17/05/2023

Msc Cruises חושפת פרטים על טקס ההשקה של MSC Euribia בקופנהגן

•  סופיה לורן, השחקנית זוכת האוסקר, תעניק לאנייה ה-21 במספר בצי האניות של MSC Cruises, את שמה.
•  באירוע המסורתי תושק רשמית האנייה המתקדמת ביותר מבחינת איכות הסביבה עד כה של MSC Cruises והשנייה שמונעת בדלק LNG שמצטרפת לצי האניות של Msc Cruises

ז'נבה, שוויץ, 17 במאי 2023 – כפחות מחודש לפני הפלגתה הראשונה, MSC Cruises חשפה היום פרטים נוספים על טקס הענקת השם והשקת האנייה המתקדמת ביותר של החברה עד כה, מבחינת הגנה על איכות הסביבה MSC Euribia, שיתקיים ב-8 ביוני בקופנהגן, דנמרק. בירת סקנדינביה נבחרה כמקום השקת האנייה בשל המורשת הימית העשירה שלה ומסירותה לקיימות ואיכות הסביבה. MSC Euribia מסמלת את החזון של החברה לעתיד ירוק ואת הכבוד העמוק והמחוייבות שלה להגנה ולשימור את הסביבה הימית.

אניית MSC Euribia ה"בנויה מתוך מחשבה על העתיד" – היא בעלת העיצוב היעיל והחסכוני מאי פעם של אניית תענוגות. זוהי האנייה השנייה בצי של MSC Cruises שמונעת בדלק LNG, הדלק הנקי והיעיל ביותר הזמין כיום בקנה מידה מסחרי. היא גם תציג טכנולוגיות סביבתיות מתקדמות נוספות, לרבות מערכות מתקדמות לטיפול בשפכים, טיפול בפסולת, אמצעים ליעילות אנרגטית וכן מערכות חדשניות לניהול הרעש התת-מימי המוקרן ממנה, על מנת להפחית את ההשפעה הפוטנציאלית על הסביבה הימית.

ערב שלא יישכח

כדי לחגוג את ההשקה של האנייה החדשה והחדשנית הזו, MSC Cruises תזמין אורחים לטקס ההשקה והענקת השם של ספינת הדגל האחרונה שהצטרפה לצי, ותפגיש בין מכובדים מקומיים, סוכני נסיעות, תקשורת בינלאומית וכמה ידוענים, כולל הסמל ההוליוודי והשחקנית זוכת האוסקר – סופיה לורן. למאדאם לורן יש מערכת יחסים אישית ארוכת שנים עם החברה והיא תמלא את תפקידה כסנדקית עבור האנייה ה-21 במספר של MSC Cruises.

מי שתנחה את הטקס היא שרה גרונוולד (Sarah Grünewald), מנחת טלוויזיה דנית ידועה, שחקנית ודוגמנית. לאורך האירוע, האורחים ישתתפו במסורת העתיקה של שבירת בקבוק שמפניה על חרטום האנייה, יהנו מארוחת ערב חגיגית בגאלה, כמו גם מבידור והופעות חיות, כולל סט מיוחד של ה-DJ ומפיק התקליטים הצרפתי הידוע, בוב סינקלר (Bob Sinclar) שיסיים את הלילה.

בהמשך לאירוע ההשקה, MSC Euribia תחל להפליג בצפון אירופה בקיץ הקרוב, עם הפלגות של 7 לילות מקיל בגרמניה וקופנהגן בדנמרק, לעבר הפיורדים הנורווגיים המדהימים, כולל גיירנגר (Geiranger), אלסונד (Ålesund) ופלאם (Flaam).

למידע נוסף על אפשרויות המסלול של MSC Cruises לצפון אירופה, לחצו כאן.

אודות MSC EURIBIA

האירוע הבלתי נשכח הזה יציע לאורחים הצצה ראשונה לגלות קצת יותר על המאפיינים יוצאי הדופן של האנייה החדשנית, המתקנים שלה והחוויות העשירות והמגוונות שתחוו על הסיפון.

כמה מהמאפיינים העיקריים יכללו:

  • חדש! לחוות את יצירת האמנות (Experience the artwork), 2023 ,Street. מאת האמן הבריטי הנודע ג'וליאן אופי (Julian Opie) בבר l'Atelier du Voyageur. יצירת האמנות, שהוזמנה במיוחד עבור האנייה MSC Euribia, היא מסך LED רחב ידיים בגודל 11X2 מ' שנבנה במיוחד עבור יצירת האמנות הזו, מציג דמויות מהלכות בסגנון הייחודי של Opie.
  • חדש! טרקלין הקרוסלה המדהים הממוקם בירכתי האנייה, עוצב ותוכנן מחדש בפריסה חדשה, מציע נופים פנורמיים מרהיבים של האוקיינוס, מאפשר לאורחים להירגע במהלך היום או להשתתף במגוון פעילויות פנאי, כמו גם ליהנות ממגוון הופעות מוזיקה חיה בכל ערב, כולל של להקת Big Band at Sea – אחת מלהקות הביג בנד הגדולות בלב ים.
  • מתחם ילדים מהפכני בגודל 700 מ"ר של חלל פנימי המוקדש כולו לילדים ובני נוער, מחולק לשבעה חדרים שכל אחד מהם מיועד לקבוצת גיל שונוה מגיל 0 עד 17 ולראשונה יכלול את מעבדת קרן MSC החדשה! (NEW! MSC Foundation Lab) – המציעה איזור חדש לגמרי לילדים ותוכנית של פעילויות המוקדשת לחינוך ילדים ובני נוער בנושא קיימות ואיכות הסביבה.
  • חדש! האורחים יוכלו לבחור בין 10 מתחמי אוכל הכוללים חמש מסעדות נושא ביניהן לה גריל (Le Grill) החדשה והמרגשת – ביסטרו צרפתי פוגש במסעדת בשרים וגם מסעדת הנושא העיקרית באניות של Kaito Sushi & Robatayaki – MSC Cruises, המציגה לראשונה את סגנון ההגשה רובאטאיאקי.
  • על הסיפון 5 בריכות מרשימות ויוצאות דופן, הכוללות את אחד מפארקי המים הגדולים והמשוכללים בים המעוצב בהשראת האלמוגים Ocean Cay AquaPark, שבו שלוש מגלשות מים לכיף אינסופי.
  • תיאטרון דלפי בעל 954 מושבים, מציע מופעי בידור חיים בהפקות ברמה עולמית, בכל ערב בתכנית של 7 ימים.
  • האנייה מציעה 21 ברים וטרקלינים מהם חמישה עם אזורים חיצוניים ו-16 פנימיים כדי שכולם יוכלו ליהנות.
  • לאורחים תהיה הזדמנות לגלות ולהתחבר לגלרייה Galleria Euribia שמחופה בכיפת LED הארוכה ביותר בלב ים, ובה יוכלו ליהנות ממגוון של חנויות, מסעדות ואירועי בידור.

לכל החדשות >>>