08/06/2023

MSC CRUISES מעניקה בטקס רשמי את שמה של אניית הדגל החדשה ביותר שלה, MSC EURIBIA, הערב בקופנהגן – ובכך מסמנת צעד משמעותי לקראת הבטחת החברה להגיע לאפס פליטת גזי חממה עד שנת 2050

  • MSC Euribia היא אניית התענוגות המעוצבת בצורה היעילה ביותר מבחינה אנרגטית מאי פעם – מונעת בדלק LNG ומציגה מגוון טכנולוגיות ופתרונות הממזערים את ההשפעה על הסביבה האווירית והימית
  • בטקס הימי המסורתי שיתקיים הערב ישתתפו אורחים מכובדים, שותפינו המרכזיים לשייט הסוכנים והתקשורת בינלאומית
  • MSC Euribia תצא להפלגה לקראת עונת הפתיחה שלה בצפון אירופה, ותציע לאורחים מגוון רחב של חוויות חדשות ומעשירות שטרם נראו בים.

קופנהגן, דנמרק, 08 ביוני 2023 – הערב, MSC Cruises תעניק באופן רשמי את שמה לאנייה MSC Euribia, אניית הדגל החדשה שלה, שרבים ציפו לה – המציגה לעולם את העיצוב היעיל ביותר מבחינה אנרגטית אי פעם.

טקס מתן השם החגיגי יתקיים הלילה בנמל קופנהגן, לכבוד המורשת הימית המסורתית, בהגשת מנחת הטלוויזיה הדנית הנודעת, השחקנית והדוגמנית שרה גרונוולד (Sarah Grünewald).

זוהי האנייה השנייה של MSC Cruises המונעת בדלק LNG, הדלק הימי הנקי ביותר שזמין כיום בקנה מידה מסחרי. היא מתהדרת במגוון טכנולוגיות סביבתיות מהטובות מסוגה על הסיפון, כולל מערכות מתקדמות לטיפול בשפכים וטיפול בפסולת. היא גם היא גם תוכננה ועוצבה מתוך מחשבה על העתיד, מה שיאפשר לה לשלב בקלות חידושים עתידיים ידידותיים לסביבה, כגון דלק סינתטי ללא פחמן ודלקים חלופיים אחרים ברגע שיהיו זמינים בקנה מידה לשימוש מסחרי.

MSC Euribia צפויה להיות אניית התענוגות בעלת הביצועים הטובים ביותר והיעילה ביותר מבחינת איכות הסביבה בעולם בעת השקתה*. במהלך שייט הבכורה שלה, MSC Euribia השלימה את מסעה להשגת אפס פליטות גזי חממה מסנט נזייר לקופנהגן והפחיתה את פליטת הפחמן בזכות תדלוק בדלק ביולוגי Bio-LNG ויישום גישת איזון מסה.

לטקס הערב, יצטרפו אורחים מכובדים מרחבי העולם, שותפינו המרכזיים לשייט הסוכנים ואנשי המדיה הבינלאומית, בנוסף להנהלה הבכירה של MSC Cruises וחברת האם שלהMSC Group ‎.

אגדת הקולנוע המוכרת בעולם, סופיה לורן, היא הסנדקית של צי האניות של MSC Cruises, תשתתף גם היא בטקס הענקת השם הרשמי לאנייה, ותמשיך עם מערכת היחסים הקרובה ארוכת השנים שלה עם MSC Cruises‎.

האירוע החשוב הזה יכלול מופע בידור חי ונאומים בשילוב עם המסורת הימית החשובה של גזירת הסרט כדי לשבור בקבוק שמפניה מעל חרטום האנייה. האורחים ישתתפו במסורת העתיקה של שבירת בקבוק שמפניה על חרטום האנייה, יהנו מארוחת ערב חגיגית בגאלה, כמו גם מבידור והופעות חיות, כולל סט מיוחד של ה-DJ ומפיק התקליטים הצרפתי הידוע, בוב סינקלר (Bob Sinclar) שיסגור את הלילה.

אירוע בלתי נשכח זה יציע לאורחים הצצה ראשונה לגלות קצת יותר על המאפיינים יוצאי הדופן של האנייה החדשנית, המתקנים שלה והחוויות העשירות והמגוונות שתחוו על הסיפון.

MSC Euribia מתחילה להפליג בצפון אירופה בקיץ הקרוב עם שייט של 7 לילות מקיל, גרמניה וקופנהגן, דנמרק לפיורדים הנורבגיים המדהימים, כולל גיירנג'ר, אלסונד ופלאם (Geiranger, Ålesund, Flaam).

למידע נוסף על אפשרויות הטיול בצפון אירופה של MSC Cruises, אנא לחצו כאן. ‎

אודות MSC Euribia

MSC Euribia היא האנייה ה-22 בצי האניות של MSC Cruises, בגובה של פני 19 סיפונים, רוחבה 43 מטרים, עם 2,419 חדרים ובעלת שטח ציבורי של 35,000 מ"ר. MSC Euribia נקראת על שם האלה הקדומה Eurybia שרתמה את הרוחות, את מזג האוויר ואת קבוצות הכוכבים כדי לשלוט בים, לקדם את חזון האנייה לשלוט בפריסה של טכנולוגיות חדישות כדי להגן ולשמר את מערכתה אקולוגית הימית היקרה.

האנייה פורצת הדרך היא כלי השייט השני בצי שלנו שמונע בדלק LNG והיא החדשנית והמתקדמת ביותר מבחינת הדאגה לאיכות הסביבה עד כה ולראשונה, מדהימה עם גוף האנייה החדש עם הציור הבלעדי המותאם אישית הנקרא להציל את הים SaveTheSea#, שצוייר על החלק החיצוני שלה וחוגג את המסירות המתמשכת של MSC ‎Cruises לים ואת המחוייבות שלה להגיע לאפס פליטות גזי חממה עד 2050. אניית MSC Euribia מסדרת ‎ Meraviglia-Plusמציעה לאורחים שפע של חוויות דינמיות, מאפיינים ומתקנים חדשניים ובידור מעשיר לכל המשפחה.

כמה מהמאפיינים העיקריים יכללו:

  • חדש! טרקלין הקרוסלה המדהים הממוקם בירכתי האנייה, עוצב ותוכנן מחדש בפריסה חדשה, מציע נופים פנורמיים מרהיבים של האוקיינוס, מאפשר לאורחים להירגע במהלך היום או להשתתף במגוון פעילויות פנאי, כמו גם ליהנות ממגוון הופעות מוזיקה חיה בכל ערב, כולל של להקת Big Band at Sea – אחת מלהקות הביג בנד הגדולות בלב ים.
  • מתחם ילדים מהפכני בגודל 700 מ"ר של חלל פנימי המוקדש כולו לילדים ובני נוער, מחולק לשבעה חדרים שכל אחד מהם מיועד לקבוצת גיל שונוה מגיל 0 עד 17 ולראשונה יכלול את המעבדה של קרן MSC החדשה! (MSC Foundation Lab) – המציעה איזור חדש לגמרי לילדים ותוכנית של פעילויות המוקדשת לחינוך ילדים ובני נוער בנושא קיימות ואיכות הסביבה.
  • חדש! האורחים יוכלו לבחור בין 10 מתחמי אוכל הכוללים חמש מסעדות נושא ביניהן לה גריל (Le Grill) החדשה והמרגשת – ביסטרו צרפתי פוגש במסעדת בשרים וגם מסעדת הנושא העיקרית באניות של Kaito Sushi & Robatayaki – MSC Cruises, המציגה לראשונה את סגנון ההגשה רובאטאיאקי.
  • חדש! לחוות את יצירת האמנות (Experience the artwork), 2023 ,Street. מאת האמן הבריטי הנודע ג'וליאן אופי (Julian Opie) בבר l'Atelier du Voyageur. יצירת האמנות, שהוזמנה במיוחד עבור האנייה MSC Euribia, היא מסך LED רחב ידיים בגודל 11X2 מ' שנבנה במיוחד עבור יצירת האמנות הזו, מציג דמויות מהלכות בסגנון הייחודי של Opie.
  • על הסיפון 5 בריכות מרשימות ויוצאות דופן, הכוללות את אחד מפארקי המים הגדולים והמשוכללים בים המעוצב בהשראת האלמוגים Ocean Cay AquaPark, שבו שלוש מגלשות מים לכיף אינסופי.
  • תיאטרון דלפי ובו 954 מושבים, מציע מופעי בידור חיים בהפקות ברמה עולמית, בכל ערב בתכנית של 7 ימים.
  • האנייה מציעה 21 ברים וטרקלינים מהם חמישה עם אזורים חיצוניים ו-16 פנימיים כדי שכולם יוכלו ליהנות.
  • לאורחים תהיה הזדמנות לגלות ולהתחבר לגלריית Galleria Euribia שמחופה בכיפת LED הארוכה ביותר בלב ים, ובה יוכלו ליהנות ממגוון של חנויות, מסעדות ואירועי בידור.

‎ 


* MSC Euribia צפויה להיות אניית התענוגות בעלת הביצועים הטובים ביותר בעולם, אפילו מעבר לדרישות העיצוביות העדכניות ביותר של הארגון הימי הבינלאומי של Energy Efficiency Design Index – EEDI) IMO) בזמן פעילותה, הספינה פולטת עד 19% פחות גזי חממה פר נוסע ליום, בהשוואה לאניות האחיות שלה, המונעות בדלק ימי רגיל. זה מסתכם ב- 44% פחות פליטת גזי חממה (GHG) פר נוסע ליום בהשוואה לאניות בנות 10 שנים בלבד.

לכל החדשות >>>