04/05/2023

MSC CRUISES מכריזה על הארכת השותפות עם ®FORMULA 1

ז'נבה, שוויץ, 4 במאי 2023 – MSC Cruises הודיעה היום כי כחברת השייט הצומחת ביותר בעולם, היא האריכה את הסכם השותפות העולמית שלה עם פורמולה1 (Formula 1®).
ההכרזה התקיימה במיאמי בערב הגרנד פרי של פורמולה1 והציגה את MSC Cruises, שתמשיך כשותפה הרשמית להפלגות לתחרויות של פורמולה1 עד סוף עונת אליפות העולם של פורמולה1 ב- FIA 2026 (הפדרציה הבין-לאומית לרכב).

ז'נבה, שוויץ, 4 במאי 2023 – MSC Cruises הודיעה היום כי חברת השייט הצומחת ביותר בעולם האריכה את הסכם השותפות הגלובלית שלה עם פורמולה1. ההכרזה התקיימה במיאמי ערב הגרנד פרי של פורמולה1 (Formula 1®) שם בהמשך השבוע ותראו את MSC Cruises ממשיכה כשותפה רשמית לשייט של פורמולה1 עד סוף עונת אליפות העולם 2026.

ההתעניינות העולמית הגדלה בפורמולה1, שהיתה חזקה במיוחד בשווקי המפתח של MSC Cruises, השיגה תוצאות משמעותיות עבור המותג והמוצרים שלו ולאור ההצלחה של השותפות העסקית הזו, MSC Cruises תפעיל תוכנית להרחבת השותפות.

כחלק מההסכם, MSC Cruises תוציא הפלגות במהלך סופי שבוע נבחרים של הגרנד פרי (Grand Prix) ותציע חווית אירוח ייחודית ממסלול המירוצים ועד לסיפון האנייה. ההפלגה הראשונה תושק כאשר האנייה MSC Virtuosa תשהה באבו דאבי בסיבוב האחרון של העונה של פורמולה1 2023 ותציע חבילות אירוח מיוחדת עם גישה מלאה, לינה ותחבורה למעריצים ולאנשי VIP. ההיצע הראשוני הזה יילך ויגדל עם הרחבת השותפות לאניות נוספות ומירוצים שיגיעו במהלך עונת 2024 ואילך.

MSC Cruises נבחרה גם להיות נותנת החסות של הגרנד פרי הבלגי לשנת 2023 בפורמולה1 (2023 Formula 1® Belgian Grand Prix) והצופים והמעריצים יוכלו ליהנות מפעילויות מרתקות שהחברה תארגן עבורם. חסויות נוספות ייחשפו בתחרות הגראנד פרי הנבחרת של פורמולה1 (Formula 1® Grands PrixTM), במהלך עונת אליפות העולם 2024.

פיירפרנצ'סקו ואגו (Pierfrancesco Vago) יו"ר בכיר ב- MSC Cruises אמר: "פורמולה1 ו- MSC Cruises הם שותפים נהדרים בהרבה מובנים. שתי החברות הן מובילות עולמיות, כל אחת בתחומה וההצלחות שלנו מבוססות על עבודת צוות. בנוסף, שנינו מקדמים נושאים למען איכות הסביבה וקיימות כד להשאיר אחרינו מורשת שתמשיך גם לדורות הבאים. אנו מחויבים לשותפות המיוחדת הזו לטווח הארוך, לכן חתמנו על הארכת שיתוף הפעולה הגלובלי כדי לחולל שינוי משמעותי ואנו מצפים שהשותפות המיוחדת הזו רק תלך ותתעצם".

סטפנו דומניקלי (Stefano Domenicali), נשיא ומנכ"ל Formula 1, אמר: "אנו נרגשים לגבי הארכת השותפות שלנו עם MSC Cruises, שכן המותגים שלנו חולקים את המחויבות לחדשנות ומצוינות. שיתוף הפעולה הזה הביא לתוצאות יוצאות דופן, ואנו מצפים לשפר עוד יותר את מערכת היחסים בינינו. יחד נמשיך לפרוץ גבולות ולהציב אמות מידה חדשות בספורט ובאירוח".

לכל החדשות >>>