מיליוני אנשים נהנים מחופשות קרוז במעל 300 אוניות פאר ויותר מ – 1,200 נמלי יציאה מסביב לעולם. יש מי שבוחרים יעד ומגלים ששייט תענוגות הוא הדרך המוצלחת ביותר לחוות את היעד הנבחר (למשל: קרוז לפיורדים הנורבגיים, קרוז בים התיכון ), ויש מי שמעדיפים טיולי קרוז על פני שיטות טיול אחרות. קרוז הוא דרך נהדרת לצאת לחופשה משפחתית עם הילדים או להתאים את החוויות והאטרקציות בחופשות לגיל השלישי. איך בוחרים קרוז, לפי היעדים, הצרכים והיכולות שלכם? כל מה שחשוב לדעת על שיט התענוגות המתוכנן שלכם – ויעזור לכם להבין איך לבחור היטב את חופשת הקרוז המושלמת הבאה שלכם.

#1 – מי יוצא איתכם לחופשה?

אחד המאפיינים החשובים במענה לשאלה איך בוחרים קרוז הוא כמובן מי מתעתד להשתתף בקרוז הזה. אם אתם נוסעים עם ילדים קטנים, ייתכן שנוחות תהיה חשובה לכם יותר מיעד אקזוטי, ותעדיפו לבחור אוניית פאר שיש לה היצע ייחודי של תעסוקה לקטנטנים או לנוער. אם אתם יוצאים לקרוז עם מי שמעדיפים לא לטוס – תיאלצו להסתפק בטיולי קרוז ללא טיסה – בישראל, מתוכננים לחזור החל מ – 2025 טיולי קרוז מבית MSC ליעדים שונים בים התיכון מנמל חיפה.

טיפ: יש אוניות פאר שמצטיינות באפשרויות תעסוקה לקטנטנים ובקרוזים למשפחות, יש אוניות קרוז שיציעו לוח פעילויות מושלם עבור טיולים לגיל השלישי, ויש מסלולי קרוז שיתאימו נהדר לחובבי ההרפתקאות. MSC מציעה את כל המגוון – בואו לגלות את מגוון חופשות הקרוז שלנו!

#2 – מתי אתם יוצאים לחופשה?

בכל חודש מחודשי השנה, אפשר למצוא טיולי קרוז ליעדים שונים בעולם. ביחד עם זאת, חשוב לדעת שאפשר לחלוטין לצאת לקרוז גם בתאריכים פחות פופולאריים ליעדים השונים, כמו למשל חופשות חורף באירופה או קרוז לקריביים בעונת ההוריקנים (נדיר שקרוז מתבטל בשל סערה צפויה). המשמעות של בחירת קרוז בחודשי ה – Off Season היא בדרך כלל קרוז פחות הומה, הן באוניה עצמה והן בנמלי היעד, ומחירים נמוכים יותר. ייתכן שתפגשו מזג אוויר סגרירי או אפילו גשם בנמלי היעד – ארזו בהתאם.

MSC מציעות הפלגות מסביב לשעון. נשמח להציע לכם הפלגות חורף לאירופה, לקריביים, לאיים הקנרים, לאסיה ולמזרח הרחוק, ולעוד יעדים קסומים, בתאריכים שונים ומנמלי יעד שונים. אם אתם לא משוכנעים שמצאתם את הקרוז שאתם מחפשים בתאריך הרצוי לכם – התקשרו אלינו, נשמח לעזור לכם לדייק את הבחירה!

#3 – לאן אתם רוצים להפליג?

טיולי קרוז מציעים הנאה, פינוק והמון אטרקציות גם בין עגינות, ולכן יש קהל גדול של מטיילים שבוחרים קרוזים לאו דווקא לפי רשימת נמלי היעד. ביחד עם זאת, אם יש לכם יעד שאתם מחפשים קרוז אליו, כדאי להבין אילו אוניות קרוז מציעות קרוזים ליעד זה, מאילו נמלים ובאילו תאריכים הן יוצאות ומה אורך הקרוז ומחירו. נזכיר כי אפשר לבחור קרוז ליעד מסויים בחודשי שיא התיירות שלו או בחודשים פחות מתויירים, במחירים נמוכים יותר ועם נמלי יעד פחות עמוסים.

MSC מציעה קרוזים ליעדים שונים בים התיכון, באירופה, באסיה, באמריקה, בקריביים ולאורך קו המשווה, ואפילו באפריקה. בואו למצוא את הקרוז המושלם שלכם מבין הקרוזים היוצאים בחודשים הקרובים!

#4 – מה עוד יכול להשפיע על בחירת הקרוז שלכם?

במענה לשאלה איך בוחרים קרוז, כנראה שהנושאים העיקריים יהיו לאן מפליגים, עם מי מפליגים, ומתי מפליגים. ביחד עם זאת, יש עוד נושאים שכדאי לתת עליהם את הדעת, הנה כמה טיפים:

• עד כמה משמעותית לכם הטיסה שלפני?

אם אתם מעוניינים בקרוזים ביעדים שונים בעולם, כנראה שתצטרכו להגיע אל נמלי היעד בטיסה. אל תשכחו להוסיף את מחיר הטיסה לעלות הכוללת של החופשה שלכם על מנת להישאר בתקציב. טיסה עשויה גם להגביל את נפחי המזוודות שתוכלו לקחת איתכם. אם אתם מעדיפים להימנע מטיסות ארוכות – בחרו קרוז מבין המגוון הענק של קרוזים בים התיכון ובאירופה, בתוספת טיסה קצרה יחסית.

• עד כמה אתם חוששים מההפלגה עצמה?

אוניות קרוז הן אוניות ענק, וההפלגה בהן אינה דומה כלל להפלגה ביאכטה או בסירה קטנה יותר. לרוב, המפליגים לא מרגישים כלל את עובדת היותם בים. אם אתם רגישים במיוחד לתחושת הערסול של ההפלגה, מומלץ להביא איתכם כדורים נגד בחילות ולבחור חדר אירוח בקומות נמוכות ובאזור מרכז האונייה. ככל שתבחרו אוניה גדולה וחדשה יותר כך תרגישו פחות את ההפלגה עצמה.

• מה הייתם רוצים לעשות על סיפון האונייה בין עגינות?

אוניות הפאר של טיולי קרוז מציעות מגוון ענק של אפשרויות מפנקות על הסיפון: מתחמי בריכות, ג'קוזי, ספא וחדרי כושר, פארקי מים ומועדוני משחקים לילדים, אטרקציות, מגרשי ספורט ומסלולי הליכה, תיאטראות ומופעים, עשרות מסעדות, בארים וטרקלינים, שדירת קניות וכמובן קזינו. אם הבילו על גבי האונייה חשוב לכם – בחרו באונייה המתאימה ביותר להעדפות שלכם, זו המציעה אירוח שיתאים לכם ביותר.

הקרוז המושלם הבא שלכם מחכה לכם במרחק שיחת טלפון

חשוב לדעת מה יהיה הקרוז המושלם שלכם: מה תרצו לעשות על הסיפון? אילו מסעדות תרצו לנסות ואילו אטרקציות חשוב לכם לא להפסיד במהלך השייט עצמו? איזה סוג של חדר אירוח תרצו ובאילו מיקומים? לאן תרצו להפליג ומה יהיה אורך הקרוז המושלם שלכם?

מצויידים בכל התשובות עבור חופשת הקרוז המושלמת שלכם – בואו לבחור מבין מגוון הקרוזים ש – MSC מציעה. קרוזים באורכים שונים לכל יעד ועם המון פינוקים על גבי כל אחת מ – 23 אוניות הפאר שלנו, מחכים רק לכם!

תבחרו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>