסחרי עבור MSC Cruises.

 

על MSC Poesia

האורחים ישוטו בסטייל ובנוחות על סיפון MSC Poesia – "שירה של MSC Cruises אל היופי של הים". על הסיפון, האורחים ייכנסו לעולם מעודן של נוחות עם עיצוב אלגנטי. יש כל כך הרבה על  מה להתענג, ממפל המבואה המרהיב ועד לגן הזן, בר סושי יפני אותנטי ומרכז בריאות מפואר MSC Aurea Spa עם חדר אדים, סאונה עם מגוון טיפולים מפתה. לפעילים יותר יש מגרש כדורסל וטניס, שאפלבורד, חדר כושר חדיש ואזור מיני גולף. בנוסף 3 בריכות שחייה, 4 ג'קוזי ומסך קולנוע ענק לצד הבריכה, רק כדי לציין כמה מהמאפיינים של MSC Poesia.

לכל החדשות >>>