11/1/2024

חברת MSC CRUISES מרחיבה את טביעת הרגל שלה בארה"ב עם פתיחת נמל חדש – גלווסטון, טקסס

  • MSC Cruises מוסיפה נמל רביעי בארה"ב – גלווסטון בטקסס ומרחיבה עוד יותר את מבחר המסלולים והאוניות שלה מנמלי ארה"ב. ההפלגות יתחילו בנובמבר 2025 עם הפלגות של שבעה לילות עם אוניית
  • MSC Seascape וכבר זמין כעת להזמנות.
  • יעדים בולטים בהפלגה זו כוללים את קוסטה מאיה וקוזומל (מקסיקו) ואיסלה דה רואטן (הונדורס)
ז'נבה, שוויץ: ינואר 2024 – חברת MSC Cruises, מותג השייט השלישי בגודלו בעולם, הכריזה היום על התרחבותה המתמשכת בארה"ב עם פתיחת נמל חדש בגלווסטון טקסס אשר יהיה אחראי על הקו בחוף הדרומי של ארה"ב ויהפוך לנמל הבית של אוניית MSC Seascape מנובמבר 2025, ובכך יהיה לנמל הבית הרביעי של חברת MSC Cruises בארה"ב.
 קו השייט נפתח היום למכירה של הפלגות שיצאו כל השנה ומציע מסלולי הפלגה של שבעה לילות אשר יתחילו ביום ראשון. אורחי האונייה יזכו למסלול ייחודי להפלגה ליעדים מדהימים באיים הקריביים, כולל קוסטה מאיה וקוזומל (מקסיקו) ואיסלה דה רואטן (הונדורס) עם היציאה הראשונה ב9 בנובמבר 2025.
מנכ"ל חברת MSC Cruises, Gianni Onorato המסמן ציון דרך משמעותי בהתרחבותה המתמשכת בארה"ב, "הכרזה זו היא הצעד נוסף באסטרטגיה שלנו להמשיך ולהגדיל את טביעת הרגל שלנו בארה"ב. מוקדם יותר השנה התחלנו את פעילותנו מהנמל השלישי שלנו בארה"ב, ניו יורק סיטי, בו אנו מפליגים כעת בכל השנה, ואנו גאים להוסיף את גלווסטון למערך ההולך וגדל לצד נמלי מיאמי וקנוורל.
אנו מחוייבים להביא את האוניות החדשות, הגדולות והחדשניות ביותר שלנו לארה"ב ושמחים שאוניית MSC Seascape תהיה נגישה יותר לאורחים הגרים באיזורים המרכזיים והמערביים של ארה"ב דרך גלווסטון, כמו גם לאורחים המגיעים מרחבי העולם דרך נמל התעופה הבינלאומי של יוסטון". אוניית MSC Seascape החדשנית מעלה ברמה את החוויה המשפחתית על האונייה עם 697 מ"ר מדהימים של מתקנים לילדים ומגוון מתקני שעשועים חדשניים. אורחי האונייה יוכלו לעלות על המתקן של זרוע הרובוטית המתקדמת של ROBOTRON, שני חדרי LEGO® לגילאי 3-6 ו-7-11, שלושה מועדונים שונים לבני נוער, סימולטור טיסה VR 360°, אופנועי VR וסימולטור של
פורמולה 1 המושלם לחובבי מרוצים.MSC Cruises מציעה מגוון של סיורי חוף המוצעים לאורחים ביעדי החוף המפורסמים הללו, החל מסיורים בחורבות המאיה העתיקות ושנורקלינג בספינות טרופות ועד לשייט בסירה עם תחתית זכוכית וסיורים במוזיאונים.למידע נוסף על אוניית MSC Seascape והפלגות אל מחוץ לגלווסטון, לחץ כאן.

לכל החדשות >>>