לראות את הכפרים הציוריים של נורבגיה והפיורדים המתנחשלים בין ההרים בקרוז לפיורדים הנורבגים; לחקור את התרבות המיוחדת של יפן בקרוז ליפן; לבקר באי הפרטי של MSC, שמורת טבע יחידה במינה בקרוז לאיים הקריביים; או לדלג בין מרינות מלאות אווירה בקרוז בים התיכון – קרוזים מציעים הרבה יותר מאשר רק חופשה שהיא פינוק מתחילתה ועד סופה.

היעדים שתוכלו לבחור עבור שיט התענוגות הבא שלכם הם בחלקם יעדים שדווקא ביקור בהם מעל סיפונה של אוניית פאר היא הדרך המומלצת להגיע אליהם. כל יעד עבור חופשת קרוז מציע נקודת מבט חדשה ומרעננת מהים, אבל בקרוז, אולי בניגוד לחופשות אחרות שבהן ההגעה ממקום למקום היא מעמסה שמפחיתה מההנאה בטיול, השיוט מנמל לנמל הוא חוויה עתירת פינוקים, מנוחה, אטרקציות, זמני איכות ביחד, אוכל טוב והנאות. בחרנו ארבעה יעדי קרוזים ייחודיים שכדאי להגיע אליהם דווקא מהים – והנה כל מה שמחכה לכם על סיפונה של אוניית הפאר ובכל אחד מהיעדים.

זה הזמן להזכיר שחופשת הקרוז הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד מכאן – הצוות המקצועי של MSC ישמח לעזור לכם לבחור, או שתוכלו לבחור בעצמכם: כל המחירים, המסלולים והתאריכים מעודכנים תמיד באתר שלנו.

1 – כל זמן הוא זמן טוב עבור קרוז לקריביים

האיים הקריביים ממוקמים בין החלק הצפוני של אמריקה (ארה"ב) לבין מדינות דרום אמריקה (שבצפונן ונצואלה וקולומביה). כ – 7,000 איים משווניים, טרופיים, מציעים חופשה אקזוטית חלומית – וחשוב לדעת, שדווקא קרוז לקריביים יאפשר לכם לראות יותר, ליהנות יותר ולהרוויח, בפחות זמן.

קרוז לקריביים מאפשר לכם לטעום מן המיטב שבקבוצות האיים, כשקרוזים לקריביים בדרך כלל יוצאים מנמלי עגינה בארה"ב (כמו בפורט לודרדייל או מיאמי פלורידה), ומציעים שבוע ומעלה של בילוי בין האיים. יהיו ימים של שייט ללא עגינות, כשהמרחקים בין נמלי היעד ארוכים מזה שאוניית הפאר שלכם מסוגלת לגמוע בלילה אחד. במרבית הבקרים, תתעוררו משינה נינוחה, תתענגו על ארוחת בוקר מפנקת באחד מהמסעדות והמזנונים המרובים על סיפוני האונייה שלכם – ותוכלו לבלות את שארית היום באיים, כפרים ועיירות מופלאות שמציעות אווירה, נופים, טעמים, ריחות ובעלי חיים ייחודיים.

קרוז לקריביים יאפשר לכם להתרשם מאורח החיים המקומי, מהמטעמים, הריחות והצבעים – אבל אחד המאפיינים הייחודיים של קרוז לקריביים הוא כמובן האפשרות ליהנות מחופים לבנים עם דקלים וים בצבע טורקיז, מהנוף התת ימי של שמורות שוניות אלמוגים, מגוון מרהיב של דגים וחיות ים אחרות, ומזג אוויר טרופי שהוא חמים בכל ימות השנה. MSC מציעה לאורחיה עצירה באי Ocean Cay – הוא האי הפרטי של MSC השמור לאוניות החברה בלבד.

2 – הנופים עוצרי הנשימה של נמלי הים התיכון

מי שמחפשים דווקא קרוז קרוב לבית, מוזמנים להצטרף לאחד הקרוזים של MSC שיוצאים היישר מנמל חיפה (החל ב 2025), או לטוס למרחק קצר (למשל ליוון, לספרד, לאיטליה או לצרפת) ולהצטרף משם לקרוז לבחירתכם.

הים התיכון מציע, דווקא דרך הים, נמלי עגינה ציוריים וכפרים שהזמן כמו עצר בהם מלכת. בקרוזים ליוון תגלו כפרי דייגים, עיירות קטנות עם בתים לבנים וגגות כחולים, שבילים מרוצפים וריח של דגים בתנור, באיטליה וספרד תוכלו לעגון לאורך קו החוף של ערים שאין שניות להן בעולם כולו, כמו רומא, ברצלונה או איביזה בספרד, תוכלו לבקר בנמלים שוקקים כמו נאפולי קאן ומרסיי המהווים נקודת מוצא מצויינת לביקור בעיירות הציוריות של דרום צרפת ואיטליה, האיים הפזורים בים התיכון , כמו מלטה וסיציליה או פאלרמו, הם גם שכיות חמדה שחייבים לתור. בל נשכח את קו החוף של קרואטיה בעל אלף האיים ולשונות ים באורך קילומטרים החודרות למעבה היבשה ויוצרים נופי עד פראיים: בקרואטיה תוכלו לבקר ביעדים כמו העיר דוברובניק שהיא אתר מורשת של אונסק"ו, מערות, כפרים, ושמורות טבע מרהיבות.

נמל בים התיכון

3 – המראה הייחודי שנשקף מהים, בקרוז לפיורדים של נורבגיה

MSC מציעה מגוון קרוזים בצפון אירופה, הכוללים בין השאר ביקורים ועגינות בהולנד, גרמניה, נורבגיה, דנמרק ומדינות נוספות. אנחנו רוצים לספר היום דווקא על מסלולי הקרוזים לפיורדים בנורבגיה בשל הנופים הייחודיים ביעד זה. הפיורדים הנורבגיים הם יוצאי דופן מפני שהם בעצם לשונות ים צרות בין ההרים בעומק מספק, המאפשר לאוניית הפאר שלכם לעבור דרכו. הנופים מעל סיפון אניית הפאר הם ייחודיים לאזור זה של העולם: ההרים שפסגותיהם עוטות לובן, המפלים המשובצים בנוף הבתולי, הכפרים המנומנמים והמרבדים הירוקים. מעבר למראות המרהיבים מעל גבי הסיפון, כמובן שתוכלו לבקר בנמלי היעד, לטייל בין הבתים או בטבע, ליהנות מסיורי חוף שמביאים אליכם את המיטב שבכל נמל יעד, או לבקר בנקודת תצפית שתאפשר לכם לצפות באניית הקרוזים שלכם עוגנת במרחק, קטנה כמו אוניית צעצוע.

4 – בין אירופה לאפריקה: ביקור באיים הקנריים

עוד יעד שקרוז מציע דרך נהדרת לחוות אותו הוא האיים הקנריים, ארכיפלג של 13 איים ספרדיים, לחופי מדבר הסהרה ממזרח למרוקו, שביבשת אפריקה. באיים הקנריים תמצאו תרבות צבעונית וססגונית, שיש לה נגיעות מעורבות מאפריקה ומאירופה, עם אוכלוסיה מסבירת פנים ונופים עוצרי נשימה – בים וביבשה.

בין האיים הקנריים שכדאי לבקר בהם תמצאו את האי טנריף, לאס פאלמס לנזרוטה ונוספים, כאשר MSC מציעה מסלולי קרוז לאיים הקנריים שבחלקם כוללים גם ביקור בערי נמל בספרד ופורטוגל, או בסרדיניה ואיטליה, ולעיתים עצירה במרוקו הציורית. נקודה מעניינת נוספת הנה מזג האויר באיים אלו, המאפשר טיול חמים גם בחודשי החורף ובעיקר במרץ אפריל אוקטובר ונובמבר.

מתחת למים

MSC תשמח להשיט אתכם, לכל יעד שתבחרו

23 אוניות הפאר של MSC מציעות מגוון יעדי קרוזים בכל עונות השנה, עם צוות מקצועי, סיורי חוף מגוונים, ופינוקים ללא הפסקה מעל הסיפונים. צרו עימנו קשר, ובוא להפליג איתנו – ההנאה, מובטחת!

בחרו כבר עכשיו את החופשה הבאה שלכם

לכל המאמרים היכנסו >>>