19/07/2023

צאו למסלול של פעם בחיים בסתיו הקרוב לאיטליה, טורקיה ויוון
על סיפון MSC Poesia

• מסלול ייחודי של 11 לילות הכולל שני נמלי עגינה בטורקיה כולל שהות ממושכת באיסטנבול
• השייט מציע שלושה נמלי עגינה באיטליה, המאפשרים לאורחים לבקר אפילו עוד מהיעדים המובילים שלה
• הגעה לפיראוס מאפשרת גישה נוחה למונומנטים עתיקים מרהיבים באתונה, יוון

ז'נבה, שוויץ, 19 ביולי 2023 – האנייה MSC Poesia מציעה מסלול שייט מהפנט לסתיו הקרוב, ולוקחת את האורחים למסע מרהיב כדי לגלות את התרבות העשירה ואת היופי של כמה מהיעדים המבוקשים ביותר בים התיכון. מסלול זה ארוך יותר ויכלול הגעה לערים עוצרות הנשימה קושדאסי ואיסטנבול (עם שהות ממושכת) בטורקיה, פיראוס הקרובה לאתונה ביוון וכן גנואה, פאלרמו וצ'יוויטווקיה לרומא באיטליה, המציעות אינספור חוויות ייחודיות וזיכרונות בלתי נשכחים.

מספטמבר עד נובמבר 2023 MSC Poesia מציעה מסלול ייחודי בן 11 לילות, שישאפשר לאורחים לנצל לחלוטין את האתרים ההיסטוריים המרתקים בכל יעד, בארכיטקטורה יוצאת דופן, בתענוגות קולינריים טעימים ונופים יוצאי דופן, תוך ניצול מזג האוויר הנעים של הסתיו, המושלם לטיולים ופעילויות חוץ.

בזמן השייט עצמו על האנייה MSC Poesia האורחים יוכלו להירגע בחדרי האירוח המסוגננים והנוחים של האנייה, ליהנות מבידור ברמה עולמית, מאפשרויות לארוחות גורמה מגוונות, הצעות לפעילויות משפחתיות עטורות פרסים וממתקני ספא ובריאות הנפש חדישים. MSC Cruises תספק הן על הסיפון והן על החוף, מגוון רחב של פעילויות וטיולים מהנים לאורחים בכל הגילאים, וכל אחד יכול למצוא את הפעילויות המתאימות לו.

לגלות את הקסם הנצחי של גנואה – איטליה
עיר הנמל המקסימה גנואה תהיה התחנה הראשונה במסלול של MSC Poesia שאף אורח לא ירצה לפספס. עיר זו מציעה שלל אטרקציות, כולל המונומנטים ההיסטוריים שלה, הכנסיות היפות, הארמונות המדהימים, האקווריום המפורסם בעולם, נופים יפיפיים של הנמל והסמטאות הציוריות שמלאות במסעדות מצוינות, בתי קפה וחנויות. האורחים יכולים לנצל את סיורי החוף יוצאי הדופן שמציעה MSC Cruises, כולל טיול לאורך ויה גריבלדי עם ביקור בארמונות המרהיבים של גנואה, כולל ניקולוסיו לומלינו (Nicolosio Lomellino) ופאלאצו ביאנקו (Palazzo Bianco), או טיול בריביירה הליגורית (Ligurian Riviera) לעבר שלושה מהיעדים היקרים ביותר שלה: פורטופינו, קמוגלי (Camogli) וסנטה מרגריטה, כדי לספוג את היופי הטבעי של הכפרים החלומיים שלהם הנפרשים לחופי הים.

לצעוד לתוך הקסם של קושאדאסי – טורקיה
מסלול השייט של MSC Poesia יכלול שני נמלי עגינה בטורקיה, מה שיאפשר לאורחים יותר הזדמנויות ליהנות מהערים הפנטסטיות של טורקיה. התחנה הראשונה ברשימה היא עיירת הנופש קושדאסי, השוכנת לאורך הים האגאי הנוצץ. עיר דינמית זו היא יעד פופולרי שזכה לשבחים בזכות קווי החוף המדהימים שלה, החופים עם החול הלבן, האתרים ההיסטוריים וכמה ממטעמי המטבח הטורקי היוצא מן הכלל. מכאן, האורחים יוכלו לבקר בעיר הסמוכה אפסוס, הבולטת בעתיקות, במקדשים ובמרחצאות המפוארים שלה. אחד מהסיורים הבולטים ביותר של MSC Cruises יאפשר לאורחים לראות את האתרים הארכיאולוגיים שלה בסיור של חצי יום, הכולל ביקור בבית של מריה הבתולה, הנחשב כמקום שבו בילתה את ימיה האחרונים, כמו גם הספרייה של סלסוס (Celsus) המפורסמת ושרידי מקדש אדריאנוס (Hadrian's Temple).

לחוות את התרבות הצבעונית של איסטנבול – טורקיה
התחנה הבאה במסע תכלול שהות ממושכת באיסטנבול, העיר הגדולה בטורקיה, הממוקמת בין שתי יבשות, אירופה ואסיה. עיר מגוונת ומרגשת זו, המפורסמת בתרבות ובהיסטוריה העשירה שלה, בוודאי תוכל להציע לכל אחד משהו שהוא יאהב עם אינספור המוזיאונים, המסגדים הגדולים, הבזארים הצבעוניים, המבנים ההיסטוריים, המסעדות המצוינות והנופים המהפנטים שלה. הסיורים של MSC Cruises יעניקו לאורחים את ההזדמנות לבקר בכמה מהאתרים המפורסמים שלה, לרבות המסגד הכחול וארמון טופקאפי (Topkapi Palace).

להתענג על נפלאות אתונה – יוון
אחרי טורקיה, האנייה תעשה את דרכה לפיראוס, שם נמצא הנמל הגדול ביותר ביוון, עם שפע של פעילויות מהנות בתקופה הקסומה הזו של השנה. עיר הנמל הזו ממוקמת בצורה מושלמת ליציאה לסיור בעיר הסמוכה אתונה, בירת יוון ואחת הערים העתיקות בעולם, המלאה בפלאי טבע מרשימים. מהמונומנטים העתיקים המפוארים שלה, הארכיטקטורה היוונית המופלאה ומטעמי המטבח היווני המגרים, זהו ללא ספק יעד חובה למטיילים סקרנים. MSC Cruises תוציא סיורים רבים שיגלו את המורשת התרבותית של העיר, כולל סיור באטרקציות הידועות של העיר, האקרופוליס האגדי: המצודה העתיקה והמפוארת בראש הגבעה המשקיפה על העיר אתונה, ממנה האורחים יוכלו לצפות בפרתנון, שהוא המקדש המוקדש לאלא היוונית העתיקה הבולטת באתונה, ואנדרטאות הבולטות של יוון.

ללכת לאיבוד ביופי של פאלרמו – איטליה
המטיילים יזכו לחוות את היופי של דרום איטליה כשירדו בנמל הבא בפאלרמו, בירת האי סיציליה, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בארכיטקטורה הערבית-נורמנית, בארמונות המפוארים והכנסיות, במורשת הקולינרית ובחופים המדהימים שלה. הסיורים של MSC Cruises מציעים שפע של פעילויות מרגשות, לרבות ביקור בנקודות המרכזיות של העיר, כמו הארמון העתיק שלה, פאלאצו דיי נורמני ותיאטרון מאסימו, בית האופרה השלישי בגודלו באירופה, או טיול בעיירה מונריאלה (Monreale), הממוקמת על מדרון ההר (Monte Caputo) וביקור בקתדרלה שלה, המעוטרת באבני פסיפס זהובים המתארים סצינות מהתנ"ך והברית החדשה.

לגלות את הבירה העתיקה של רומא – איטליה
לסגירת המסלול המופלא הזה של MSC Poesia, האורחים יגיעו לעיירת החוף צ'יוויטווקיה (Civitavecchia), שידועה בזכות הנמל ההומה שלה. מכאן, האורחים יכולים לצאת לרומא, אחת הערים האיקוניות ביותר בעולם, מלאה בהיסטוריה, קסם ומלאה בפעילויות. לעיר התוססת והרומנטית הזו, עם שפע האטרקציות המדהימות שלה, יש מה להציע לכל אחד, כולל המטבח הדרום איטלקי המדהים שלה, הרחובות הציוריים, החנויות מענגות ומבנים היסטוריים מעוררי השראה. האורחים יכולים לגלות את העיר העתיקה בשעות הפנאי שלהם או להתפנק באחד מהסיורים של MSC Cruises, כולל ביקור בקולוסיאום האגדי, כמו גם ביקור באתרים נוספים שאסור לפספס בעיר, כגון מזרקת טרווי, פיאצה נבונה, הפנתיאון והוותיקן.

לכל החדשות >>>