4 טיפים עבור חופשת קרוז משפחתית 

אם יש לכם כוונה לתכנן חופשה משפחתית מושלמת, חשוב לזכור שלא כל סוג של חופשה היא מתאימה עבור המשפחה שלכם. אתם בוודאי מחפשים חופשה שתאפשר מסגרת מתאימה לטיפול הנדרש בילדים, לצד הנאות שיתאימו לכולם ואם אפשר, גם קצת זמן שקט למבוגרים בלבד… על כל הדרישות האלה תוכלו לקבל מענה נהדר כשאתם בוחרים חופשה משפחתית בקרוז – הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן חופשה משפחתית בלתי נשכחת, עם קרוז מפנק וטיולים ביעדים שונים.

ילדים בחופשת קרוז משפחתית

#1 – צמצום נסיעות ומעברים ממקום למקום

חופשה משפחתית מגיעה עם נסיעות: אתם טסים אל היעד שלכם, נוסעים למלון או לבית ששכרתם ולאחר מכן נוסעים מפה לשם על פי תכנית הטיול. אם הילדים מתקשים לשמור על רגיעה במהלך נסיעות, אם הם מתווכחים, משתעממים או מתקשים להעריך את הנופים עוצרי הנשימה שבדרך – קרוז מציע לכם פתרון מושלם, כך שהמשפחה שלכם תוכל לבקר במספר יעדים שונים, ללא הבילוי המתיש ברכב.

ה"מלון הצף" של אוניות הקרוזים יאפשרו לכם להעביר את הזמן בנעימים בין העגינות בנמלים. בדרך כלל התוכנית כוללת הפלגות במהלך הלילה, כך שבמידת האפשר במהלך הימים תוכלו לטייל בנמלים שונים ובערים מרהיבות לאורך המסלול שלכם.

#2 – הרבה ארוחות במקום אחד

משפחות רבות מגיעות עם תפריטים ספציפיים. מעבר לעובדה שלכולנו יש העדפות קולינאריות, ילדים הם לעיתים קרובות ספציפיים מאוד עם מה שהם מוכנים לאכול, והתפריט שהם חיים עליו מוגבל. זו עוד סיבה לבחור קרוז לחופשה המשפחתית הבאה שלכם, עם מגוון אין סופי של מאכלים מזמינים, טריים וטעימים – כמעט מסביב לשעון. בלי תוספת עלות, משהו מתוק ב 22:00? אין בעייה, שלל קינוחים ופירות יחכו ללא הגבלה בבופה, פיצה נפוליטנית ישר מהטאבון ב 24:00? גם היא תחכה לכם בבופה – ובלי להדיח כלים…

משפחה בבופה בקרוז
פארק מים בקרוז

#3 – מגוון פעילויות עם המשפחה

קרוזים משפחתיים מכילים בדרך כלל זמן של שקט ושלווה על האונייה, בזמני השייט, וזמני טיולים בנמלי היעד השונים לפי המסלול שבחרתם. כך תוכלו ליהנות בחופשה המשפחתית הבאה שלכם גם מזמן לבטן גב, שופינג, אוכל טוב, ספר טוב, טיפולי יופי, ספורט ופעילויות מהנות וגם מטיולים והרפתקאות בערים מרהיבות. השייט בחלק הארי שלו נערך בשעות הלילה ואורחי הקרוז מתעוררים בכל בוקר לבילוי ביעד אחר. בדרך כלל תיהנו בכל קרוז גם מיום אחד בים, כשהמרחק בין יעדים הוא ארוך יותר מזה שניתן לגמוע במהלך לילה אחד. בימים כאלה, יש שפע של אפשרויות להעביר זמן בנעימים – מבריכות או ג'אקוזי מפנק , מסיבות בריכה תוססות ופעילויות, רביצה בבריכות וסיפוני השיזוף  השקטים יותר, דרך מועדוני ילדים ופעילויות לפי גיל, עם מכוני ספא ויופי וטיפולים מפנקים, ועד לקזינו (שהכניסה אליו אסורה לילדים).

כמובן שהקרוז הנו בבחינת גן עדן לילדים וגילאי עשרה, המסתובבים בבטחה באוניה ללא ההורים ונהנים מפראק המים ומאיזורי הילדים הנרחבים שמיועדים להם גם בשעות הערב המאוחרות.

#4 – מחיר נוח

לסיום, נספר כי חופשה משפחתית בקרוז היא גם לא יקרה כמו שאפשר אולי לצפות. במהלך ההפלגה האונייה תהיה גם אמצעי התחבורה שלכם, גם המלון הצף שבו תשנו וגם הספק העיקרי של הארוחות לאורך הטיול. תגלו כי המחירים של חופשות קרוז הם בהחלט תחרותיים ביחס למחיר בכל יעד של סל שירותים כאלה שתשיגו באופן עצמאי. בנוסף, כל קרוז מספק שידרה ברורה ונוחה לטיול שלכם, עם עצירות קבועות בנמלי יעד שבהם תוכלו לטייל, לבחור טיול מאורגן מבין המבחר המוצע על ידי חברת השייט, או ליהנות מפעילויות אחרות באופן עצמאי.

פעילות לילדים בקרוז

טיפים נוספים לחופשה משפחתית מושלמת בקרוז

  • בררו אודות ההפעלות, מועדוני הילדים והאפשרויות להעסיק את הילדים במהלך הקרוז.
    אם הילדים שלכם הם כבר לא פעוטות, אולי תגלו כי על גבי האונייה, הילדים שלכם בטוחים למדי והם יכולים להסתובב באופן חופשי. אוניות קרוז מציעות פעילויות במיוחד לילדים או למשפחות, פארקי מיים עם מגלשות, פארק חבלים, מגרשי ספורט משחקי מציאות מדומה, סימולוטרים שונים ועוד , מועדונים לפי קבוצות גיל עם משחקי וידאו, מפעילים מקצועיים ותוכניות מהנות שנועדו לא רק להפוך את החופשה של הילדים בלתי נשכחת – אלא גם לאפשר לכם, ההורים, ליהנות מזמן איכות שקט… גם פעוטות ניתן להשאיר בהפלגות מסויימות עם השגחת צוות מומחה.
  • אל תוותרו על האפשרות לקחת מספר חדרים למשפחה.
    אם אתם מתלבטים בנוגע לסידורי החדר/ים שלכם, שוקלים לבחור בחדר מפנק עם מרפסת שיהיה מרווח מספיק למשפחה – שקלו גם לשכור שני חדרים צמודים ולהפריד את הילדים מהמבוגרים. אם הילדים בוגרים מספיק, ייתכן שאתם תגלו עולם חדש שלכם של שלווה כחלק מחופשה משפחתית, שעוד לא הכרתם…
  • השיגו שרשרת לכרטיס המזהה של הילדים
    אם אתם מאפשרים לילדים להסתובב בספינה בכוחות עצמם, כדאי לקבוע ביחד מה יהיו הגבולות שלהם, איך הם יוצרים איתכם קשר כשהם צריכים אתכם (למשל, על ידי הפעלת איש צוות, כשהם מכירים את מספר החדר שלהם ושלכם ויודעים היכן תהיו), ומה מותר להם לעשות באמצעות הכרטיס שלהם. כרטיס ההפלגה יאפשר להם לחייב את החדר – חשוב שלא יאבדו אותו (שרשרת שניתן לענוד סביב הצוואר עשויה להיות פתרון מספק) ושידעו מה מותר להם לעשות עם הכרטיס (למשל לקנות שתייה קלה מותר, לשחק ללא הגבלה במשחקי וידאו עם עלות אסור) ניתן גם לחסום חיוב ילדים בכרטיס וממולץ לעשות זאת ביום הרשון להפלגה או לקבוע הגבלת סכום.
  • אל תוותרו על המופעים.
    זה אולי נשמע כמו מופעים לילדים – אולם המופעים באוניות הקרוז הם גדולים מהחיים, מקצועיים, מבדרים ומהנים – בכל הגילאים. האוניה מתעוררת לחיים עם מגוון מופעים נגנים ומופעים מוזיקלים רבי משתתפים

הקרוזים של MSC – חופשה משפחתית שתשאיר טעם של עוד

אומרים שהימים ארוכים והשנים קצרות. הילדים שלכם יפרשו כנפיים, יעופו מהקן ויבנו לעצמם חיים מושלמים משלהם, אבל רגע לפני שזה קורה – בואו לחגוג את המשפחה שלכם בקרוז מפנק מבית MSC. בכל אחת מספינות השייט שלנו תמצאו שפע של פעילויות לקטנים ולגדולים, מגוון מסעדות, בארים ואפשרויות בארוחות, מתקני ספורט, מועדונים ל 5 קבוצות גיל שונות כולל ביביסיטר כלול לגילאים, סימולטורים בגודל מלא של פורמולה 1 ומסלולים עוצרי נשימה ועוד.

תבחרו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>