החסות הראשונה של MSC CRUISES
לפורמולה1 בתחרויות הגראנד פרי של בלגיה
MSC CRUISES BELGIAN GRAND PRIXÔ 2023

ז'נבה, שוויץ – 31 ביולי 2023 – MSC Cruises ו- ®Formula 1 ציינו הישג חדש במהלך סוף השבוע, וחגגו את הגראנד פרי הראשון עם MSC Cruises כנותנת החסות.

אחד מהמירוצים ההיסטוריים והבולטים ביותר בלוח השנה של פורמולה1, הראנד פרי הבלגי FORMULA 1® MSC CRUISES BELGIAN GRAND PRIX 2023, נערך במסלול המירוצים האייקוני בבלגיה Spa-Francorchamps Circuit, בין ה-28 ל-30 ביולי 2023. בתור נותנת החסות והשותפה העולמית של המירוץ של פורמולה1®, חברת השייט MSC Cruises, אחד ממותגי השייט הגדולים והצומחים ביותר בעולם, הביאה את הפריסה הגלובלית והתשוקה של החברה למצוינות לאירוע המרגש הזה, והעצימה את החוויה של מעריצים ברחבי העולם.

מעריצים וחובבי הספורט המוטורי כמו גם האורחים של MSC Cruises היו עדים למיזוג של שני מותגים ברמה עולמית – כל אחד מהם מצטיין במחויבותו לספק חוויות בלתי נשכחות ולפרוץ גבולות. כשותפת שם, ל-MSC Cruises הייתה נראות גדולה יותר במיתוג המסלול, כשהיא מציגה את המותג שלה על קו ההתחלה-סיום ובמיקומי מפתח אחרים סביב המסלול המהיר ובסיבובים.

בנוסף, גביעי המנצחים עוצבו על ידי MSC Cruises כך שיהיו ייחודיים גם עבור המותג וגם באירוע הזה, עם ג'יאני אונורטו (Gianni Onorato), מנכ"ל MSC Cruises, שמילא חלק בלתי נפרד מהטקס על הפודיום. לדבריו, "להיות נותן החסות בבלגיה זהו ציון דרך נוסף בשותפות שלנו עם פורמולה1®. גביע MSC Cruises הוענק במהלך טקס הפודיום של פורמולה1®; זהו רגע מדהים לחגוג את הצלחת הנהגים והכרה בעבודת הצוות שמביאה לניצחון. זה כבוד אמיתי עבורי להשתתף ברגע המיוחד הזה מטעם MSC Cruises ולהעניק לזוכים את הגביע".

שיתוף הפעולה הזה מחזק אפילו עוד יותר את השותפות, שכבר השיגה תוצאות חזקות עבור שני המותגים וחסויות-שם עתידיות, ייחשפו במירוצים נבחרים של פורמולה1 גראנד פרי במהלך עונת אליפות העולם 2024. MSC Cruises היא שותפת השייט והספונסרית הרשמית של פורמולה1® עד לסיום אליפות העולם בפורמולה1 של FIA לשנת 2026.

שיתופי פעולה נוספים בקרוב עבור הפלגות MSC ופורמולה1

כחלק מהשותפות העולמית, MSC Cruises תציב את האניות שלה קרוב למסלול המרוצים בסופי שבוע נבחרים של הגראנד פרי ™Grand Prix, כדי להציע חווית אירוח ייחודית מהאנייה למסלול המרוצים. הראשון מבין אירועי סוף השבוע האלה יתקיים בנובמבר באבו דאבי, במירוץ האחרון של עונת 2023 עם מירוצים נוספים שיגיעו ב-2024. האנייה MSC Virtuosa תעגון בסוף השבוע של הגראנד פרי ליד המזח, ותציע למעריצים ולחובבי הספורט המוטורי שילוב ייחודי של אירוח ברמה עולמית שאין שני לו ותחבורה נוחה, כולל חבילות VIP שיבטיחו שסוף השבוע של המירוץ יהיה חוויה בלתי נשכחת באמת. המבצע הזה יורחב גם ליעדים אחרים, עם אניות אחרות, מתחילת עונת 2024.

לכל החדשות >>>