23/02/2023

MSC Cruises תשיק את ספינת הדגל החדשה והמתקדמת ביותר שלה מבחינת איכות הסביבה, MSC Euribia, בקופנהגן, דנמרק.

MSC Cruises הודיעה היום כי טקס השקת ספינת הדגל החדשה ביותר שלה MSC Euribia,
יתקיים בקופנהגן, דנמרק ב-8 ביוני.

ז'נבה, שוויץ, 23 בפברואר 2023 – MSC Cruises הודיעה היום כי טקס השקת ספינת הדגל החדשה ביותר שלה MSC Euribia, יתקיים בקופנהגן ב-8 ביוני. ספינת הדגל החדשה תהפוך לאונייה השנייה של MSC Cruises שמונעת בדלק LNG, אחד מהדלקים הימיים הנקיים בעולם, הקיימים בקנה מידה תעשייתי, וכמו כן, תציג טכנולוגיות סביבתיות מתקדמות ביותר, הכוללות את מערכת הטיפול בשפכים המתקדמת על הסיפון לפי ה"סטנדרט הבאלטי" ("Baltic Standard"), אמצעים לטיפול בפסולת ושימוש באמצעים להתייעלות אנרגטית, כמו גם חיבור לחשמל על היבשה, המאפשר אפס פליטות פחמן מהאנייה במקומות בהם החיבור לאנרגיית יבשה זמין. אניית MSC Euribia מסמלת את המחוייבות של החברה להגנה על האוקיינוסים וזו הסיבה שנמל קופנהגן נבחר כמקום ההשקה – שכן לא זו בלבד שלנמל יש מורשת ימית עשירה אלא שדנמרק היא מדינה עם כבוד עמוק לים ומחוייבות לאיכות הסביבה.‎

האנייה החדשה הזו שכולם כל כך מצפים לבואה, תציג ציור-קיר מרשים שצוייר על החלק החיצוני שלה, המייצג את המחויבות של MSC Cruises להגן ולשמר את הסביבה הימית. יצירת האמנות הזו, שעוצבה על ידי האמן הגרפי הגרמני, אלכס פלמיג, נועדה לתקשר את החשיבות של הגנה על המערכת האקולוגית העדינה והמורכבת הזו. אניית MSC Euribia נקראת על שם האלה הקדומה Eurybia אשר רתמה את הרוחות, מזג האוויר וקבוצות הכוכבים כדי לשלוט בים, מקדמת את חזון האנייה לשלוט בפריסה של טכנולוגיות ירוקות חדישות להגנה ולשמירת המערכת האקולוגית הימית היקרה מפז.

אניית MSC Euribia שפותחת את העונה שלה בצפון אירופה מה-10 ביוני, תציע הפלגות של 7 לילות מקיל (Kiel), גרמניה וקופנהגן, דנמרק לפיורדים הנורבגיים המדהימים, בנוסף ל- ‎Ålesund Geiranger ו- Flaam.

אניית MSC Euribia היא המתקדמת ביותר מבחינת הגנה על הסביבה

כאנייה המונעת בדלק LNG, אניית MSC Euribia היא צעד נוסף של MSC Cruises בקידום נושאי איכות הסביבה, עם הפחתה משמעותית של פליטת גזי החממה. דלק LNG ממלא תפקיד מפתח במסע לצמצום שינויי האקלים ויפחית את פליטת ה-CO2 מאניית MSC Euribia, עד 25% בהשוואה לדלקים הסטנדרטיים, תוך כדי ביטול פליטות של חומרים מסוכנים נוספים לאוויר.

ככל שדלקים ביולוגיים וסינתטיים נעשים זמינים יותר, כך גם כמות פליטת גזי החממה של אניית MSC Euribia פוחתת. דלק LNG הוא המפתח לפיתוח פתרונות דלי פחמן בתעשיית השייט, בזמן שטכנולוגיות מתפתחות כגון תאי דלק, יכולים לפעול יחד עם דלק LNG עד שיגיע לאפס פליטות פחמן או עד שדלק LNG ביולוגי או מימן ירוק יהיו זמינים בקנה מידה לשימוש תעשייתי.

MSC Cruises מעורבת באופן פעיל במספר פרויקטים לפיתוח והפיכת הטכנולוגיות הללו לבעלות קיימא בשיתוף עם רגולטורים, אקדמיה, מספנות ותעשייה. ‎

MSC Euribia תשתמש במערכת מתקדמת לטיפול בשפכים, כמו גם מערכת לניהול הרעש התת-מימי המוקרן מהאנייה כדי למזער את ההשפעה של הרעידות על החיים הימיים. יישומים רבים לחיסכון ויעילות אנרגטית עוזרים להפחית ולייעל את השימוש במנוע.

חוויה עשירה ומגוונת על הסיפון

האורחים על הסיפון, יכולים ליהנות מחוויות מיוחדות במינן עם המגוון המרגש של שירותים ובידור על הספינה. כמה דגשים עיקריים כוללים:

  • לאורחים תהיה הזדמנות, בעודם עושים את דרכם על הסיפון בליבה הפועם של האנייה, לחקור ככל שיירצו את הטיילת האיקונית בסגנון הים-תיכוני המחופה בנורות לד (LED) עוצרות נשימה, ולגלות בה מגוון גדול של חנויות, מסעדות נושא טעימות ואת כל אפשרויות הבילוי שרק ניתן לגלות.
  • האורחים יכולים לבחור בין עשרת מתחמי האוכל האלגנטיים, כמו גם בין 21 הברים והטרקלינים שעל האנייה, שעונים על הצרכים וההעדפות של כולם.
  • בתיאטרון של הספינה יש 954 מושבים, והוא מציע מופעי בידור חיים ברמה עולמית, כל ערב.
  • כל הסיפון נמצא אחד מפארקי המים הגדולים והמשוכללים בלב-ים, בו יש חמש בריכות מרשימות ופארק מים בהשראת אלמוגים.
  • המרכז של צי האניות שלנו שנקרא ,MSC Foundation Centre מאפשר לילדים להשתתף במשחקים חינוכיים וללמוד עוד על המשמעות של שמירה על איכות הסביבה, וגם המבוגרים יוכלו ללמוד עוד על התוכניות והמטרות של MSC Foundation.

קופנהגן היא באמת הפנינה של סקנדינביה והיא יעד חובה לביקור, מלאת חוויות שאסור לפספס. הבירה עטורת הפרסים עשירה מבחינה תרבותית, משלבת בצורה חלקה את העבר עם המודרניזציה, ידועה בארכיטקטורה סקנדינבית מרשימה ומתהדרת בסצנת גסטרונומיה ברמה עולמית, המבוססת כולה על המחוייבות לאיכות הסביבה.‎

כדי לגלות עוד על אניית MSC Euribia לחצו כאן.

לכל החדשות >>>