קרוז עם ילדים

מאז שנהייתם משפחה, החופשות הן כבר לא אותו דבר. הצורך לטפל בילדים ולהעסיק אותם ללא ספק גוזל מכם חלק מהאנרגיות שלו הייתם מבלים חופשה בזוג או עם חברים קרובים – הייתם יכולים להשקיע אותן בעצמכם. אבל חופשה עם ילדים, כשהיא מתוכננת היטב ובהתאם לצרכים וליכולות שלכם כמשפחה – היא אירוע שמחבר ביניכם, מביא עונג ושמחה, ומייצר זיכרונות ששווים זהב. מהו אותו מפתח סודי, המאפשר חופשה משפחתית עם ילדים – שהיא תענוג מתחילתו ועד סופו, לקטנים ולגדולים? יש לנו את התשובה לשאלה זו, כל הפרטים – ממש כאן בהמשך.

חופשה עם ילדים – הבעיה והפתרון

כשאתם יוצאים לחופשה רומנטית בזוג, אתם יכולים להתעורר מאוחר, לגשת לבית הקפה הקרוב ולהתענג על כוס קפה איכותי עם ארוחת בוקר שקטה ומפנקת, לבחור אילו בילויים והרפתקאות מתאימים לכם בכל יום, להתאים את קצב החופשה לרצונות המשותפים שלכם ולהתחשב ברצונות של עצמכם בלבד.

זה אינו המצב בחופשה משפחתית עם ילדים קטנים. הילדים נדרשים לטיפול ותשומת לב, יש אטרקציות והרפתקאות שהם אינם מסוגלים לבצע וחשוב להתאים את החופשה כולה ליכולות, לרצונות, להעדפות ולפעמים גם למצבי הרוח שלהם. אם אתם מטיילים עם תינוק אתם מטיילים בוודאי עם טיולון, ותיק שיש בו אוכל עבורו ואתם מוגבלים בזמנים ובדרגת הקושי של טיולים שאתם בוחרים לעשות. אם אתם מטיילים עם פעוטות או ילדים לא תוכלו לתכנן חופשה מבלי להתייחס להעדפות שלהם, ובהחלט ייתכן שתמצאו את עצמכם מבלים בפארקי שעשועים, גני חיות ובאטרקציות נוספות שמתאימות לילדים, אולי בניגוד להעדפות שלכם. אם אתם מטיילים עם בני נוער אתם בוודאי מכירים את הקושי שבלהניע אותם להשתתף בפעילויות, או לחייך למצלמה.

אם אתם מתכננים קרוז עם תינוקות, תוכלו להעביר את הזמן בנעימים עם התינוק על גבי סיפון האונייה. יהיה לכם שפע של זמן פנוי, ולא יהיה כל קושי להתנייד על סיפון האונייה עם טיולון, עגלה או מנשא. את האטרקציות והסיורים בנמלי היעד כדאי לבחור לפי היכולת (אל תבחרו חתירה בקיאק או טיול אופניים, אם אין פתרון לגוזל).

אם אתם מתכננים קרוז עם פעוטות וילדים, כדאי לדעת שאוניות קרוז רבות יציעו לכם פתרונות נהדרים עבור הילדים, החל ממועדונים המיועדים לילדים והמציעים הפעלות וסדנאות עם בני גילם, וכלה במופעים מיוחדים, הפעלות לכל המשפחה, ואפילו תפריטי ילדים בכל המסעדות. אם הילדים שלכם גדולים מספיק, תוכלו לבחור בחופשה משפחתית עם שני חדרים צמודים – ולהעניק לעצמכם זמן זוגי שליו כשהילדים נמצאים בביטחה בחדר שליד.

צעירים חוגגים במסיבה בקרוז

הפלגה עם בני נוער

תכנון של חופשה משפחתית עם בני נוער מכיל בתוכו אינספור "מוקשים" שתצטרכו לקחת בחשבון. אבל הפלגה עם בני נוער היא דרך מושלמת לאפשר להם ליהנות מהנופש שלהם ולשמור על הבטיחות והחשיפה שלהם – לצד חופשה מושלמת גם עבור שאר בני המשפחה. אולי תגלו, שבמהלך חופשת קרוז עם ילדים בגילאי העשרה, אתם מבלים חלק מהזמן ביחד וחלק ממנו בנפרד, כאשר בני הנוער יכולים לגשת למועדוני הנוער וליהנות מסימולטורים, משחקי מחשב, הפעלות ומפגש עם עוד בני נוער, לשחק בשפע של משחקי ספורט ואקסטרים לפי ההיצע שעל האונייה שלכם, וגם לגשת לבריכה או למתחמים נוספים ולבלות שם. כדאי לדעת שהבריכות בכל האוניות הן בהשגחה ושאין כניסה למתחם הקזינו לילדים ולבני נוער.

איך בוחרים הפלגה עם ילדים?

קרוזים עם ילדים או בלעדיהם, תוכלו לבחור מבין מגוון כמעט אין סופי של הפלגות נופש אפשריות – בכל חלקי העולם. יש קרוזים, למשל מטעם MSC, היוצאים מנמל חיפה ויאפשרו לכם לוותר על טיסה לטובת הגעה לנמל היעד. קרוזים נוספים מוצעים ביעדים כמו צפון ודרום אירופה, אלסקה, דרום אמריקה וצפון אמריקה, הים התיכון כמובן, דרום אפריקה – ועוד רבים. קרוזים מוצעים באורכים שונים וחופשה משפחתית בדרך כלל תארך שבעה לילות לפחות. ניתן בהחלט לשלב בתוכנית הקרוז המשפחתי שלכם גם בילוי באתר היעד, אם היעד שלכם כולל טיסה.

מבין המגוון הנרחב, נמליץ לבחור את יעד הקרוז לפי העונה שבה תרצו לצאת לחופשה עם הילדים, התקציב, והאורך האפשרי מבחינתכם. קחו בחשבון את מידת הנוחות שאתם מרגישים בנוגע לטיסה עם ילדים – אם אתם חוששים מטיסה כזו – בחרו יעד שלא יצריך טיסה כלל, מנמל חיפה, או יעד שיידרש לטיסה קצרה, כמו קרוז באירופה או קרוז בים התיכון היוצא מאיטליה, מצרפת או אפילו מיוון.

משפחה עם ילדים בנקודת עצירת של הקרוז

הקרוזים המשפחתיים עם MSC – הנאה מובטחת בכל גיל

MSC מציעה חבילה ייחודית של שירותים ופינוקים – במיוחד למשפחות, החל ממחירים מיוחדים עבור שני חדרים צמודים למשפחות עם הורים ושני ילדים או יותר, דרך תפריטי ילדים מגוונים שיתאימו לכל חיך ועד מופעים, אירועים, הפעלות וסיורי חוף שמתאימים למשפחות עם ילדים בכל גיל.

אם חשבתם שחופשה משפחתית עם ילדים היא יעד בלתי אפשרי – זה הזמן לחשוב מחדש. הפלגה עם ילדים תאפשר לכם חוויות משותפות, זמן איכות לבד, הרבה שלווה ועונג, פינוקים מאכלים והפעלות שיהפכו את הזמן שלכם כמשפחה על סיפון האונייה לחלום, וביקורים בנמלי יעד שיעשירו את עולם החוויות והידע של הילדים ויצרו רקמה של זיכרונות משותפים לתמיד.

תבחרו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>