28/02/2024

צי האוניות של MSC CRUISES
יצוייד בטכנולוגיית Starlink של SpaceX

ז'נבה, שוויץ, 28 בפברואר 2024 – כשני שליש מהאוניות של MSC Cruises מצוידות כעת בטכנולוגיית חיבור לאינטרנט Starlink של SpaceX והתוכנית להשקת כל אוניות הצי תושלם עד מאי 2024.

הפתרון של החיבור הנקרא low earth orbit מספק כיום אינטרנט מהיר יותר, חיבור wi-fi משופר בחדרים ובמרחבים הציבוריים ועלויות תפעול נמוכות יותר עבור 15 אוניות של MSC מתוך 22 בכל הצי, וזאת לאחר ניסויים שנערכו ברוחב פס ותעבורת נתונים, בשנת 2022.

האוניה הראשונה של MSC Cruises שצויידה בחיבור Starlink היתה MSC Magnifica, בדצמבר 2022.

ב- MSC Cruises הבחינו שצריכת רוחב הפס על הסיפון ממשיכה לעלות, עקב הגידול במספר המכשירים המחוברים ומספר האפליקציות שהאורחים אוהבים להשתמש בהן.

טכנולוגיית Starlink תספק ל-MSC Cruises יכולת נפח גלישה שתעמוד הן בדרישות העתידיות של האורחים וצוות האוניה והן בדרישות הטכניות של צי האוניות.

האוניות של MSC Cruises המצוידות כיום בחיבור Starlink הן:

MSC Divina, MSC Euribia, MSC Fantasia, MSC Grandiosa, MSC Lirica, MSC Magnifica, MSC Meraviglia, MSC Orchestra, MSC Poesia, MSC Preziosa,
MSC Seascape, MSC Seashore, MSC Seaside, MSC Seaview, MSC Virtuosa.

החודש יתווספו האוניות MSC Opera ו-MSC World Europa ו -5 האוניות הנוספות שיחוברו לקראת קיץ 2024 הן:

.MSC Armonia MSC Bellissima, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Splendida

EXPLORA 1 היא האונייה הראשונה מבין שש אוניות היוקרה של החברה האחות הנקראת MSC Cruises Explora Journeys המצויידת גם היא בחיבור לטכנולוגיית Starlink והאונייה EXPLORA 2 תחובר כשתפליג לראשונה באוגוסט 2024.

MSC Cruises מציעה לאורחיה חבילות גלישה באינטרנט וחבילות גלישה וסטרימינג, אשר הותאמו במיוחד עבורם, הן מבחינת החיבור עצמו והן מבחינת מספר המכשירים שיידרשו להם במהלך ההפלגה.

למידע נוסף בנוגע לחבילות האינטרנט לחצו כאן.

לכל החדשות >>>