15/05/2024

האונייה החדשה MSC WORLD AMERICA תציע את מועדון ה"יאכט קלאב" הגדולה והעדכנית ביותר להפלגות בקאריביים

• MSC יאכט קלאב הוא אחד משבעת האיזורים המיוחדים של MSC World America, המציע איזור מבודד של פרטיות, בלעדיות ויוקרה.
• קונספט "אונייה בתוך אונייה" על סיפון MSC World America כולל שתי סוויטות מנהלים מפוארות, מרפסת שיזוף דו-מפלסית פרטית, בתוספת בר ומסעדה פרטיים עם נוף מדהים.

ג'נבה, שוויץ, – 15 במאי 2024 – MSC Cruises מציגה את הקונספט הגדול והיוקרתי ביותר שלה MSC יאכט קלאב בחופי צפון אמריקה עם ההשקה MSC World America באפריל 2025. MSC World America מהווה קפיצת מדרגה עבור מחלקה משודרגת של חברת השייט ותפתח עולם חדש של שייט עם מקומות המותאמים במיוחד לשוק האמריקאי. אוניית הדגל החדשה תהיה גם הראשונה שתכלול שבעה איזורים על הסיפון שנועדו לאפשר לאורחים בכל הגילאים לבחור את ההרפתקה החגיגית שלהם ולהפיק את המרב מזמנם על הסיפון.אחד משבעת האיזורים של האונייה- מועדון היאכטות MSC – מציע איזור נפרד ואקסלוסיבי בתוך ההתרגשות של האונייה הגדולה יותר. אורחים באחת מ-152 הסוויטות היוקרתיות יכולים להתפנק בשירות אישי שאין שני לו ובחללים אקסקלוסיביים. ככל שהביקוש לחוויות שייט גבוהות גדל, MSC Cruises לוקחת את המושכות ומובילה על ידי שיפור תפיסת "אונייה בתוך אונייה " המובילה בתעשייה.כריסטיאן קומירלה, מנהל ביצועי המותג, MSC Yacht Club אמר, "MSC World America ייקח את המוצר MSC יאכט קלאב שלנו לגבהים חדשים כמועדון היאכטות הגדול ביותר בשוק בצפון אמריקה. עם שירותים אקסקלוסיביים, שירות מהשורה הראשונה והטבות יוקרתיות, MSC יאכט קלאב מציע חופשה שלווה לאורחים המעדיפים חוויית שייט מרגיעה ומבודדת יותר, אך עדיין יש להם גישה להתרגשות של הבידור, הקולינריה המיוחדת של האונייה ומתקנים אחרים. . לאורחי יאכט קלאב MSC ב-MSC World America תהיה גם גישה לאושן האוס ב-אושן קיי השמורה הימית, המספקת חוויה נעלה באי הפרטי שלנו באיי בהאמה עם חוף פרטי ומסעדה יחד עם שירות אישי. עם חוויה על הסיפון שנמשכת ברגע שהאורחים מגיעים לחוף באושן קיי, יש כל כך הרבה יתרונות לשיט ביאכט קלאב MSC ואנחנו נרגשים להציע את החידושים האחרונים והטובים ביותר לשייט של MSC World America בקריביים.

נקודות השיא של מועדון היאכטות MSC ב-MSC World America כוללים:

מרפסת שיזוף רחבת ידיים – לאורחים יהיה הרבה מקום להירגע ולהתבונן בנופי הים עם חלל חיצוני המשתרע על פני שני סיפונים. הסיפון התחתון יכלול בר וגריל עם פינת ישיבה מורחבת בו האורחים יכולים לאכול משהו לארוחות בוקר וצהריים, או ליהנות מקוקטייל תוך כדי צפייה בשקיעה. הסיפון העליון הוא נווה מדבר פרטי מושלם לבילוי ליד הבריכה, לטבול בג'קוזי או להירגע בביתן פרטי מסוגנן. בפעם הראשונה, אורחי MSC יאכט קלאב על הסיפון יוכלו לקבל שירות מהבר הסמוך והגריל בכל אזור המרפסת.

סוויטות מנהלים בעלות מספר חדרים – סוויטות בעלים יוקרתיות במיוחד מציעות חדר שינה מעוצב להפליא עם חדר ארונות וחדר רחצה מפואר עם אמבטיה אימפריאלית בגודל מלא. אזור מגורים ופינת אוכל נפרדים עם חלונות מהרצפה עד התקרה נפתחים למרפסת פרטית מרווחת עם ג'קוזי ופינת אוכל באוויר הפתוח.

סוויטות דופלקס – יאכט קלאב MSC של MSC World America יכיל סוויטות דופלקס המשתרעות על פני שני סיפונים המושלמות עבור משפחות או קבוצות גדולות יותר המטיילות יחד. בסיפון התחתון, אזורי האוכל והסלון מציעים שפע של מקום להירגעות עם הנוחות הנוספת של חדר רחצה לאורחים. בקומה העליונה, חדר השינה הראשי מגיע עם חדר רחצה משלו. הסוויטות מציעות גם שפע של מרחב חיצוני למנוחה ושיזוף, כאשר חלק מהסוויטות אפילו מתהדרות במרפסת שמש פרטית דו-מפלסית ובג'קוזי פרטי.

חווית היאכט קלאב של MSC

יאכט קלאב MSC מציע לאורחים עולם של פרטיות ובלעדיות על סיפון של אוניות נבחרות של MSC Cruises מאז שהקונספט הוצג בשנת 2008, תוך שהוא מאפשר להם ליהנות מהמגוון הרחב של אפשרויות בילוי וקולינריה על הסיפון. אורחים השוהים ביאכט קלאב MSC יחוו שירות שאין שני לו מרגע הצ'ק-אין עם העלייה למטוס, צוות קונסיירז' מסור, שירות עוזר אישי זמין 24/7, שירות חדרים משודרג ואזורים פרטיים.

חבילת משקאות פרימיום, אינטרנט מהיר, גישה לספא תרמי ועדיפות למקומות הבילוי של האונייה כלולים כולם כחלק מחוויית MSC Yacht Club.

על הסיפון, לאורחי יאכט קלאב MSC תהיה גישה לאזורים פרטיים, לרבות טרקלין Top Sail שבו הם יכולים לחזות בנופים פנורמיים שובי לב של האוקיינוס ​​תוך שהם נהנים ממשקאות בעבודת יד, מתאבני גורמה וקינוחים. מסעדת MSC יאכט קלאב כוללת תפריט עם שירות של חמישה כוכבים ומבחר של היינות הטובים ביותר עם שירות סומלייה בהישג יד.

כשהיא תצא להפלגה באפריל 2025, MSC World America תפליג לשמורת אושן קיי, האי הפרטי של MSC Cruises באיי בהאמה. שיפורים מתמשכים באי – שעתידים להסתיים לפני השקת האונייה- כוללים הרחבה של הבר והמסעדה אושן האוס, שזמינים בלעדית לאורחי יאכט קלאב MSC. שירותים נוספים כוללים אזור חוף פרטי הכולל מיטות שיזוף וביתנים עם שירות עוזר אישי.

.

לכל החדשות >>>