חברות קרוזים גדולות, כמו MSC, מציעות מסלולים שונים של שייט לאיים הקריביים, בעיקר לחלק המזרחי, המערבי והדרומי שלהם. קרוז קצר לקריביים אורך בדרך כלל בין 3 ל 4 לילות אך רובנו נעדיף את הפלגות ה 7 לילות המפנקות יותר  עם יום או יומיים של שייט ללא עצירות, כאשר בשאר ימי השייט תוכלו ליהנות מעגינות ובילוי באיים השונים. כולל חוויה בלתי נשכחת באי הפרטי של החברה Ocean Cay Marine Reserve.

קרוז לקריביים הוא לא רק הדרך היעילה, הנוחה והמפנקת ביותר לחוות את האיים הקריביים – מדובר גם בדרך הכלכלית ביותר, המאפשרת איחוד של תשלומי הלינה, התחבורה והאוכל לתשלום אחד כך שכל יום טיולים שלכם מכיל את מיטב האטרקציות במיקומים השונים – ומסתיים בחדר אחד על סיפון אוניית הקרוזים, בלי לסחוב מזוודות ממלון למלון, בלי לחפש הסעות בין איים ואטרקציות, ובלי תשלומים נוספים על תחבורה, לינה או הסעדה.

איזה קרוז לקריביים הוא הכי מתאים לכם? מה היא העונה  המושלמת לקרוז לקריביים ואיך תבטיחו שהקרוז שלכם יהיה חוויה שתשאיר טעם של עוד? כל הטיפים, המידע והאפשרויות – במאמר שלפניכם.

קרוז לקריביים – למה דווקא MSC?

מעבר לספינות הקרוז המפוארות, המציעות שייט חמישה כוכבים עם מגוון עצום של מסעדות, בידור, אטרקציות, הפעלות לילדים ולמשפחה וימי הרפתקה ביעדים שאליהם נגיע – חשוב לזכור ש – MSC היא הבעלים של האי היפיפה אושן קיי  שנמצא באיי הבהאמס – שמורת טבע ימית אקסקלוסיבית ומרהיבה, המציעה חוויה ייחודית לאורחים של MSC בקרוזים לקריביים בלבד.

MSC, מחברות השייט הבולטות בעולם, מציעה מגוון קרוזים לקריביים, בחמישה מסלולים שונים:

1) קרוז בן מספר ימים בודד (בדרך כלל שלושה או ארבעה לילות) לאיי הבהאמה.
2) קרוז לאיי הקריביים המערביים (איי קיימן, אוצ'ו ריוס ג'מייקה, קוזומל וכמובן אושן קיי.
3) קרוז לאיי הקריביים המזרחים (נסאו, סאן חואן, פוארטו פלאטה שבריפוליקה הדומינקנית, סיינט ג'יימס באיי הבתולה  ואושן קיי).
4) קרוז לאיי הקריביים הדרומיים (ברבדוס, פוינט א פיטר, וקסטריס).
5) קרוז לאיים האנטיליים (פורט דה פרנס, ברידג'טאון, קינגסטאון, סנט ג'ון, מרטיניק, ועוד, בשני מסלולים אפשריים).

מיאמי

מאילו נמלים יוצאים הקרוזים לקריביים?

MSC מציעה קרוזים לקריביים שיוצאים ממגוון נמלים:

1) מיאמי (בדרך כלל בקרוז מעגלי שיוצא וחוזר למיאמי)
2) פורט קנאוורל אורלנדו (מעגלי) המאפשר גם לחוות את הפארקים באורלנדו לפני או אחרי ההפלגה
3) פואנט א פיטר (בקרוזים קצרים לקריביים הדרומיים, שמסתיימים בנקודה שונה מנקודת ההתחלה)

אם יש לכם את האפשרות, מומלץ בחום לשלב שבוע או שבועיים באורלנדו, אחת מהערים היפות בארה"ב המציעה מגוון עצום של פארקי שעשועים מבית דיסני ויוניברסל, לפני הקרוז או אחריו. אורלנדו העיר נמצאת כשעה נסיעה מפורט קנוורל ממנה יוצאים הקרוזים. בנוסף לא כדאי לפספס ביקור במרכז החלל של NASA הקרוב למדי.

מתי העונה המומלצת לשייט בקריביים?

קרוז בקריביים בחופשת החנוכה ובחודשי הקיץ הם התאריכים המועדפים על ידי הישראלים.
האיים הקריביים הם איים טרופיים באזור קו המשווה ולכן מזג האוויר באזור הוא תמיד חמים, מזמין ומהנה. חשוב לדעת שבין החודשים יוני עד נובמבר, בעונה הרטובה, יורדים לעיתים גשמי אחר הצהריים, לעיתים רחוקות אף רוחות חזקות במסלול הקרוז שעלולות להביא לשינוי המסלול, יחד עם זאת מזג האויר הטרופי חם כמעט תמיד. בין החודשים דצמבר עד יוני, מזג האוויר הוא מושלם ונעים. הביקוש לקרוזים באיים הקריביים הוא גבוה בכל חודשי השנה. המחירים עבור קרוז לקריביים בחודשי השיא הוא כמובן גבוה יותר, ולעומת זאת המחיר לקרוז בקריביים בעונה היותר רטובה הוא נמוך יותר.

אילו אטרקציות מחכות לכם באיי הקריביים בעגינות השונות?

בכל קרוז תמצאו מגוון של אטרקציות בכל יעד. חשוב לדעת שכשאתם בוחרים באטרקציות המסופקות מטעם חברת הקרוז שלכם, הצוות יהיה אחראי להחזיר אתכם אל האונייה בזמן. האיים הקריביים מציעים מגוון עצום של אטרקציות ביעדי העצירה השונים: יום בילוי בחוף טרופי מדהים, סיבוב מסעדות או בארים מקומי והיכרות עם טעמים מקומיים, טיולים בג'ונגלים והיכרות עם החי והצומח המקומיים, סיורי צילום בכפרים ונופים עוצרי נשימה, וכמובן – אטרקציות רטובות במים כמו שחיה עם בעלי חיים ימיים ייחודיים (דולפינים, מנטות, אלמוגים, ועוד). תוכלו כמובן גם לטייל באופן עצמאי בכל יעד או אפילו לבחור להישאר על הסיפון וליהנות מיום שקט במתקני אוניית הקרוז שלכם.

בדרך כלל, קרוזים של שבעה ימים ומעלה באיים הקריביים מכילים לפחות יום אחד של שייט רצוף, ללא עגינה בנמל יעד. בשאר הימים, הספינה עוגנת באיים שונים ומאפשרת מספר שעות עד יום שלם של טיול והנאה מהאי הקריבי בו בוצעה העגינה.

בימי השייט, מציעה האונייה שפע של הצעות לפעילות, כמו בילוי בבריכות ובמועדון הספא של הבריכה, מתקני ספורט ייחודיים (למשל באוניה seascape המציעה קרוזים למזרח ומערב הקריביים תמצאו מתקן המדמה רכבת הרים בגובה 53 מטרים מעל פני הים), מתחמי ילדים ונוער, תאטרון ענק ומתחמי בידור המציעים הופעות ייחודיות, מתחמי שופינג, ספא מפנק, וכמובן קזינו… בימי השיט הצוות בדרך כלל מקיים פעילות ייחודית במועדוני הילדים המותאמת למשפחות ולילדים בגילאים השונים, מתקני הבידור ערוכים להציע הופעות בשעות השונות וכמובן, המסעדות ומתחמי האוכל מציעים פינוקים מסביב לשעון.

MSC – הדרך שלכם ליהנות מקרוז מושלם לאיים הקריביים

ב – MSC, כל זמן הוא זמן נהדר לבחור את הקרוז הבא שלכם, ואנחנו מזמינים אתכם לבחור בין מגוון נבחר של קרוזים לקריביים וקרוזים ליעדים אחרים, לפי הרצון והחלומות שלכם. אנחנו מחכים לכם על הסיפון!

תבחרו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>