09/03/2023

משפחת MSC Cruises עטורת הפרסים, מציעה סוג חדש לחלוטין של בידור
על אניית MSC EURIBIA

  • המחוייבות המתמשכת של MSC Cruises לספק למשפחות בידור חדשני ומגוון, מתבטאת בהיצע הבידור החדש שלה.
  • אניית MSC Euribia מתגאה בשבעה מתחמים של הפעלות ובידור בלתי פוסקים, שמוקדשים כולם לילדים ובני נוער בקבוצות גיל שונות.
  • ילדים ובני נוער יוכלו ליהנות ממעל 100 שעות של בידור, הפעלות והופעות חיות בכל הפלגה המאורגנים במועדוניMSC ‎Cruises ‎.
  • צוות הבידור לנוער של MSC Cruises, מציע תשע סוגי הפעלות משפחתיות והופעות חיות ועוד שש סוגי פעילויות בשעות השיא, עבור בני נוער בכל הפלגה.

ז'נבה, שווייץ 9 במרץ 2023 – חברת MSC Cruises הודיעה היום שהפעילויות עטורות הפרסים שלהם עבור ילדים ומשפחות על ספינת הדגל החדשה שלהם MSC Euribia, שתתחיל להפליג ביוני הקרוב, עולות לגבהים חדשים.
בנוסף לחוויות המעשירות והחדשניות של MSC Cruises בלב ים, אורחים מכל הגילאים מוזמנים ליהנות מבידור חדש ומרגש, בתוכנית החדשה ומלאת האקשן, שתגרום לחוויית חופשה אולטימטיבית ומהנה עבור כל המשפחה.

כחברה בבעלות משפחתית, מרכיב מרכזי בהיצע של MSC Cruises הוא לספק בידור משפחתי יוצא דופן. מתחם הילדים החדש והמהפכני של אניית MSC Euribia, מציע חלל פנימי של 700 מ"ר המוקדש כולו לילדים ובני נוער המחולק לשבעה חדרים, שכל אחד מהם מיועד לקבוצת גיל שונה מגיל 0 עד 17. שניים מהחדרים מוקדשים לנושא איכות הסביבה, כדי לעזור ללמד ילדים על חשיבות הגנה על הסביבה, ואחד מהחדרים מוקדש לחדשנות טכנולוגית בעידן הדיגיטלי שלנו.‎

מתאו מנצ'יני (Matteo Mancini), מנהל בכיר האחראי על הבידור לנוער של MSC Cruises, אמר: "אנו נרגשים להכריז על הצעות הבידור הידידותי-למשפחה שלנו על סיפון אנייתMSC Euribia . מתוכנן עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר ובכפוף למגמות העכשוויות, אנו רוצים לענות על הצרכים של דורות חדשים של ילדים ומשפחותיהם לשנים הבאות. הבידור על הסיפון ישקף את המסר של MSC Euribia, עם המצאות וחידושים בנוגע לאיכות הסביבה המשולבים בחוויית השייט."

הכיף ממשיך עם היצע הבידור המדהים על סיפון האנייה, שעות ארוכות  של בידור ברמה עולמית מ-9:00 בבוקר עד חצות. חלק נבחר מההצעות החדשות ב MSC Euribia כולל:

  • מועדון התינוקות האקולוגי של חברת צ'יקו:(Baby Club Chicco Eco) מתוכנן על ידי קבוצת Artsana בגישה ידידותית לסביבה, המועדון החדש של הספינה Chicco Eco + Baby, בשיתוף עם מותג התינוקות הידוע, Chicco, יכלול אזור משחקים ייעודי לתינוקות ופעוטות מתחת לגיל שלוש. החלל יעסיק את הילדים שייהנו עם צעצועים שונים, בטוחים וידידותיים לסביבה העשויים מ-80% פלסטיק ממוחזר או 67% פלסטיק אורגני וממוחזר.
  • מרכז הצעירים של קרן MSC: באנייה יש חדר ייעודי לילדים שבו יוכלו להשתתף בפעילויות מהנות וחינוכיות כאחד, כדי ללמוד יותר על חשיבות הסביבה ותכלול גם אפשרות עבור המבוגרים יותר ללמוד עוד על התוכניות והמטרות של קרן MSC.
  • מועדון הצעירים ((Teens Club Extra Space: חלל זה מספק מקום אפילו גדול יותר ופעילויות שיענו על הצרכים של האורחים המתבגרים של MSC Cruises. המתחם החדש והחדשני הזה יכלול חלל כיפי המוקדש לבני נוער עם מגוון רחב של משחקים מהנים, כולל: PlayStation 5, Xbox Series X, Nintendo Switch, VR, כדורגל, טניס שולחן ועוד.
  • מסע עולמי (World Quest): האורחים יוזמנו למסע אינטראקטיבי על הסיפון עם השעשועון החדש והמרגש של הספינה, הכולל חידון מרתק המבוסס על גיאוגרפיה וטריוויה עולמית. הזוכים המאושרים יוכלו לזכות בפרסים.
  • קאראוואג'ו (Caravaggio): בפעם הראשונה על הסיפון, MSC Cruises יצרה שעשועון ריגול בלתי נשכח המוקדש לאמנות. השעשועון הסוחף יאפשר לאורחים לחקור שוד אמנות במוזיאון, לחפש מהיכן נגנב ציור יקר ערך ולנסות לתפוס את הגנב.

מועדוני הילדים על האנייה יכללו:

  • ‎במיוחד עבור תינוקות: מועדון תינוקות צ'יקו אקו (Baby Club Chicco Eco), לגילאי 2 – 0, עם אנשי צוות המוסמכים לטיפול באורחים הצעירים ביותר שלנו.
  • לילדים הצעירים: מועדון לקטנטנים (Mini Club) לגילאי 6 – 3 ומועדון לגו לג'וניורס (Juniors Club Lego) לגילאי 11 – 7‎.
  • לילדים הגדולים יותר: מועדון הצעירים (Young Club) לגילאי 14 – 12 ומועדון הנוער (Teens Club) לגילאי  17 – 15 ומעבדת נוער (Teens Lab) עבור גילאי  17 – 12.
  • ‎ לילדים ולמבוגרים: מרכז הצעירים של קרן .MSC

למידע נוסף על MSC Euribia, אנא לחצו כאן.

לכל החדשות >>>