06/07/2023

שש סיבות להפליג בסתיו הקרוב על האנייה
MSC MERAVIGLIA לחופשה האולטימטיבית
בניו אינגלנד וקנדה

תוכנית הסתיו של MSC Cruises מציעה מסלולי טיול מדהימים מול החוף המזרחי של צפון אמריקה ועד קנדה, ומבטיחה לאורחים חווית שייט ייחודית באמת על סיפון MSC Meraviglia.

MSC Meraviglia מפליגה בניו יורק כל השנה ומציעה הפלגות נבחרות לניו אינגלנד וקנדה באפריל, מאי, אוגוסט וסתיו 2024.

לונדון, בריטניה – 06 ביולי 2023 – תוכנית הסתיו של MSC Cruises מציעה מסלולי טיול מדהימים מול החוף המזרחי של צפון אמריקה ועד קנדה, ומבטיחה לאורחים חווית שייט ייחודית באמת על סיפון האנייה MSC Meraviglia. האורחים יוכלו לצאת למסע בלתי נשכח בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2023 להפלגות של 10 או 11 לילות מניו יורק לניו אינגלנד וקנדה.

ניו אינגלנד וקנדה ידועות בנופים המדהימים שלהן והסתיו הוא בהחלט הזמן הטוב ביותר לבקר בהן, כדי לחזות בחילופי העונות היפים. מביקור באתרים היסטוריים מפורסמים בעולם, ועד התפעלות מהנופים המדהימים ומהגוונים התוססים המרהיבים של עלי הסתיו או התענגות על המטבחים המפורסמים של החוף המזרחי – כל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב במסלולי הטיולים הייחודיים האלה על אניית MSC Meraviglia.

בזמן הפלגה בחוף המזרחי של האוקיינוס האטלנטי, האורחים יוכלו ליהנות ממגוון המתקנים יוצאי הדופן של MSC Meraviglia ומחוויות עשירות ומגוונות על הסיפון, כולל מגוון רחב של אפשרויות לסעודה גורמה של הספינה, בידור ברמה עולמית, מתקנים עטורי פרסים למשפחות וילדים מכל הגילאים, ספא יוקרתי לבריאות הגוף והנפש והכל תוך כדי מנוחה בחדרים נוחים כדי לענות על צרכי כולם.

MSC Meraviglia מפליגה בניו יורק במשך כל השנה ותציע גם הפלגות נבחרות לניו אינגלנד וקנדה באפריל, מאי, אוגוסט וסתיו 2024.

הדגשים למסלול הסתיו של MSC Meraviglia כוללים:

1. לקחת ביס מהתפוח הגדול

מסלול השייט של MSC Meraviglia יצא מניו יורק, ויציע לאורחים הזדמנות לבקר בעיר שאף פעם לא ישנה, מלאה באין סוף חוויות בלתי נשכחות. לצפות בבניין האמפייר סטייט האייקוני ובפסל החירות, להתפעל מגורדי השחקים המסנוורים של מנהטן, ללכת לאיבוד בשכונות התוססות של העיר, לבקר במוזיאונים ברמה עולמית ועד לטיול מרגיע בסנטרל פארק כדי לראות את צבעי השלכת המלכותית, העיר המרהיבה הזו היא יעד מוביל בכל עת בשנה.

2. לחוות את האלגנטיות והקסם של NEW PORT

ניו פורט, שנמצאת בחוף הדרומי של רוד איילנד, היא עיירה קסומה לחוף הים, הידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, באחוזות ההיסטוריות המוזהבות ובנופי החוף היפים שלה. לעיר יש מגוון אטרקציות לגלות, יציאה לחוויות בלתי נשכחות, לרבות מסלול הצוק ההיסטורי שם יש מסלול הליכה לאורך קו החוף הסלעי היפהפה, האחוזות האייקוניות של ניופורט, כמה מהאחוזות המרשימות ביותר, שפעם היו ביתן של המשפחות העשירות הבולטות ביותר באמריקה, פארק פורט אדמס ההיסטורי שממנו ניתן לצפות בנופים המדהימים של נמל ניו פורט ומפרץ נראגנסט.

3. ללכת דרך ההיסטוריה של אמריקה באתרים ההיסטוריים של בוסטון

חקור את בוסטון, בירת מסצ'וסטס – עיר מודרנית ודינמית מלאה בתרבות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה צופה בארכיטקטורה החדישה של העיר או מטייל דרך שביל החופש המפורסם של בוסטון, שלאורכו ציוני דרך היסטוריים כולל בוסטון קומון, הפארק הציבורי העתיק ביותר בארצות הברית, יש שפע של אתרים לגלות. לחובבי ספורט, בקרו ב-Fenway Park ההיסטורי, האצטדיון העתיק והאגדי ביותר במייג'ור ליג בייסבול והבית של ה-Red Sox

4. לגלות את היופי הטבעי של נובה סקוטיה

נובה סקוטיה, קנדה, הידועה בכפרי הדייגים המקסימים שלה, החופים היפים וקווי החוף היפיפיים שלה, היא היעד המושלם לטעום מהיופי הטבעי של קנדה. יעד שאסור לפספס במסלול של MSC Meraviglia הוא הליפקס (Halifax), בירת החוף של נובה סקוטיה, הידועה במורשת הימית הארוכת שלה. האורחים יוכלו ליהנות מטיול באחת מהטיילות הארוכות בעולם על קו המים, המלאות במסעדות פנטסטיות ובמגוון אטרקציות תרבותיות, לבקר באתרים ההיסטוריים המרשימים של העיר כולל המצודה מהמאה ה-18 בראש הגבעה, או לצאת לדרום-מערב העיר לכפר הדייגים הקטן Peggy's Cove, הידוע בזכות המגדלור הציורי שלו בצבעי אדום ולבן, אחד מהאתרים האיקוניים הפופולריים והתיירותיים ביותר בנובה סקוטיה.

5. לבקר בטבע המדהים של ניו ברונסוויק

ניו ברונסוויק, המחוז הימי היפה בקנדה, הוא ביקור חובה בסתיו הקרוב, להרפתקאות בטבע בקו החוף המהמם, ביערות השופעים בחיות הבר השונות שלו, כולל איילים, לווייתנים וכלבי ים. האורחים יוכלו לחקור את עיר הנמל המקסימה וההיסטורית סנט ג'ון, הממוקמת במפרץ פאנדי ומציעה מגוון אטרקציות למטיילים ולחובבי טבע. בין אם זה טיול ברחובות ההיסטוריים היפיפיים, טיול רגלי או רכיבה על אופניים בשבילי הטבע היפים של פארק רוקווד (Rockwood Park) או הנופים המדהימים של מפרץ פאנדי (Bay of Fundy) שבו היו כמה מאירועי הגאות הגבוהים בעולם, יש שלל אטרקציות לכולם.

6. לגלות את המיטב של אטרקציות התרבות של פורטלנד

העיר הציורית המקסימה פורטלנד, מיין, מציעה שפע של אטרקציות תרבותיות ונופים יפים של חופי האוקיינוס האטלנטי. המטיילים יוכלו לחקור את המגדלורים הקסומים של העיר, הארכיטקטורה ההיסטורית, הפעילויות המגוונות בטבע עוצר הנשימה וכן לטעום מפירות הים הטריים ביותר במדינה. חלק מהאטרקציות המובילות בעיר כוללות את רובע הנמל הישן, שבו האורחים יכולים לצאת להליכה נעימה ברחובות המרוצפים באבן ומלאים במבנים היסטוריים, ולגלות בוטיקים, מסעדות וברים מצוינים. חובבי האמנות חייבים לעצור במוזיאון פורטלנד לאמנות המציג אוסף מרשים של יצירות של אמנים מקומיים ומפורסמים מרחבי העולם. הקדישו את הזמן לטעום את הבירה המקומית ולנסות את הלובסטר מיין המפורסם בעולם.

למידע נוסף על מסלולי ניו אינגלנד וקנדה של MSC Meraviglia, אנא לחצו כאן.

אודות MSC Meraviglia

באורך 315 מטרים ובגובה של 65 מטרים, עם 19 סיפונים מרשימים וקיבולת של עד 5,700 אורחים, MSC Meraviglia היא יעד נופש בפני עצמו עמוסה בפיצ'רים חדשניים שמספקים חוויה בלתי נשכחת:
• מועדון היאכט קלאב של MSC מציע אנייה בתוך אנייה, שבה האורחים יכולים להתענג על האקסלוסיביות והפרטיות בעולם של בחירה, המציע מתקנים פרטיים בסטייל ואירוח הכולל טרקלין פנורמי, מסעדת גורמה ובריכה ומרפסת שמש פרטיות.
• 10 סוגים שונים של חדרים לבחירתכם, כולל חדרי סינגל, החדרים הפופולריים עם מרפסת, וחדרי אירוח בסטייל מועדון היאכט קלאב של MSC –  פיצ'ר הפרימיום 'אנייה בתוך אנייה' הכולל שירות באטלר אישי, יחד עם אזורי מסעדה, טרקלין ובריכה אקסקלוסיביים.
• טיילת Galleria Meraviglia המשתרעת על פני יותר מ-90 מטר ולאורכה חנויות, מסעדות וברים תחת כיפת נורות LED מרשימה.
• 20 ברים ו-12 מסעדות, כולל מסעדת הבשרים הפופולרית Butcher's Cut והמסעדה האסייתית Kaito Sushi and Teppanyaki.
• בריכות וג'קוזי מקורות וחיצוניות, יחד עם פארק מים ומסלול חבלים.
• מופעי תיאטרון מרהיבים בתיאטרון שלנו שבו 985 מושבים.
• ספא אוראה הנרחב של MSC, המספק עיסוי, טיפולי גוף, טיפולי פנים ואזור תרמי ייעודי.
• חדר כושר בגודל 557 מ"ר הכולל ציוד חדיש מבית טכנוג'ים (™Technogym).
• מועדוני ילדים MSC Kids לגילאי 0-17, עם אזורים ייעודיים לתינוקות, פעוטות, ילדים ובני נוער, בנוסף לחווית ®Lego.

למידע נוסף על MSC Meraviglia, לחצו כאן.

לכל החדשות >>>